GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Αγγελίες > Πωλήσεις μοτοσυκλετών

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 24-02-2011, 16:35
Ταξιδευτης Ο/Η Ταξιδευτης βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2011
Περιοχή: Αττική
Μoto: Honda VFR750 RC36 II
Μηνύματα: 697
Προεπιλογή Ducati 999 '07 Carbon Evo

Να που ολα τα καλα πραγματα πρεπει να ερθουν στο τελος τους... Μετα απο πολυ περισκεψη αποφασισα να πουλησω την Ιταλιδα ντιβα μου.
Ο λογος ενας και μονος. Εχω βρεθει με 2 μεγαλες street μηχανες που εχουν παρομοια χρηση (η μια πιο sport, η αλλη πιο touring) και με ελαχιστο πλεον χρονο να τις απολαυσω.

Αν εχω 1 ΣΚ στις 15 μερες ελευθερο να κανω μια βολτα/εκδρομη, αυτο σημαινει οτι μια απο τις 2 μηχανες θα πρεπει να μεινει στο γκαραζ για ενα μηνα πριν βγει βολτα. Εχω 2 κουκλες σκεπασμενες με τις κουκουλες τους και απλα καθονται... Και αυτο πραγματικα ειναι αμαρτια.
Και ακομα και αν θα ηθελα να τις κρατησω για συλλογη (που το θελω), οι οικονομικες συνθηκες το απαγορευουν. Η λογικη υπερισχυσε του συναισθηματος. Η Ducati ειναι ονειρο που εγινε πραγματικοτητα αλλα οι συνθηκες στη ζωη μου εχουν αλλαξει: η ευρεση σπιτιου ειναι επιτακτικη αναγκη και τα λιγα χρηματα του μισθου πρεπει να πανε εκει τωρα...

Ετσι εδωσα την κουκλα μου σε αντιπροσωπεια της Ducati, οπου και βρισκεται τωρα για οποιον ενδιαφερεται. Η μηχανη αγοραστηκε απο εκει 1ο χερι απο εμενα (εγω εβγαλα τις ζελατινες λεμε!) και εκει ξαναπηγε τωρα για την πωληση. Κοινως τα παιδια στο μαγαζι ξερουν τη μηχανη και το κατα ποσον ειναι καλη.

Η 999 μου με τον καιρο δυναμωσε, ομορφυνε και απεκτησε μια μεγαλη λιστα απο αξεσουαρ: carbon κομματια, μονοσελο MotoGP, χειροποιητη σελα απο Αλκανταρα, φουλ εξατμιση Termignoni, αγωνιστικο εγκεφαλο της Ducati Corse που εκτος των αλλων αναβαθμισε τη μηχανη σε 999s κλπ κλπ...

Οσοι απο εδω ξερετε εμενα, υποθετω οτι ξερετε και σε τι κατασταση ειναι και η μηχανη. Για οσους δεν γνωριζουν παραθετω το ιστορικο της και τι αξεσουαρ εχει επανω.

Ζηταω 8,000 ευρω που νομιζω οτι ειναι παρα πολυ λογικη τιμη για τη μηχανη αυτη. Το μαγαζι μπορει να βοηθησει οποιον ενδιαφερεται με δοσεις, η/και ανταλλαγη με αλλη μηχανη.


Ιστορικό Service

1,000 km - 1o service - Αλλαγή λαδιών/φίλτρου, γενικός έλεγχος (Hellinservice Mac)
5,000 km - Αλλαγή λαδιών/φίλτρου λαδιού (Full Συνθετικά Torco T4-SR)
10,000 km - Ducati Service A - Πλήρες μεσαίο service όπως προβλέπεται στο βιβλίο της Ducati (Hellinservice Mac)
Επίσης έγινε αλλαγή της τρόμπας συμπλέκτη με καινούργια μέσα στην εγγύηση (ελλατωματική τσιμούχα)
14,000 km - Αλλαγή λαδιών/φίλτρου λαδιού (Full Συνθετικά Torco T4-SR)
18,000 km - Αλλαγή ελαστικών με Metzeler Racetec & επικουρική αλλαγή λαδιών.
22,000 km - Ducati Service B - To μεγάλο service (Ιμάντες, έλεγχος βαλβίδων κλπ) όπως προβλέπεται στο βιβλίο της Ducati (Hellinservice Mac)

Απο εδώ και πέρα λόγω αγοράς δεύτερης μικρής μηχανής, η Ducati έγραφε πολύ λίγα χιλιόμετρα και αυστηρά και μόνο σε εκδρομές/βόλτες, οπότε τα σερβις άρχισαν να πραγματοποιούνται βάση χρονικού διαστήματος.

24,000 km (6 μήνες από service) - Ενδιάμεσο service συντήρησης.
Αλλαγή λαδιών/φίλτρου (Full Συνθετικά Torco T4-SR)
Aλλαγή ελαστικών με sport/touring Continental Conti Sport Attack
Αλλαγή τακάκια με τα αυθεντικά Brembo μπρος και EBC Kevlar πίσω.
Αλλαγή αλυσίδας/γραναζιών στα specs που δίνει η Ducati για χρήση πίστας:
- AFAM X-ring Gold Series 520
- Γρανάζια AFAM -1 μπροστά KAI +2 πίσω

28,000 km (12 μήνες από service) - Ducati Service A - Πλήρες μεσαίο service όπως προβλέπεται στο βιβλίο της Ducati.
Πρέπει να σημειώσω οτι απο αυτό το service και μετά όλες οι εργασίες έγιναν προσωπικά από τον εξαιρετικό Δημήτρη Μπίνη στο What-a-bike, ο οποίος ασχολιόταν αποκλειστικά με την μηχανή για όσο διάστημα χρειαζόταν χωρίς να ασχολείται με άλλο service.
Λόγω της αραιής χρήσης της μηχανής, ζήτησα και έγινε πλήρης έλεγχος ιμάντων οι οποίοι ήταν σε άριστη κατάσταση, καθώς και ρύθμιση βαλβίδων και αλλαγή μπουζί (παρότι δεν ήταν απαραίτητη). Επίσης έγινε έλεγχος στα υγρά φρένων τα οποία και αλλάχτηκαν.

31,500 km (6 μήνες από service) - Αλλαγή λαδιών/φίλτρου (Full Συνθετικά Torco T4-SR) και γενικός έλεγχος υγρών κλπ.


Αναβαθμίσεις/βελτιώσεις

- Χειροποίητο MotoGP monoposto απο Ιταλία με numberplates

- Ασύμμετρα τελικά 57mm της Termignoni και αυθεντικό carbon κάλλυμα

- Αγωνιστικός εγκέφαλος της Ducati Corse ΚΑΙ αναβάθμιση σε 999s

- Χειροποίητη σέλα Ducati Corse απο Alcantara

- Συναγερμός ΜΕΤΑ v257 v2 (η ακριβή σειρά της εταιρίας)

- Ανοικτό καπάκι συμπλέκτη από Ιταλία

- Ανοδιωμένο χρυσό pressure plate και ενισχυμένα ελατήρια

- Carbon κάλλυμα πλαινού σωλήνα εξάτμισης δεξιά

- Σπαστές μανέτες αλουμινίου με σκαλιστό το λογότυπο της Ducati

- Μασίφ αλουμινένια καπάκια δοχείων υγρών φρένων/συμπλέκτη.

- Αυθεντικό μπροστινό φτερό Ducati Corse απο ανθρακόνημα

- Πλαινά πάνω καλλύματα fairing από ανθρακόνημα

- Αποστάτες ψαλιδιού (bobbins) για αγωνιστικό stand

- Αυτοκόλλητα: '91' του Ron Haslam, 999 Corse ειδικη παραγγελία απο Ιταλία, αυθεντικά Ducati Corse σε διάφορα σημεία, Ιταλική σημαία κλπ.


Μαζί με τη μηχανή δίνω όλη την προίκα της:

- Εργοστασιακή εξάτμιση / κάλλυμα
- Biposto με την αυθεντική δική του σέλα οδηγού & σελάκι συνοδηγού
- Εργοστασιακό καπάκι συμπλέκτη
- Πλαινό καπάκι εξάτμισης δεξιά αλουμινίου
- Εργοστασιακά μαρσπιέ συνοδηγού
- Εργοστασιακές μανέτες
- Custom υφασμάτινη κουκούλα ραμμένη ακριβώς στα μέτρα της 999 απο μια εταιρία καλλυμάτων στην Αγγλία που προμηθεύει όλες τις εργοστασιακές ομάδες στo ΠΠ Superbike.
- 2α κλειδιά (μάυρο / κόκκινο)
- Όλα τα manuals, βιβλίο service, και διαφημιστικό πακέτο που ερχόταν με τη μηχανή αρχικά.

