ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ
11-12-2009, 09:17
Νέο Honda PCX
http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/09/011.jpg (http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/09/011.jpg)
Ναι, αυτό εκεί μπροστά μοιάζει διαβολικά με το φανάρι του νέου VFR... Παντού θα το βάλουν αυτοί οι τύποι, μέχρι και στα καροτσάκια του γκολφ...
Ξεκίνησε η πώληση ενός νέου σκούτερ που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της θυγατρικής της Thai Honda Manufacturing Co. Ltd. στην Ταϊλάνδη.
Πρόκειται για το PCX 125, το οποίο φορά έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 125cc, μα φυσικά η είδηση δεν είναι εκεί. Το PCX θέλει να ρίξει φως σε ένα νέο δρόμο για τα σκούτερ, ενσωματώνοντας τεχνολογία που ως τώρα συναντούσαμε μόνο σε ακριβά αυτοκίνητα.
Έτσι το νέο Honda διαθέτει σύστημα “Idle Stop”, δηλαδή ο κινητήρας θα σβήνει αυτομάτως κάθε φορά που θα βρίσκεται σε “νεκρά”, ενώ επανεκκινεί αυτομάτως με το άνοιγμα του γκαζιού όποτε το απαιτήσει ο αναβάτης. Το σύστημα αυτό υπόσχεται μεγάλη οικονομία καυσίμου γλιτώνοντας πολλή άσκοπα καμμένη βενζίνη σε κόκκινα φανάρια ή προσωρινές στάσεις σε μποτιλιάρισμα. Σύμφωνα με τη Honda, το PCX θα επιτυγχάνει μέση κατανάλωση της τάξης των 50 km/lt (ή 2 lt/100km)!
Επίσης, στο PCX οι Ιάπωνες αναγγέλλουν τη χρήση, για πρώτη φορά σε δίκυκλο, ενός νέου τύπου μίζας με την ονομασία ACG. Αυτή η διάταξη λειτουργεί διττά, ντουμπλάροντας ως μίζα αλλά και ως εναλλάκτης. Στόχος της είναι να επανεκκινεί τον κινητήρα όταν βρίσκεται σε κατάσταση Idle Stop δίχως θόρυβο και κραδασμό, κάτι που επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας τον μαγνητισμό για να περιστρέψει στον στρόφαλο. Ουσιαστικά το ACG μοιάζει με μια συνηθισμένη γεννήτρια που συναντάμε σε κάθε μοτοσυκλέτα, η οποία ελέγχεται από μια κεντρική μονάδα (ECU) που καθορίζει πότε η δουλειά της είναι να γυρνά τον στρόφαλο και πότε απλώς να παράγει ρεύμα, χάρη σε ειδικούς σένσορες που αναγνωρίζουν τον κατάλληλο κάθε φορά ρόλο της.
http://img704.imageshack.us/img704/3889/5amtm0909110h1.jpg
Εκτός των καινοτόμων τεχνολογιών, το νέο σκούτερ θα εξοπλίζεται φυσικά με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό PGM-FI και με συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS.
http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/09/011.jpg (http://blog.ebike.gr/wp-content/uploads/2009/09/011.jpg)
Ναι, αυτό εκεί μπροστά μοιάζει διαβολικά με το φανάρι του νέου VFR... Παντού θα το βάλουν αυτοί οι τύποι, μέχρι και στα καροτσάκια του γκολφ...
Ξεκίνησε η πώληση ενός νέου σκούτερ που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της θυγατρικής της Thai Honda Manufacturing Co. Ltd. στην Ταϊλάνδη.
Πρόκειται για το PCX 125, το οποίο φορά έναν μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 125cc, μα φυσικά η είδηση δεν είναι εκεί. Το PCX θέλει να ρίξει φως σε ένα νέο δρόμο για τα σκούτερ, ενσωματώνοντας τεχνολογία που ως τώρα συναντούσαμε μόνο σε ακριβά αυτοκίνητα.
Έτσι το νέο Honda διαθέτει σύστημα “Idle Stop”, δηλαδή ο κινητήρας θα σβήνει αυτομάτως κάθε φορά που θα βρίσκεται σε “νεκρά”, ενώ επανεκκινεί αυτομάτως με το άνοιγμα του γκαζιού όποτε το απαιτήσει ο αναβάτης. Το σύστημα αυτό υπόσχεται μεγάλη οικονομία καυσίμου γλιτώνοντας πολλή άσκοπα καμμένη βενζίνη σε κόκκινα φανάρια ή προσωρινές στάσεις σε μποτιλιάρισμα. Σύμφωνα με τη Honda, το PCX θα επιτυγχάνει μέση κατανάλωση της τάξης των 50 km/lt (ή 2 lt/100km)!
Επίσης, στο PCX οι Ιάπωνες αναγγέλλουν τη χρήση, για πρώτη φορά σε δίκυκλο, ενός νέου τύπου μίζας με την ονομασία ACG. Αυτή η διάταξη λειτουργεί διττά, ντουμπλάροντας ως μίζα αλλά και ως εναλλάκτης. Στόχος της είναι να επανεκκινεί τον κινητήρα όταν βρίσκεται σε κατάσταση Idle Stop δίχως θόρυβο και κραδασμό, κάτι που επιτυγχάνεται χρησιμοποιώντας τον μαγνητισμό για να περιστρέψει στον στρόφαλο. Ουσιαστικά το ACG μοιάζει με μια συνηθισμένη γεννήτρια που συναντάμε σε κάθε μοτοσυκλέτα, η οποία ελέγχεται από μια κεντρική μονάδα (ECU) που καθορίζει πότε η δουλειά της είναι να γυρνά τον στρόφαλο και πότε απλώς να παράγει ρεύμα, χάρη σε ειδικούς σένσορες που αναγνωρίζουν τον κατάλληλο κάθε φορά ρόλο της.
http://img704.imageshack.us/img704/3889/5amtm0909110h1.jpg
Εκτός των καινοτόμων τεχνολογιών, το νέο σκούτερ θα εξοπλίζεται φυσικά με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό PGM-FI και με συνδυασμένο σύστημα πέδησης CBS.