GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Ελλάδα και Κόσμος > Επικαιρότητα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 15-11-2009, 13:31
MARK Ο/Η MARK βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-ΡΕΘΥΜΝΟ
Μoto: GS 1200R ADVENTURE
Μηνύματα: 28,959
Προεπιλογή ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ

Οι λιμενεργάτες είναι άλλος ένας 'στρατός κατοχής' της χώρας μας.



Από προσωπικές μου πληροφορίες σας αναφέρω ότι τα αριθμητικά στοιχεία που παρατίθενται σε αυτό το άρθρο είναι πολύ συντηρητικά. Οι πραγματικοί μισθοί των λιμενεργατών είναι ακόμη μεγαλύτεροι.



Τα εισοδήματα τους φτάνουν σε δυσθεώρητα ύψη κυρίως μέσω εικονικών υπερωριών. Σε όλους τους γράφονται υπερωρίες που στις περισσότερες περιπτώσεις είναι ίσες με το υπόλοιπο αριθμό ωρών της ημέρας, 7 ημέρες την βδομάδα, 30 ημέρες τον μήνα.



Πέρα από το τρικ των εικονικών υπερωριών όλοι τους λαμβάνουν βαρέα και ανθυγιεινά καθώς και όποιο άλλο επίδομα υπάρχει.



Επίσης βγαίνουν σε σύνταξη στα 50 τους και τα εφάπαξ που λαμβάνουν ξεκινούν από τις 300.000€ και πάνω.



Ο οργανισμός ελέγχεται από εργατοπατέρες και στην μεγάλη τους πλειοψηφία τους οι περισσότεροι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ κατάγονται από την Μάνη. Ο ΟΛΠ αποτελεί κλειστό γκέτο καθώς προσλαβάνονται μόνο οι ημέτεροι. Οι θέσεις είναι κλεισμένες χρόνια πριν. Μεταξύ σοβαρού και αστείου είναι το τυποποιημένο τηλεγραφήμα που έστελναν οι Μανιάτες μόλις γεννιόταν ένα παιδί προς τον ΟΛΠ "Εγεννήθη άρρεν κλείσατε θέσιν".



Το κόστος αυτών των 'μαφιόζων' πληρώνουμε όλοι μας.



Την επόμενη φορά λοιπόν μην αναρωτηθείς γιατί δεν έρχονται επενδυτές στην Ελλάδα, γιατί δεν υπάρχουν δουλειές, γιατί δεν υπάρχουν μισθοί της προκοπής και γιατί όλα τα προϊόντα στην Ελλάδα κοστίζουν περισσότερο από ότι το εξωτερικό.



Προώθησε αυτό το μήνυμα σε όσους μπορείς γιατί αν δεν φύγουν από την χώρα 'οι στρατοί κατοχής' δεν πρόκειται να δούμε άσπρη ημέρα.



Δ.Κ.











Παρασκευή, 16 Οκτωβρίου 2009

Πλούσιοι λιμενεργάτες, φτωχοί λέκτορες

Του Νεκτάριου Β. Νώτη (Capital.gr)


Την ώρα, που το λιμάνι του Πειραιά έχει παραλύσει από την απεργία των λιμενεργατών, και στα δημόσια ταμεία δεν μπαίνουν περί τα 3 εκατομμύρια ευρώ την ημέρα, από τους φόρους και τους δασμούς των εκτελωνισμών, ίσως λίγοι από εσάς έχετε σκεφτεί ότι οι συγκεκριμένοι εργαζόμενοι έχουν πρωτοστατήσει στην αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης στην ελληνική οικονομία!

Ίσως, ούτε και ο πρώην υπουργός Οικονομίας το είχε υπολογίσει, όταν τον περασμένο Μάρτιο ανακοίνωνε την επιβολή έκτακτης εισφοράς στα εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ, με στόχο οι έχοντες να συμβάλουν στην ενίσχυση των εσόδων.

Με μισθούς, που μαζί με τις υπερωρίες φτάνουν έως και τα 140.000 ευρώ το χρόνο. Έτσι, μαζί με επιχειρηματίες, μεγαλοστελέχη επιχειρήσεων και άλλα golden boys, οι λιμενεργάτες –στην πλειονότητά τους, όχι όλοι –συγκαταλέγονται στο περίπου 5% των Ελλήνων φορολογουμένων, οι οποίοι έχουν εισοδήματα άνω των 60.000 ευρώ!Οι φορτοεκφορτωτές βρίσκονται στην κορυφή αυτής της λίστας, με αποδοχές από 120.000 – 140.000 ευρώ. -με βάση τις λίστες που έχει δώσει στη δημοσιότητα το υπουργείο Ναυτιλίας-, ανήκουν στους 130.000 φορολογούμενους, οι οποίοι έλαβαν το σχετικό εκκαθαριστικό για τον κεφαλικό φόρο. Ενδεικτικά, αναφέρουμε ότι ο μέσος όρος αποδοχών των συγκεκριμένων εργαζομένων κυμαίνεται –μαζί με τις υπερωρίες πάντα– στα 70.000 με 80.000 ευρώ.

