GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Ελλάδα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=54)
-   -   Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=14401)

janpap 07-10-2010 14:44

Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Μορφή, σχήμα και διαμερίσματα της Ελλάδας δεν θα διδάσκονται πλέον στα σχολεία



http://rodopinews.gr/wp-content/uplo...antopoulou.jpg
  • Έβαλε και πάλι το χεράκι της η κυρία Διαμαντοπούλου στην Παιδεία…
Η «δράση» της ωραίας Άννας στο υπουργείο Παιδείας, πολλές φορές παραμένει στο σκοτάδι. Σαφέστατα, αποτελεί πολιτική επιλογή της υπουργού Παιδείας, να μην διαφημίζει τις πολιτικές της αποφάσεις και παρεμβάσεις στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, όπου οι νέοι άνθρωποι διαμορφώνουν άποψη για τον περιβάλλοντα χώρο και εφοδιάζονται με γνώσεις για την υπόλοιπη ζωή τους. Η Παιδεία γαλουχεί πολίτες, επιστήμονες και γενικότερα σκεπτόμενους ανθρώπους. Αυτό όμως, φαίνεται πως δεν συνάδει με την οπτική γωνία και τις στοχεύσεις της κυρίας Διαμαντοπούλου στο θέμα της ποιότητας των Ελλήνων πολιτών του αύριο.
Έτσι, μαθαίνουμε πως η «ωραία Άννα» έκανε και πάλι το θαύμα της, αφού με δική της παρέμβαση αφαιρέθηκαν εκπαιδευτικά κεφάλαια σε διάφορες στάδια της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευση. Και η «αφαιρετική» προσφορά της υπουργού Παιδείας στην Παιδεία της χώρας είναι ιδιαζόντως «ενδιαφέρουσα», σε σχέση με την λέξη «έθνος».
Ποιά κεφάλαια έκρινε η Διαμαντοπούλου ότι δε χρειάζονται και τα αφαίρεσε από τη διδακτέα ύλη στην Ε' Δημοτικού;
Η αναδιάρθρωση και ο εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης στη Γεωγραφία Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού προβλέπει να μην αξιοποιηθούν τα παρακάτω Κεφάλαια:
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κεφάλαιο 6ο (Η μορφή και το σχήμα της Ελλάδας)
Κεφάλαιο 34ο (Τα γεωγραφικά διαμερίσματα και οι περιφέρειες της Ελλάδας)
Κεφάλαιο 42ο (Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Κεφάλαιο 43ο (Η σημασία της Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Κεφάλαιο 47ο (Το ελληνικό στοιχείο στις αρχαίες ελληνικές εστίες)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κεφάλαιο 3ο (Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της γης)
Κεφάλαιο 30ο (Πολιτιστικά χαρακτηριστικά των λαών της Ευρώπης)
Κεφάλαιο 31ο (Αξιοθέατα, μνημεία και ιστορική συνέχεια των λαών της Ευρώπης)
Κεφάλαιο 32ο (Τομείς παραγωγής αγαθών και παροχής υπηρεσιών)
Και αυτά, από την μέχρι στιγμής έρευνά μας, συμβαίνουν μόνο στο… Δημοτικό. Η έρευνα συνεχίζεται, με την ίδια ένταση που η υπουργός Παιδείας στοχεύει στην λήθη τμημάτων της Ελλάδας. Μέχρι τώρα, είχαν ειπωθεί πάρα πολλά για την πολιτικό Άννα Διαμαντοπούλου και για τα πολιτικά της οράματα. Κάποιος, εκεί στο υπουργείο Παιδείας, θα πρέπει να ενημερώσει την «ωραία Άννα» πως ίσως σε λίγο καιρό να μην έχει οράματα, αλλά ζώντες εφιάλτες…


Υ.Γ.: Σας παραθέτω και τον σχετικό σύνδεσμο

Sakis 07-10-2010 14:49

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από janpap ( 225410)
Μορφή, σχήμα και διαμερίσματα της Ελλάδας δεν θα διδάσκονται πλέον στα σχολεία




http://rodopinews.gr/wp-content/uplo...antopoulou.jpg
  • Έβαλε και πάλι το χεράκι της η κυρία Διαμαντοπούλου στην Παιδεία…
Η «δράση» της ωραίας Άννας στο υπουργείο Παιδείας, πολλές φορές παραμένει στο σκοτάδι. Σαφέστατα, αποτελεί πολιτική επιλογή της υπουργού Παιδείας, να μην διαφημίζει τις πολιτικές της αποφάσεις και παρεμβάσεις στον ευαίσθητο χώρο της Παιδείας, όπου οι νέοι άνθρωποι διαμορφώνουν άποψη για τον περιβάλλοντα χώρο και εφοδιάζονται με γνώσεις για την υπόλοιπη ζωή τους. Η Παιδεία γαλουχεί πολίτες, επιστήμονες και γενικότερα σκεπτόμενους ανθρώπους. Αυτό όμως, φαίνεται πως δεν συνάδει με την οπτική γωνία και τις στοχεύσεις της κυρίας Διαμαντοπούλου στο θέμα της ποιότητας των Ελλήνων πολιτών του αύριο.
Έτσι, μαθαίνουμε πως η «ωραία Άννα» έκανε και πάλι το θαύμα της, αφού με δική της παρέμβαση αφαιρέθηκαν εκπαιδευτικά κεφάλαια σε διάφορες στάδια της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευση. Και η «αφαιρετική» προσφορά της υπουργού Παιδείας στην Παιδεία της χώρας είναι ιδιαζόντως «ενδιαφέρουσα», σε σχέση με την λέξη «έθνος».
Ποιά κεφάλαια έκρινε η Διαμαντοπούλου ότι δε χρειάζονται και τα αφαίρεσε από τη διδακτέα ύλη στην Ε' Δημοτικού;
Η αναδιάρθρωση και ο εξορθολογισμός της διδακτέας ύλης στη Γεωγραφία Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού προβλέπει να μην αξιοποιηθούν τα παρακάτω Κεφάλαια:
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ Ε’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κεφάλαιο 6ο (Η μορφή και το σχήμα της Ελλάδας)
Κεφάλαιο 34ο (Τα γεωγραφικά διαμερίσματα και οι περιφέρειες της Ελλάδας)
Κεφάλαιο 42ο (Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Κεφάλαιο 43ο (Η σημασία της Ευρωπαϊκής Ένωσης)
Κεφάλαιο 47ο (Το ελληνικό στοιχείο στις αρχαίες ελληνικές εστίες)
ΓΕΩΓΡΑΦΙΑ ΣΤ’ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Κεφάλαιο 3ο (Οι γεωγραφικές συντεταγμένες της γης)
Κεφάλαιο 30ο (Πολιτιστικά χαρακτηριστικά των λαών της Ευρώπης)
Κεφάλαιο 31ο (Αξιοθέατα, μνημεία και ιστορική συνέχεια των λαών της Ευρώπης)
Κεφάλαιο 32ο (Τομείς παραγωγής αγαθών και παροχής υπηρεσιών)
Και αυτά, από την μέχρι στιγμής έρευνά μας, συμβαίνουν μόνο στο… Δημοτικό. Η έρευνα συνεχίζεται, με την ίδια ένταση που η υπουργός Παιδείας στοχεύει στην λήθη τμημάτων της Ελλάδας. Μέχρι τώρα, είχαν ειπωθεί πάρα πολλά για την πολιτικό Άννα Διαμαντοπούλου και για τα πολιτικά της οράματα. Κάποιος, εκεί στο υπουργείο Παιδείας, θα πρέπει να ενημερώσει την «ωραία Άννα» πως ίσως σε λίγο καιρό να μην έχει οράματα, αλλά ζώντες εφιάλτες…



Υ.Γ.: Σας παραθέτω και τον σχετικό σύνδεσμο

ΝεύραΝεύρα

evan400f 07-10-2010 15:06

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Τι είχε πει ο Κίσινγκερ τότε που δεν αφήσαμε τα αεροπλάνα τους να περάσουν να βοηθήσουν το Ισραήλ?
Μία μέρα εγώ αυτή τη χώρα θα την εξαφανίσω απ’των χάρτη!
Απλά βοηθάει λίγο ‘η ωραία Άννα’…………ΝεύραΝεύραΝεύρα

manosamos 07-10-2010 16:09

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από evan400f ( 225421)
Τι είχε πει ο Κίσινγκερ τότε που δεν αφήσαμε τα αεροπλάνα τους να περάσουν να βοηθήσουν το Ισραήλ?
Μία μέρα εγώ αυτή τη χώρα θα την εξαφανίσω απ’των χάρτη!
Απλά βοηθάει λίγο ‘η ωραία Άννα’…………ΝεύραΝεύραΝεύρα

Δεν ειναι αναγκη να μας εξαφανισει ο Κισιντζερ.....;)
Εξαφανιζομαστε μονοι μας,χωρις βοηθεια έξωθεν......:cool:

Arkas 07-10-2010 16:19

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από manosamos ( 225457)
Δεν ειναι αναγκη να μας εξαφανισει ο Κισιντζερ.....;)
Εξαφανιζομαστε μονοι μας,χωρις βοηθεια έξωθεν......:cool:

:yz:sm7::yz

MARK 07-10-2010 16:34

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
http://cdn.content.sweetim.com/sim/c...s/000204AD.gif








http://content.sweetim.com/tbsig/sig.asp?img=ad1

manosamos 07-10-2010 16:43

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Θελω να δω τα καινουρια βιβλια ιστοριας....:D:D:D
Θα γραφουνε για τον νεο ηρωα,Σακη Ρουβα τον Γιουροβιζιον-μαχο.........:sm7:
Ποιος Νικηταρας τουρκοφαγος και κουραφεξαλα........:rolleyes:

