PDA

View Full Version : MITSUBISHI LANCER EVOLUTION!!!!


arisxios
10-11-2009, 20:53
Αεροδυναμική σχεδίαση

Όλες οι επιφάνειες του νέου Lancer Evolution, καθώς και αυτές που δεν φαίνονται κάτω από το αυτοκίνητο, έχουν σχεδιαστεί για να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τη ροή αέρα που περνά γύρω του.

Μπροστά, μεγάλοι αεραγωγοί διασφαλίζουν ότι ο κινητήρας λαμβάνει την ψύξη που χρειάζεται, ενώ ολόκληρος ο εμπρός προφυλακτήρας έχει διαμορφωθεί για μείωση της αντίστασης και της άντωσης. Κάτω από το αυτοκίνητο, ο αέρας διοχετεύεται από διαχύτες για αύξηση της αεροδυναμικής πίεσης σε υψηλές ταχύτητες, ενώ πίσω, η μεγάλη αεροτομή παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της αεροδυναμικής ισορροπίας και της συνεπούς συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σε όλες τις ταχύτητες.

Απομακρυνόμενη από το αυτοκίνητο, η ροή αέρα χρησιμοποιείται επίσης για την εξαγωγή ζεστού αέρα κάτω από το καπό, τη ψύξη των φρένων, την περαιτέρω μείωση της αντίστασης και της άντωσης και την ψύξη του κιβωτίου. Ακόμα και το σύστημα εξαγωγής έχει τοποθετηθεί στρατηγικά για να διασφαλίζεται η πιο αποδοτική, αεροδυναμικά, έξοδος των καυσαερίων.

Αλλαγή σε κλάσματα δευτερολέπτου

Το κιβώτιο 6 σχέσεων με διπλόδισκο συμπλέκτη (TC-SST) μπορεί να λειτουργεί σειριακά, με τους μοχλούς από ελαφρύ μαγνήσιο στην κολόνα του τιμονιού. Με τους μοχλούς, ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις χωρίς να παίρνει τα χέρια του από το τιμόνι. Η αλλαγή ταχυτήτων μέσω των μοχλών, είναι εφικτή ακόμα και όταν το TC-SST βρίσκεται στο αυτόματο πρόγραμμα.

Κινητή αίθουσα συναυλιών

Στάνταρ σε όλα τα Lancer Evolution MR προσφέρεται το προηγμένο σύστημα ήχου Rockford Fosgate, που μπορεί να αναπαράγει μουσική σε έξοχη ποιότητα, γι’ αυτό και δικαίως έχει γνωρίσει τέτοια αποδοχή. Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν ενισχυτή 8 καναλιών 650-Watt και εννέα ηχεία, μεταξύ των οποίων ένα subwoofer πίσω, για εκπληκτικό ήχο υψηλής πιστότητας. Υποστηρίζεται από τη χρήση ακουστικών και μονωτικών υλικών για τη στεγανοποίηση των ανοιγμάτων μέσα στις πόρτες, και τη μετατροπή τους σε κουτιά ηχείων. Η διάταξη του κορυφαίου ηχοσυστήματος σχεδιάστηκε προσεκτικά από τη στιγμή που ξεκίνησε η εξέλιξη του αυτοκινήτου και η διαδικασία σχεδίασης. Χάρη στο DSP (Digital Signal Processor), το σύστημα προσφέρει κρυστάλλινη διαύγεια, ήχο αίθουσας συναυλιών και εκπληκτικά μπάσα.

Gigabytes λειτουργιών και απόλαυσης

Τα μοντέλα Lancer Evolution MR φέρουν επίσης το σύστημα Πολλαπλής Επικοινωνίας της Mitsubishi (Multi Communication System) με πλοήγηση και μουσικό server μέσω σκληρού δίσκου 30Gb (HDD). Η οθόνη αφής 7 ιντσών LCD, προσφέρει άριστη ευκρίνεια και λειτουργικότητα, ενώ τα χειριστήρια της μονάδας βρίσκονται σε άμεση πρόσβαση για βέλτιστη ευκολία χρήσης. Ο σκληρός δίσκος μεγάλης χωρητικότητας προσφέρει ταχείες λειτουργίες αναζήτησης και εύρεσης διαδρομών. Επίσης παρέχει μία ευρεία γκάμα πηγών ψυχαγωγίας: FM/AM radio, DVD drive (CD/CD-R/CD-RW/DVD συμβατό με video) και έναν μουσικό σέρβερ χωρητικότητας μέχρι 2.000 μουσικών κομματιών. Ο τελευταίος διαθέτει υπηρεσία αναγνώρισης μουσικής CD database, που υποστηρίζει MP3/WMA players, τα οποία συνδέονται απευθείας στο σύστημα, μέσω μιας θύρας AUX στην εμπρός κεντρική κονσόλα. Το τιμόνι φέρει χειριστήρια για το ηχοσύστημα και hands-free λειτουργία τηλεφώνου Bluetooth.

