GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Ελλάδα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=54)
-   -   Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=13248)

S.T 18-08-2010 09:59

Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Από το καλό στο καλύτερο πηγαίνει η ελληνική εμπορική ναυτιλία καθώς και το 2010 βρίσκεται στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης πηγαίνοντας «κόντρα» στην διεθνή οικονομική κρίση.

Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 15% της παγκόσμιας χωρητικότητας δηλαδή 187,5 εκατομμύρια τόνους, έχοντας επενδύσει το 2010 για την κατασκευή νέων πλοίων αλλά και την αγορά μεταχειρισμένων περί τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Ιάπωνες και στην τρίτη οι Γερμανοί εφοπλιστές.
Αντιθέτως όμως με την πρωτιά στην ιδιοκτησία, στη σημαία στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Παναμάς και ακολουθεί η Λιβερία.
Zougla online - Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία

Arkas 18-08-2010 10:02

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
:sm8:

manosamos 18-08-2010 10:07

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Τι να το κανεις που δεν ζουν Ελληνικες οικογεννειες απο αυτες τις στατιστικες....ουτε το Ελληνικο κρατος βαζει λεφτα στα ταμεια του.
Σημαια ,Παναμα,Μαλτα,Κυπρου εχουν τα πιο πολλα και πληρωματα Φιλλιπινεζους ή Ρωσσους-Ρουμανους τα τελευταια χρονια.
Μονο 2-3 αξιωματικοι ειναι Ελληνες.
Μου κανει εντυπωση για τους Γερμανους που λεει.........
Εγω ξερω οτι οι Κινεζοι ειναι πρωτοι(αν θυμαμε καλα)
Θα το ψαξω και θα επανελθω.

manosamos 18-08-2010 10:42

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Σωστο,Ελληνες,Ιαπωνες,Γερμανοι,Κινεζοι,Κορεατες ειναι η σειρα.:sm8:

kostasx 18-08-2010 10:46

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Καλά όλα αυτά,αλλά χωρίς αντίκρισμα.
Όταν οι χωντρές δουλειές πάνε τούζλα(και όπου αλλού πάνε)..εμείς χτίζουμε παντόφλες στο πέραμα..:(:(:mad::mad:
Κρίμα γιατί θα μπορούσανε τα πράγματα να είναι πολύ καλύτερα..

manosamos 18-08-2010 10:50

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostasx ( 197920)
Καλά όλα αυτά,αλλά χωρίς αντίκρισμα.
Όταν οι χωντρές δουλειές πάνε τούζλα(και όπου αλλού πάνε)..εμείς χτίζουμε παντόφλες στο πέραμα..:(:(:mad::mad:
Κρίμα γιατί θα μπορούσανε τα πράγματα να είναι πολύ καλύτερα..

Που τα ξερεις εσυ αυτα?
Ναυτικος εισαι ή δουλευεις στην ναυπηγοεπισκευαστικη?
Παντοφλες και μαουνες φτιαχνει το Περαμα.
Και κατι κοττερα,επισκευαζονται απο Αλβανους ''σπεσιαλιστες''...:D:D:D

Captain_Andreas 18-08-2010 11:05

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Αν ήθελε το Ελλαδικό κράτος να στηρίξει την Ναυτιλία του θα έδινε κίνητρα στον Έλληνα εφοπλιστή τόσο να ναυτολογεί Ελληνικά πληρώματα όσο και να επισεκυάζει τα πλοία του σε Ελληνικά Ναυπηγεία... Και σιγά μην τον έκανε... γιατί να δουλέψουμε εμείς; Προέχουν οι "ξένοι" που και χαμηλά μισθολόγια έχουν και όσοι μένουν εδώ (αναφέρομαι στους εργάτες των ναυπηγοεπισκευαστικών) είναι μελλοντικά "ψηφαλάκια"...

manosamos 18-08-2010 11:25

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Captain_Andreas ( 197932)
Αν ήθελε το Ελλαδικό κράτος να στηρίξει την Ναυτιλία του θα έδινε κίνητρα στον Έλληνα εφοπλιστή τόσο να ναυτολογεί Ελληνικά πληρώματα όσο και να επισεκυάζει τα πλοία του σε Ελληνικά Ναυπηγεία... Και σιγά μην τον έκανε... γιατί να δουλέψουμε εμείς; Προέχουν οι "ξένοι" που και χαμηλά μισθολόγια έχουν και όσοι μένουν εδώ (αναφέρομαι στους εργάτες των ναυπηγοεπισκευαστικών) είναι μελλοντικά "ψηφαλάκια"...