Carduelis 07-10-2010 18:46

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Όποιος έχει μεγαλώσει παιδί μέσα σ αυτό το άθλιο εκπαιδευτικό σύστημα, θα ξέρει οτι θα έπρεπε να αφαιρέσουν τουλάχιστον το 50% από την "διδακτική ύλη" όλων των μαθημάτων.Τα περισσότερα επαναλαμβάνονται στα βιβλία της προηγούμενης ή της επόμενης χρονιάς ή κάποια είναι παντελώς άχρηστα και ξεπερασμένα.
12 χρόνια σπουδών σε δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο και τα παιδιά μας μόνο παπαγαλίζουν γνώσεις χωρίς ουσία και αντίκρυσμα.
Αν κατάλαβαν επιτέλους οτι πρέπει να μειώσουν την ύλη κάτι είναι κι αυτό, αρκεί να μάθουν σωστά όσα απομείνουν !

spot 07-10-2010 20:42

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Τώρα που οι αχρηστοι κάνουν προαιρετικά τα θρησκευτικά και την ιστορία, να δούμε τελικά τι θα μάθουν τα παιδιά μας.Σε 2,3 χρόνια θα γίνουν προαιρετικά και η γλώσσα, οπότε από Ελληνική εκπαίδευση-γιοκ τα παιδιά μας.Και αν υποθέσουμε οτι τα θρησκευτικά πρέπει να γίνουν προαιρετικά(γιατί στην τάξη μπορεί να υπάρχουν κάποια αλβανάκια που θίγονται:sm7::sm7::sm7:) την ιστορία γιατί την διαγράφουν;;;;Γιατί μην μου πεις οτι θα πάρει κάποιο παιδί ιστορία;;;;;;; Στην Αμερική ΔΕΝ έχουν ιστορία και την φτιάχνουν. Και εμείς που έχουμε απαγορεύουμε στα Ελληνόπουλα να την μάθουν. Αλλά ξέχασα.Θα έχουν μάθει 3 ξένες γλώσσες:mad:

manosamos 07-10-2010 20:51

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
:sm8:
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από spot ( 225636)
Τώρα που οι αχρηστοι κάνουν προαιρετικά τα θρησκευτικά και την ιστορία, να δούμε τελικά τι θα μάθουν τα παιδιά μας.Σε 2,3 χρόνια θα γίνουν προαιρετικά και η γλώσσα, οπότε από Ελληνική εκπαίδευση-γιοκ τα παιδιά μας.Και αν υποθέσουμε οτι τα θρησκευτικά πρέπει να γίνουν προαιρετικά(γιατί στην τάξη μπορεί να υπάρχουν κάποια αλβανάκια που θίγονται:sm7::sm7::sm7:) την ιστορία γιατί την διαγράφουν;;;;Γιατί μην μου πεις οτι θα πάρει κάποιο παιδί ιστορία;;;;;;; Στην Αμερική ΔΕΝ έχουν ιστορία και την φτιάχνουν. Και εμείς που έχουμε απαγορεύουμε στα Ελληνόπουλα να την μάθουν. Αλλά ξέχασα.Θα έχουν μάθει 3 ξένες γλώσσες:mad:


aeriko 07-10-2010 20:57

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 225564)
Όποιος έχει μεγαλώσει παιδί μέσα σ αυτό το άθλιο εκπαιδευτικό σύστημα, θα ξέρει οτι θα έπρεπε να αφαιρέσουν τουλάχιστον το 50% από την "διδακτική ύλη" όλων των μαθημάτων.Τα περισσότερα επαναλαμβάνονται στα βιβλία της προηγούμενης ή της επόμενης χρονιάς ή κάποια είναι παντελώς άχρηστα και ξεπερασμένα.
12 χρόνια σπουδών σε δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο και τα παιδιά μας μόνο παπαγαλίζουν γνώσεις χωρίς ουσία και αντίκρυσμα.
Αν κατάλαβαν επιτέλους οτι πρέπει να μειώσουν την ύλη κάτι είναι κι αυτό, αρκεί να μάθουν σωστά όσα απομείνουν !

