![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
α) Υπαρχει stabilizater για το GS ? αν ναι, aftermarket ή BMW ?
Στα πόλλα χιλιόμετρα η μηχάνη έχει πολύ ασταθές τιμόνι .... β) Πόσο μπορεί να πλαγιάσει το GS ? έχει κάποιο όριο ? Σε varadero που είχα παλιότερα το τέρμα ήταν στα πατάκια με τίς μπίλιες και λίγο από τα παπούτσια... εδώ τί γίνεται ? τι βρίσκει πρώτο κάτω ? έχει κάποιο όριο ? κάποιο σημάδι ότι φτάνει στα όρια του ? μη βρεθώ προ εκπλήξεως φαρδύς πλατύς κάτω..... Εχθές σε διαδρομή Καρδίτσα - Αθήνα και στίς στροφές του Δομοκού η μηχανή σου έδινε μια απίστευτη σταθερότητα 'μέσα' στη στροφή και έβλεπα ότι έχει πολύ ακόμα, αλλα να πω την αλήθεια τη φοβήθηκα μη με 'πούληση' ξαφνικά.... Αυτα, και οτι αλλες απορίες έχω θα τα πούμε πιο κάτω.... ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
εύλογες απορίες,
να μη ξεχνάς όμως ποτέ ότι η μοτό είναι τύπου "on off" δηλαδή μεικτής χρήσης και όχι αποκλειστικά στημένη να ξύνει μαρσπιέδες...... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Τα παλιά βαραντέρο ήξερα οτι είχαν αρκετό ύψος από το έδαφος. Στα καινούργια έχουν βάλει τόσο χαμηλά τα πατάκια που ακουμπάνε και στην ευθεία ;;;;;
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Επίσης στο θέμα stabilizater θα έπρεπε να το είχε από κατασκευής.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
VARADERO 2002 Καρμπυρατερ, και 168000χιλ στα χέρια μου, καλό εργάλειο.
|
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Γιατί και στις στροφές πάλι όρθιος μπαίνεις αν δεν θές να δοκιμάσεις τις γκορντούρες ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Για την ασάφεια, τσεκάρισε τα λάστιχά σου
![]() ![]() ![]() |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Στα όργανα εχω 2,0 & 2,6 ? σε τι μεταφράζετε αυτο ? πόσο πρέπει να είναι ?
Thanks για την απαντηση.. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Το τιμονι δεν παιζει στα πολλα. Το διαπιστωσα την κυριακη στην Εγνατια.
Μηπως εχεις και εσυ Metzeler tourance exp????? |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Δεν εννοώ την πίεση (μπροστά θέλει παραπάνω) που είναι και ανάλογη του φορτώματος. Εννοώ οτι μπορεί να είναι στραβά τα λάστιχά σου. |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|