Η μηχανή φυλλασόταν πάντα σε κλειστό γκαράζ με την κουκούλα της και η χρήση της ηταν αποκλειστικά για ανοιχτές βόλτες, κοντινά ταξίδια και ελάχιστα Track Days (περίπου 6 σε 2 χρόνια).
Πάντα την πρόσεχα σαν κόρη οφθαλμού φροντίζοντας να μην έχει ουτε καν γρατζουνιές/βρωμιές/χτυπήματα. Αξίζει να σημειωθεί οτι επειδή η εργοστασιακή βαφή στο ντεπόζιτο ήταν πολύ ευαίσθητη και είχε αποκτήσει αρκετές μικρογρατσουνίες έγινε ανανέωση χρώματος με διπλό βερνίκωμα στον μετρ του είδους "ΜΑΝΟ" στο Πειραιά.


Φωτογραφιες ακολουθουν...
















Reply With Quote
  #2  
Παλιό 24-02-2011, 16:51
HECTOR Ο/Η HECTOR βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2010
Περιοχή: Ηρακλειο Κρητης
Μoto: BMW1200 ADVENTURE
Μηνύματα: 1,193
Προεπιλογή Απάντηση: Ducati 999 '07 Carbon Evo

καλοπουλητο...
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 24-02-2011, 18:53
siraxanz Ο/Η siraxanz βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Aug 2009
Περιοχή: Argos-Argolidas
Μoto: r1200gsa '08, Cagiva elephant 750e '95
Μηνύματα: 13,321
Προεπιλογή Απάντηση: Ducati 999 '07 Carbon Evo

Καλοπούλητη, ωραίο κομμάτι!!!

μακάρι να την κράταγες!
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 24-02-2011, 20:00
kostasx Ο/Η kostasx βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2009
Περιοχή: ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΣΗ
Μoto: 990 ADV
Μηνύματα: 2,793
Προεπιλογή Απάντηση: Ducati 999 '07 Carbon Evo

Βάζω τα κλάματα όταν πουλιούνται τέτοια θηρία..
Κρίμας..
Καλοπούλητο..
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 24-02-2011, 20:36
Jefe Ο/Η Jefe βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΡΙΟΝ
Μoto: 1200GS Adventure
Μηνύματα: 11,154
Προεπιλογή Απάντηση: Ducati 999 '07 Carbon Evo

Καλοπούλητη Νικόλα!



Jefe
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 24-02-2011, 21:50
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή Απάντηση: Ducati 999 '07 Carbon Evo

Καλοπούλητη η κούκλα
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 24-02-2011, 21:52
tsompanis Ο/Η tsompanis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ioannina
Μηνύματα: 3,084
Προεπιλογή Απάντηση: Ducati 999 '07 Carbon Evo

είναι κούκλα η ρουφιάνα η ξηροκάμπανη!
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 24-02-2011, 21:55
stelios1977 Ο/Η stelios1977 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Apr 2010
Περιοχή: Θεσσαλονικη-Σερρες
Μoto: 800gs
Μηνύματα: 599
Προεπιλογή Απάντηση: Ducati 999 '07 Carbon Evo

κουκλαρα μακαρι να μην υπηρχε η κριση

Last edited by stelios1977; 24-02-2011 at 21:57.
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 25-02-2011, 00:00
paschalis Ο/Η paschalis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2009
Περιοχή: thessaloniki
Μoto: R1200GS '04
Μηνύματα: 7,234
Προεπιλογή Απάντηση: Ducati 999 '07 Carbon Evo

μαυρο διαμαντι..
για καποιους λιγους η κριση ειναι ευκαιρια...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Βαφή carbon ;; Carduelis Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 12 10-11-2010 15:46
R 1200 GS/ADV CARBON ΕΞΑΤΜΙΣΗ fotisgs Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 1 11-08-2010 13:08
Αυτοκόλλητο Carbon look.. Capitain Τεχνικά θέματα διάφορα 15 17-06-2010 23:38
BMW S1000RR Carbon Edition!!!!!!!! riko46 Νέα μοντέλα BMW 0 18-12-2009 21:22
DUCATI-STRADAPERTA essel Άλλες εταιρίες 9 22-10-2009 00:37


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:18.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!