Καλά τα γράφεις, αλλά ποιός καταλαβαίνει;;)

kgs 07-10-2010 21:13

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από spot ( 225636)
Τώρα που οι αχρηστοι κάνουν προαιρετικά τα θρησκευτικά και την ιστορία, να δούμε τελικά τι θα μάθουν τα παιδιά μας.Σε 2,3 χρόνια θα γίνουν προαιρετικά και η γλώσσα, οπότε από Ελληνική εκπαίδευση-γιοκ τα παιδιά μας.Και αν υποθέσουμε οτι τα θρησκευτικά πρέπει να γίνουν προαιρετικά(γιατί στην τάξη μπορεί να υπάρχουν κάποια αλβανάκια που θίγονται:sm7::sm7::sm7:) την ιστορία γιατί την διαγράφουν;;;;Γιατί μην μου πεις οτι θα πάρει κάποιο παιδί ιστορία;;;;;;; Στην Αμερική ΔΕΝ έχουν ιστορία και την φτιάχνουν. Και εμείς που έχουμε απαγορεύουμε στα Ελληνόπουλα να την μάθουν. Αλλά ξέχασα.Θα έχουν μάθει 3 ξένες γλώσσες:mad:


Για τις ξένες γλώσες φίλε, δεν είμαι αντίθετος.Αυτό όμως που συμβαίνει με την αφαίρεση των άλλων μαθημάτων, είναι τουλάχιστον λάθος(ίσως εγκληματικό):mad:

commander 07-10-2010 21:26

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 225564)
Όποιος έχει μεγαλώσει παιδί μέσα σ αυτό το άθλιο εκπαιδευτικό σύστημα, θα ξέρει οτι θα έπρεπε να αφαιρέσουν τουλάχιστον το 50% από την "διδακτική ύλη" όλων των μαθημάτων.Τα περισσότερα επαναλαμβάνονται στα βιβλία της προηγούμενης ή της επόμενης χρονιάς ή κάποια είναι παντελώς άχρηστα και ξεπερασμένα.
12 χρόνια σπουδών σε δημοτικό-γυμνάσιο-λύκειο και τα παιδιά μας μόνο παπαγαλίζουν γνώσεις χωρίς ουσία και αντίκρυσμα.
Αν κατάλαβαν επιτέλους οτι πρέπει να μειώσουν την ύλη κάτι είναι κι αυτό, αρκεί να μάθουν σωστά όσα απομείνουν !


Carduelis 07-10-2010 21:41

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από spot ( 225636)
Τώρα που οι αχρηστοι κάνουν προαιρετικά τα θρησκευτικά και την ιστορία, να δούμε τελικά τι θα μάθουν τα παιδιά μας.Σε 2,3 χρόνια θα γίνουν προαιρετικά και η γλώσσα, οπότε από Ελληνική εκπαίδευση-γιοκ τα παιδιά μας.Και αν υποθέσουμε οτι τα θρησκευτικά πρέπει να γίνουν προαιρετικά(γιατί στην τάξη μπορεί να υπάρχουν κάποια αλβανάκια που θίγονται:sm7::sm7::sm7:) την ιστορία γιατί την διαγράφουν;;;;Γιατί μην μου πεις οτι θα πάρει κάποιο παιδί ιστορία;;;;;;; Στην Αμερική ΔΕΝ έχουν ιστορία και την φτιάχνουν. Και εμείς που έχουμε απαγορεύουμε στα Ελληνόπουλα να την μάθουν. Αλλά ξέχασα.Θα έχουν μάθει 3 ξένες γλώσσες:mad:

Προφανώς φίλε μου δεν έχεις χρυσοπληρώσει φροντιστήρια και ιδιαίτερα μαθήματα σε παιδί Λυκείου και γι αυτό τα γράφεις.
Τις 2 τελευταίες χρονιές τα παιδιά τρέχουν σαν παλαβά να προλάβουν να βγάλουν την ατέλειωτη ύλη των υποχρεωτικών μαθημάτων. Τα θρησκευτικά και η Ιστορία αυτές τις χρονιές είναι απλά βαρίδια και χάσιμο χρόνου! όπως και η τεράστια ύλη των βασικών μαθημάτων.
Το να έχεις παιδί στις Πανελλαδικές είναι τραυματική εμπειρία για όλη την οικογένεια!
Για να ακριβολογούμε όμως:
Τα θρησκευτικά και η Ιστορία γίνονται προαιρετικά μαθήματα (και δεν καταργούνται) μόνο στη Β και Γ Λυκείου. Ο λόγος προφανής, η βαρύτητα στις δύο τελευταίες χρονιές θα πρέπει να δίνεται σε μαθήματα που αφορούν την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Καμμία σχέση επομένως με ..αλβανάκια που θίγονται. Όσοι μαθητές θέλουν μπορούν να τα πάρουν σαν μαθήματα επιλογής (και πολλοί θα τα επιλέξουν γιατί είναι εύκολα και όχι γιατί είναι ενδιαφέροντα). Η Νέα Ελληνική γλώσσα και η Λογοτεχνία επίσης είναι στα υποχρεωτικά μαθήματα σ αυτές τις τάξεις και μάλιστα αυξημένης βαρύτητας με 6-ωρα εβδομαδιαία.