Η πρακτική είναι γνωστή και δοκιμασμένη: Εργαζόμαστε με τέτοιους ρυθμούς κατά τη διάρκεια του κανονικού μας ωραρίου, ώστε –για να βγει η δουλειά– να χρειάζεται επιπλέον εργασία, δηλαδή υπερωρίες.

Όσο για το επιχείρημα των απεργών, ότι με την παραχώρηση του προβλήτα 2 στην Cosco θα απαξιωθεί ο προβλήτας 1, ίσως είναι μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για την διοίκηση του ΟΛΠ να μειώσει τις χρεώσεις της σε αυτόν τον πρoβλήτα και να τις κάνει πιο ανταγωνιστικές. Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει, μεταξύ άλλων, να μειωθούν οι αποδοχές των εργαζομένων, δηλαδή στην ουσία να περιοριστούν οι υπερωρίες.

Όλα αυτά, την ώρα που ένας λέκτορας πανεπιστημίου αμοίβεται με 1.300 ευρώ το μήνα και ένας καθηγητής πρώτης βαθμίδας λαμβάνει περί τα 3200 ευρώ το μήνα!

Η πληροφορία ότι η κυβέρνηση εξετάζει επιβολή διπλής έκτακτης εισφοράς στους λιμενεργάτες, για να αντισταθμίσει τις απώλειες εσόδων, διαψεύδεται κατηγορηματικά
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 15-11-2009, 13:37
riko46 Ο/Η riko46 βρίσκεται εκτός σύνδεσης
J. Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: ANΩ ΓΛΥΦΑΔΑ
Μηνύματα: 5,189
Προεπιλογή Απάντηση: ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ

Αυτό που θα πω είναι ότι η Ελλάδα μόνο,
για διακοπές και συνδικαλισμό είναι..............


Αντε να μη πάρω φορα...................
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 15-11-2009, 15:32
S.T Ο/Η S.T βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: A
Μηνύματα: 820
Προεπιλογή Απάντηση: ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ

Μπορούμε να ''φιλοξενήσουμε'' και την άλλη πλευρά ώστε ν'αρχίσει ο διάλογος??
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 15-11-2009, 15:54
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από S.T Εμφάνιση μηνυμάτων
Μπορούμε να ''φιλοξενήσουμε'' και την άλλη πλευρά ώστε ν'αρχίσει ο διάλογος??
Σάββατο 7 Νοέμβρη 2009

ΚΟΘ ΤΟΥ ΚΚΕ
Κάλεσμα αγώνα στους λιμενεργάτες της Θεσσαλονίκης
Να ξεσηκωθούν ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των λιμανιών και να σταθούν πολύμορφα συμπαραστάτες στον αγώνα των συναδέλφων τους στο λιμάνι του Πειραιά, κάλεσε τους εργαζόμενους στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αντιπροσωπεία της ΚΟΘ του ΚΚΕ που χτες το πρωί περιόδευσε στον ΟΛΘ.
Η αντιπροσωπεία του ΚΚΕ, αποτελούμενη από τον Θανάση Βαρδαλή, μέλος της ΚΕ του ΚΚΕ, Γιάννη Ζιώγα, μέλος της ΕΠ της ΚΟΘ του ΚΚΕ, βουλευτή και Σωτήρη Ζαριανόπουλο μέλος της ΕΠ της ΚΟΘ του ΚΚΕ και στέλεχος του ΠΑΜΕ, περιόδευσε στο ΣΕΜΠΟ και μίλησε με τους χειριστές της πρωινής βάρδιας. Τα στελέχη του ΚΚΕ κάλεσαν τους εργαζόμενους να αξιοποιήσουν την εμπειρία που έχουν συσσωρεύσει τα τελευταία χρόνια και να οργανώσουν την αντίστασή τους ενάντια στην πολιτική των ιδιωτικοποιήσεων, να παλέψουν για πλήρη σταθερή εργασία, για φθηνές - ασφαλείς μεταφορές για τον εργαζόμενο λαό, για αποκλειστικά δημόσια λιμάνια.
Προειδοποίησαν πως μετά το λιμάνι του Πειραιά, θα ακολουθήσει η σειρά του λιμανιού της Θεσσαλονίκης να βγει στο σφυρί και να παραδοθεί προς εκμετάλλευση στο πολυεθνικό κεφάλαιο. Ξεκαθάρισαν πως τα λιμάνια έχουν στρατηγική σημασία για την ανάπτυξη του τόπου, η λειτουργία τους αφορά όλη την οικονομική ζωή της πόλης και της περιοχής και δεν μπορεί να παραδίδονται στο ιδιωτικό κεφάλαιο.




Αλ. Τσίπρας: Ο κυρίαρχος ρεαλισμός δεν συνάδει με τις ανάγκες τις κοινωνίας
"Είναι σύνηθες φαινόμενο στη χώρα μας, όταν ένα κόμμα γίνεται κυβέρνηση, να περνάει σε ένα είδος ρεαλισμού, ενός κυρίαρχου ρεαλισμού και να ξεχνάει τις προεκλογικές τους υποσχέσεις”, υπογράμμισε ο πρόεδρος της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Τσίπρας (Αθήνα 9,84), ενώ πρόσθεσε πως “ο κυρίαρχος ρεαλισμός δεν συνάδει με τις ανάγκες τις κοινωνίας".
Σχολιάζοντας τους ισχυρισμούς περί μη αξιοπιστίας της ελληνικής κυβέρνησης αν δεν παραχωρηθεί ο ΣΕΜΠΟ, τόνισε ότι “δεν είναι προαπαιτούμενο για να είσαι αξιόπιστος στις διεθνείς αγορές, όπως μας λένε, να εκχωρείς κομμάτι του δημόσιου πλούτου σου και στρατηγικής σημασίας τομείς” και πρόσθεσε "οι Γάλλοι που δεν έχουν δώσει το λιμάνι της Μασσαλίας, οι Γερμανοί που δεν έχουν δώσει το Αμβούργο στους Κινέζους, δεν είναι αυτοί αξιόπιστοι στις διεθνείς αγορές";
Αναφέροντας πως “δεν μπορεί η χώρα μας να γίνει υποδοχέας offshore εταιρειών που θα επενδύουν με προαπαίτηση τη διάλυση των εργασιακών σχέσεων”, ο Αλ. Τσίπρας συμπλήρωσε ότι “το μεγαλύτερο κρίμα για την ελληνική οικονομία θα είναι εάν δημιουργηθεί αυτό το οποίο εικάζουμε. Μεταποιητικό κέντρο στο λιμάνι του Πειραιά για κινέζικα προϊόντα”.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 15-11-2009, 15:58
gsmaniac Ο/Η gsmaniac βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: πειραιας
Μoto: GS1200adve - BMW2002 MONT 1973
Μηνύματα: 19,324
Προεπιλογή Απάντηση: ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ

γεια σου ΣΥΝΤΡΟΦΕ δημητρη
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 15-11-2009, 16:28
S.T Ο/Η S.T βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: A
Μηνύματα: 820
Προεπιλογή Απάντηση: ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ

Σωστός ο ΑRKAS αν και εγώ θα προτιμούσα να είχαμε μια απάντηση από εργαζόμενο στον Ο.Λ.Π .Τέλος πάντων ας δούμε κάποια πράγματα1.Πόσοι είναι οι εργαζόμενοι στον ΟΛΠ και με τι καθεστώς εργάζονται εκεί;

Στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιά (ΟΛΠ ΑΕ) απασχολούνται περίπου 1600 εργαζόμενοι, διαφόρων ειδικοτήτων. Από αυτούς, περίπου 1200 είναι υπάλληλοι και περίπου 400 είναι οι λιμενεργάτες. Ο διαχωρισμός, που είχε σχέση και με το εργασιακό καθεστώς, ισχύει από πολύ παλιά αλλά εδώ και δύο δεκαετίες λόγω των εξελίξεων στην παγκόσμια ναυτιλία σε αρκετούς τομείς, όπως στα κοντέϊνερ, υπάλληλοι και λιμενεργάτες εργάζονται από κοινού στην φορτοεκφόρτωση. Οι υπάλληλοι, βέβαια, στελεχώνουν και τις διοικητικές και τεχνικές υπηρεσίες. Από τους περίπου 1200 υπαλλήλους, περίπου 850, που είναι και οι παλαιότεροι, έχουν εκ του νόμου καθεστώς μονιμότητας, αφού ήταν δημόσιοι υπάλληλοι, ενώ άλλοι 350 έχουν συμβάσεις αορίστου χρόνου. Με συμβάσεις αορίστου χρόνου απασχολούνται και οι λιμενεργάτες.

2. Ακούμε ότι η μεγαλύτερη διαφωνία των λιμενεργατών είναι να μη λειτουργήσει μία δεύτερη προβλήτα την οποία θα λειτουργεί αποκλειστικά η COSCO. Γιατί ακριβώς αντιδρούν; Δεν θα διευκολυνθεί έτσι η δική τους δουλειά;

Η Cosco αναλαμβάνει να λειτουργήσει την προβλήτα ΙΙ του Σ.ΕΜΠΟ, με υποχρέωση κατασκευής του προβλήτα ΙΙΙ. Οι εργαζόμενοι αντιδρούν διότι αυτή την στιγμή ο προβλήτας ΙΙ είναι ο μοναδικός εν λειτουργεία προβλήτας του Σ.ΕΜΠΟ, αφού ο προβλήτας Ι είναι κλειστός λόγω έργων επέκτασης και αναβάθμισης του εξοπλισμού του. Από εκεί και πέρα, οι εργαζόμενοι είναι αντίθετοι διότι όπως επισημαίνουν ο προβλήτας ΙΙ έχει κατασκευαστεί με κεφάλαια του ΟΛΠ, είναι βασική πηγή εσόδων του Οργανισμού και με την παραχώρησή του τίθεται σε κίνδυνο η εργασία τους.

3.Δεν διασφαλίζεται όμως η μονιμότητα των περίπου 1.600 εργαζομένων μετά τη σύμβαση COSCO - Δημοσίου;

Όχι. Η ανατροπή των εργασιακών σχέσεων με τα μέχρι τώρα ισχύοντα είναι δεδομένη και γι' αυτό ανησυχούν οι εργαζόμενοι. Στις δύο προβλήτες του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά απασχολούνται σήμερα περίπου 600 εργαζόμενοι. Με την παραχώρηση της μιας προβλήτας το αντικείμενο του ΟΛΠ ΑΕ θα μειωθεί τουλάχιστον κατά 50%, οπότε θα "περισσέψουν" τουλάχιστον 300 θέσεις εργασίας και σαφώς θα τεθεί θέμα απασχόλησης. Από την άλλη πλευρά, η σύμβαση δεν δεσμεύει την Cosco να προσλάβει εργαζόμενους του ΟΛΠ
4. Πόσο φθηνότεροι (εάν πράγματι) είναι οι Κινέζοι στις υπηρεσίες τους;

Η τιμολογιακή πολιτική, που θα ακολουθήσει η Cosco είναι ακόμα άγνωστη, κατά συνέπεια δεν μπορούμε να γνωρίζουμε εάν θα είναι φθηνότερη ή όχι στις υπηρεσίες της σε σχέση με τον ΟΛΠ ΑΕ. Μέχρι τον Ιούνιο του 2010 βάσει της σύμβασης η Cosco υποχρεούται να ακολουθεί τα τιμολόγια του ΟΛΠ ΑΕ, αφού και οι δύο θα λειτουργούν από κοινού στην προβλήτα ΙΙ μέχρι να τεθεί εκ νέου σε λειτουργία η προβλήτα Ι, τον οποίο διατηρεί ο ΟΛΠ ΑΕ. Από εκεί και πέρα, η κινέζικη εταιρεία θα ακολουθήσει την δική τιμολογιακή πολιτική. Κύκλοι της αγοράς εκτιμούν ότι οι τιμές θα είναι ανταγωνιστικές στο φορτίο διαμετακόμισης για να προσελκύσει πελάτες αλλά δεν θα πρέπει να αναμένονται σοβαρές διαφοροποιήσεις στο "ανελαστικό" εισαγωγικό- εξαγωγικό φορτίο, που έτσι και αλλιώς θα "περάσει" από τον Πειραιά.

5. Γιατί «μας ήρθαν» οι Κινέζοι;

Κατ’ αρχάς να σημειωθεί ότι οι λιμενικές υπηρεσίες αποτελούν τη μοναδική, ίσως, αγορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση που δεν έχει απελευθερωθεί. Και αυτό διότι η σχετική πρόταση Οδηγίας παρότι τέθηκε προς έγκριση δύο φορές στα ευρωπαϊκά όργανα καταψηφίστηκε τελικά και τις δύο φορές από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.

Ωστόσο, η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας, που υποστήριζε την απελευθέρωση των λιμενικών υπηρεσιών, προώθησε, από το 2006, τη σχετική διαδικασία μετά από ένα ταξίδι του πρώην πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή στην Κίνα. Αρχικά, με μια προσπάθεια διακρατικής συμφωνίας, που δεν έγινε αποδεκτή από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, ακολούθως με προσπάθεια για παραχώρηση μέσω διαγωνισμού και των δύο προβλητών του ΣΕΜΠΟ. Τελικά προχώρησε στην παραχώρηση με διαγωνισμό της προβλήτας ΙΙ.

Το επιχείρημα, που προεβλήθη για αυτές τις διαδικασίες ήταν ότι ο ανάδοχος θα κάνει επενδύσεις στον προβλήτα ΙΙ, θα κατασκευάσει τον προβλήτα ΙΙΙ και θα προσελκύσει εμπορεύματα.

6.Το 2005 το ΥΕΝ είχε δημοσιεύσει λίστα αμοιβών λιμενεργατών με μισθούς έως 10.527 ευρώ. Τιτλοφορούσε δε την ανακοίνωσή του: "Οι αριστοκράτες λιμενεργάτες των ρετιρέ που αμείβονται με 150.000 ευρώ ετησίως διαμαρτύρονται". Πόσοι αμείβονται σήμερα με εκείνα τα προκλητικά ποσά και τι δουλειά κάνουν; Ποιος είναι κατά προσέγγιση ο μέσος όρος μηνιαίων αμοιβών;

Σήμερα, κανείς δεν αμείβεται με τέτοια ποσά. Εκείνο το διάστημα υπήρχαν ορισμένοι, ελάχιστοι λιμενεργάτες, με την ειδικότητα του "εναερίτη", που έκαναν μια εξαιρετικά δύσκολη και επικίνδυνη εργασία "κλειδώματος" και "ξεκλειδώματος" τεράστιων... βουνών κοντέϊνερ, αναγκαζόμενοι λόγω έλλειψης προσωπικού να εργάζονται διπλοβάρδια μέσα στην ημέρα, αργίες και σαββατοκύριακα, με αποτέλεσμα οι αποδοχές τους λόγω των υπερωριών να αυξάνονται. Ακολούθως, έγιναν προσλήψεις και σήμερα, ο μέσος όρος μηνιαίων αμοιβών των εργαζόμενων στο λιμάνι με υπερωρίες είναι περίπου 2000- 2100 ευρώ.

Ωστόσο, την τελευταία διετία λόγω της αποχής από τις υπερωρίες, που έκαναν οι εργαζόμενοι στο πλαίσιο των κινητοποιήσεών τους ο μέσος μηνιαίος μισθός διαμορφώνεται περίπου στα 1.700 ευρώ.

Από τους ισολογισμούς του ΟΛΠ προκύπτει πάντως ότι το ετήσιο εργοδοτικό κόστος ανά εργαζόμενο είναι της τάξης των 50.000 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί σε μηνιαίες απολαβές (14 μισθοί) περίπου 3.600 ευρώ (μικτά) .

7. Υπάρχουν διεθνείς και ανεξάρτητοι δείκτες ανταγωνιστικότητας των υπηρεσιών λιμένων; Σε τι θέση κατατάσσονται οι ελληνικές υπηρεσίες;

Υπάρχουν διεθνείς δείκτες κατάταξης των λιμανιών ανάλογα με το διακινούμενο όγκο κοντέϊνερ, αφού άλλωστε αυτός είναι ο σημαντικότερος τρόπος μεταφορών στον χώρο του γενικού φορτίου. Ο Πειραιάς το 2003 βρισκόταν στην 47η Θέση της παγκόσμιας κατάταξης σε διακίνηση κοντέϊνερ αλλά κυρίως λόγω της αναστάτωσης, που έχει δημιουργηθεί από το 2005, σημειώνει μεγάλες απώλειες και πλέον βρίσκεται κάτω από την 120η θέση της παγκόσμιας κατάταξης σε διακίνηση κοντέϊνερ.
8. Που αλλού στον κόσμο έχει επενδύσει η COSCO; Με τι αποτελέσματα;

Όταν αναφερόμαστε στην COSCO πρέπει να είναι αντιληπτό ότι πρόκειται για έναν τεράστιο Όμιλο με πολλές δραστηριότητες γύρω από τη ναυτιλία και γενικότερα τις μεταφορές, Στον χώρο των λιμενικών υπηρεσιών δραστηριοποιείται η θυγατρική της Cosco Pacific, η οποία είναι ο 5ος μεγαλύτερος διαχειριστής κοντέϊνερ (container terminal) στον κόσμο, διαχειριζόμενη 18 τέρμιναλ στην Κίνα και 3 στο εξωτερικό. Στη Μεσόγειο η εταιρεία έχει παρουσία στο τέρμιναλ της διώρυγας του Σουέζ και στο λιμάνι της Νάπολης. Και στις δύο περιπτώσεις έχει μετοχική συμμετοχή μέχρι 25% σε σχήματα, όπου μετέχουν και άλλες εταιρείες αλλά και το Δημόσιο των δύο κρατών. Άλλωστε, η ίδια η εταιρεία σε ανακοίνωσή της στις 7 Οκτωβρίου 2009 για την ανάληψη της διαχείρισης του προβλήτα ΙΙ και του (υπό κατασκευή) ΙΙΙ του Πειραιά υπογράμμισε ότι είναι το "πρώτο αποκλειστικής ιδιοκτησίας εξωχώριο κοντέϊνερ τέρμιναλ, που αναλαμβάνει να διαχειριστεί".

9. Τι κυρώσεις υπάρχουν σε περίπτωση μη εφαρμογής της σύμβασης και από πότε αρχίζουν να «τρέχουν» ποινικές ρήτρες;

Σε γενικές γραμμές ποινικές ρήτρες αρχίζουν να "τρέχουν" από τη 1η Νοεμβρίου. Η σύμβαση προβλέπει αρκετές περιπτώσεις υποχρεώσεις καταβολής ρητρών και από τις δύο πλευρές, που φυσικά αποτελούν νομικά θέματα.

10. Ποια ήταν ακριβώς η στάση του ΠΑΣΟΚ όταν ήταν στην αντιπολίτευση;

Το ΠΑΣΟΚ είχε καταψηφίσει στη Βουλή το νόμο, με τον οποίο κυρώθηκε η σύμβαση παραχώρησης, η οποία είχε συναφθεί μεταξύ της ΟΛΠ ΑΕ και της Cosco Pacific ενώ στο προεκλογικό του πρόγραμμα είχε δεσμευτεί για επαναδιαπραγμάτευση σε βάθος για την διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος.

11. Είναι γνωστό ότι η COSCO έχει εξασφαλίσει ειδικά προνόμια (που δεν απολαμβάνει ο ΟΛΠ) για τις υπηρεσίες της, όπως απαλλαγή φόρου εισοδήματος επί τη βάσει αποφυγής διπλής φορολογίας, απαλλαγή τελών χαρτοσήμου για δανεικά κεφάλαια που αντλήθηκαν για τη χρηματοδότηση του έργου, επιστροφή ΦΠΑ εντός 60 ημερών έντοκα, (έναντι άτοκης επιστροφής με καθυστέρηση 2-3 χρόνων Ενημέρωσε για αυτά η Ελληνική κυβέρνηση την Ευρωπαϊκή Επιτροπή;

Με τα άρθρα 2 και 3 του κυρωτικού νόμου της σύμβασης παραχώρησης δίνονται μια σειρά φορολογικά και άλλα προνόμια, τα οποία σύμφωνα με νομικούς δεν υπήρχαν στην διακήρυξη του διαγωνισμού, ώστε να είναι γνωστά σε όλους τους ενδιαφερόμενους ενώ λέγεται ότι υπάρχουν και άλλες προβλέψεις, που δεν ισχύουν για καμία άλλη εταιρεία στον ελληνικό χώρο, όπως π.χ. η επ' αόριστον δυνατότητα συμψηφισμού κερδών και ζημιών. Για το θέμα δεν είχε ενημερωθεί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και όπως απάντησε ο αρμόδιος επίτροπος κ. Ταγιάνι σε πρόσφατη ερώτηση των ευρωβουλευτών του ΠΑΣΟΚ Μαριλένας Κοππά και του ΣΥΡΙΖΑ Νίκου Χουντή θα ζητηθούν περαιτέρω πληροφορίες προκειμένου να εκτιμηθεί κατά πόσο οι διατάξεις των άρθρων 2 και 3 το νόμου 3755 συμβιβάζονται με τους κοινοτικούς κανόνες για τις κρατικές ενισχύσεις

12.Πως είναι μια ημέρα ρουτίνας στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του Πειραιά;

Από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 άρχισε να διαφαίνεται η κυριαρχία στο παγκόσμιο εμπόριο των μεταφορών με κοντέϊνερ . Έτσι, σιγά - σιγά σε όλα τα λιμάνια του κόσμου άρχισαν να αναπτύσσονται Σταθμοί Εμπορευματοκιβωτίων (κοντέϊνερ τέρμιναλ), που αποτελούν μια νευραλγική δραστηριότητα για κάθε λιμάνι. Στον Πειραιά, όπως και σε όλα τα λιμάνια του κόσμου, η λειτουργία είναι 24ωρη. Βάρδιες λιμενεργατών φορτοεκφορτώνουν και ταξινομούν κοντέϊνερ. Σε κανονικούς ρυθμούς υπολογίζεται ότι από το ΣΕΜΠΟ του Πειραιά εξυπηρετούνται στο 24ωρο περίπου 5.500 "κουτιά", εισαγωγής, εξαγωγής ή διαμετακόμισης.www.ethnos.gr

Το παραπάνω το βρήκα δημοσιευμένο στο :aristerospatriotis.blogspot.com

Last edited by S.T; 15-11-2009 at 16:39.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 15-11-2009, 16:43
yannis Ο/Η yannis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Κερατσίνι Far-west
Μoto: F 800 GS._ Αα, ξέχασα. BMW !!!!!
Μηνύματα: 2,987
Προεπιλογή Απάντηση: ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ

[QUOTE=MARK;93467]Οι λιμενεργάτες είναι άλλος ένας 'στρατός κατοχής' της χώρας μας....

.../QUOTE]

Ο παππούς μου ήταν λιμενεργάτης, πριν ακόμα δημιουργηθεί ο ΟΛΠ. Ο πατέρας μου ήταν λιμενεργάτης και για να τα βγάλουμε πέρα, δούλευε και στον "Κεράνη". Δύο θείοι μου, άλλα τόσα ξαδέλφια και τελευταία ο μπατζανάκης μου, δουλεύουν στον ΟΛΠ. Για να μην αναφέρω φίλους και γνωστούς. Ο Σπύρος (ST), βάζει κάποια πράγματα στη θέση τους, αλλά υπάρχουν κι άλλα. Αυτά συζητιούντε στα αρμόδια όργανα.
Τις παπαριές που ο κάθε άσχετος ή βαλτός πίτουρας, θέλει να πετάει να τις κρατάει για τον εαυτό του και τους κολητούς του.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 15-11-2009, 17:44
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ

[quote=yannis;93515]
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από MARK Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι λιμενεργάτες είναι άλλος ένας 'στρατός κατοχής' της χώρας μας....

.../QUOTE]

Ο παππούς μου ήταν λιμενεργάτης, πριν ακόμα δημιουργηθεί ο ΟΛΠ. Ο πατέρας μου ήταν λιμενεργάτης και για να τα βγάλουμε πέρα, δούλευε και στον "Κεράνη". Δύο θείοι μου, άλλα τόσα ξαδέλφια και τελευταία ο μπατζανάκης μου, δουλεύουν στον ΟΛΠ. Για να μην αναφέρω φίλους και γνωστούς. Ο Σπύρος (ST), βάζει κάποια πράγματα στη θέση τους, αλλά υπάρχουν κι άλλα. Αυτά συζητιούντε στα αρμόδια όργανα.
Τις παπαριές που ο κάθε άσχετος ή βαλτός πίτουρας, θέλει να πετάει να τις κρατάει για τον εαυτό του και τους κολητούς του.
να πω κι εγω που εργαζομαι στο λιμανι 28 χρόνια και μαλιστα στο ΣΕΜΠΟ εχω πεθερο Μανιατη συνταξιουχο λιμενεργατη? Να πω για το Cayenne και την ML350 ενος εκ των λιμενργατων? να πω για τις 4 6οροφες πολυκατοικιες και το εξοχικο στην Μανη ενος εκ αυτων? Υπαρχουν κι αλλοι βεβαια!! Να πω για τα μαυρα που εγω ο ιδιος εδινα και συνεχιζουν να δινουν άλλοι? οι πρακτορε, οι εκτελωνιστες και οι ιδιοκτητες των κονταινερ ολοι δινουν μαυρα για να γινει η δουλεια τους!!! Να πω για τα γλεντια σε μεγάλες πιστες που εκανα με καποιυς απο αυτους (υπάρχουν ακομη στον ΟΛΠ και εργαζονται στις γερανογεφυρες) 'οπου το 1993 ο λογαριασμος ανηλθε σε 500,000δρχ? Ειμασταν 2 λιμενεργάτες εγω και 3 ξέκ......λα. Ο λογαριασμος καλυφτηκε απο τους δύο τους!!!!

Ο ΜΑΡΚ λιγα εγραψε!!!!

Α και να μην ξεχασω την ολη ιστορια την κανουν οι 30 λιμενεργατες που εχουν τις παραπανω απολαβες που αναφερει ο ΜΑΡΚ και οι οποιοι ειναι οι εργατοπατερες που αναφερονται σε άλλο ποστ με στενους δεσμους με το ΚΚΕ!!!!
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 15-11-2009, 17:46
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yannis Εμφάνιση μηνυμάτων


Ο παππούς μου ήταν λιμενεργάτης, πριν ακόμα δημιουργηθεί ο ΟΛΠ. Ο πατέρας μου ήταν λιμενεργάτης και για να τα βγάλουμε πέρα, δούλευε και στον "Κεράνη". Δύο θείοι μου, άλλα τόσα ξαδέλφια και τελευταία ο μπατζανάκης μου, δουλεύουν στον ΟΛΠ. Για να μην αναφέρω φίλους και γνωστούς. Ο Σπύρος (ST), βάζει κάποια πράγματα στη θέση τους, αλλά υπάρχουν κι άλλα. Αυτά συζητιούντε στα αρμόδια όργανα.
Τις παπαριές που ο κάθε άσχετος ή βαλτός πίτουρας, θέλει να πετάει να τις κρατάει για τον εαυτό του και τους κολητούς του.

να πω κι εγω που εργαζομαι στο λιμανι 28 χρόνια και μαλιστα στο ΣΕΜΠΟ εχω πεθερο Μανιατη συνταξιουχο λιμενεργατη? Ο οποιος ανηκε σε αυτους, όπως και ο πατερας σου Γιαννη, οι οποιοι δουλευαν νιχθημερον για ενα κομματι ψωμι στους παπαγα΄λους (Γερανοι) και το μονο εξτρα που τους εδιναν οι εκτελωνιστες ηταν 2 κιβωτια μπανανε αν το πλοιο ξεφορτωνε μπανανες, 2 σακια ρυζι αν το πλοιο ξεφορτωνε ρυζι, μισο αρνι στον καθενα αν το πλοι ηταν ψυγει και ειχε αρνια κ.ο.κ!!! Ρωτα τον πατερα σου να στα πει αυτα Γιάννη!! Μετα το 1985 αρχισε αυτο το κακο!!Να πω για το Cayenne και την ML350 ενος εκ των λιμενργατων και τα μερσεντες/audi/BMW 320(το λιγοτερο) των υπολοίπων? Τ'αλλαζουν και καθε 5 χρόνια!!! να πω για τις 4 6οροφες πολυκατοικιες και το εξοχικο στην Μανη ενος εκ αυτων? Υπαρχουν κι αλλοι βεβαια!! Να πω για τα μαυρα που εγω ο ιδιος εδινα και συνεχιζουν να δινουν άλλοι? οι πρακτορε, οι εκτελωνιστες και οι ιδιοκτητες των κονταινερ ολοι δινουν μαυρα για να γινει η δουλεια τους!!! Να πω για τα γλεντια σε μεγάλες πιστες που εκανα με καποιυς απο αυτους (υπάρχουν ακομη στον ΟΛΠ και εργαζονται στις γερανογεφυρες) 'οπου το 1993 ο λογαριασμος ανηλθε σε 500,000δρχ? Ειμασταν 2 λιμενεργάτες εγω και 3 ξέκ......λα. Ο λογαριασμος καλυφτηκε απο τους δύο τους!!!!

Ο ΜΑΡΚ λιγα εγραψε!!!!

Α και να μην ξεχασω την ολη ιστορια την κανουν οι 30 λιμενεργατες που εχουν τις παραπανω απολαβες που αναφερει ο ΜΑΡΚ και οι οποιοι ειναι οι εργατοπατερες που αναφερονται σε άλλο ποστ με στενους δεσμους με το ΚΚΕ!!!!

Υπάρχουν βεβαια (οι περισσότεροι κι οχι λιμενεργατες) που περνουν 700-1500ε και ειναι η πλοιοψηφια αλλα ολους αυτους τους παιρνει η μπαλα των 30 εργατοπατερων!!!

Last edited by GeorgeP; 15-11-2009 at 17:51.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 15-11-2009, 18:06
yannis Ο/Η yannis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Κερατσίνι Far-west
Μoto: F 800 GS._ Αα, ξέχασα. BMW !!!!!
Μηνύματα: 2,987
Προεπιλογή Απάντηση: ΛΙΜΕΝΕΡΓΑΤΕΣ

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
να πω κι εγω που εργαζομαι στο λιμανι 28 χρόνια και μαλιστα στο ΣΕΜΠΟ εχω πεθερο Μανιατη συνταξιουχο λιμενεργατη? Ο οποιος ανηκε σε αυτους, όπως και ο πατερας σου Γιαννη, οι οποιοι δουλευαν νιχθημερον για ενα κομματι ψωμι στους παπαγα΄λους (Γερανοι) και το μονο εξτρα που τους εδιναν οι εκτελωνιστες ηταν 2 κιβωτια μπανανε αν το πλοιο ξεφορτωνε μπανανες, 2 σακια ρυζι αν το πλοιο ξεφορτωνε ρυζι, μισο αρνι στον καθενα αν το πλοι ηταν ψυγει και ειχε αρνια κ.ο.κ!!! Ρωτα τον πατερα σου να στα πει αυτα Γιάννη!! Μετα το 1985 αρχισε αυτο το κακο!!Να πω για το Cayenne και την ML350 ενος εκ των λιμενργατων και τα μερσεντες/audi/BMW 320(το λιγοτερο) των υπολοίπων? Τ'αλλαζουν και καθε 5 χρόνια!!! να πω για τις 4 6οροφες πολυκατοικιες και το εξοχικο στην Μανη ενος εκ αυτων? Υπαρχουν κι αλλοι βεβαια!! Να πω για τα μαυρα που εγω ο ιδιος εδινα και συνεχιζουν να δινουν άλλοι? οι πρακτορε, οι εκτελωνιστες και οι ιδιοκτητες των κονταινερ ολοι δινουν μαυρα για να γινει η δουλεια τους!!! Να πω για τα γλεντια σε μεγάλες πιστες που εκανα με καποιυς απο αυτους (υπάρχουν ακομη στον ΟΛΠ και εργαζονται στις γερανογεφυρες) 'οπου το 1993 ο λογαριασμος ανηλθε σε 500,000δρχ? Ειμασταν 2 λιμενεργάτες εγω και 3 ξέκ......λα. Ο λογαριασμος καλυφτηκε απο τους δύο τους!!!!

Ο ΜΑΡΚ λιγα εγραψε!!!!

Α και να μην ξεχασω την ολη ιστορια την κανουν οι 30 λιμενεργατες που εχουν τις παραπανω απολαβες που αναφερει ο ΜΑΡΚ και οι οποιοι ειναι οι εργατοπατερες που αναφερονται σε άλλο ποστ με στενους δεσμους με το ΚΚΕ!!!!

Υπάρχουν βεβαια (οι περισσότεροι κι οχι λιμενεργατες) που περνουν 700-1500ε και ειναι η πλοιοψηφια αλλα ολους αυτους τους παιρνει η μπαλα των 30 εργατοπατερων!!!

Ναι, ναι... έτσι είναι, τους βλέπουμε κάθε μέρα στο πλευρό της Παπαρήγα!!!!!! Άσε που κάθε πρωϊ, ταλαιπωριόμαστε από το μποτιλιάρισμα των Cayenne στο Ικόνιο!!!!!
Κοίτα τι μαθαίνει κανείς... 30 νοματαίοι κρατούν όμηρο μια χώρα!!!!!!
Βέβαια για την σύμβαση με την COSCO, τις πιέσεις από τους εφοπλιστές, που κτίζουν βαπόρια στην Κίνα (Από την coscoshipyard γράφω τώρα) και ελέγχουν πιά τον τύπο στην Ελλάδα και τόσα άλλα, γαργάρα...
Δεν ξέρω με ποιούς πας στα μπουζούκια και τι "δουλειές" κάνουν, αλλά επειδή εκτός των άλλων στο Λογιστικό γραφείο της Γυναίκας μου, βλέπω πολλές δηλώσεις εισοδήματος Λιμενεργατών και έχω και ρίζα Μανιάτικη από την Μάνα μου, αυτά τα ακούω βερεσέ και αν δεν είναι ύποπτα, είναι αφελή.

ΥΓ. Να διευκρινήσω, τα "ύποπτα και αφελή" δεν αναφέροντε σε σένα. Ξέρεις άλλωστε την εκτίμηση που σου έχω, αλλά στην προσπάθεια κάποιων αστείων να μας πείσουν πως η οικονομία της χώρας απειλείται από μερικούς εργάτες!!!!!!!!!!!

Last edited by yannis; 15-11-2009 at 18:17.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:43.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!