GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 10-09-2012, 21:39
runtas Ο/Η runtas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2010
Περιοχή: ath
Μoto: bmw1200gs
Μηνύματα: 12
Προεπιλογή FSW: Τεχνολογία συγκόλλησης χάλυβα-αλουμινίου από την Honda

Honda - FSW: Τεχνολογία συγκόλλησης χάλυβα-αλουμινίου

Πρώτη παγκόσμια εφαρμογή σε γραμμή παραγωγής από Honda

Βασίλης Παπαδόπουλος στις 10.09.2012
Για όσους γνωρίζουν από μηχανολογικά θέματα, η συγκόλληση ανόμοιων υλικών είναι σχεδόν αδύνατη, τουλάχιστον για τον συμβατικό εξοπλισμό. Πλέον η Honda ανέπτυξε μια τεχνολογία η οποία της επιτρέπει να συγκολλά τμήματα χάλυβα και αλουμινίου στο υποπλαίσιο που είναι από τα βασικά μηχανικά μέρη εντός αυτοκινήτου. Η τεχνολογία αυτή θα χρησιμοποιηθεί για την κατασκευή του υποπλαισίου στο καινούριο Accord, στην έκδοση που θα κυκλοφορεί στις ΗΠΑ το άμεσο χρονικό διάστημα, ενώ σταδιακά η εφαρμογή της θα αφορά όλα τα μοντέλα της εταιρείας.Η ανάγκη συγκόλλησης χάλυβα αλουμινίου υπάρχει εδώ και πολύ καιρό στην αυτοκινητοβιομηχανία καθώς κατά τη μελέτη του οχήματος υπάρχουν τμήματα στα οποία θέλουμε να τα κατασκευάσουμε χρησιμοποιώντας και τα δύο υλικά ώστε να εξοικονομηθεί βάρος στα τμήματα που έχουμε χαμηλότερη φόρτιση. Με την FSW (Friction Stir Welding) όπως ονομάζεται η τεχνολογία, δημιουργείται μία σταθερή κόλληση χάρη στη βοήθεια ενός εργαλείου που περιστρέφεται μέσα στην αυλάκωση του αλουμινένιου τμήματος με το υλικό κόλλησης να πιέζεται πάνω στο χαλύβδινο τμήμα. Η κόλληση που επιτυγχάνεται είναι ισοδύναμης αντοχής με τη συμβατική αδρανούς αερίου (MIG) που χρησιμοποιείται στη γραμμή παραγωγής για ηλεκτροσυγκολλήσεις μεγάλου μήκους.
Με τη βοήθεια της συγκόλλησης FSW μπορεί να ελαττωθεί το βάρους του κατασκευασμένου υποπλαισίου κατά 25% σε σύγκριση με το εξολοκλήρου χαλύβδινο, ενώ η κατανάλωση σε ηλεκτρικό ρεύμα μειώνεται κατά 50%. Η νέα αυτή τεχνολογία επιτρέπει αλλαγή του σημείου έδρασης την ανάρτησης του υποπλαισίου το οποίο βελτιώνει την ακαμψία κατά 20% και δίνει περιθώρια βελτίωσης της δυναμικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.
Η FSW μπορεί να χρησιμοποιηθεί επίσης και για τη συγκόλληση αμιγώς αλουμινένιων τμημάτων με σκοπό να βρει εφαρμογή σε ρομποτικά συστήματα κατασκευής πλαισίων εξ ολοκλήρου από αλουμίνιο. Παράλληλα η Honda ανέπτυξε ένα σύστημα μη καταστροφικού ελέγχου των συγκολλήσεων που χρησιμοποιεί μία υψηλής ευκρίνειας κάμερα υπερύθρων και μια γεννήτριας ακτινών laser, για να διασφαλίζεται ότι δεν θα υπάρχουν σημεία αστοχίας. www.gocar.gr

Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:52.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!