TA NEA On-line
Με βάση το σχέδιο που µελετά το υπουργείο Παιδείας, το πρόγραµµα σπουδών που θα εφαρµοστεί από το 2012 στη Β' Λυκείου και το 2013 στη Γ' Λυκείου τείνει να διαµορφωθεί ως εξής:

Υποχρεωτικά µαθήµατα: Τρία θα είναι τα υποχρεωτικά µαθήµατα: η Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία (4 και 2 ώρες διδασκαλίας αντιστοίχως), τα Αγγλικά (3 ώρες) και η Φυσική Αγωγή (3 ώρες). Η συνολική διάρκεια της διδασκαλίας των υποχρεωτικών µαθηµάτων θα είναι 12 ώρες εβδοµαδιαίως.

Μαθήµατα επιλογής: Σύµφωνα µε τα προτεινόµενα, θα υπάρχουν έξι οµάδες γνωστικών αντικειµένων, οι οποίες θα περιέχουν µαθήµατα εξάωρα «υψηλού επιπέδου» και µαθήµατα τρίωρα «βασικού επιπέδου». Κάθε µαθητής θα υποχρεούται να διαλέξει: α) ένα εξάωρο µάθηµα από όποια οµάδα µαθηµάτων επιθυµεί, εφόσον βεβαίως αυτή διαθέτει µάθηµα υψηλού επιπέδου και β) ένα τρίωρο µάθηµα από καθεµία από τις λοιπές οµάδες. Οι έξι οµάδες µαθηµάτων είναι οι εξής:

1) Αρχαιογνωσία, που περιέχει τα µαθήµατα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραµµατεία (6 ώρες), Αρχαία Ελληνική Γραµµατεία (3 ώρες), Αρχαία Ιστορία (3 ώρες), Ιστορία των Ιδεών (3 ώρες).

2) Μαθηµατικά, µε µαθήµατα: Μαθηµατικά υψηλού επιπέδου (6 ώρες), Μαθηµατικά βασικού επιπέδου (3 ώρες).

3) Πειραµατικές Επιστήµες, µε µαθήµατα: Φυσική (6 ώρες), Χηµεία (3 ώρες), Βιολογία (3 ώρες), Περιβαλλοντικές Επιστήµες (3 ώρες).

4) Κοινωνικές Επιστήµες, µε µαθήµατα: Οικονοµία υψηλού επιπέδου (6 ώρες), Οικονοµία βασικού επιπέδου (3 ώρες), Πολιτικές και κοινωνικές επιστήµες (3 ώρες), Ευρωπαϊκή Ιστορία (3 ώρες), Ψυχολογία (3 ώρες), Αρχές ηθικής και φιλοσοφίας (3 ώρες), Θρησκευτικά (3 ώρες).

5) Ξένη Γλώσσα, µε µαθήµατα: Λατινικά (6 ώρες), Γαλλικά (3 ή 6 ώρες), Γερµανικά (3 ή 6 ώρες), Ισπανικά (3 ή 6 ώρες), Ιταλικά (3 ή 6 ώρες).

6) Πολιτισµός, µε µαθήµατα: Εικαστικά (3 ώρες), Μουσική (3 ώρες), Θέατρο και Κινηµατογράφος (3 ώρες).

Η διάρκεια της διδασκαλίας των µαθηµάτων επιλογής θα είναι 21 ώρες εβδοµαδιαίως.

spot 07-10-2010 22:03

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 225672)
Το να έχεις παιδί στις Πανελλαδικές είναι τραυματική εμπειρία για όλη την οικογένεια!
.


Ξέρεις τι μου θύμισες;;;;Την παροιμία:
Άλλη καμιά δεν γέννησε, μόνο η Μαριώ τον Γιάννη :D:D

Carduelis 07-10-2010 22:14

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από spot ( 225690)
Ξέρεις τι μου θύμισες;;;;Την παροιμία:
Άλλη καμιά δεν γέννησε, μόνο η Μαριώ τον Γιάννη :D:D

Άμα γίνεις Μαριώ με το καλό.. θα με θυμηθείς!
Άμα ήδη έγινες και τα ξέχασες κιόλας.. εύγε σου!
:sm7::sm7:

spot 07-10-2010 22:23

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Ευχαριστώ για τις ευχές σας κύριε:D
Όσο για όλους εμάς τους υπόλοιπους που δεν έκαναν πως δεν κατάλαβαν τα γραφόμενά μου:
Να χαιρόμαστε τους μισέλληνες.
Γιατί μερικοί απαντάνε με ...... άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε :D

Carduelis 08-10-2010 00:07

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από spot ( 225709)
Ευχαριστώ για τις ευχές σας κύριε:D
Όσο για όλους εμάς τους υπόλοιπους που δεν έκαναν πως δεν κατάλαβαν τα γραφόμενά μου:
Να χαιρόμαστε τους μισέλληνες.
Γιατί μερικοί απαντάνε με ...... άλλα λόγια ν' αγαπιόμαστε :D

Έχω το κακό έλαττωμα να λέω τη γνώμη μου άσχετα αν έρχεται σε κόντρα με των υπολοίπων. :D Και επειδή κατάλαβα πολύ καλά τα λεγόμενά σου διαφωνώ απόλυτα.
Το θέμα που έθιξες για μένα δεν έχει καμμιά σχέση με τις προεκτάσεις που του δίνεις. Η ύλη των δύο τελευταίων τάξεων του λυκείου θα πρέπει υποχρεωτικά να αναθεωρηθεί. Είτε αρέσει είτε όχι (εμένα μου αρέσει), η ιστορία και τα θρησκευτικά σ αυτή τη φάση δεν είναι τα πρωτεύοντα μαθήματα.
Μισέλληνες είναι όσοι φορτώνουν με άχρηστη ύλη για αποστήθιση τα παιδιά κάνοντάς τα να μισήσουν το σχολείο και τη μόρφωση. Εξάλλου αν κάνεις τον κόπο να ρωτήσεις ένα παιδί αυτής της ηλικίας θα μάθεις τη γνώμη του!

spot 09-10-2010 00:43

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 225748)
. Εξάλλου αν κάνεις τον κόπο να ρωτήσεις ένα παιδί αυτής της ηλικίας θα μάθεις τη γνώμη του!


Και τα μισά μαθήματα να είχαν, πάλι πολλά θα τα έβλεπαν αν τα ρωτούσες.Οπότε αυτό δεν είναι ενδεικτικό για το αν πρέπει να αφαιρεθούν κάποια μαθήματα:(

ortho 09-10-2010 01:44

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
η Διαμαντοπούλου δεν είχε εισηγηθεί όντας κάποτε επίτροπος στην ευρωπαϊκή ένωση, να γίνει η αγγλική επίσημε γλώσσα του ελληνικού κράτους;
Γιατί εκπλησσόμαστε;!

όσον αφορά την αντιπαράθεση γονέων τελειόφοιτων λυκείου με τους μη, είναι τουλάχιστον γελοία!
όσο γελοία είναι κι όλα αυτά που διδάσκονται τα παιδιά.
κι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι εκ των πραγμάτων είναι λάθος το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια. όταν αυτές γίνουν κάποτε απαυθείας από τις σχολές η συζήτηση αυτή θα είναι παρωχημένη.

το σχολείο έχει χάσει το ρόλο του, θα έπρεπε να δίνει γενική παιδεία.
όταν παιδιά της 6ης δημοτικού χρειάζονται φροντιστήριο για να ανταπαξέλθουν, αντιλαμβανόμαστε όλοι γιατί γίνεται αυτό, ή μήπως όχι;!

Carduelis 09-10-2010 03:22

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ortho ( 226519)
η Διαμαντοπούλου δεν είχε εισηγηθεί όντας κάποτε επίτροπος στην ευρωπαϊκή ένωση, να γίνει η αγγλική επίσημε γλώσσα του ελληνικού κράτους;
Γιατί εκπλησσόμαστε;!

όσον αφορά την αντιπαράθεση γονέων τελειόφοιτων λυκείου με τους μη, είναι τουλάχιστον γελοία!
όσο γελοία είναι κι όλα αυτά που διδάσκονται τα παιδιά.
κι αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι εκ των πραγμάτων είναι λάθος το σύστημα εισαγωγής στα πανεπιστήμια. όταν αυτές γίνουν κάποτε απαυθείας από τις σχολές η συζήτηση αυτή θα είναι παρωχημένη.

το σχολείο έχει χάσει το ρόλο του, θα έπρεπε να δίνει γενική παιδεία.
όταν παιδιά της 6ης δημοτικού χρειάζονται φροντιστήριο για να ανταπαξέλθουν, αντιλαμβανόμαστε όλοι γιατί γίνεται αυτό, ή μήπως όχι;!

Όντως ακούγεται ακραίο αυτό που είπε τότε η Διαμαντοπούλου, αλλά μήπως η πραγματικότητα δεν είναι οτι τα αγγλικά είναι ήδη δεύτερη γλώσσα μας; Mπορείς να κάνεις αξιόλογες σπουδές δίχως αγγλικά (τουλάχιστον ) να ενημερωθείς για τις επαγγελματικές εξελίξεις; να παρακολουθήσεις τα δρώμενα σε οποιονδήποτε τομέα; να μπεις στο διαδίκτυο για να ψωνίσεις, να ψυχαγωγηθείς ή έστω να σερφάρεις απλά; Αν αναγνωριζόταν σαν δεύτερη γλώσσα μας και επίσημα άραγε τι περισσότερο θα παθαίναμε;
Το κατάντημα της Παιδείας (σε όλες τις βαθμίδες) θα έπρεπε να μας απασχολεί πολύ περισσότερο από τα άσχημα οικονομικά της χώρας.
Δεν ξέρω ποιές είναι οι σωστές αλλαγές που πρέπει να γίνουν, αυτό που ξέρω όμως είναι οτι αυτή η παιδεία που έχουμε είναι έστω και σαν σύστημα γνώσεων ξεπερασμένο.
Επίσης ξέρω οτι τα ίδια τα παιδιά καταλαβαίνουν καλύτερα από μας το πόσο χρεωκοπημένο είναι το σχολείο τους και η κοινωνία που τα περιμένει.

manosamos 09-10-2010 09:28

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 226536)
Όντως ακούγεται ακραίο αυτό που είπε τότε η Διαμαντοπούλου, αλλά μήπως η πραγματικότητα δεν είναι οτι τα αγγλικά είναι ήδη δεύτερη γλώσσα μας; Mπορείς να κάνεις αξιόλογες σπουδές δίχως αγγλικά (τουλάχιστον ) να ενημερωθείς για τις επαγγελματικές εξελίξεις; να παρακολουθήσεις τα δρώμενα σε οποιονδήποτε τομέα; να μπεις στο διαδίκτυο για να ψωνίσεις, να ψυχαγωγηθείς ή έστω να σερφάρεις απλά; Αν αναγνωριζόταν σαν δεύτερη γλώσσα μας και επίσημα άραγε τι περισσότερο θα παθαίναμε;
Το κατάντημα της Παιδείας (σε όλες τις βαθμίδες) θα έπρεπε να μας απασχολεί πολύ περισσότερο από τα άσχημα οικονομικά της χώρας.
Δεν ξέρω ποιές είναι οι σωστές αλλαγές που πρέπει να γίνουν, αυτό που ξέρω όμως είναι οτι αυτή η παιδεία που έχουμε είναι έστω και σαν σύστημα γνώσεων ξεπερασμένο.
Επίσης ξέρω οτι τα ίδια τα παιδιά καταλαβαίνουν καλύτερα από μας το πόσο χρεωκοπημένο είναι το σχολείο τους και η κοινωνία που τα περιμένει.

Σωστα σκεφτεσε Νοτη,απο λαθος δρομο.
Οταν το εκπαιδευτικο σου συστημα ειναι μπο@ρδελο,δεν κανεις μια ξενη γλωσσα επισημη γλωσσα του κρατους σου,απλα βελτιωνεις το εκ. συστημα.
Ενταξει,μπανανια ειμαστε,αλλα οχι επιπεδου Αλγεριας-Γαλλιας ή Ζιμπαμπουε--Αγγλιας.;)


Ναι,τα παιδια το εχουν καταλαβει πσο χρεοκοπημενο ειναι το σχολειο τους και η κοινωνια για αυτο το εχουν ριξει στην καταληψη(λογο οτι χαλασε μια βρυση στην Ανω Περδικουλα)στον μπαφο και το easy living.
Αλλαγη θελουμε στην νοοτροπια μας σαν λαος,οχι να γινουμε πιο σφουγκοκολαριοι των αλλων.:cool:

ortho 09-10-2010 11:15

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
τα παιδιά μαθαίνουν ούτως ή άλλως μία και δύο ξένες γλώσσες, αν γινόταν επίσημε γλώσσα του κράτους η αγγλική θα γινόταν καλύτερη διδασκαλία της στα σχολεία;
να μη γελιόμαστε, το μάθημα της ξένης γλώσσας είναι η ώρα του παιδιού, ακριβώς επειδή αυτά γνωρίζουν ότι θα παν και φροντιστήριο. μήπως φταίνε κι οι γονείς σε αυτό;

λυσσάμε όλοι για το χαρτί! για ποιό λόγο; στο πίσω μέρος του μυαλού όλων υπήρχε η προσδοκία της πρόσληψης στο δημόσιο και τα λίγα επιπλέον χρήματα του επιδόματος ξένης γλώσσας.

κακά τα ψέμματα, η ξένη γλώσσα μαθαίνεται όταν τη χρησιμοποιήσεις.

Carduelis 09-10-2010 12:00

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Aυτό που θέλω να πω είναι οτι ΟΛΑ όσα διδάσκονται τα παιδιά μας θέλουν αναθεώρηση!
Και τα ελληνικά και οι ξένες γλώσσες και η γενικότερη παιδεία που τους δίνει το σχολείο.
Επειδή τα παιδιά μόνο ανόητα δεν είναι έχουν καταλάβει πρώτα και πολύ καλά τι συμβαίνει ερήμην τους. Όσο για τις αντιδράσεις τους που περιγράφει ο manosamos είναι ίδιες με των γονιών τους. Είμαστε εμείς καλύτεροι;
Η σημερινή κρίση στην οικονομία μας είναι πρωτίστως κρίση στην παιδεία μας. Αν υπάρχει ένας τομέας που χρειάζεται διακομματική συνεργασία για να αλλάξουν τα πράγματα είναι η Παιδεία, όταν τη δείτε τότε θα δείτε και την έξοδο από την οικονομική κρίση..



