GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #1  
Παλιό 15-12-2012, 15:51
fotis76 Ο/Η fotis76 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: n.faliro
Μoto: 1200gs
Μηνύματα: 26
Προεπιλογή Honda NC700X ΑΒS DCT

Honda NC700X ΑΒS DCT: Συνδυασμός που ενθουσιάζει



Εκτός από την επιλογή αυτόματης ή χειροκίνητης μετάδοσης, ο αναβάτης έχει τη δυνατότητα να επιλέξει και λειτουργία σπορ οδήγησης.


Τιμή: 8.560 ευρώ

Η Honda είναι ο πρώτος κατασκευαστής μοτοσικλετών που περνά στην παραγωγή το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη κάνοντας τον λεβιέ και τη μανέτα του συμπλέκτη κομμάτι του παρελθόντος. Πέρα από την αυτόματη λειτουργία, ο αναβάτης μπορεί να επέμβει και χειροκίνητα, ενώ το κιβώτιο διαθέτει και λειτουργία για σπορ οδήγηση.

Ο δικύλινδρος κινητήρας του ξεφεύγει από τα γνωστά δίτροχα μονοπάτια και υιοθετεί κορυφαίες τεχνολογικές λύσεις με στόχο την απόλυτη οικονομία. Αποδίδει 51 ίππους και 6,32 kgm ροπής στις 6.250 και 4.750 σ.α.λ. αντίστοιχα, αλλά αυτό που εντυπωσιάζει είναι η κατανάλωση, η οποία ανέρχεται στα μόλις 3,9 λίτρα ανά 100 χλμ..

Τέλος, η υψηλή ποιότητα κατασκευής χαρακτηρίζει το NC700X σε κάθε τομέα. Το ίδιο συμβαίνει και με την πρακτικότητα, με τη θέση οδήγησης να προσφέρεται, τόσο για καθημερινή κίνηση, όσο και για ταξίδια. Περά από τα κορυφαία επίπεδα εργονομίας, το NC700X έχει προικιστεί και με ένα μεγάλο χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει ένα κράνος κλειστού τύπου και λύνει τα χέρια του αναβάτη χωρίς να αλλοιώνει την σπορ αισθητική της μοτοσικλέτας. www.mototriti.gr


Στο χώρο που άλλες μοτοσικλέτες φιλοξενούν το ρεζερβουάρ καυσίμου, το NC700X έχει χώρο για ένα full face κράνος.


Κινητήρας: 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 670
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 6,32/4.750
Βάρος (κιλά): 218
Reply With Quote
 

Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:55.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!