Τα τέλεια καθίσματα

Τα εμπρός καθίσματα του νέου Lancer Evolution φέρουν για μία ακόμα φορά την υπογραφή της Recaro – μιας εταιρίας με εξαιρετική φήμη για την κατασκευή καθισμάτων που εξασφαλίζουν άριστη θέση και στήριξη του σώματος. Τα νέα καθίσματα Recaro εγγυώνται την ασφαλή και άνετη μεταφορά σας σε όλες τις συνθήκες – ακόμα κι αν οδηγείτε σε αγωνιστική πίστα. Επίσης αποτελούν τμήμα των συστημάτων παθητικής ασφάλειας λόγω στιβαρής δομής και της παρουσίας πλευρικών αερόσακων. Όμως, πέρα από τη σταθερότητα που εγγυώνται σε μεγάλες πλευρικές επιταχύνσεις, τα καθίσματα προσφέρουν υποδειγματική άνεση ακόμα και σε μακρινά ταξίδια. Όταν, φτάνοντας στον προορισμό σας, νιώθετε ξεκούραστοι και χωρίς πόνους, θα γνωρίζετε ότι αυτά τα μπάκετ καθίσματα, εκτός από ωραία εμφάνιση, είναι από τα καλύτερα της αγοράς.
http://www.mitsubishi-motors.gr/images/evoGS_d.jpg
http://www.mitsubishi-motors.gr/gallery/main_16_38.jpg




· Τύπος 2-λιτρος 16-βάλβιδος DOHC MIVEC με turbocharger & intercooler (4B11) · Κυβισμός 1998 · Διάμετρος x Διαδρομή 86,0 x 86,0 · Σχέση συμπίεσης 9,0 · Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα άμεσου ψεκασμού · Μέγιστη ιπποδύναμη kW(PS)/σ.α.λ 217 (295) / 6500 · Μέγιστη ροπή στρέψης (EEC net) Nm (kg-m) /σ.α.λ. 366 (37,3) / 3500 · Τύπος καυσίμου Βενζίνη (Super Αμόλυβδη) / RON98 · Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου (λίτρα) 55




Επιτάχυνση (0-100 km/h) 5,4

gsmaniac
10-11-2009, 21:00
ΟΠΛΟ.........................αλλα γιαπωνεζικο:sm7::sm7::sm7:

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
11-11-2009, 08:54
"Γιαπωνέζικη" πολεμική μηχανή ..... ;)




http://www.autospectator.com/cars/files/images/2009-Mitsubishi-Lancer-Evolution-China.jpg





http://www.theweeklydriver.com/content_images/2/2008.lancer.evolution.jpg





http://www.thetorquereport.com/2008_mitsubishi_lancer_evolution_x_image009.jpg (http://www.thetorquereport.com/2008_mitsubishi_lancer_evolution_x_image009.jpg)






http://bp3.blogger.com/_zak4D5bdr00/R1GFnHkgAkI/AAAAAAAAAVQ/EqKyA-Qcx24/s1600-R/7202-2003-Mitsubishi-Lancer-EVO.JPG

MIKEVIII
12-11-2009, 01:37
αν θέλετε την γνώμη μου μιας και είμαι κάτοχος προηγουμενης έκδοσις και ασχολούμαι πολύ ενεργά εδώ και 4 χρονια :

1) το X έχει χάσει τον αγωνιστικό του χαρακτήρα και είναι πλέον ένα απλά πολύ γρήγορο αυτοκίνητο που καλλίτερα να μην το πειράξεις και πολυ λόγο του ότι πλέων έχει αλουμινένιο block... (βλεπε subaru) Νεύρα

2) πουθενά δεν θα δεις την ωμή δύναμη των προηγουμενων εκδόσεων και με τα τόσα ηλεκτρονικά που έχει μένουν πολύ λίγα πράγματα πια για τον ενθουσιώδη οδηγό να κάνει...

3)έχουν δώσει περισσότερη βάση στις ανέσεις και τις ευκολίες πράγμα παντελώς άχρηστο για κάποιων που παίρνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο...

προσωπικά περιμένω να δω το 11 και το 12 που σαφώς θα είναι ποιο ολοκληρωμένα για να δω αν τελικά θα αντικαταστήσω το δικό μου με ένα από αυτά ή τελικά θα το κρατήσω να γεράσουμε μαζί :rolleyes: