GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Ταξίδια - Συναντήσεις > Συναντήσεις - Εκδηλώσεις (Μόνο επίσημες συναντήσεις)

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #21  
Παλιό 09-11-2010, 11:51
Hekima Ο/Η Hekima βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: R1200GS Συνοδηγός
Μηνύματα: 9,103
Προεπιλογή Απάντηση: Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 10-11-10

Reply With Quote
  #22  
Παλιό 09-11-2010, 12:03
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 10-11-10

Άντε δυνατά ο Σαλονικιότικος καφές!!!
Reply With Quote
  #23  
Παλιό 09-11-2010, 12:08
Jefe Ο/Η Jefe βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΡΙΟΝ
Μoto: 1200GS Adventure
Μηνύματα: 11,154
Προεπιλογή Απάντηση: Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 10-11-10

Καλά να περάσετε φίλοι μου!


Jefe
Reply With Quote
  #24  
Παλιό 09-11-2010, 12:12
Hekima Ο/Η Hekima βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2010
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: R1200GS Συνοδηγός
Μηνύματα: 9,103
Προεπιλογή Απάντηση: Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 10-11-10

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Jefe Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλά να περάσετε φίλοι μου!


Jefe
Σ' ευχαριστούμε Θανάση
Reply With Quote
  #25  
Παλιό 09-11-2010, 15:13
xurxes Ο/Η xurxes βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Θεσσαλονικη
Μoto: R1200GSA
Μηνύματα: 4,060
Cool Απάντηση: Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 10-11-10

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Sakis Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι υπόλοιπες Βόρειες που χάθηκαν πήγαν για beaute
καρντια μου θα μαι busy και ντεν ξέρω αν σας προλάβω...
Reply With Quote
  #26  
Παλιό 09-11-2010, 16:34
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 10-11-10

Για δώσε διεύθυνση για GPS
6943481514
Reply With Quote
  #27  
Παλιό 09-11-2010, 16:37
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 10-11-10

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Hekima Εμφάνιση μηνυμάτων
Τετάρτη 10-11-10 στις 19.00 η παρέα των Βορείων θα πιει

το καφεδάκι-μπυρίτσα στην πλατεία στα Λαδάδικα στη Μικρή Βουλή.
1. Sakis (διπλός)
2. pkiriakos
3. paschalis (διπλός)
4. jarhead?
5. nikos-x (διπλός)
6. napgeo (μονός)
Εκτός αν βρώ ξέμπαρκα..


Μετά θα φύγουμε Νηστικοί. Για να ξέρω να πάρω σουβλάκια στο δρόμο.....
Reply With Quote
  #28  
Παλιό 09-11-2010, 17:47
nikos-x Ο/Η nikos-x βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2010
Περιοχή: Εγκλωβισμένος στην πόλη !!!
Μoto: HONDA VARADERO 1000 - BMW μπλουζάκια
Μηνύματα: 5,548
Προεπιλογή Απάντηση: Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 10-11-10

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
...Μετά θα φύγουμε Νηστικοί. Για να ξέρω να πάρω σουβλάκια στο δρόμο.....
Που θα πας βραδιάτικα βρε γέρο;

Θα σε χουχουλιάσω στο σπίτι και φεύγεις το πρωί

Κι άσε το GPS... θα είμαι εγώ μπροστά.
Reply With Quote
  #29  
Παλιό 09-11-2010, 17:54
commander Ο/Η commander βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: κηφισια
Μoto: GS 115Ο ADV DESIERTO 3
Μηνύματα: 12,382
Προεπιλογή Απάντηση: Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 10-11-10

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από nikos-x Εμφάνιση μηνυμάτων
Που θα πας βραδιάτικα βρε γέρο;

Θα σε χουχουλιάσω στο σπίτι και φεύγεις το πρωί

Κι άσε το GPS... θα είμαι εγώ μπροστά.
Παντα μπροστα παντα......Εσυ και η μοτο σου!!!!!


.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Μην χαιρεσαι για να σε προσεχουμε γιατι ειναι ευαισθητο........το μοτο .....!!!!
Reply With Quote
  #30  
Παλιό 09-11-2010, 17:56
Sakis Ο/Η Sakis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Θεσσαλονίκη
Μoto: Gs1200 η λευκή του 09!!
Μηνύματα: 7,888
Προεπιλογή Απάντηση: Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 10-11-10

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από napgeo Εμφάνιση μηνυμάτων
Εκτός αν βρώ ξέμπαρκα..


Μετά θα φύγουμε Νηστικοί. Για να ξέρω να πάρω σουβλάκια στο δρόμο.....

Έλα εσύ...... και όλα τα καλά μαγαζιά εκεί γύρω είναι, όλο και κάτι θα μας φτιάξουν
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Καφές Θεσσαλονίκη 3-11-2010 Sakis Συναντήσεις - Εκδηλώσεις (Μόνο επίσημες συναντήσεις) 79 05-11-2010 12:17
Καφές Θεσσαλονίκη Τετάρτη 27/10 Sakis Συναντήσεις - Εκδηλώσεις (Μόνο επίσημες συναντήσεις) 15 27-10-2010 23:38
Καφές στη Θεσσαλονίκη Sakis Συναντήσεις - Εκδηλώσεις (Μόνο επίσημες συναντήσεις) 110 18-10-2010 12:29
Καφές στην Θεσσαλονίκη - Δευτέρα 14 Ιουνίου !!! tsapte70 Συναντήσεις - Εκδηλώσεις (Μόνο επίσημες συναντήσεις) 24 16-06-2010 01:28


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:43.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!