ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
06-03-2009, 22:48
Η περιστροφική Norton στα supersport;
Το μεγάλο νέο για τη Norton, ήταν η αγορά της από τον Stuart Garner και ο επαναπατρισμός της εταιρείας στην Αγγλία.
Σε άρθρο όμως, αφιερωμένο σε όλα αυτά, του Classic Bike του Δεκεμβρίου,
και σε μία δήλωση του Brian Crighton, τεχνικού διευθυντή της εταιρείας, κρύβεται μια αναπάντεχη είδηση.
H Norton θα προσπαθήσει να συμμετάσχει, το 2011, στην κατηγορία των 600 τετράχρονων κυβικών,
που θα αντικαταστήσει τα δίχρονα του τετάρτου του λίτρου, με όπλο τη γνωστή NRV588.
http://www.realclassic.co.uk/bikepix/norton06120100.jpg
Η μοτοσυκλέτα με τον περιστροφικό -Wankel- κινητήρα των δύο στροφείων,
είχε στο παρελθόν αντιστοιχηθεί με μοτοσυκλέτες παλινδρομικού μοτέρ, χωρητικότητας 588 κυβικών εκατοστών,
από όπου και το όνομά της.
Εάν λοιπόν, και οι σημερινές αρχές των GP δεχτούν την αντιστοίχιση αυτή,
ο κύριος Crighton πιστεύει πως οι βρετανικές περιστροφικές μοτοσυκλέτες
θα μπορούσαν να είναι ανταγωνιστικές στην κατηγορία των σημερινών 600.
.
Το μεγάλο νέο για τη Norton, ήταν η αγορά της από τον Stuart Garner και ο επαναπατρισμός της εταιρείας στην Αγγλία.
Σε άρθρο όμως, αφιερωμένο σε όλα αυτά, του Classic Bike του Δεκεμβρίου,
και σε μία δήλωση του Brian Crighton, τεχνικού διευθυντή της εταιρείας, κρύβεται μια αναπάντεχη είδηση.
H Norton θα προσπαθήσει να συμμετάσχει, το 2011, στην κατηγορία των 600 τετράχρονων κυβικών,
που θα αντικαταστήσει τα δίχρονα του τετάρτου του λίτρου, με όπλο τη γνωστή NRV588.
http://www.realclassic.co.uk/bikepix/norton06120100.jpg
Η μοτοσυκλέτα με τον περιστροφικό -Wankel- κινητήρα των δύο στροφείων,
είχε στο παρελθόν αντιστοιχηθεί με μοτοσυκλέτες παλινδρομικού μοτέρ, χωρητικότητας 588 κυβικών εκατοστών,
από όπου και το όνομά της.
Εάν λοιπόν, και οι σημερινές αρχές των GP δεχτούν την αντιστοίχιση αυτή,
ο κύριος Crighton πιστεύει πως οι βρετανικές περιστροφικές μοτοσυκλέτες
θα μπορούσαν να είναι ανταγωνιστικές στην κατηγορία των σημερινών 600.
.