Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από soter3gm
Λύση στο πρόβλημά σου φίλε μας υπάρχει ΑΛΛΑ θέλεις λεφτά αρκετά 6-8 χιλιάρικα (βάζεις τα "άντερα" του HP2) ΚΑΙ δεν θα έχεις τα χλμ που θέλεις αλλά την επιτάχυνση μόνο για τελικές θέλεις και το σασμάν του ΑΛΛΑ πολλά λεφτά .
Μετά από αυτό το πόστ μπήκα σε σκέψεις και σε mode φιλοσοφίας  .....αναμένετε 
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara
Ρε παιδιά, σχωρνά τε με... Αν στο γιό μου έλεγα τέτοιες ιστορίες για το πως να κάνω την GS να περνάει τα 200 (που τα περνάει άνετα) θα με αποκαλούσε με την γνωστή λέξη... αυστραλιανής καταγωγής!
Μιας και μιλάτε για "εμπειρία", η εμπειρία έρχεται με τα χρόνια και όσο μεγαλύτερη εμπειρία έχουμε, τόσο πιο αργά πηγαίνουμε. Αν δεν ξέρετε το γιατί, δεν έχετε αρκετή εμπειρία ακόμη.-
Έχω κάνει χιλιάδες χλμ στο Ευρωπαϊκό δίκτυο και όλοι, μα όλοι οι μηχανόβιοι ταξιδεύουν με 140 περίπου. Ουδέποτε με πέρασε ποτέ κάποιος σαν σφήγκα δίπλα μου, όπως συμβαίνει εδώ κάθε τρεις και λίγο όταν πηγαίνεις μέχρι την Κόρινθο πχ και σε περνάνε οι "έμπειροι" με 200 και 300.
Κι ούτε θέλω να θυμηθώ την απόλαυση να οδηγάς μηχανή (ή και αυτοκίνητο) στην Αμερική με τους απίθανους δρόμους και τα φανταστικά τοπία γιατί θα με πάρουν τα κλάματα!!!
Βέβαια αν ζει κάποιος στο εξωτερικό, σε μέρη όπου υπάρχουν ανοικτοί, ασφαλείς και άνετοι δρόμοι, όπου καθημερινώς για να πάει στη δουλειά του ή τη βόλτα του, το 120-140 είναι το standard, δεν του κάνει κέφι μόλις δει ίσιο και ανοιχτό δρόμο να πλακωθεί σε τελικές, γιατί απλά είναι ξε...καπνισμένος και ξέρει ότι δεν κερδίζει τίποτε, πέραν του ότι εφαρμόζεται ο νόμος.
Εδώ εγώ έχω συλλάβει τον εαυτό μου, μετά από μια βδομάδα διανύσεως 300χλμ ξεκίνα-σταμάτα μέσα στην Αθήνα, μόλις βγω στην Αττική οδό πχ. να ξε...καπνίζω τη μηχανή και μόλις βλέπω το 140 να μουρμουράω, "σύνελθε, είσαι θνητός και κυκλοφορούν ένα σωρό άσχετοι τριγύρω" (σαν κι αυτόν σήμερα το πρωί που με 80 άλλαξε σε αγωνιστικό στυλ λωρίδα κυκλοφορίας στέλνοντάς με δεξιά να κολλήσω στο πεζοδρόμιο για να μην πέσω πάνω του και άδειασα όση αδρεναλίνη είχα μαζέψει εδώ και μια βδομάδα... "Δε σε είδα" μου ψέλισε στα φανάρια, ο καραγκιόζης που πήγαινε σαν ανώμαλος, χωρίς φλας και χωρίς σεβασμό του ΚΟΚ μέσα στην κίνηση...)
Καλύτερα να χρησιμοποιείτε τη μηχανή σας για απόλαυση και χαλάρωμα στις βόλτες και τα ταξίδια σας, παρά να ενοχλείτε και τους άλλους (οποιασδήποτε εθνικότητας) που έχουν δικαίωμα να χρησιμοποιούν τον ίδιο δρόμο με σας και να μην απειλούνται από "βόμβες" 250+ κιλών (2ος νόμος του Νεύτωνα ή Θεμελιώδης νόμος της Μηχανικής) που βουίζουν με 200 δίπλα τους.
|
Το είχα στο μυαλό μου να φιλοσοφήσω ολίγον τι και να πάρω της γνώμες σας και της εμπειρίες σας σήμερα το απόγευμα αλλά !!! μετά τα γραφόμενα το φίλου μας δεν άντεξα ....
Ξεκινώντας από παλιά θυμάμαι πως ότι δίκυκλο αγόραζα το "έφτιαχνα" από πολύ μέχρι "μπούνια" ούτε που ξέρω πόσα λεφτά και πόσες εργατοώρες έχω ξοδέψει για να τα κάνω αυτά και το αποτέλεσμα σε άλλα εντυπωσιακό και σε άλλα αποτυχία ελεεινή.
Μέχρι που μετά από μια βόλτα μου έτυχε κάτι και αποφάσισα να ξεκόψω από τον χώρο της μοτοσυκλέτας όπου αυτό έκανα για ένα διάστημα περίπου δύο χρόνων δεν άντεξα ποιο πολύ...... αγόρασα το RT που έχω τώρα
Το αγόρασα μετά από πολύ σκέψη και πολλά ερωτήματα που έθεσα στον εαυτό μου.
Η σκέψη ήταν, ότι αν πραγματικά θέλω μοτοσυκλέτα ακόμα (γιατί με έτρωγε το σαράκι)
Τα ερωτήματα ήταν πολλά που μου "έθεσα"
Ένα ήταν τι θέλω να κάνω με τη μοτοσυκλέτα , το άλλο ήταν τη μοτοσυκλέτα θέλω, και ένα ακόμα ήταν κατά πόσο θα ήθελα να με τρώει ο δεξής μου καρπός ώστε να κυνηγιέμαι στο δρόμο με τον κάθε ένα Η και μόνος μου.
Αυτές οι σκόρπιες σκέψεις μου ήρθαν πραγματικά στο νου μου μετά από της παραθέσεις και τα διάφορα ποστ.
Εσείς τι σκεφτήκατε για να αγοράσετε τη μοτοσυκλέτα που έχετε η της άλλες που είχατε ποιο πριν