PDA

View Full Version : ΘΟΡΥΒΟΣ ΣΤΟ ΠΑΤΗΜΑ του συμπλέκτη.


mentorasou
21-08-2009, 10:26
Κατ'αρχάς να χαιρετήσω όλα τα μέλη και να ευχαριστήσω το Λεοντόκαρδο για την υποδοχή.! Είμαι καινούριος στο forum οπότε θα μου συγχωρήσετε μερικά λάθη. Λοιπόν! στο θέμα μας, όταν πατάω το συμπλέκτη ακούγεται ένας θόρυβος (κάτι σαν κτακ, ο ίδιος θόρυβος που ακούγεται όταν αφήνω το συμπλέκτη) το παρατήρησα στη 1η και στη 2η ταχύτητα. Νομίζω ότι μέχρι τώρα δεν ακουγόταν. Έχει κανείς κάποια ανάλογη εμπειρία? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.Η μηχανή είναι R1200GS , 6os 2006.

vasorfa
21-08-2009, 10:51
Καλημέρα φίλε Στέλιο και καλως μας ήλθες να ξεκινησουμε απο τα βασικα...εχεις ελεγξει τα υγρα του συμπλέκτη? και επισης το κανει συνεχεια η οταν η μηχανη ειναι κρυα?:hmmm:

mentorasou
21-08-2009, 10:55
Καλημέρα φίλε Στέλιο και καλως μας ήλθες να ξεκινγησουμε απο τα βασικα...εχεις ελεγξει τα υγρα του συμπλέκτη?και επισης το κανειο συνεχει η οταν η μηχανη ειναι κρυα?:hmmm:
Καλημέρα και σε εσένα! Ευχαριστώ για το καλοσώρισμα. Λοιπόν. Το κάνει ακόμη και όταν η μηχανή είναι ζεστή και επίσης δεν το κάνει συνέχεια , δηλαδή αν πατήσω μια ή δυο φορές το συμπλέκτη. Τα υγρά του συμπλέκτη δεν τα έχω κάνει έλεγχο. Πως θα τα κάνω?thx again.

vasorfa
21-08-2009, 11:06
Καλημέρα και σε εσένα! Ευχαριστώ για το καλοσώρισμα. Λοιπόν. Το κάνει ακόμη και όταν η μηχανή είναι ζεστή και επίσης δεν το κάνει συνέχεια , δηλαδή αν πατήσω μια ή δυο φορές το συμπλέκτη. Τα υγρά του συμπλέκτη δεν τα έχω κάνει έλεγχο. Πως θα τα κάνω?thx again.


δες τα δοχειο υγρων πανω στο τιμονι....εχει επανω του χαραγμενα <<high>> και <<Low>> level....επισης....τα υγρα εχουν αντικατασταθει ποτε ή συμπληρωθει?

mentorasou
21-08-2009, 11:13
δες τα δοχειο υγρων πανω στο τιμονι....εχει επανω του χαραγμενα <<high>> και <<Low>> level....επισης....τα υγρα εχουν αντικατασταθει ποτε ή συμπληρωθει?

ΤΑ υγρά είναι οκ η στάθμη είμναι οκ. Επίσης δεν έχουν αντικατασταθεί η συμπληρωθεί. Τα χιλιόμετρα είναι 24000. Υπάρχει περίπτωση να είναι η πόμπα του συμπλέκτη? ΑΝ ναι τότε αυτ΄οπως το ελέγχω? Τhx!:confused:

vasorfa
21-08-2009, 11:25
ΤΑ υγρά είναι οκ η στάθμη είμναι οκ. Επίσης δεν έχουν αντικατασταθεί η συμπληρωθεί. Τα χιλιόμετρα είναι 24000. Υπάρχει περίπτωση να είναι η πόμπα του συμπλέκτη? ΑΝ ναι τότε αυτ΄οπως το ελέγχω? Τhx!:confused:

δεν νομιζω....αλλα δεν ειμαι βεβαια και μηχανικος,πιστευω μια επισκεψη σε εναν συνεργειο θα σου λυσει την απορια,εκτος αν καποιος συμφορουμητης εχει να μας πει κατι ακομα....

mentorasou
21-08-2009, 11:30
δεν νομιζω....αλλα δεν ειμαι βεβαια και μηχανικος,πιστευω μια επισκεψη σε εναν συνεργειο θα σου λυσει την απορια,εκτος αν καποιος συμφορουμητης εχει να μας πει κατι ακομα....
Eυχαριστώ πολύ, vasorfa για το χρόνο σου μάλλον το απόγευμα θα πάω να το δει το συνεργείο τελικά. Αλλά όντως αν υπάρχει κανένας να μας πει τίποτα καλοδεχούμενος.:):):)

vasorfa
21-08-2009, 11:32
Eυχαριστώ πολύ, vasorfa για το χρόνο σου μάλλον το απόγευμα θα πάω να το δει το συνεργείο τελικά. Αλλά όντως αν υπάρχει κανένας να μας πει τίποτα καλοδεχούμενος.:):):)