Ο κατασκευαστικος τομεας Καπταιν,βουλιαξε στην χωρα απο τοτε που τα ναυπηγεια περασαν σε κρατικα χερια.
Εβαλαν μεσα ολα τα κομματοσκυλα-μεγαλοκοπριτες και τους πληρωναμε επι δεκαετιες,για να κααααθωνται............;)
Γνωστη εταιρια που κανει δρομολογια Κυκλαδες ειχε αναθεσει την κατασκευη 2 πλοιων φερυ-μποουτ στα Ναυπηγεια Σκαραμαγκα,τα οποια ποτέ δεν τελειωσανε και το ναυπηγειο πληρωσε μεγαλα ποσα σε ποινικες ρητρες.
Το ναυπηγειο βουλιαξε,αλλα ενα απο τα συνδηκαλιστικα του αστερια εγινε...νομαρχης...;)
Δεν ξερω τι ειναι αυτο που κανει την Γερμανια να παραγει πλοια με τοσο μεγαλο κοστος(μεροκαμματα)και την Ελλαδα που εχουμε και εμεις την τεχνογνωσια,να παραγει μαουνες....
Να σημειωσω οτι μια πόστα ελασματουργοι στην Ελλαδα ειναι 2 ατομα,ενω στην Γερμανια 3 και βγαζουν λιγοτερη δουλεια..:hmmm:
Στην Τουζλα που λεει και ο φιλος πιο πανω ηταν να με στηλει η εταιρια μου,για να επιβλεψω την επισκευη μιας δεξαμενης φορτιου.
Εκει παιζει ρολο το μεροκαμματο.Οι Κουρδοι που δουλευουν εκει παιρνουν 20 ευρω απο το πρωι μεχρι τις 6 το απογευμα,ενω εδω εμεις πληρονωμαστε με 73 ευρω απο τις 7-2.:cool:
Τελικα πιστευω οτι καποιοι θελουν την χωρα παντελως αποβιομηχανοποιημενη

S.T 18-08-2010 11:40

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Τα μελανά σημεία
Ωστόσο υπάρχουν και μελανά σημεία που οι δυνάμεις του κλάδου και οι αρμόδιοι κρατικοί φορείς οφείλουν να εξετάσουν.
Για παράδειγμα παραμένει δυσεπίλυτο το πρόβλημα των υπερήλικων πλοίων. Σύμφωνα με στοιχεία του αρμόδιου υπουργείου για το 2007, περίπου το 44% των επιβατηγών - ακτοπλοϊκών πλοίων είναι ηλικίας άνω των 20 ετών. Η δυνατότητα συνέχισης δρομολογίων με πλοία άνω των 30 ετών (Π.Δ. 144, Ιούλιος 2006), όπως και η δυνατότητα κατάταξης πλοίων άνω των 17 ετών στο ελληνικό νηολόγιο (κυβερνητική απόφαση του 1983), οριοθετούν ένα πλαίσιο λειτουργίας για αρκετές εταιρίες.
Αλλωστε αυξήθηκε ο αριθμός πλοίων με ηλικία άνω των 30 ετών. Πρόκειται κυρίως για φορτηγά, δεξαμενόπλοια και πορθμεία χωρητικότητας 350 - 1.500 κόρων ολικής χωρητικότητας, που έχουν τοπική δραστηριότητα στις εσωτερικές θαλάσσιες μεταφορές στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, το 2007 καταγράφηκαν 741 πλοία ηλικίας μεγαλύτερης των 30 ετών (έναντι 645 το 2006) και 240 πλοία μεγαλύτερης των 40 ετών (έναντι 209 το 2006).
Επίσης τομέας που, όπως φαίνεται, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η ελληνική ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία. Ισως διόλου τυχαία ελάχιστα από τα πλοία που ναυπήγησαν οι Ελληνες εφοπλιστές «κτίστηκαν» επί ελληνικού εδάφους, δείχνοντας ότι τα εγχώρια ναυπηγεία έχουν σχεδόν συμπληρωματικό ρόλο, με επίκεντρο τις επισκευές και την αντικατάσταση ελασμάτων των πλοίων.
Κι αυτό ενώ τα τελευταία δέκα χρόνια παρατηρείται συνεχής αύξηση της παγκόσμιας ναυπηγικής δραστηριότητας. Μιλώντας ειδικότερα για τη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία στην Ευρωπαϊκή Ενωση (ΕΕ), τα 309 ναυπηγεία της και τις περίπου 9.000 εταιρίες ανεφοδιασμού που τα πλαισιώνουν, σύμφωνα με τα στοιχεία της «Κοινότητας των Ευρωπαϊκών Ναυπηγείων» (CESA), ο ετήσιος τζίρος τους ανέρχεται σε 10 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ άλλες πηγές εκτιμούσαν τον τζίρο του 2004 στα 13 δισεκατομμύρια ευρώ. Ετσι σήμερα τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% αυτής της παγκόσμιας ναυπηγικής δραστηριότητας.
Κεντρικά η Ε.Ε. έχει ως στρατηγική επιλογή την ενίσχυση της ευρωενωσιακής ναυπηγικής βιομηχανίας και προς τούτο υλοποιεί σχετικά προγράμματα στήριξης όπως το «LeaderSHIP 2015» ή το «Seaborne 2020». Μάλιστα η έκθεση προόδου και οι προτάσεις της Ε.Ε. για το κοινοτικό πρόγραμμα «LeaderSHIP 2015» (COM 2007- 220/25.4.2007) δίνουν κατευθυντήριες γραμμές για την παραπέρα ενίσχυση της ανάπτυξης και της κερδοφορίας των ναυπηγείων της Ε.Ε.
Σημειωτέον ότι οι ευρωπαϊκοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στο ναυπηγικό τομέα και οι προμηθευτές τους κυριαρχούν στους κλάδους της αγοράς, κατασκευής τουριστικών - επιβατικών πλοίων, των μικρών εμπορικών πλοίων, των πλοίων ειδικών χρήσεων, των σκαφών αναψυχής καθώς και των πολεμικών πλοίων νέας υψηλής τεχνολογίας. Τέλος, άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο της πορείας του κλάδου είναι και το γεγονός ότι την τελευταία δεκαετία, ενώ μειώθηκαν οι θέσεις εργασίας κατά 36% στη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, στα κράτη - μέλη της ΕΕ, την ίδια περίοδο ο κλάδος αύξησε την παραγωγικότητά του κατά 43%.| Express.gr |


