GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Αυτοκίνητο

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 10-11-2009, 20:53
arisxios Ο/Η arisxios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Μoto: R1200GS ADV
Μηνύματα: 2,718
Thumbs up MITSUBISHI LANCER EVOLUTION!!!!

Αεροδυναμική σχεδίαση

Όλες οι επιφάνειες του νέου Lancer Evolution, καθώς και αυτές που δεν φαίνονται κάτω από το αυτοκίνητο, έχουν σχεδιαστεί για να αξιοποιούν με τον καλύτερο τρόπο τη ροή αέρα που περνά γύρω του.

Μπροστά, μεγάλοι αεραγωγοί διασφαλίζουν ότι ο κινητήρας λαμβάνει την ψύξη που χρειάζεται, ενώ ολόκληρος ο εμπρός προφυλακτήρας έχει διαμορφωθεί για μείωση της αντίστασης και της άντωσης. Κάτω από το αυτοκίνητο, ο αέρας διοχετεύεται από διαχύτες για αύξηση της αεροδυναμικής πίεσης σε υψηλές ταχύτητες, ενώ πίσω, η μεγάλη αεροτομή παίζει επίσης σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της αεροδυναμικής ισορροπίας και της συνεπούς συμπεριφοράς του αυτοκινήτου σε όλες τις ταχύτητες.

Απομακρυνόμενη από το αυτοκίνητο, η ροή αέρα χρησιμοποιείται επίσης για την εξαγωγή ζεστού αέρα κάτω από το καπό, τη ψύξη των φρένων, την περαιτέρω μείωση της αντίστασης και της άντωσης και την ψύξη του κιβωτίου. Ακόμα και το σύστημα εξαγωγής έχει τοποθετηθεί στρατηγικά για να διασφαλίζεται η πιο αποδοτική, αεροδυναμικά, έξοδος των καυσαερίων.

Αλλαγή σε κλάσματα δευτερολέπτου

Το κιβώτιο 6 σχέσεων με διπλόδισκο συμπλέκτη (TC-SST) μπορεί να λειτουργεί σειριακά, με τους μοχλούς από ελαφρύ μαγνήσιο στην κολόνα του τιμονιού. Με τους μοχλούς, ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις χωρίς να παίρνει τα χέρια του από το τιμόνι. Η αλλαγή ταχυτήτων μέσω των μοχλών, είναι εφικτή ακόμα και όταν το TC-SST βρίσκεται στο αυτόματο πρόγραμμα.

Κινητή αίθουσα συναυλιών

Στάνταρ σε όλα τα Lancer Evolution MR προσφέρεται το προηγμένο σύστημα ήχου Rockford Fosgate, που μπορεί να αναπαράγει μουσική σε έξοχη ποιότητα, γι’ αυτό και δικαίως έχει γνωρίσει τέτοια αποδοχή. Το σύστημα χρησιμοποιεί έναν ενισχυτή 8 καναλιών 650-Watt και εννέα ηχεία, μεταξύ των οποίων ένα subwoofer πίσω, για εκπληκτικό ήχο υψηλής πιστότητας. Υποστηρίζεται από τη χρήση ακουστικών και μονωτικών υλικών για τη στεγανοποίηση των ανοιγμάτων μέσα στις πόρτες, και τη μετατροπή τους σε κουτιά ηχείων. Η διάταξη του κορυφαίου ηχοσυστήματος σχεδιάστηκε προσεκτικά από τη στιγμή που ξεκίνησε η εξέλιξη του αυτοκινήτου και η διαδικασία σχεδίασης. Χάρη στο DSP (Digital Signal Processor), το σύστημα προσφέρει κρυστάλλινη διαύγεια, ήχο αίθουσας συναυλιών και εκπληκτικά μπάσα.

Gigabytes λειτουργιών και απόλαυσης

Τα μοντέλα Lancer Evolution MR φέρουν επίσης το σύστημα Πολλαπλής Επικοινωνίας της Mitsubishi (Multi Communication System) με πλοήγηση και μουσικό server μέσω σκληρού δίσκου 30Gb (HDD). Η οθόνη αφής 7 ιντσών LCD, προσφέρει άριστη ευκρίνεια και λειτουργικότητα, ενώ τα χειριστήρια της μονάδας βρίσκονται σε άμεση πρόσβαση για βέλτιστη ευκολία χρήσης. Ο σκληρός δίσκος μεγάλης χωρητικότητας προσφέρει ταχείες λειτουργίες αναζήτησης και εύρεσης διαδρομών. Επίσης παρέχει μία ευρεία γκάμα πηγών ψυχαγωγίας: FM/AM radio, DVD drive (CD/CD-R/CD-RW/DVD συμβατό με video) και έναν μουσικό σέρβερ χωρητικότητας μέχρι 2.000 μουσικών κομματιών. Ο τελευταίος διαθέτει υπηρεσία αναγνώρισης μουσικής CD database, που υποστηρίζει MP3/WMA players, τα οποία συνδέονται απευθείας στο σύστημα, μέσω μιας θύρας AUX στην εμπρός κεντρική κονσόλα. Το τιμόνι φέρει χειριστήρια για το ηχοσύστημα και hands-free λειτουργία τηλεφώνου Bluetooth.

Τα τέλεια καθίσματα

Τα εμπρός καθίσματα του νέου Lancer Evolution φέρουν για μία ακόμα φορά την υπογραφή της Recaro – μιας εταιρίας με εξαιρετική φήμη για την κατασκευή καθισμάτων που εξασφαλίζουν άριστη θέση και στήριξη του σώματος. Τα νέα καθίσματα Recaro εγγυώνται την ασφαλή και άνετη μεταφορά σας σε όλες τις συνθήκες – ακόμα κι αν οδηγείτε σε αγωνιστική πίστα. Επίσης αποτελούν τμήμα των συστημάτων παθητικής ασφάλειας λόγω στιβαρής δομής και της παρουσίας πλευρικών αερόσακων. Όμως, πέρα από τη σταθερότητα που εγγυώνται σε μεγάλες πλευρικές επιταχύνσεις, τα καθίσματα προσφέρουν υποδειγματική άνεση ακόμα και σε μακρινά ταξίδια. Όταν, φτάνοντας στον προορισμό σας, νιώθετε ξεκούραστοι και χωρίς πόνους, θα γνωρίζετε ότι αυτά τα μπάκετ καθίσματα, εκτός από ωραία εμφάνιση, είναι από τα καλύτερα της αγοράς.






· Τύπος 2-λιτρος 16-βάλβιδος DOHC MIVEC με turbocharger & intercooler (4B11) · Κυβισμός 1998 · Διάμετρος x Διαδρομή 86,0 x 86,0 · Σχέση συμπίεσης 9,0 · Σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα άμεσου ψεκασμού · Μέγιστη ιπποδύναμη kW(PS)/σ.α.λ 217 (295) / 6500 · Μέγιστη ροπή στρέψης (EEC net) Nm (kg-m) /σ.α.λ. 366 (37,3) / 3500 · Τύπος καυσίμου Βενζίνη (Super Αμόλυβδη) / RON98 · Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμου (λίτρα) 55




Επιτάχυνση (0-100 km/h) 5,4
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 10-11-2009, 21:00
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION!!!!

ΟΠΛΟ.........................αλλα γιαπωνεζικο
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 11-11-2009, 08:54
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ's Avatar
ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Ο/Η ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: R 1200 GS ADV - R 1200 RT - X9 500 EVO - VESPA 200E '86
Μηνύματα: 84,759
Προεπιλογή Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION!!!!

"Γιαπωνέζικη" πολεμική μηχανή .....





















__________________
Ο ανόητος ... ψάχνει τα λάθη των άλλων,
ο έξυπνος ... του εαυτού του,
αλλά ο σοφός ... όλους τους συγχωρεί !!!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 12-11-2009, 01:37
MIKEVIII Ο/Η MIKEVIII βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: ΒΑΡΥΜΠΟΜΠΗ
Μoto: BMW R1150GS
Μηνύματα: 151
Προεπιλογή Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVOLUTION!!!!

αν θέλετε την γνώμη μου μιας και είμαι κάτοχος προηγουμενης έκδοσις και ασχολούμαι πολύ ενεργά εδώ και 4 χρονια :

1) το X έχει χάσει τον αγωνιστικό του χαρακτήρα και είναι πλέον ένα απλά πολύ γρήγορο αυτοκίνητο που καλλίτερα να μην το πειράξεις και πολυ λόγο του ότι πλέων έχει αλουμινένιο block... (βλεπε subaru)

2) πουθενά δεν θα δεις την ωμή δύναμη των προηγουμενων εκδόσεων και με τα τόσα ηλεκτρονικά που έχει μένουν πολύ λίγα πράγματα πια για τον ενθουσιώδη οδηγό να κάνει...

3)έχουν δώσει περισσότερη βάση στις ανέσεις και τις ευκολίες πράγμα παντελώς άχρηστο για κάποιων που παίρνει ένα τέτοιο αυτοκίνητο...

προσωπικά περιμένω να δω το 11 και το 12 που σαφώς θα είναι ποιο ολοκληρωμένα για να δω αν τελικά θα αντικαταστήσω το δικό μου με ένα από αυτά ή τελικά θα το κρατήσω να γεράσουμε μαζί
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Mitsubishi Triton και δώρο… μια κατσίκα georgekostas Γενικά - Μοτοσυκλέτα 9 11-07-2009 13:27
BMW logo evolution george1968 Γενικά - Μοτοσυκλέτα 14 11-02-2009 18:17


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 19:54.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!