GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Ζώα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 18-01-2012, 11:45
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Τα ποντίκια την κοπανάνε πρώτα

Στις 01:46 το πρωί του Σαββάτου, ο καπετάνιος τού Concordia, Francesco Schettino μιλάει για πολλοστή φορά στο τηλέφωνο με το Λιμεναρχείο. Στην άλλη άκρη της γραμμής βρίσκεται ο Διοικητής του Λιμενικού Gregorio Maria De Falco. Στη συγκλονιστική συνομιλία, ο πλοίαρχος τού Costa Concordia, Francesco Schettino ακούγεται φανερά αμήχανος -αφού πια έχει εγκαταλείψει το κρουαζιερόπλοιο και τους επιβάτες, στη μοίρα τους- μπροστά στον συνομιλητή του και ταυτόχρονα ατάραχος για την τραγωδία που λαμβάνει χώρα λίγα μέτρα μακριά του. Στη συνομιλία έχει καταγραφεί η άρνησή του να επιστρέψει στο βυθιζόμενο πλοίο του αλλά και οι προφάσεις που βρίσκει για να αποφύγει την εκεί επιστροφή του.

Διαβάστε παρακάτω το ηχητικό ντοκουμέντο που, ακόμα και τόσες μέρες μετά, προκαλεί θυμό και αγανάκτηση…

De Falco: «Είμαι ο De Falco από το Λιβόρνο, μιλώ με τον καπετάνιο;»

Schettino: «Μάλιστα, καλησπέρα σας κύριε διοικητά»

De Falco: «Σας παρακαλώ, πείτε μου το όνομά σας»

Schettino: «Είμαι ο καπετάνιος Schettino, διοικητά»

De Falco: «Schettino, ε; Άκου Schettino. Υπάρχουν παγιδευμένοι άνθρωποι στο καράβι. Χρησιμοποιώντας τη σωσίβια λέμβο, επίστρεψε στο καράβι, ανέβα επάνω και ενημέρωσέ με για το τι συμβαίνει εκεί και για πόσο κόσμο μιλάμε. Έγινα κατανοητός; Schettino, να ξέρεις πως η συνομιλία μας καταγράφεται…»

Schettino: «Κύριε διοικητά πρέπει να σας ενημερώσω για κάτι…»

De Falco: «Μίλα πιο δυνατά. Βάλε το χέρι σου μπροστά στο μικρόφωνο και μίλα πιο δυνατά, κατάλαβες;»

Schettino: «Τώρα που μιλάμε, το πλοίο έχει πάρει κλίση…»

De Falco: «Κατάλαβα. Άκου: πολύς κόσμος κατεβαίνει από το πλοίο, από την ανεμόσκαλα. Ανέβα από την ίδια, πιασμένος με την πλάτη σου στο πλοίο, ανέβα επάνω και πες μου πόσα άτομα βρίσκονται εκεί και τι έχουν μαζί τους. Κατάλαβες; Πες μου αν υπάρχουν παιδιά, γυναίκες ή άνθρωποι που χρήζουν βοήθειας. Επίσης, ενημέρωσέ με για το πόσα άτομα μιλάμε στην κάθε κατηγορία. Το ‘πιασες; Κοίτα Schettino αν την έχεις ήδη ‘κάνει’ και σώθηκες από τη θάλασσα… να ξέρεις πως δεν σώθηκες κι από ‘μένα και θα σου κάνω τη ζωή κόλαση. Ανέβα στο πλοίο, γαμώτο!»

Schettino: «Κύριε διοικητά, σας παρακαλώ...»

De Falco: «Ας τ’ αυτά… πήγαινε τώρα στο καράβι. Περιμένω επιβεβαίωση ότι είσαι επάνω…»

Schettino: «Βρίσκομαι εδώ για να βοηθήσω, εδώ είμαι, δεν θα φτάσω από κάποιο άλλο μέρος, είμαι εδώ…»

De Falco: «Τι συνέβη καπετάνιε;»

Schettino: «Είμαι εδώ για να συντονίσω τη διάσωση…»

De Falco: «Μα, τι κάνεις εκεί, τι να συντονίσεις; Στο πλοίο πήγαινε. Συντόνισε τη διάσωση από το καράβι. Αρνείσαι να υπακούσεις;»

Schettino: «Όχι, όχι, όχι δεν το αρνούμαι».

De Falco: «Αρνείστε να μεταβείτε στο πλοίο, καπετάνιε; Μου λέτε το λόγο για τον οποίο δεν πηγαίνετε;»

Schettino: «Δεν πηγαίνω, επειδή η άλλη σωστική λέμβος δεν ανταποκρίνεται (προφανώς, λόγω μηχανικής βλάβης)…»

De Falco: «Μεταβείτε στο πλοίο, είναι διαταγή. Ας μην το συζητήσουμε περαιτέρω. Εγκαταλείψατε το πλοίο, από’ δώ και πέρα αναλαμβάνω εγώ. Εσείς, στο πλοίο! Κατανοητό; Δεν καταλαβαίνεις; Πήγαινε και δώσε μου αναφορά κατευθείαν από εκεί. Εκεί βρίσκονται και από αέρος διασώστες».

Schettino: «Πού βρίσκονται οι διασώστες σας;»

De Falco: «Στην πλώρη. Ξεκίνα. Υπάρχουν ήδη νεκροί».

Schettino: «Πόσοι;»

De Falco: «Δεν ξέρω… Ένας σίγουρα. Για έναν άκουσα. Χριστέ μου, πρέπει να μου πεις πόσοι είναι».

Schettino: «Καταλαβαίνετε, βέβαια ότι, εδώ είναι τόσο σκοτεινά που δεν φαίνεται τίποτα…».

De Falco: «Θέλουμε να πάμε σπιτάκι μας, Schettino? Τα βρήκαμε σκούρα και θέλουμε να την κάνουμε; Τράβα γρήγορα και πες μου ό,τι μπορείς, για πόσα άτομα μιλάμε και τι ανάγκες έχουν. Τώρα!»

Schettino: « (...) Θα’μαι εκεί σε λίγο, κύριε διοικητά».

De Falco: «Πηγαίνετε κι οι δυο (μάλλον ο πλοίαρχος δεν ήταν μόνος του). (…) Στο καράβι, τώρα. Εντάξει;»

Schettino: «Κύριε διοικητά, εγώ θέλω να ανέβω στο πλοίο, μόνο που η άλλη λέμβος εδώ… είναι οι άλλοι διασώστες, είναι σταματημένη εδώ, φώναξα άλλους διασώστες…»

De Falco: «Τα λέμε εδώ και μία ώρα. Πήγαινε τώρα στο καράβι, στο ΚΑ-ΡΑ-ΒΙ! Κι έλα να μου πεις, όσο πιο γρήγορα γίνεται, για πόσους ανθρώπους μιλάμε».

Schettino: «Εντάξει, κύριε διοικητά».

De Falco: «Πήγαινε, γρήγορα!»

Στο μεταξύ οι έρευνες των σωστικών συνεργείων οδήγησαν στον εντοπισμό άλλων πέντε πτωμάτων, ανεβάζοντας τον αριθμό των νεκρών στους 11, ενώ οι αγνοούμενοι είναι πλέον 24.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 18-01-2012, 11:53
adventure Ο/Η adventure βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Moderator
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Ζάκυνθος
Μoto: BMW 1150GS Adventure Βασιλομήτωρ των ADV
Μηνύματα: 20,938
Προεπιλογή Απάντηση: Τα ποντίκια την κοπανάνε πρώτα






Reply With Quote
  #3  
Παλιό 18-01-2012, 12:00
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Τα ποντίκια την κοπανάνε πρώτα

Για να είσαι κυβερνήτης σε πλοίο πρέπει να έχεις και ψυχή……………………………..
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 18-01-2012, 12:16
yns Ο/Η yns βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: F800GS (απ'τα χωμάτινα), DR250R
Μηνύματα: 4,854
Προεπιλογή Απάντηση: Τα ποντίκια την κοπανάνε πρώτα

Όσοι ξέρουν Ιταλικά μπορούν να ακούσουν τον διάλογο εδώ.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 18-01-2012, 13:44
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τα ποντίκια την κοπανάνε πρώτα

η Πραξη του καπετανιου ηταν Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η.......ΝΑΙΙΙΙ....... ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ!!

Oμως ξερουμε τις συνθηκες στις οποιες εγινε?
Ξερουμε ΠΟΤΕ εφυγε απο το πλοιο? Εφυγε αμεσως με το μπαμ ¨η εφυγε οταν ειχαν βγει οι 4350 επιβατες (μειον οι 40 περιπου αγνοουμενοι) και πληρωμα του πλοιου κι εφοσον το πλοιο ειχε παρει κλιση???
Αν συνεβει το δευτερο και γνωριζοντες οτι σε πλοια τελουντα υπο κλιση σε εξελιξη σταματουν ακομη κι οι απο στεριας και αερος διασωστικες ενεργειες μεχρις αυτο να σταθεροποιηθει, ακομα κι αν υπαρχουν ορατοι επιζωντες στα καταστρωματα!!!!!!!!!!!!!! Ο κινδυνος για τον διασωστη και τον προς διασωση επιβατη σε μια τετοια περιπτωση, οταν το πλοιο δλδ τελει υπο κλιση σε εξελιξη και ειτε απο αερος γινεται η διασωση ειτε απο την θαλασσα, ειναι Τ Ε Ρ Α Σ Τ Ι Ο Σ!!!!!!!!
Υπηρχε λοιπον λογος να μεινει επανω στο πλοιο και να πεθανει κι αυτος?

Ειναι πραγματικα ευκολο να χαρακτηριζονται ''ποντικια'' ανθρωποι για τους οποιους δεν ξερουμε τους πραγματικους λογους της φυγης των.

Ο Χρηστος (CKK) που ανοιξε το θεμα εχει γνωση των οδηγιων της SOLAS σε αυτες τις περιπτωσεις?
Οσοι κατακρινετε την φυγη του καπετανιου, γνωριζετε αν ο ανθρωπος εμεινε πανω στο πλοιο - συντονιζοντας τις ενεργειες διασωσης - μεχρι να αρχισει να παιρνει κλιση οποταν δεν μπορει κανεις να σταθει ορθιος?
Πως σωθηκαν δλδ 4350 ατομα? Μονα τους? Πως και σε ποσο χρονο κατεβηκαν οι σωστικες βαρκες, τα life rafts, φορεθηκαν τα σωσιβια κ.λ.π. σε 4350 ανθρωπους, με τον καπετανιο στο πλοιο ¨η στην στερια?
Γνωριζετε ποσο χρονο και κυριως τι αριστος συντονισμος κι εκπαιδευση χρειαζεται ωστε να διασωθουν 4350 ατομα??? Αυτο ΔΕΝ γινεται με Καπετανιο στην στερια!!!!!!!!!!

Οσοι κατακρινετε την φυγη του καπετανιου, γνωριζετε τι μπορει να γινει απο πλευρας διασωσης σε ενα μπαταριμενο πλοιο? Γνωριζετε ΑΝ μπορει να γινει κατι?

Εχω υπηρετησει τα κρουαζιεροπολοια αυτου του μεγεθους αλλα και μικροτερα 30 χρονια, εχω λαβει μερος σε εκατονταδες drills on board* πληρωματος κι επιβατων και σας λεω οτι οταν ενα πλοιο αρχιζει και μπαταρει οσοι εχουν φυγει εχουν φυγει και οσοι ειναι επανω στο πλοιο τρεχουν να φυγουν οπως οπως.....και οι καπετανιοι μαζι με ολους τους υπολοιπους ζωντανους.
Ειναι διεθνεις ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΙ κανονισμοι αυτοι!!!!!

Κι απο τι φαινεται απο την συνομιλια που παραθετεται σε αυτο το νημα ο καπετανιος ηταν εξω απο το πλοιο οταν αυτο ηταν υπο κλιση.
Ο συνομιλητης του λιμεναρχης δεν μπορει να το ηξερε αυτο ¨η ποση κλιση ειχε το βαπορι αν δεν το εβλεπε ο ιδιος (τα λιμεναρχεια δεν εχουν παντα οπτικη επαφη ακομα κι αν το συμβαν ειναι εξω απο το λιμανι π.χ. περιπτωση Jupiter της Ηπειρωτικης εξω απο το λιμανι του Πειραια το 1988 με 600 παιδακια μαθητες μεσα)
Στην περιπτωση του Jupiter o Ελληνας καπετανιος εμεινε πανω στο πλοιο μεχρις να αρχισει να παιρνει κλιση οποταν κι εφυγε κι αυτος αφηνοντας μια μαθητρια 16 χρονων κι εναν δασκαλο ΖΩΝΤΑΝΟΥΣ (και πνιγμενους μετα) αφου δεν μπορουσε να κανει τιποτε λογω κλισης!!! Επρεπε να μεινει και να πεθανει κι αυτος?
Τα του Jupiter τα ξερω πολυ καλα διοτι ημουν πανω σε μια λαντζα απο αυτες που ειχαν βγει εξω για διασωση αφου το πλοιο και οι Εγγλεζοι επιβατες του πρακτορευοταν απο το γραφειο που τοτε δουλευα.

Ηθελα να 'ξερα αν εμεις οι ''ηρωες'' ειμασταν στην θεση του τι θα καναμε........

Αν δεν μαθουμε κατω απο ποιες συνθηκες εφυγε ο καπετανιος αυτος απο το πλοιο του δεν μπορουμε να τον ονομασουμε ''ποντικι''.



*drills on board: ασκησεις διασωσης μεσα στο πλοιο με πληρη και ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ συμμετοχη ΟΛΩΝ, ανεξαρτητως καιρικων συνθηκων και προσομοιωση ναυαγιου. Οπου την πρωτη μερα της κρουαζιερας κι ακομη πριν καλα καλα δει ο επιβατης την καμπινα του ακουει τους 6 κοφτους ηχους συν εναν μακρυ - διεθνες σημα εγκαταλειψη πλοιου - απο τα μεγαφωνα ΠΑΝΤΟΥ μεσα στο πλοιο ακομη και στην καμπινα του. Αμεσως ΥΠΟΧΡΕΟΥΤΑΙ να φορεσει το σωσιβιο του και να ανεβει στον σταθμο συγκεντρωσης οπου ανηκει η καμπινα του κι αναφερεται σε 10 σημεια μεσα στην καμπινα του
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 18-01-2012, 14:06
yns Ο/Η yns βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2010
Περιοχή: Ηράκλειο
Μoto: F800GS (απ'τα χωμάτινα), DR250R
Μηνύματα: 4,854
Προεπιλογή Απάντηση: Τα ποντίκια την κοπανάνε πρώτα

Αν καταλάβαινες Ιταλικά θα άκουγες πως τον διατάζει να επιστρέψει στο πλοίο απ'όπου ακόμα κατεβαίνουν άνθρωποι ενώ αυτός την έχει κάνει με ελαφρά την καρδία κι αυτός του τα μασάει και λέει τη μία πως δεν βλέπει, την άλλη πως δεν είναι μόνος του και την άλλη πως δεν δουλεύει η λέμβος που βρίσκεται.. Από τις 21.42 που το πλοίο "βρήκε" στον ύφαλο ως τις 22.58 που διέταξε την εκκένωση τι ακριβώς έκανε;
Χθες άλλαξε την κατάθεσή του όσον αφορά τις συνθήκες που βρέθηκε στην λέμβο. "Το πλοίο είχε πάρει κλίση" είπε "και γλίστρησα μέσα στη λέμβο"...

Πηγή: Repubblica
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 18-01-2012, 14:27
napgeo Ο/Η napgeo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΠΡΕΒΕΖΑ
Μoto: HONDA ΝΤ700
Μηνύματα: 8,106
Προεπιλογή Απάντηση: Τα ποντίκια την κοπανάνε πρώτα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
η Πραξη του καπετανιου ηταν Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Η.......ΝΑΙΙΙΙ....... ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΟΜΩΣ ΤΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ!!

Υπηρχε λοιπον λογος να μεινει επανω στο πλοιο και να πεθανει κι αυτος?

Ειναι πραγματικα ευκολο να χαρακτηριζονται ''ποντικια'' ανθρωποι για τους οποιους δεν ξερουμε τους πραγματικους λογους της φυγης των.

Ο Χρηστος (CKK) που ανοιξε το θεμα εχει γνωση των οδηγιων της SOLAS σε αυτες τις περιπτωσεις?
Οσοι κατακρινετε την φυγη του καπετανιου, ? Αυτο ΔΕΝ γινεται με Καπετανιο στην στερια!!!!!!!!!!


Ειναι διεθνεις ΑΠΑΡΑΒΑΤΟΙ κανονισμοι αυτοι!!!!!



Ηθελα να 'ξερα αν εμεις οι ''ηρωες'' ειμασταν στην θεση του τι θα καναμε........

Αν δεν μαθουμε κατω απο ποιες συνθηκες εφυγε ο καπετανιος αυτος απο το πλοιο του δεν μπορουμε να τον ονομασουμε ''ποντικι''.

Γιώργο σε Παρακαλώ θερμά φίλε.
Μην δικαιολογείς την ανικανότητα…………………
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 18-01-2012, 15:01
andreas 75 Ο/Η andreas 75 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Μoto: F650GS
Μηνύματα: 670
Προεπιλογή Απάντηση: Τα ποντίκια την κοπανάνε πρώτα

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ GeorgeP ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΕΙΣ ΝΑΡΚΟΤΙΚΑ!!!
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 18-01-2012, 15:55
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τα ποντίκια την κοπανάνε πρώτα

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yns Εμφάνιση μηνυμάτων
Αν καταλάβαινες Ιταλικά θα άκουγες πως τον διατάζει να επιστρέψει στο πλοίο απ'όπου ακόμα κατεβαίνουν άνθρωποι ενώ αυτός την έχει κάνει με ελαφρά την καρδία κι αυτός του τα μασάει και λέει τη μία πως δεν βλέπει, την άλλη πως δεν είναι μόνος του και την άλλη πως δεν δουλεύει η λέμβος που βρίσκεται.. Από τις 21.42 που το πλοίο "βρήκε" στον ύφαλο ως τις 22.58 που διέταξε την εκκένωση τι ακριβώς έκανε;
Χθες άλλαξε την κατάθεσή του όσον αφορά τις συνθήκες που βρέθηκε στην λέμβο. "Το πλοίο είχε πάρει κλίση" είπε "και γλίστρησα μέσα στη λέμβο"...

Πηγή: Repubblica
Μηπως ηταν πανω στο πλοιο αυτην την μια ωρα???? Ρωταω...μηπως?
Και σου ξαναλεω οτι 4500 ανθρωποι δεν διασωνονται μονοι τους χωρις κεντρικη καθοδηγηση.
Τα 1050 μελη του πληρωματος του συγκεκριμενου πλοιου και καθε πλοιου αυτου του μεγεθους ΔΕΝ μπορουν να ενεργησουν απο μονα τους και να βαλουν τον κοσμο σε ταξη διοτι πολυ απλα ΔΕΝΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΡΗ ΑΥΤΟΥ ΟΠΩς ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ!!

Το οτι διεταχθει να γυρισει στο πλοιο το διαβασα στα Ελληνικα πιο πανω αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ειχε φυγει πριν το πλοιο μπαταρει. Το οτι διεταχθει να γυρισει στο πλοιο δεν σημαινει οτι ο δινων διαταγες ηξερε και την ακριβη κλιση του πλοιου ¨η οτι εβλεπε το πλοιο ωστε να καταλαβει αν η διαταγη αυτη μπορουσε να εκτελεστει.
Το οτι οι αντρες των τοπικων διασωστων ηταν στην πλωρη δεν σημαινει οτι ηταν ΠΑΝΩ σε αυτην......κανεις δεν μπορει να ειναι σε μια πλωρη οταν το πλοιο εχει παρει κλιση.

Περιμενε να μαθεις τις πραγματικες συνθηκες και ποτε εφυγε ο καπετανιος απο το πλοιο, μετα περιμενε ν' ακουσεις την επισημη ανακοινωση των Ιταλικων αρχων πριν καταδικασεις εναν ανθρωπο.

Reply With Quote
  #10  
Παλιό 18-01-2012, 16:04
asotosios Ο/Η asotosios βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2011
Περιοχή: Μεταμόρφωση
Μoto: MOTO GUZZI BREVA 1100 ABS 2007
Μηνύματα: 3,009
Προεπιλογή Απάντηση: Τα ποντίκια την κοπανάνε πρώτα

δεν αντεχω αλλο...σας παρακαλω...








ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ...!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Μάθανε πως γ@μι@@@@@@ ήρθανε κι απ'τη Σάμο!!!!!! yannis Ανέκδοτα 7 02-05-2011 21:29
Μάθανε πως γ....στε πλακώσανε κι οι γύφτοι! Arkas Ελλάδα 13 08-05-2010 18:53
Τι τραβανε τα κοτοπουλακια... georgekostas Διάφορα 7 04-09-2009 13:34
Είδε τους χαρταετούς και την έκανε με ελαφρά πηδηματάκια…! Black_Shadow Επικαιρότητα 3 10-03-2009 01:01
Ένα καγκουρό καθότανε, στον ήλιο και ... βαριότανε ... ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ Αστεία Video 6 20-02-2009 12:22


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:27.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!