![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Από το καλό στο καλύτερο πηγαίνει η ελληνική εμπορική ναυτιλία καθώς και το 2010 βρίσκεται στην πρώτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης πηγαίνοντας «κόντρα» στην διεθνή οικονομική κρίση.
Οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το 15% της παγκόσμιας χωρητικότητας δηλαδή 187,5 εκατομμύρια τόνους, έχοντας επενδύσει το 2010 για την κατασκευή νέων πλοίων αλλά και την αγορά μεταχειρισμένων περί τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια. Στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Ιάπωνες και στην τρίτη οι Γερμανοί εφοπλιστές. Αντιθέτως όμως με την πρωτιά στην ιδιοκτησία, στη σημαία στην πρώτη θέση βρίσκεται ο Παναμάς και ακολουθεί η Λιβερία. Zougla online - Πρώτη στον κόσμο η ελληνική ναυτιλία |
#2
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Τι να το κανεις που δεν ζουν Ελληνικες οικογεννειες απο αυτες τις στατιστικες....ουτε το Ελληνικο κρατος βαζει λεφτα στα ταμεια του.
Σημαια ,Παναμα,Μαλτα,Κυπρου εχουν τα πιο πολλα και πληρωματα Φιλλιπινεζους ή Ρωσσους-Ρουμανους τα τελευταια χρονια. Μονο 2-3 αξιωματικοι ειναι Ελληνες. Μου κανει εντυπωση για τους Γερμανους που λεει......... Εγω ξερω οτι οι Κινεζοι ειναι πρωτοι(αν θυμαμε καλα) Θα το ψαξω και θα επανελθω. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Σωστο,Ελληνες,Ιαπωνες,Γερμανοι,Κινεζοι,Κορεατες ειναι η σειρα.
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Καλά όλα αυτά,αλλά χωρίς αντίκρισμα.
Όταν οι χωντρές δουλειές πάνε τούζλα(και όπου αλλού πάνε)..εμείς χτίζουμε παντόφλες στο πέραμα.. ![]() ![]() ![]() ![]() Κρίμα γιατί θα μπορούσανε τα πράγματα να είναι πολύ καλύτερα.. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Ναυτικος εισαι ή δουλευεις στην ναυπηγοεπισκευαστικη? Παντοφλες και μαουνες φτιαχνει το Περαμα. Και κατι κοττερα,επισκευαζονται απο Αλβανους ''σπεσιαλιστες''... ![]() ![]() ![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Αν ήθελε το Ελλαδικό κράτος να στηρίξει την Ναυτιλία του θα έδινε κίνητρα στον Έλληνα εφοπλιστή τόσο να ναυτολογεί Ελληνικά πληρώματα όσο και να επισεκυάζει τα πλοία του σε Ελληνικά Ναυπηγεία... Και σιγά μην τον έκανε... γιατί να δουλέψουμε εμείς; Προέχουν οι "ξένοι" που και χαμηλά μισθολόγια έχουν και όσοι μένουν εδώ (αναφέρομαι στους εργάτες των ναυπηγοεπισκευαστικών) είναι μελλοντικά "ψηφαλάκια"...
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Εβαλαν μεσα ολα τα κομματοσκυλα-μεγαλοκοπριτες και τους πληρωναμε επι δεκαετιες,για να κααααθωνται............ ![]() Γνωστη εταιρια που κανει δρομολογια Κυκλαδες ειχε αναθεσει την κατασκευη 2 πλοιων φερυ-μποουτ στα Ναυπηγεια Σκαραμαγκα,τα οποια ποτέ δεν τελειωσανε και το ναυπηγειο πληρωσε μεγαλα ποσα σε ποινικες ρητρες. Το ναυπηγειο βουλιαξε,αλλα ενα απο τα συνδηκαλιστικα του αστερια εγινε...νομαρχης... ![]() Δεν ξερω τι ειναι αυτο που κανει την Γερμανια να παραγει πλοια με τοσο μεγαλο κοστος(μεροκαμματα)και την Ελλαδα που εχουμε και εμεις την τεχνογνωσια,να παραγει μαουνες.... Να σημειωσω οτι μια πόστα ελασματουργοι στην Ελλαδα ειναι 2 ατομα,ενω στην Γερμανια 3 και βγαζουν λιγοτερη δουλεια.. ![]() Στην Τουζλα που λεει και ο φιλος πιο πανω ηταν να με στηλει η εταιρια μου,για να επιβλεψω την επισκευη μιας δεξαμενης φορτιου. Εκει παιζει ρολο το μεροκαμματο.Οι Κουρδοι που δουλευουν εκει παιρνουν 20 ευρω απο το πρωι μεχρι τις 6 το απογευμα,ενω εδω εμεις πληρονωμαστε με 73 ευρω απο τις 7-2. ![]() Τελικα πιστευω οτι καποιοι θελουν την χωρα παντελως αποβιομηχανοποιημενη |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Τα μελανά σημεία