Απ'ότι διαβάζω στην Ευρώπη πάει καλά η ναυπηγική βιομηχανία εδώ τι γίνετε και πάει κατά διαόλου δεν ξέρω .

ltd111 18-08-2010 12:14

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
:sm8:

manosamos 18-08-2010 12:14

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από S.T ( 197956)
Τα μελανά σημεία
Ωστόσο υπάρχουν και μελανά σημεία που οι δυνάμεις του κλάδου και οι αρμόδιοι κρατικοί φορείς οφείλουν να εξετάσουν.
Για παράδειγμα παραμένει δυσεπίλυτο το πρόβλημα των υπερήλικων πλοίων. Σύμφωνα με στοιχεία του αρμόδιου υπουργείου για το 2007, περίπου το 44% των επιβατηγών - ακτοπλοϊκών πλοίων είναι ηλικίας άνω των 20 ετών. Η δυνατότητα συνέχισης δρομολογίων με πλοία άνω των 30 ετών (Π.Δ. 144, Ιούλιος 2006), όπως και η δυνατότητα κατάταξης πλοίων άνω των 17 ετών στο ελληνικό νηολόγιο (κυβερνητική απόφαση του 1983), οριοθετούν ένα πλαίσιο λειτουργίας για αρκετές εταιρίες.
Αλλωστε αυξήθηκε ο αριθμός πλοίων με ηλικία άνω των 30 ετών. Πρόκειται κυρίως για φορτηγά, δεξαμενόπλοια και πορθμεία χωρητικότητας 350 - 1.500 κόρων ολικής χωρητικότητας, που έχουν τοπική δραστηριότητα στις εσωτερικές θαλάσσιες μεταφορές στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, το 2007 καταγράφηκαν 741 πλοία ηλικίας μεγαλύτερης των 30 ετών (έναντι 645 το 2006) και 240 πλοία μεγαλύτερης των 40 ετών (έναντι 209 το 2006).
Επίσης τομέας που, όπως φαίνεται, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η ελληνική ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία. Ισως διόλου τυχαία ελάχιστα από τα πλοία που ναυπήγησαν οι Ελληνες εφοπλιστές «κτίστηκαν» επί ελληνικού εδάφους, δείχνοντας ότι τα εγχώρια ναυπηγεία έχουν σχεδόν συμπληρωματικό ρόλο, με επίκεντρο τις επισκευές και την αντικατάσταση ελασμάτων των πλοίων.
Κι αυτό ενώ τα τελευταία δέκα χρόνια παρατηρείται συνεχής αύξηση της παγκόσμιας ναυπηγικής δραστηριότητας. Μιλώντας ειδικότερα για τη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία στην Ευρωπαϊκή Ενωση (ΕΕ), τα 309 ναυπηγεία της και τις περίπου 9.000 εταιρίες ανεφοδιασμού που τα πλαισιώνουν, σύμφωνα με τα στοιχεία της «Κοινότητας των Ευρωπαϊκών Ναυπηγείων» (CESA), ο ετήσιος τζίρος τους ανέρχεται σε 10 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ άλλες πηγές εκτιμούσαν τον τζίρο του 2004 στα 13 δισεκατομμύρια ευρώ. Ετσι σήμερα τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% αυτής της παγκόσμιας ναυπηγικής δραστηριότητας.
Κεντρικά η Ε.Ε. έχει ως στρατηγική επιλογή την ενίσχυση της ευρωενωσιακής ναυπηγικής βιομηχανίας και προς τούτο υλοποιεί σχετικά προγράμματα στήριξης όπως το «LeaderSHIP 2015» ή το «Seaborne 2020». Μάλιστα η έκθεση προόδου και οι προτάσεις της Ε.Ε. για το κοινοτικό πρόγραμμα «LeaderSHIP 2015» (COM 2007- 220/25.4.2007) δίνουν κατευθυντήριες γραμμές για την παραπέρα ενίσχυση της ανάπτυξης και της κερδοφορίας των ναυπηγείων της Ε.Ε.
Σημειωτέον ότι οι ευρωπαϊκοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στο ναυπηγικό τομέα και οι προμηθευτές τους κυριαρχούν στους κλάδους της αγοράς, κατασκευής τουριστικών - επιβατικών πλοίων, των μικρών εμπορικών πλοίων, των πλοίων ειδικών χρήσεων, των σκαφών αναψυχής καθώς και των πολεμικών πλοίων νέας υψηλής τεχνολογίας. Τέλος, άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο της πορείας του κλάδου είναι και το γεγονός ότι την τελευταία δεκαετία, ενώ μειώθηκαν οι θέσεις εργασίας κατά 36% στη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, στα κράτη - μέλη της ΕΕ, την ίδια περίοδο ο κλάδος αύξησε την παραγωγικότητά του κατά 43%.| Express.gr |


Απ'ότι διαβάζω στην Ευρώπη πάει καλά η ναυπηγική βιομηχανία εδώ τι γίνετε και πάει κατά διαόλου δεν ξέρω .

Φευγωντας απο την εποχη του κρατισμού και μπαινοντας στην εποχη των ιδιοτων,το Ναυπηγειο Ελευσινας εχει κανει καλες και σοβαρες ναυπηγησεις βλεπε επιβατηγο ''νησσος Χιος'' τις κανονιοφορους του Π.Ν(κτισμενες απο Ρουμανικα σχεδια...πολλυ γελιο :sm7:ενω το Ελληνικο Πολυτεχνειο προσφερε τα σχέδια δωρεαν!!!-σκανδαλο?)
Αντιθετως ο Σκαραμαγκας,ναι μεν πουληθηκε στην HDW
αλλα τα κοπροσκυλα περεμειναν,οπως και η φιλοσοφια εργασιας του ναυπηγειου οταν ηταν κρατικο.
Εχει γινει απεργια,επειδη οι Γερμανοι επιασαν υπαλληλο δοιηκητικο να κλεβει και τελικα δεν απολυθηκε........
Αντε με τετοια καμμωματα να ερθει σοβαρος επενδυτης.
Παντως και εξω τα πραγματα ειναι δραματικα.
Το 2005 ημουνα σε ενα ναυπηγειο της Ολλανδιας που εχτυσε το ExtaSEA του Abramovic.
Κλαιγανε και οι Ολλανδοι λογω του Ευρω.
Πριν το ευρώ,καποιος επρεπε να παραγγηλει το σκαφος του και να το παραλλαβει σε 2-3 χρονια,λογο φορτου εργασιας.
Μετα το 2002 λογω ευρω η ναυπηγηση εγινε ασυμφωρη επειδη λογω διασφορας ισοτιμιας οι πελατες παραγγελναν στις ΗΠΑ με κερδος κοστους 30% τουλαχιστον και αυτο ειχε σαν αποτελεσμα το ολλανδικο ναυπηγειο να κτιζει σκάφοι και να μην μπορει να πουλησει.
Το επακολουθο ηταν...ανεργια.

MARK 18-08-2010 12:34

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Πάντα και σταθερά στην κορυφή.......Ευτυχώς είμαστε και κάπου κορυφή και όχι πάτος.......:cool:

Captain_Andreas 18-08-2010 12:57

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Καλά το λέει ο Μάνος. Έτσι είναι. Έγιναν και τα Ναυπηγεία (τρομερή επένδυση σε Ελληνικά χέρια, μιλάμε για δύναμη όχι αστεία) έγιναν λοιπόν πεδίο διορισμών και ρεμούλας... σιγά μη γλυτώνανε.. τόσα και τόσα φάγανε, κόκκινοι, πράσινοι, μπλέ και πορτοκαλοκίτρινοι... η Ναυτιλία σαν κλάδος τους γλυτωσε γιατί είναι σε χέρια ιδιωτών... τα ναυπηγεία δυστυχώς τα έφαγαν. Σε κάθε σοβαρό κράτος μονάδες μεγάλου στρατηγικού ενδιαφέροντος όπως Ναυπηγεία, Ενέργεια κλπ είναι κυρίως συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού συμφέροντος για να τηρούνται οι ισορροπίες...εδώ... μάσα...

S.T 18-08-2010 13:37

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Αν θυμάμαι καλά η δεξαμενή των 500 χιλιάδων τόνων είναι η μεγαλύτερη αυτού του είδους στην Μεσόγειο που έχουν τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά.Αυτό δεν το εκμεταλεύτηκαν ποτέ εκεί κάτω ή δεν παίζει κάποιο ρόλο?

manosamos 18-08-2010 13:50

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από S.T ( 197978)
Αν θυμάμαι καλά η δεξαμενή των 500 χιλιάδων τόνων είναι η μεγαλύτερη αυτού του είδους στην Μεσόγειο που έχουν τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά.Αυτό δεν το εκμεταλεύτηκαν ποτέ εκεί κάτω ή δεν παίζει κάποιο ρόλο?

Μιλας για την νουμερο 5 δεξαμενη.
Εχουν γινει μεγαλες επισκευες εκει και αν κανεις εβλεπε,θα καταλαβαινε το τι μπορουμε να κανουμε.
Στην 5 εχει αλλαξει φορτηγο πλοιο ΟΛΟ το βραχαμενο τμημα του(κοιλιά-υφαλα)που ειχε παραμορφωθει απο προσκρουση και σας πληροφορω οτι το καραβι εφυγε καινουριο.
Το 1990 ενα Ιαπωνικο τανκερ άλλαξε ολη την πλωρη σε ενα μηνα!!!!
Οι Ιαπωνες ειχαν δωσει περιθωριο 40 ημερες και μετα απο αυτες τις μερες υπηρχε η ποινικη ρητρα.
Κανεις δεν το αναλαμβανε,εκτος του γνωστου μεγαλοεπιχειρηματια της ζωνης.
Εργατες που δουλευαν στο μαγαζι του τοτε ειχαν Mercedes,πολυ δουλεια,ατελειωτη,λεφτα.....
Πιστευω οτι τα ναυπηγεια θελουν σωστο μανατζμεντ.
Η Ελευσινα καλα παει,ο Σκαραμαγκας με την κρατικη νοοτροπια,παραπεει.
Οι Γερμανοι δεν ηθελαν το τμημα με τα τρενα(πεφτει πολλυ υπνος εκει)αλλα τα πηραν πακετο με το νεοτευκτο τμημα των υποβρηχιων.
Δυνατοτητες εχουμε ατελειωτες...θεληση δεν υπαρχει..:hmmm:

kostasx 19-08-2010 10:14

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από manosamos ( 197921)
Που τα ξερεις εσυ αυτα?
Ναυτικος εισαι ή δουλευεις στην ναυπηγοεπισκευαστικη?
Παντοφλες και μαουνες φτιαχνει το Περαμα.
Και κατι κοττερα,επισκευαζονται απο Αλβανους ''σπεσιαλιστες''...:D:D:D

