![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
|
Καλημέρα σε όλους σας,
απο εναν ταλαιπωρημενο αναβατη. Θα εκτιμησω ειλικρινα,οποιαδηποτε βοηθεια σας,αφου τα συνεργεια στα οποια απευθυνθηκα δεν μπορεσασν να δωσουν λυση στο πρόβλημα της μηχανης. Στο δια ταυτα λοιπον : Το μηχανακι (1200 GS του 04) έχει κραδασμούς στο τιμόνι και στον κινητηρα (νομιζω οτι περισσοτρερο τρεμει ο δεξιος κυλινδρος) μετα τις 3.500 με 4000 σ/λ,οι οποιο γινονται πολυ εντονοι μετα τις 5000, σε σημειο να τρεμουν τα χερια μου. Μου χουν πει διαφορα,απο διαφορικο εως κιβωτιο ταχυτητων,αλλα κανεις δεν ξερει σιγουρα και μου λενε οτι δεν μπορουν να το αναλαβουν. Εχω ρυθμισει βαλβιδες πριν 1000 χλμ περιπου κ αλλαξα βαλβολινες στο διαφορικο,αν αυτο σας βοηθα. Επισης, οταν συμπλεκω,ακουγεται ενα χτυπημα (δυνατο "τακ") ,ακομα και αν δεν βαλω ταχυτητα κ κατα συνεπεια και οι ταχυτητες κουμπωνουν σχετικα δυσκολα και θορυβωδώς. Σας ευχαριστω εκ των προτερων για οποιαδηποτε βοηθεια ή αν μπορειτε εστω να με κατευθυνετε σε καποιον καλο μαστορα στην Β.Ελλαδα. Φιλικα |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Αυτό μου ακούγεται για press direct στα τελευταία του! Δες εδώ http://www.gsforum.gr/%CE%A4%CE%B5%C...eeeeaze-16730/
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Εχεις σαν συνεργειο το Ντολλα στη Ξανθη?
Αν δεν το εχεις παει εκει,θα πρεπει να το πας πρωτα εκει μιας και ειναι ο εξουσιοδοτημενος της περιοχης σου. Τα 2004 οπως το δικο σου και το δικο μου εχουν καποιες ιδιαιτεροτητες που δεν εντοπιζονται στο μαστορα της γειτονιας. Στο εξουσιοδοτημενο θα σου πουν με σιγουρια αν ειναι διαφορικο η σαζμαν η αν ειναι ενας απλος καθαρισμος μπεκ η οτι αλλο.. Αληθεια τι καταναλωση εχει? Υπαρχει επισης μια βιδα στο υποπλαισιο που την ειχα βρει σπασμενη και εκανε τη μοτοσυκλετα να τρεμει πανω απο τα 140 χλμ.. Ουτως η αλλως απο εμας μπορεις να παρεις μονο ιδεες και καποιες προηγουμενες εμπειριες μας. Περνα κι απο τα νεα μελη στο φορουμ να σε καλωσορισουμε κι επισημα
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
ΤhanDim σ ευχαριστω για την απαντηση.Το link σου ειναι παραστατικοτατο και πιστευω οτι θα βοηθησει (ενδεχομενως ) τον μαστορα στον οποιο (ελπιζω) καποια στιγμη να καταληξω.
Πασχαλη σ ευχαριστω κ σενα για την απαντηση,αλλα η λυση που μου προτεινεις (Ξανθη...) εχει δοκιμαστει χωρις να καρποφορησει (δεν θα θελα να επεκταθω πανω σ αυτο δημοσια...) Ο τελευταιος μαστορας που το ειδε μου ειπε οτι ειναι μαλλον το διαφορικο (και οτι θελουν αλλαγη και καποια ρουλεμαν....) και το μαλλι.... 2000 ευρω περιπου. Θεωρω οτι ειναι εξωφρενικο το ποσο,δεν ξερω ποια ειναι η γνωμη σας επι τουτου. Το μηχανακι εχει 60.000 χλμ. Ευχαριστω. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
2000 ευρώ για επισκευή;;;;; Δηλαδή για καινούργιο πόσα θέλει;;;; Χίλιες φορές να βρεις ένα μεταχειρισμένο - ΑΝ φταίει κάτι τέτοιο.
