![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#21
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
![]() Σε 2 συνεργεία που έχω απόλυτη εμπιστοσύνη (το ένα εξουσιοδοτημένο) μου είπαν μία φορά τον χρόνο είναι ΟΚ, ανεξάρτητα από χιλιόμετρα...(με την λογική βέβαια ότι εγώ κάνω καμιά 10.000 το χρόνο), τώρα ο ΤΕΟ71 που κάνει 70.000 μάλλον τα αλλάζει κάθε 20.000 δηλαδή 3 φορές το χρόνο..; ![]() Υ.Γ. μην δοκιμάσεις μόνος σου, είναι μεγάλος μπελάς τουλάχιστον αν δεν σου δείξει κάποιος.., νομίζω υπάρχει σχετικό βίντεο εδώ μέσα.. Last edited by frits; 14-09-2012 at 02:33. |
|
#22
|
|||
|
|||
|
Σε όλα ανεξαιρέτως τα οχήματα τα υγρά φρένων αλλάζονται στο πλαίσιο της τακτικής συντήρησης. Τα χλμ ποικίλουν αναλόγως κατασκευαστή και ποιότητας των υγρών. Ένας πρακτικός "δείκτης" για την ανάγκη αλλαγής τους είναι το χρώμα τους. Όταν σκουρίνει, φωνάζει.....
Μου φαίνεται κάτι αντίστοιχο με τις βαλβολίνες της γωνιακής μετάδοσης πίσω.... Αλλάξτε υγράκια φρένων, όταν τα δείτε "μη διάφανα", ή σκούρα. Σε αυτήν την κατάσταση δε διατηρούν τις αρχικές τους ιδιότητες (αντοχή στη θερμοκρασία κυρίως) και σαφώς σε παρατεταμένη κι επίπονη χρήση (κατηφορικά στροφιλίκια ή απανωτά φρένα στην πόλη ) δεν θα έχετε απόδοση στα φρένα σας. Θα γίνεται σπογγοειδής η αίσθηση στη μανέτα κλπ. Το άλλο με τη συχνότητα αλλαγών του Θόδωρα (Teo 71), όπως αλλάζει λάστιχα κάθε 2μηνο σχεδόν, τακάκια, λάδια (14 φορές το χρόνο) κλπ, έτσι -προφανώς- θα αλλάζει και υγρά φρένων
|
|
#23
|
|||
|
|||
|
|
#24
|
|||
|
|||
|
ok παιδια να σασ πω και εγω που καλουμε να πληρωσω 1600 ε πως το βλεπω και διορθωστε με.πιστευω οτι οταν υπαρχει σφαλμα αστοχια υλικου βεβαιωμενο μια τοσο μεγαλη εταιρια οπως η bmw ειδικα σε τοσο ευαισθητα θεματα οπως ειναι τα φρενα δεν θα επρεπε να αφηνουν να φυγει απο τα συνεργεια τους ανθρωπος.παιδια πρεπει ολοι να καταλαβουμε οτι εχουμε περασει σε αλλες εποχες οι εταιριες επενδυσαν στον υπερκαταναλοτιισμο μας εριξαν τη ποιοτητα των υλικων τους χωρις ομως να ριξουν τις τιμες τους.να πληρωσω αλλα μη μου χρεωνεις ρε φιλε τη μοναδα 1520 γιατι εχεις την αποκλειστικοτητα χρεωσε την κοστος βαλε και τα εργατικα σου και αν παραπονεθω θα φταιω εγω.αφηστε μας να οδηγουμε τις μηχανες που γουσταρουμε με ασφαλεια!!!
|
|
#26
|
|||
|
|||
|
η απάντηση από γνώστη μηχανικό, για τις ζημιές στις μονάδες, ήταν ότι κανείς ποτέ δεν ασχολείται με την αντικατάσταση των υγρών στα "control circuits"...
![]() αυτό ίσχυε ιδιαίτερα στα 1150 και τις εκεί αντίστοιχες βλάβες τους όπου η πιό εύκολη διαγνωση ήταν η ...αντικατάσταση είναι σχετικά χρονοβόρο και "μανούρα" και ενδεχομένως "ακριβή" σε χρονοχρέωση διαδικασία οπότε ίσως δεν το προτείνουν(?) και μένουν στην αλλαγή των λοιπών υγρών φρένων.... ![]() με τη τήρηση των προβλεπόμενων από τη "μαμά", να φοβόμαστε μόνο τις ...αστοχίες υλικού... |
|
#27
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Θα το κοιτάξω, ευχαριστώ. |
|
#28
|
|||
|
|||
|
Αδερφέ αυτά που γράφω για τα ακατανόμαστα μην τα παίρνεις και πολλή στα σοβαρά. ![]() Πάντως λέω την αλήθεια. Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις………..
|
|
#29
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Η μοτο εχει να παει σε εξουσιοδοτημενο απο τον Ιανουαριο το 2008 και τα 60000χλμ αντιστοιχα. Με τη φροντιδα του μηχανικου μου της γειτονιας που εινα ομως ενας υποψιασμενος και υπευθυνος ανθρωπος εχω σωσει τη μοναδα και το πορτοφολι μου κανοντας ελεγχο η αντικατασταση αν επρεπε στο διακοπτακι της μανετας(μια φορα) και αλλαζοντας ολα τα υγρα φρενων μια φορα το χρονο. Δες πιο πανω το ποστ του vpentza για να καταλαβεις πωσ σε καποια τμηματα της μοτο το σερβις βασει πρωτοκολλου κρυβει ακριβους κινδυνους. OFF TOPIC αλλα σημαντικο.. Με τον ιδιο μηχανικο εχω σωσει το μαμα αξονα και πως... Γεμιζοντας με λευκο γρασσο της Φιατ την πισω φυσουνα εκει που ενωνεται με διαφορικο και swingarm με τροπο απαραδεκτο και χωρις σφικτηρα. Εξω η υγρασια με 3 ευρω εξω και τα εξοδα! Μονο μεγαλες και καλες βολτες ![]() Τα παραπανω δεν θα τα ξαναγραψω γιατι εχω βαρεθει να το κανω καθε φορα που καποιος κινδυνευει η παει για μοναδα οποιος θελει ας τα σωσει.. |
|
#30
|
|||
|
|||
|
φιλε μη προτρεχεις δεν ειναι τοσο απλα τα πραγματα.το δικο μου ειναι τησ επομενης γενιας δεν εχει αυτο το διακοπτακι καλωδιακι κατω απο τη μανετα δεν εχει καμια σχεση με αυτο αναψε ενα πρωι το abs σταματησε να λειτουργει το κοντερ τελος!
|
![]() |
|
|