GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 17-08-2012, 14:50
jarhead Ο/Η jarhead βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW 1200 GS '05
Μηνύματα: 2,620
Προεπιλογή Περι πιεσης των ελαστικων...

Χαιρετε κυριες και κυριοι...Χτες που με επιασε η προκοπη να εξετασω την μηχανη σπιθαμη προς σπιθαμη το βλεμμα μου επεσε στις πιεσεις που δινει ο κατασκευαστης στα λαστιχα που φοραω.(Conti Trail Attack) Ο κατασκευαστης λοιπον δινει μαξιμουμ βαρος 315 κιλα (να μην κανω σχολιο εδω, ειμαι στα ορια μηχανη φουλαρισμενη και μονος) με πιεση 29 bar ητοι 42 psi με κρυο λαστιχο.Τις ιδιες ενδειξεις δινει και για το μπροστινο.Η ερωτηση μου η μαλλον ερωτησεις

Στα 2 τα λαστιχα βαζουμε την ιδια πιεση?

Πρεπει το μπροστινο να εχει παντα λιγοτερη πιεση απο το πισω?

Ολα αυτα γιατι στα υπηρεσιακα συνισταται 34 μπροστα και 38 πισω.

Τα φωτα σας παρακαλω!!!

Last edited by jarhead; 17-08-2012 at 15:19.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 17-08-2012, 17:55
BOXER Ο/Η BOXER βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μοσχατο
Μoto: R1200gs
Μηνύματα: 2,806
Προεπιλογή Απάντηση: Περι πιεσεης των ελαστικων...

Εγω, αν και δεν έχω δει ποτε μα ποτε τι γράφει το λάστιχο, πάντα βάζω 2,2 και 2,5bar, και 2,5 με 2,9bar όταν είμαι διπλός!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 17-08-2012, 18:33
Benjamako Ο/Η Benjamako βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Σέρρες
Μoto: R 1200 GSA & KTM EXC 400 2011
Μηνύματα: 1,282
Προεπιλογή Απάντηση: Περι πιεσεης των ελαστικων...

2.2 Μπροστα και 2,8 πισω μονιμα..στα χωματινα παει πιο χαμηλα
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 17-08-2012, 19:29
krima Ο/Η krima βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2010
Περιοχή: νοτια προαστια
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 22
Προεπιλογή Απάντηση: Περι πιεσεης των ελαστικων...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Benjamako Εμφάνιση μηνυμάτων
2.2 Μπροστα και 2,8 πισω μονιμα..στα χωματινα παει πιο χαμηλα

Στα χωμάτινα (για όταν είσαι σε χώμα) 1,5 - 1,8
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 17-08-2012, 19:35
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Περι πιεσης των ελαστικων...

32 - 36, μπρος - πίσω αντίστοιχα.

Λίγο περισσότερο το πίσω, όταν φορτίο.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 17-08-2012, 21:35
jarhead Ο/Η jarhead βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: BMW 1200 GS '05
Μηνύματα: 2,620
Προεπιλογή Απάντηση: Περι πιεσης των ελαστικων...

ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 18-08-2012, 07:31
killer Ο/Η killer βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Μπραχάμι
Μoto: R 1200 GS '08
Μηνύματα: 180
Προεπιλογή Απάντηση: Περι πιεσεης των ελαστικων...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από krima Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα χωμάτινα (για όταν είσαι σε χώμα) 1,5 - 1,8
Με χωματινα λαστιχα Karoo-T ή TKC-80 μονιμα φορεμενα τα τελευταια δυο χρονια, γιατι βαριομουνα τις τραμπες μετα απο καθε χωματινη βολτα και σε χωμα και σε ασφαλτο 1,5 εμπρος και 1,8 πισω (+-0,1).
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 18-08-2012, 08:14
leren Ο/Η leren βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Junior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2011
Περιοχή: athina
Μoto: gs1200
Μηνύματα: 21
Προεπιλογή Απάντηση: Περι πιεσεης των ελαστικων...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer Εμφάνιση μηνυμάτων
Με χωματινα λαστιχα Karoo-T ή TKC-80 μονιμα φορεμενα τα τελευταια δυο χρονια, γιατι βαριομουνα τις τραμπες μετα απο καθε χωματινη βολτα και σε χωμα και σε ασφαλτο 1,5 εμπρος και 1,8 πισω (+-0,1).
Καλό είναι στην άσφαλτο λίγο παραπάνω, γιατί ανεβάζει θερμοκρασίες και μετά φεύγουν κομάτια
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 18-08-2012, 08:45
killer Ο/Η killer βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Μπραχάμι
Μoto: R 1200 GS '08
Μηνύματα: 180
Προεπιλογή Απάντηση: Περι πιεσεης των ελαστικων...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από leren Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλό είναι στην άσφαλτο λίγο παραπάνω, γιατί ανεβάζει θερμοκρασίες και μετά φεύγουν κομάτια
Παρολο που τα χρησιμοποιω καιρο με τις πιεσεις αυτες στην ασφαλτο, δεν παρατηρησα αποκολληση κομματιων απο το λαστιχο.
Με ταχυτητες το ανωτερω παντα 120-140 km, ακομα και με διπλο ατομο φορτωμενος εχουν πολυ καλη προσφηση!
Απλα φαγωνονται σχετικα γρηγορα... και αναβοσβηνει το κοκκινο τριγωνακι του RDC στο κατραν σα χριστουγεννιατικο λαμπακι!!
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 19-08-2012, 03:07
sliv Ο/Η sliv βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: BMW GS 1200 Adventure 07
Μηνύματα: 933
Προεπιλογή Απάντηση: Περι πιεσεης των ελαστικων...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από killer Εμφάνιση μηνυμάτων
Με χωματινα λαστιχα Karoo-T ή TKC-80 μονιμα φορεμενα τα τελευταια δυο χρονια, γιατι βαριομουνα τις τραμπες μετα απο καθε χωματινη βολτα και σε χωμα και σε ασφαλτο 1,5 εμπρος και 1,8 πισω (+-0,1).
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:24.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!