Δεν παίρνεις τηλέφωνο και στην Motion&Style να ρωτήσεις τα παιδιά; Ζήτα τον Θανάση και εξήγησε του την κατάσταση. Τόσα GS πιάνει στα χέρια του καθημερινά. Μπορεί να σε βοηθήσει...... |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
1 Πηγαινε πρωτα απο ολα, να σου κανουν μια "ρυθμιση κυλινδρων" κατα το λεγομενο!!! Δηλαδη να σου ρυθμισουν τις ντιζες του γκαζιου. Αυτο μαλλον σου προκαλει τους αυξανομενους (αναλογα με τις στροφες του κινητηρα) κραδασμους! Δεν θα σου λυσει τιποτα ο μαστορας απο την μηχανη και σε τρια λεπτα θα εχει τελειωσει την δουλεια. 2 Αυτο ειναι αλλο θεμα, το γνωστο μαλλον που σου ειπαν πιο πανω. Λυσε ενα ενα τα θεματα!!! |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
2000 ευρω!!! Τοσα του λειπουν;;; ![]() Το διαφορικο (ασχετο με την παραπανω περιγραφη σου)το ελεγχεις και μονος σου! |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Φιλέ, οι κραδασμοί εμφανίζονται και χωρίς φορτίο, δηλαδή με νεκρά `η μόνο με φορτίο (5η 6η ), με μερικό φορτίο (1η ,2α ,3η ) τι εμφανίζει? Στο ρελαντί είναι εντάξει?
Το <<τακ>> που ακούς και η δυσκολία στις αλλαγές , σημαίνουν στραβωμένο δίσκο συμπλέκτη .Δεν έχεις άμεσο πρόβλημα αλλά προγραμμάτισε στα επόμενα 10.000 χιλ την αλλαγή του. Εάν όμως η δυσκολία στις αλλαγές είναι πολύ έντονη , άλλαξε τον άμεσα γιατί μπορεί να δημιουργήσεις φθορά στο κιβώτιο.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Φιλε TEOSS,
οι κραδασμοι εμφανιζονται και με ταχυτητα κουμπωμενη αλλα και με νεκρα,οταν οι στροφες ξεπερασουν τις 3500 περιπου. Φυσικα μαζι με τους κραδασμος αγριευει (μπρρ...) και ο ηχος του κινητηρα. Γενικα,το ολο σκηνικο μυριζει προβλημα.... Ακολουθησα τις υποδειξεις των αλλων παιδιων και πηρα τηλ την Motion N' Style,αλλα ο ανθρωπος (πολυ λογικα ) μου ειπε οτι θα πρεπει να δει την μηχανη απο κοντα για να αποφανθει. Αλλα η Κομοτηνη πεφετει λιγο μακρια........δυστυχως. Γι αυτο ψαχνω κανα μαστορα ρε παιδια εδω στα ...ψηλα (βλεπε Β.Ελλαδα). Παντως σας ευχαριστω ολους για την προθυμια σας να με βοηθησετε. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
μου ακούγεται για ιδιαίτερα κακοσυντηρημένη μοτό, πριν κάνεις μεγαλύτερη ζημιά οδηγώντας τη, μπορείς να φορτώσεις και να τη στείλεις κάπου σε εξουσιοδοτημένο να πάρεις επίσημη απάντηση...
Αν σε ενδιαφέρει να τη στείλεις Αθήνα, ευχαρίστως να παραλάβω και να την αφήσω στον παραπάνω αναφερόμενο και φίλο Θανάση....
|
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Προβλημα με συμπλεκτη | sotaris | Τεχνικά θέματα διάφορα | 41 | 10-11-2010 22:35 |
| προβλημα με κραδασμους | explode | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 17 | 23-09-2009 17:01 |
| προβλημα με το διαφορικο | jj14 | Τεχνικά θέματα διάφορα | 16 | 16-03-2009 13:26 |