:sm8:

vasmar
21-08-2009, 12:24
Το διάβασα νωρίτερα και τώρα που πήγα σε μιά δουλειά το πρόσεξα καλύτερα.Εμένα σε όλες τις ταχυτητες σαν να κάνει ένα τακκκκκ. Ανάψαμε φωτιές ;;;;;;;:Απορία:ή είναι η ιδέα μου ;;;;;;;;;;;;;:confused::confused::confused:

mentorasou
21-08-2009, 13:29
Το διάβασα νωρίτερα και τώρα που πήγα σε μιά δουλειά το πρόσεξα καλύτερα.Εμένα σε όλες τις ταχυτητες σαν να κάνει ένα τακκκκκ. Ανάψαμε φωτιές ;;;;;;;:Απορία:ή είναι η ιδέα μου ;;;;;;;;;;;;;:confused::confused::confused:
Μήπως δεν το έχουν προσέξει και άλλοι και απλά θα διορθωθεί μόνο του? Χωρίς να το δούν αλλά τηλεφωνικά μου είπαν από το συνεργείο ότι δεν είναι κάτι που να ανησυχεί εφ'οσον "παίρνει" τις ταχύτητες. Σήμερα το απόγευμα όπως είπα θα σας ενημερώσω όταν γυρίσω από το συνεργείο.:cool::cool:

soter3gm
21-08-2009, 15:33
Από ότι κατάλαβα αυτό είναι συχνό θέμα στα R τι είναι?
Στο πίσω μέρος του συμπλέκτη εκεί που πάει το σωληνάκι από τη μανέτα εκεί "πιέζει" ένα έμβολο αυτό ένα αξονάκι το οποίο πιέζει με τη σειρά του το χτένι για να ανοίξει ο δίσκος, αυτό το ονομάζουν οι μηχανικοί "πρεντιρεκ" στη κανονική του ονομασία λέγετε press direct.
Φαντάζομαι πως εκεί είναι το πρόβλημά σου, ένα σύμπτωμα είναι το πατινάρισμα και ένα άλλο είναι να μην κουμπώνουν οι ταχίτιτες καλλά

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
21-08-2009, 15:37
Από ότι κατάλαβα αυτό είναι συχνό θέμα στα R τι είναι?
Στο πίσω μέρος του συμπλέκτη εκεί που πάει το σωληνάκι από τη μανέτα εκεί "πιέζει" ένα έμβολο αυτό ένα αξονάκι το οποίο πιέζει με τη σειρά του το χτένι για να ανοίξει ο δίσκος, αυτό το ονομάζουν οι μηχανικοί "πρεντιρεκ" στη κανονική του ονομασία λέγετε press direct.
Φαντάζομαι πως εκεί είναι το πρόβλημά σου, ένα σύμπτωμα είναι το πατινάρισμα και ένα άλλο είναι να μην κουμπώνουν οι ταχίτιτες καλλά


...doctor έγινες ......... doctor ....:D

vasorfa
21-08-2009, 15:46
Από ότι κατάλαβα αυτό είναι συχνό θέμα στα R τι είναι?
Στο πίσω μέρος του συμπλέκτη εκεί που πάει το σωληνάκι από τη μανέτα εκεί "πιέζει" ένα έμβολο αυτό ένα αξονάκι το οποίο πιέζει με τη σειρά του το χτένι για να ανοίξει ο δίσκος, αυτό το ονομάζουν οι μηχανικοί "πρεντιρεκ" στη κανονική του ονομασία λέγετε press direct.
Φαντάζομαι πως εκεί είναι το πρόβλημά σου, ένα σύμπτωμα είναι το πατινάρισμα και ένα άλλο είναι να μην κουμπώνουν οι ταχίτιτες καλλά

:sm8::sm8::sm8::sm8::sm8::sm8:

mentorasou
21-08-2009, 18:03
μόλις πριν από λίγο το άφησα στο συνεργείο για εξαέρωση του συμπλέκτη, είδομεν!!!!!!:hmmm::hmmm::hmmm:

mentorasou
21-08-2009, 21:17
μόλις πριν από λίγο το άφησα στο συνεργείο για εξαέρωση του συμπλέκτη, είδομεν!!!!!!:hmmm::hmmm::hmmm:

ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΖΑΛΙΖΩ ΑΛΛΟ! Πήρα τη μηχανή απ΄οτο συνεργείο μετα την εξαέρωση στο συμπλέκτη. Ολα είναι ρολόι.

ο συμπλέκτης φυσικά πιο σκληρός και το κούμπωμα καλλίτερο.

οπότε η λύση δώθηκε με την εξαέρωση.

Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες.

:):):)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
21-08-2009, 21:46
μετα την εξαέρωση στο συμπλέκτη. Ολα είναι ρολόι.


Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες.





Μπράβο Στέλιο ..... καλά χιλιόμετρα .... http://i247.photobucket.com/albums/gg124/ELINADOUR/SMILES-2/BRAV-81.gif



Αν θέλεις,

πέρνα κ απ' τα νέα μέλη,

να σε καλωσορίσουμε κ επίσημα ....;)




.

riko46
21-08-2009, 21:50
ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΖΑΛΙΖΩ ΑΛΛΟ! Πήρα τη μηχανή απ΄οτο συνεργείο μετα την εξαέρωση στο συμπλέκτη. Ολα είναι ρολόι.

ο συμπλέκτης φυσικά πιο σκληρός και το κούμπωμα καλλίτερο.

οπότε η λύση δώθηκε με την εξαέρωση.

Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες.

:):):)


:sm8:

Arkas
22-08-2009, 14:48
ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΖΑΛΙΖΩ ΑΛΛΟ! Πήρα τη μηχανή απ΄οτο συνεργείο μετα την εξαέρωση στο συμπλέκτη. Ολα είναι ρολόι.

ο συμπλέκτης φυσικά πιο σκληρός και το κούμπωμα καλλίτερο.

οπότε η λύση δώθηκε με την εξαέρωση.

Ευχαριστώ όλους για τις ιδέες.

:):):)
:sm5: