GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Άλλες εταιρίες

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 21-10-2011, 18:13
taksidiotis Ο/Η taksidiotis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ηρακλειο κρητης
Μoto: Af 750,steed 600
Μηνύματα: 3,720
Προεπιλογή ΥΑΜΑΗΑ ΧENTER 150, 2012

Δεκαεξάρηδες τροχοί, 150άρης κινητήρας, μονό αμορτισέρ κεντρικά τοποθετημένο. Γεφυρωμένα φρένα και 15,5 ίπποι. Το Yamaha Xenter 150 σύντομα… στους δρόμους μας.

Με την παρουσίαση του scooter Χenter 150 η Yamaha μπαίνει στη δημοφιλή κατηγορία των σκούτερ πόλης 150 κυβικών με 16άρηδες τροχούς. Με το έξυπνο όνομα Xenter (από το “Χ”, των ΧΜax, XCity και το Center), έχοντας να αντιμετωπίσει κυρίως το Honda SH 150, αλλά και τα Piaggio Liberty 150, Suzuki Sixteen 150, τα Kymco και τα SYM καθώς και τα, αλλά και τις Vespa αυτού του κυβισμού. Δανειζόμενο την αισθητική γραμμή των δύο προβολέων των παραπάνω μοντέλων το Xenter είναι ένα κομψό scooter με μεγάλους τροχούς, που ταιριάζει απόλυτα στις αστικές συνθήκες μετακίνησης, διαθέτοντας “δημοφιλή” για τα σκούτερ, κυβισμό.
Ο κινητήρας είναι ολοκαίνουριος, υγρόψυκτος, τετράχρονος, με έναν κύλινδρο και 4βάλβιδη κεφαλή, με έναν εκκεντροφόρο. Η μετάδοση είναι… αυτόματη φυσικά, διαρκώς μεταβαλλόμενης σχέσης (CVT). Στον κινητήρα του Yamaha Xenter έχουν ενσωματωθεί εξελιγμένες τεχνολογίες: πιστόνι ελαφρού κράματος αλουμινίου, κύλινδρος με κεραμική επίστρωση και αντικραδασμικός άξονας, ενώ το ψυγείο του βρίσκεται στο δεξί πλάι. H απόδοσή του φτάνει τους 15,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και χαρακτηρίζεται σαν από τις κορυφαίες της κατηγορίας.
Ο κινητήρας έχει τοποθετηθεί σταθερά σε διπλό σωληνωτό πλαίσιο, μοτοσυκλετιστικού τύπου. Αυτή η τεχνική συμβάλλει στη δημιουργία ενός πιο άκαμπτου συνόλου κινητήρα-πλαισίου, βελτιώνοντας την οδική συμπεριφορά.
Η διάταξη της πίσω ανάρτησης αποτελεί έκπληξη, αφού το αμορτισέρ είναι ένα, κεντρικά τοποθετημένο υπό κλίση και φιλοξενείται κάτω και σχεδόν ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, όπως έκαναν στη δεκαετία του ’70 και του ’80 οι μοτοσυκλέτες της Yamaha.
Το σύστημα oπίσθιας ανάρτησης ονομαζόταν στο παρελθόν cantilever, αλλά η Yamaha το καθιέρωσε ως monocross. Mε αυτό τον τρόπο οι μάζες συγκεντρώνονται προς το κέντρο του σκούτερ, ενώ το αμορτισέρ διαθέτει ελατήριο με δύο βαθμούς σκληρότητας, ώστε να απορροφά τόσο τις μικρές, όσο και τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του δρόμου. Η διαδρομή τροχού φτάνει τα 92 χιλ.διαδρομής. Παράλληλα η τοποθέτησή του αμορτισέρ “μέσα” στο scooter συμβάλλει στην ιδιαίτερα “καθαρή” και όμορφη εμφάνιση του Xenter.
Το επίπεδο πάτωμα από πλευράς διαστάσεων είναι το μεγαλύτερο στην κατηγορία του. Αυτό έχει επιτευχθεί και με τη μείωση των διαστάσεων του καινούργιου κινητήρα ο οποίος έχει μεταφέρει το ψυγείο του υγρού στο πλάι (αλα Honda PCX). Στην προσπάθεια για μείωση των διαστάσεων (βλ. πλάτους) επίσης, η εξάτμιση έχει οβάλ τελικό. Το νέο Yamaha Xenter 150 έχει ύψος σέλας στα 785 χιλ. και συνολικό βάρος στα 142 κιλά.
Καινοτομικό είναι και το ολοκαίνουριο ντουλαπάκι που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του τιμονιού και ανοίγει μ’ένα απλό πάτημα. Στα φρένα του Xenter 150 βρίσκουμε ένα συνδυαζόμενο σύστημα πέδησης (UBS Unified Braking System) έναν μεγάλο μπροστινό δίσκο διαμέτρου 267 χιλ., ο οποίος συνεργάζεται με ένα ταμπούρο διαμέτρου 150 χιλ. Πατώντας το πίσω φρένο ενεργοποιείται εν μέρει και το μπροστινό.

Tα όργανα του Xenter περιλαμβάνουν μια καλοσχεδιασμένη και πρωτότυπη οθόνη LCD.
Για τον συνεπιβάτη υπάρχουν χειρολαβές στην ουρά και τα μαρσπιέ είναι αλουμινένια και αναδιπλούμενα . Κάτω από τη σέλα ο αποθηκευτικός χώρος μπορεί να φιλοξενήσει μικρά αντικείμενα ή μια αντικλεπτική κλειδαριά.
Το πίσω φανάρι χρησιμοποιεί τεχνολογία LED, παράγοντας πιο δυνατή δέσμη φωτός – με μεγαλύτερη διάρκεια ζωής επίσης – σε σύγκριση με τους παραδοσιακούς προβολείς.

Η ενσωματωμένη σχάρα επιτρέπει την εύκολη προσθήκη βαλίτσας (top-case) που θα χωρέσει άνετα κράνος και άλλα μικρά αντικείμενα

Σχεδιασμένα για να προσαρμόζονται σε όλα τα μοντέλα, τα Γνήσια Αξεσουάρ Yamaha ταιριάζουν απόλυτα με το scooter. Η ενσωματωμένη σχάρα αποσκευών διαθέτει χώρο για τοποθέτηση της έξτρα βαλίτσας των 39 λίτρων, χωρίς να προϋποθέτει τοποθέτηση βάσης. Η βαλίτσα ανοίγει με ένα ειδικό κλειδί ή εναλλακτικά με «one-key operation» το οποίο σημαίνει ότι μπορεί να επιλεγεί να ανοίγει και με το κλειδί του κεντρικού διακόπτη. Επίσης είναι εύκολη η προσθήκη ψηλής ζελατίνας/ανεμοθώρακα, ενώ στα γνήσια αξεσουάρ Yamaha υπάρχει και χειμερινή κουβέρτα για τα πόδια.
Τα χρώματα του νέου Yamaha Xenter 150 είναι: λευκό, μαύρο και γκρι. Το Υamaha Xenter 150, σύμφωνα με τη ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΕΕΕ, επίσημη αποκλειστική διανομέα της Yamaha, έρχεται στην ελληνική αγορά τον Δεκέμβριο του 2011. Η τιμή του scooter δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη.
πηγη:SCOOTERNET | ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΑ SCOOTER
Attached Images
File Type: jpg 82.jpg (67.0 KB, 12 views)
File Type: jpg 51.jpg (67.4 KB, 8 views)
File Type: jpg big_1xenter_02.jpg (66.8 KB, 8 views)
File Type: jpg 14.jpg (70.9 KB, 6 views)
File Type: jpg 161.jpg (65.9 KB, 5 views)
File Type: jpg 91.jpg (59.7 KB, 5 views)
File Type: jpg 151.jpg (62.1 KB, 5 views)
File Type: jpg 111.jpg (48.1 KB, 5 views)
File Type: jpg 171.jpg (68.1 KB, 4 views)
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
F800GS 2012 mrdaellis Νέα μοντέλα BMW 19 07-12-2011 11:42
ΔΙΠΛΗ ΦΟΡΟΑΦΑΙΜΑΞΗ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2012 MARK Επικαιρότητα 3 15-10-2011 08:10
2012! Arkas Κινηματογράφος 2 05-03-2010 08:07
2012 georgekostas Κινηματογράφος 6 23-06-2009 13:36


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 14:06.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!