Όχι..ούτε ναυτικός, ούτε δουλεύω στην ναυπηγοεπισκευαστική.
Τεχνικός είμαι(ηλεκτρονικά) σε εταιρία στον πειραιά και κυκλοφορώ σε "ωραία" στέκια που υπάρχει μεροκάματο ;);)
Κάτι λάντζες, δεξαμενές και λοιπά κόλπα που μία δουλεύουν και πέντε κάθονται, τα τρώμε συνέχεια στην μάπα :mad::mad:

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Captain_Andreas ( 197932)
Αν ήθελε το Ελλαδικό κράτος να στηρίξει την Ναυτιλία του θα έδινε κίνητρα στον Έλληνα εφοπλιστή τόσο να ναυτολογεί Ελληνικά πληρώματα όσο και να επισεκυάζει τα πλοία του σε Ελληνικά Ναυπηγεία... Και σιγά μην τον έκανε... γιατί να δουλέψουμε εμείς; Προέχουν οι "ξένοι" που και χαμηλά μισθολόγια έχουν και όσοι μένουν εδώ (αναφέρομαι στους εργάτες των ναυπηγοεπισκευαστικών) είναι μελλοντικά "ψηφαλάκια"...

Έτσι ακριβώς είναι :mad::mad:

manosamos 19-08-2010 10:50

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostasx ( 198298)
Όχι..ούτε ναυτικός, ούτε δουλεύω στην ναυπηγοεπισκευαστική.
Τεχνικός είμαι(ηλεκτρονικά) σε εταιρία στον πειραιά και κυκλοφορώ σε "ωραία" στέκια που υπάρχει μεροκάματο ;);)
Κάτι λάντζες, δεξαμενές και λοιπά κόλπα που μία δουλεύουν και πέντε κάθονται, τα τρώμε συνέχεια στην μάπα :mad::mad:



Έτσι ακριβώς είναι :mad::mad:

Εμενα το λες?
130 μεροκαμματα τον χρονο με πάει και σε καλες εποχες(κατασκευη κανονιοφορων-υποβρυχιων)πιανω τα 230...
Οταν δηλαδη βγω καποτε στη συνταξη θα παιρνω.......αστο καλυτερα,ισως κατι παραπανω απο 500ευρω...:hmmm:

kostasx 20-08-2010 10:54

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Άρα παίδες μην διάζεσται..
Και εδώ υπάρχει ένας μύθος..
Δεν είναι και τόσο "ελληνική" η ελληνική ναυτιλία όταν εταιρίες ελληνικών συμφερόντων πάνε για επισκευή τα καράβια τους αλλού, έχουν ξένη σημαία και άρα ξένους αξιωματικούς κτλ κτλ.
Μακάρι τα πράγματα να ήταν όπως έπρεπε και όχι όπως είναι..:mad::mad:

vasorfa 20-08-2010 12:19

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Ωραια!!!!!

πρωτοι οι Ελληνες εδω.....
πρωτοι οι Ελληνες εκει.....

αλλα η Ελλαδα γιατι παραλυει????:hmmm::hmmm:

Xarleas 23-08-2010 04:37

Απάντηση: Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vasorfa ( 198741)
Ωραια!!!!!

πρωτοι οι Ελληνες εδω.....
πρωτοι οι Ελληνες εκει.....

αλλα η Ελλαδα γιατι παραλυει????:hmmm::hmmm:

Γιατί 1ο το Ελλ. κράτος είναι αυτό που ζητάει ΥΠΕΡΟΓΚΑ ποσά για να συντηρήσει τις δαπάνες και τις ρεμούλες του, αυξάνει τον πληθωρισμό με τις αυξήσεις που επιβάλει, συντηρεί στρατιές Λαμογίων και υμετέρων και όλο ζητάει απο τον πολίτη άλλα και άλλα...
Στην ναυτηλία όμως την πατήσανε.. Χθες όπως και σήμερα.... Όσα και να ζητήσουνε θα πάρουν τα.... γκογκόβια μου, γιατί εκεί το σκηνικό αλλάζει....
Αλλάζουν οι σημαίες.... και ελάτε να πάρετε..... τα τέτοια μου....
Γι΄ αυτό πάει καλά η Ναυτηλία, δεν μασάει απο φόρους και απειλές.... Έχει αντιστάθμισμα και ΔΥΝΑΜΗ αντίδρασης......
Πάντα έτσι θα είναι.... Όλοι θα την παρακαλάνε να δώσει (κάτι τις).... και φυσικά θα παίρνουν τα @##$$%$ τα λαμόγια.......


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:05.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!