Ωστόσο υπάρχουν και μελανά σημεία που οι δυνάμεις του κλάδου και οι αρμόδιοι κρατικοί φορείς οφείλουν να εξετάσουν. Για παράδειγμα παραμένει δυσεπίλυτο το πρόβλημα των υπερήλικων πλοίων. Σύμφωνα με στοιχεία του αρμόδιου υπουργείου για το 2007, περίπου το 44% των επιβατηγών - ακτοπλοϊκών πλοίων είναι ηλικίας άνω των 20 ετών. Η δυνατότητα συνέχισης δρομολογίων με πλοία άνω των 30 ετών (Π.Δ. 144, Ιούλιος 2006), όπως και η δυνατότητα κατάταξης πλοίων άνω των 17 ετών στο ελληνικό νηολόγιο (κυβερνητική απόφαση του 1983), οριοθετούν ένα πλαίσιο λειτουργίας για αρκετές εταιρίες. Αλλωστε αυξήθηκε ο αριθμός πλοίων με ηλικία άνω των 30 ετών. Πρόκειται κυρίως για φορτηγά, δεξαμενόπλοια και πορθμεία χωρητικότητας 350 - 1.500 κόρων ολικής χωρητικότητας, που έχουν τοπική δραστηριότητα στις εσωτερικές θαλάσσιες μεταφορές στη χώρα μας. Συγκεκριμένα, το 2007 καταγράφηκαν 741 πλοία ηλικίας μεγαλύτερης των 30 ετών (έναντι 645 το 2006) και 240 πλοία μεγαλύτερης των 40 ετών (έναντι 209 το 2006). Επίσης τομέας που, όπως φαίνεται, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή είναι η ελληνική ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία. Ισως διόλου τυχαία ελάχιστα από τα πλοία που ναυπήγησαν οι Ελληνες εφοπλιστές «κτίστηκαν» επί ελληνικού εδάφους, δείχνοντας ότι τα εγχώρια ναυπηγεία έχουν σχεδόν συμπληρωματικό ρόλο, με επίκεντρο τις επισκευές και την αντικατάσταση ελασμάτων των πλοίων. Κι αυτό ενώ τα τελευταία δέκα χρόνια παρατηρείται συνεχής αύξηση της παγκόσμιας ναυπηγικής δραστηριότητας. Μιλώντας ειδικότερα για τη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία στην Ευρωπαϊκή Ενωση (ΕΕ), τα 309 ναυπηγεία της και τις περίπου 9.000 εταιρίες ανεφοδιασμού που τα πλαισιώνουν, σύμφωνα με τα στοιχεία της «Κοινότητας των Ευρωπαϊκών Ναυπηγείων» (CESA), ο ετήσιος τζίρος τους ανέρχεται σε 10 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ άλλες πηγές εκτιμούσαν τον τζίρο του 2004 στα 13 δισεκατομμύρια ευρώ. Ετσι σήμερα τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία αντιπροσωπεύουν περίπου το 20% αυτής της παγκόσμιας ναυπηγικής δραστηριότητας. Κεντρικά η Ε.Ε. έχει ως στρατηγική επιλογή την ενίσχυση της ευρωενωσιακής ναυπηγικής βιομηχανίας και προς τούτο υλοποιεί σχετικά προγράμματα στήριξης όπως το «LeaderSHIP 2015» ή το «Seaborne 2020». Μάλιστα η έκθεση προόδου και οι προτάσεις της Ε.Ε. για το κοινοτικό πρόγραμμα «LeaderSHIP 2015» (COM 2007- 220/25.4.2007) δίνουν κατευθυντήριες γραμμές για την παραπέρα ενίσχυση της ανάπτυξης και της κερδοφορίας των ναυπηγείων της Ε.Ε. Σημειωτέον ότι οι ευρωπαϊκοί όμιλοι που δραστηριοποιούνται στο ναυπηγικό τομέα και οι προμηθευτές τους κυριαρχούν στους κλάδους της αγοράς, κατασκευής τουριστικών - επιβατικών πλοίων, των μικρών εμπορικών πλοίων, των πλοίων ειδικών χρήσεων, των σκαφών αναψυχής καθώς και των πολεμικών πλοίων νέας υψηλής τεχνολογίας. Τέλος, άλλο ένα ενδιαφέρον στοιχείο της πορείας του κλάδου είναι και το γεγονός ότι την τελευταία δεκαετία, ενώ μειώθηκαν οι θέσεις εργασίας κατά 36% στη ναυπηγοεπισκευαστική βιομηχανία, στα κράτη - μέλη της ΕΕ, την ίδια περίοδο ο κλάδος αύξησε την παραγωγικότητά του κατά 43%.| Express.gr | Απ'ότι διαβάζω στην Ευρώπη πάει καλά η ναυπηγική βιομηχανία εδώ τι γίνετε και πάει κατά διαόλου δεν ξέρω . |
#10
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Μια τρύπα στον αέρα! Δημιουργήθηκε ο πρώτος στον κόσμο ανεμιστήρας χωρίς έλικες!!!! | riko46 | Κόσμος | 3 | 16-12-2009 03:32 |
Ο πιο ηλικιωμένος σκύλος στον κόσμο | skippybi | Ζώα | 3 | 30-11-2009 16:35 |
Ο βαρύτερος άνθρωπος στον κόσμο | georgekostas | Διάφορα | 2 | 22-10-2009 11:47 |
Πέθανε ο γηραιότερος άνθρωπος στον κόσμο | Alext | Κόσμος | 3 | 14-09-2009 23:46 |
Το μεγαλύτερο τούνελ στον κόσμο! | Arkas | Περιβάλλον | 5 | 20-06-2009 19:48 |