manosamos 09-10-2010 12:15

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Οταν το παιδι βλεπει τον γωνεα να οδηγει σαν καγκουρας,καγκουρας θα γινει και αυτο,ασχετα αν το κρατος του εχει κανει 3000 ωρες μαθημα κυκλοφοριακης αγωγης.;)
Οταν το παιδι βλεπει τον γωνεα να υπερυφανευεται οτι σημερα λουφαριζε στην δουλεια,λουφαδορος θα γινει και αυτο,ασχετα το τι του διδασκεις στο σχολειο:cool:
Αλλαγη νοοτροπιας εδω και τωρα.Ολα τα αλλα ειναι δευτερευωντα.

ortho 09-10-2010 12:26

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Carduelis ( 226646)
Aυτό που θέλω να πω είναι οτι ΟΛΑ όσα διδάσκονται τα παιδιά μας θέλουν αναθεώρηση!
Και τα ελληνικά και οι ξένες γλώσσες και η γενικότερη παιδεία που τους δίνει το σχολείο.
Επειδή τα παιδιά μόνο ανόητα δεν είναι έχουν καταλάβει πρώτα και πολύ καλά τι συμβαίνει ερήμην τους. Όσο για τις αντιδράσεις τους που περιγράφει ο manosamos είναι ίδιες με των γονιών τους. Είμαστε εμείς καλύτεροι;
Η σημερινή κρίση στην οικονομία μας είναι πρωτίστως κρίση στην παιδεία μας. Αν υπάρχει ένας τομέας που χρειάζεται διακομματική συνεργασία για να αλλάξουν τα πράγματα είναι η Παιδεία, όταν τη δείτε τότε θα δείτε και την έξοδο από την οικονομική κρίση..


συμφωνώ απόλυτα! όλα είναι θέμα παιδείας, σχολικής κι οικογενειακής.

τι να κάνουν κι οι δάσκαλοι όταν οι γονείς έχουν ήδη δώσει λάθος ή καθόλου αρχές στα παιδιά.

κατά τη γνώμη μου θα αλλάξει κάτι όταν η τριτοβάθμια εκπαίδευση συνδεθεί με την παραγωγική διαδικασία, όταν σπάσει το απόστημα του νεποτισμού και των πελατειακών σχέσεων στα πανεπιστήμια.

έχοντας κάνει την ειδικότητά μου στη Γερμανία, γνωρίζω από πρώτο χέρι ότι κάθε χρόνο η κλινική ήταν υποχρεωμένη να υποβάλλει έκθεση στο υπουργείο με τα πεπραγμένα της προηγούμενης χρονιάς και τα πρότζεκτ που ήταν σε εξέλιξη. μόνο έτσι μπορούσε να εξεσφαλίσει τη χρηματοδότησής της. κι αυτό στη δική μου σχολή, σε άλλες οι σπόνσορες ήταν μεγάλες επιχειρήσεις κατά κύριο λόγο.

και στην Γερμανία οι καθηγητές είναι εφ'όρου ζωής κάτοχοι της έδρας, η ζωή της όμως εξαρτάται από την έρευνα και την εξέλιξη.

στην Ελλάδα χρειάζεται εκ βάθρων αναθεώρηση του συστήματος παιδείας,
όσο το χειρίζονται οι κρατούντες......ε δεν νομίζω ότι υπάρχει ελπίδα να αλλάξει κάτι.

προωθούνται οι ημέτεροι κι ήδη πουλημένοι, δυστυχώς!

ckalfas 09-10-2010 17:25

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από manosamos ( 226657)
Οταν το παιδι βλεπει τον γωνεα να οδηγει σαν καγκουρας,καγκουρας θα γινει και αυτο,ασχετα αν το κρατος του εχει κανει 3000 ωρες μαθημα κυκλοφοριακης αγωγης.;)
Οταν το παιδι βλεπει τον γωνεα να υπερυφανευεται οτι σημερα λουφαριζε στην δουλεια,λουφαδορος θα γινει και αυτο,ασχετα το τι του διδασκεις στο σχολειο:cool:
Αλλαγη νοοτροπιας εδω και τωρα.Ολα τα αλλα ειναι δευτερευωντα.

Μάνο, τα είπες σχεδόν όλα!

manosamos 09-10-2010 17:45

Απάντηση: Τώρα βάλανε χέρι και στη Γεωγραφία στα Δημοτικά σχολεία
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ckalfas ( 226825)
Μάνο, τα είπες σχεδόν όλα!

Αν δεν περασουμε απο το σταδιο της αυτοκριτικης Χρηστο,τοτε τα επομενα 20 χρονια θα ειμαστε παλι εδω και παλι θα κλαιμε για το χάλι μας.;)


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:47.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!