![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
καλησπερα συνφορουμιτες.εχω το gs1200 08 και εχω βαλει ζελατινα απο αντβεντουρ.εκεινο που με ενοχλει εναι οτι στο χωματοδρομο συντονιζεται και χτυπαει.συμβαινει και σε αλλους?οι βιδες ολες ειναι καλοσφιγμενες.για πειτε!
![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Πήγαινε σε ένα εξουσιοδοτημένο να σου περάσουν 2 o-rings και όλα οκ.
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Φάνη αυτό Το πρόβλημα το παρουσιάζουν τα μοντέλα gs 08 όταν τους βάλεις την μεγάλη ζελατίνα του gsa !! Με τον συντονισμό δημιουργούνται πολλά προβλήματα στην μηχανή !! Αν ο συντονισμός είναι συνεχόμενος υπάρχει πιθανότητα με την ιδιοσυχνότητα της ταλάντωσης να συντονίσει ολόκληρη η μηχανή με αποτέλεσμα να αρχίσουν να συντονίζουν όλες οι βίδες και να ξεβιδώνουν !! Μια νου φίλου μου η κουμπάρα είχε μια ξαδέρφη στην Αφρική ο άντρας της είχε το ίδιο πρόβλημα και σε μια διαδρομή διάλυσε όλη η μηχανή !!! Το χειρότερο όμως είναι ότι ο συντονισμός επηρεάζει και τον αναβάτη !!!! Έχουν καταγράφει δυο κρούσματα παγκοσμίως που η ταλάντωση επηρέασε τα εγκεφαλικά κύτταρα του αναβάτη ο ένας έπαθε ΠΑΡΚΙΝΣΟΝ και ο άλλος ΕΠΙΛΗΨΙΑ Πρέπει κατεπείγοντος να την βγάλεις πες μου πότε θέλεις να έρθω στην Σητεία κατεπείγοντος να ανταλλάξουμε ζελατίνες μια και έμενα είναι gs 07 ![]() Θα σου συνιστούσα να μην ανεβαίνεις στην μηχανή μέχρι να έρθω για την ανταλλαγή ![]() ![]() ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
καλυτερα δεν ειναι να ρθει στα χανια να γινει η αλλαγη |
#5
|
|||
|
|||
![]()
ρε συ κυριακο θα μας καραφλιασεις τελειως! η αληθεια ειναι οτι ψαρωσα!μετα που συνειδητοποιησα ποιος ητανε ο συντακτης καταλαβα...παρε τη μπεμπα σου και ελα σητεια!αλλα επειδη το βλεπω χλωμο μαλλον θα ρθω εγω.λεμε την αλλη βδομαδα για χανια(σουγια) μετα της συζηγου.αυτο ειναι το ευχάριστο.το δυσαρεστο ειναι οτι θα ρθουμε με αυτοκινητο!
![]() ![]() [/QUOTE] |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
τι εννοεις φιλε μου?η ζελατινα μπηκε εξ αρχης σε εξουσιοδοτημενο με ολα τα παρελκομενα.που να μου περασουν τα ο ρινκ? για κανε λιανα |
#7
|
|||
|
|||
![]()
βασικά βάλε μόνος σου δυο λαστιχένια ροδελάκια, είναι πολύ εύκολο και πολύ αποτελεσματικό
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Φίλε καταρχήν έλεγξε όπως πολύ σωστά σου γράφουν τα φιλαράκια ότι έχει λαστιχένιες ροδέλες η ζελατίνα σου σε όλα τα σημεία που βιδώνει.Και σφίξε καλά και τις 4 βίδες της βάσης τις ζελατίνας 2 αριστερά + 2 δεξιά (torque).
Kάποτε έτριζε και μένα αλλά είχαν χαλαρώσει αυτές οι 4 βίδες που σου αναφέρω. ![]() Η ζελατίνα λόγω μεγέθους κάνει ένα απλό παίξιμο όχι όμως τρίξιμο ή γενικότερα κάποιο ενοχλητικό θόρυβο. |
#9
|
|||
|
|||
![]()
σε ποιο σημειο ακριβως φιλε μου?
|
#10
|
|||
|
|||
![]()
Η ζελατίνα της ADVE έχει μια βάση έχτρα από αυτή της απλής ! Η βάση αυτή πιάνει επάνω στην ζελατίνα με δύο βίδες. Τσέκαρε εάν υπάρχουν O-ring (λαστιχάκια στα Ελληνικά) και από τις δύο μεριές των βιδών! Εκεί που υπάρχει το πρόβλημα είναι ότι στο συνεργείο βάζουν κάτι fiber ροδέλες μεταξύ της βάσης και της ζελατίνας (από την μεριά του οδηγού) που δεν απορροφούν τίποτα και εκεί επεμβαίνουμε εμείς και βάζουμε λαστιχάκια. Σαν οδηγία δεν υπάρχει από την "μαμα" παρα μόνο από εμάς (μπαμπάδες)!
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|