GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Μιζα ή Μπαταρια? (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=8584)

angpass 10-01-2010 14:22

Μιζα ή Μπαταρια?
 
καλησπέρα σε όλους ,

τον τελευταιο καιρο και επειδη δεν κινω συχνα την μηχανη λογω χειμωνα, ειχα παρατηρησει μια πτωση στην δυναμη της μπαταριας.
πηρα εναν φορτιστη και προσπαθω στα τακτα χρονικα διαστηματα να την φορτιζω.
σημερα ομως πηγα να την βαλω μπροστα αλλα η μηχανη δεν επαιρνε και ακουγοταν ενας θορυβος στην περιοχη που ειναι η μιζα, τακ,τακ,τακ για οσο διαστημα πατουσα το κουμπι για να παρει μπροστα.
τι ειναι ?
μιζα ή μπαταρία ?

ευχαριστώ

syan 10-01-2010 14:29

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Μπαταρία είναι.!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 10-01-2010 14:32

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από syan ( 113719)
Μπαταρία είναι.!


....έτσι πιστεύω κι εγώ ....:(

ΙoannisPanagiotidis 10-01-2010 15:45

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Στανταρ μπαταρια φιλε!

... η ακινησία και το κρυο την αποδυναμώνει πολυ γρηγορα !...αυτο το φαινομενο ακομα δεν μπορεσα να το εξηγησω με τα GS !...ενα μηνα να το αφησεις το χειμωνα ....και ζοριζεται πολυ να παρει!...δυστυχώς !

angpass 10-01-2010 16:13

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
το θεμα ειναι οτι μια φορα την εβδομαδα θα φορτιζα την μπαταρια ή θα πηγαινα μια βολτα για να φορτισει.δεν θα επερεπε να το κανει αυτο.

frits 10-01-2010 18:24

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από angpass ( 113752)
το θεμα ειναι οτι μια φορα την εβδομαδα θα φορτιζα την μπαταρια ή θα πηγαινα μια βολτα για να φορτισει.δεν θα επερεπε να το κανει αυτο.

99,9% μπαταρία, το GS έχει θέμα και με την φόρτιση της μπαταρίας από την γεννήτρια του, αλλά και με την ίδια την μπαταρία, και είναι να μην γίνει η αρχή. Από εκεί και πέρα το να φορτίσεις την μπαταρία (πως αλήθεια με κροκοδειλάκια ? ή από τον αναπτήρα ?) για 3-4 ώρες δεν λέει και πολλά, πρέπει να έχεις φορτιστή-συντηρητή και αν η μπαταρία έχει παραδώσει πνεύμα δεν γίνεται τίποτα.

Δες και εδώ.
http://www.gsforum.gr/%CE%95%CE%BE%C...2-odyssey.html

point zero 10-01-2010 18:31

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
μπαταρια .. δεν εχει δυναμη ... το τακ τακ ειναι απο το ρελε της μιζας .

BOXER 10-01-2010 18:56

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από point zero ( 113788)
μπαταρια .. δεν εχει δυναμη ... το τακ τακ ειναι απο το ρελε της μιζας .


Αυτο ακριβως :sm8:!

BOXER 10-01-2010 19:06

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Και για να συμπληρωσω,
οι GS (οι απλες και οχι οι ADV), μεχρι και του '08 αν δεν κανω λαθος, ειχαν 40Watt δυναμο και μετα αρχισαν να βαζουν δυναμο με 55Watt οπως ειχαν και εχουν ολες οι ADV. Απο εκει ξεκινα το ολο προβλημα που σε συνδιασμο με μια εργοστασιακη χριστουγεννιατικη μπαταρια, ερχεται και δενει το σκηνικο :(!!!
Αυτος ηταν και ο λογος που αλλαξα το δυναμο της μηχανης μου με δυναμο απο ADV ;) και το ολο θεμα θεωρηται ληξαν για εμενα ;)!!!

angpass 10-01-2010 19:53

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Ευχαριστώ για την βοήθεια και για το αγχος που μου έφυγε απο τις απαντήσεις σας (φοβόμουν μήπως ήταν μίζα).
Πριν 2 μήνες που πήρα τον φορτιστή δεν άκουσα τον φίλο Γιάννη (απο το γνωστό e-shop στην Πάτρα) που μου προτεινε να πάρω odyssey αντι για φορτιστή.
Η φόρτιση γινόταν απο τον αναπτήρα φίλε frits αλλά τελικά δεν έγινε τίποτα.
Απο δευτέρα πάω για μπαταρία.

thanks

frits 10-01-2010 20:15

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
[
Η φόρτιση γινόταν απο τον αναπτήρα φίλε frits αλλά τελικά δεν έγινε τίποτα.
Απο δευτέρα πάω για μπαταρία.

thanks[/QUOTE]

Αν το κάνεις από τον αναπτήρα της μηχανής και δεν έχει βάλεις δικό σου κατευθείαν στην μπαταρία ,τότε δεν έχεις κάνει τίποτα, το κύκλωμα από τον αναπτήρα της μηχανής "κλείνει" λίγο μετά το κλείσιμο του διακόπτη.
Δες το γιατί ακόμα και με την νέα μπαταρία τον φορτιστή θα τον χρειαστείς αν δεν κινείς την μηχανή συχνά.

ckk 10-01-2010 20:43

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Κατά πάσα πιθανότητα είναι μπαταρία. Μου συμβαίνει και εμένα την ώρα που μιλάμε. Το έψαξα με:
καινούργια μπαταρία,
φόρτιση με φορτιστή (όχι με συντηρητή),
ψάξιμο σε ειδικό εγκέφαλο για τυχόν διαρροές έστω και σε ακινησία,
έχω ακούσει ότι οφείλεται στις καταναλώσεις της δικής μου χρήσης – προβολείς κατά την διάρκεια της ημέρας, θερμαινόμενα grips τώρα τον χειμώνα, αυτόματη εισαγωγή συναγερμού κλπ.
Λες και γράφει το manual να μην τα… χρησιμοποιούμε όλα αυτά. Μου θυμίζει το ανέκδοτο που κάποιος παραπονείται στον επιπλοποιό του ότι έσπασαν οι καρέκλες που του παρέδωσε και ο επιπλοποιός τον επιπλήττει μήπως έκατσε κάποιος επάνω.
Ότι και να έκανα, γιατρειά δεν βρήκα. Όταν όμως πήγα μια μεγάλη, 2 ώρες πήγαινε και άλλες τόσες επιστροφή, βόλτα, τα πάντα ήταν τέλεια. Μιζιά με δύναμη και ήχο γεμάτο υγεία. Άρα το μηχανάκι δεν κάνει για μόνο μικρές βόλτες. Πόσο μάλλον και σε ακινησία, πόσο μάλιστα και με το κρύο περιβάλλον του χειμώνα. Σκεφτείτε μόνο ότι η τεράστια μίζα πρέπει να γυρίσει έναν τεράστιο boxster κινητήρα με απίθανες συμπιέσεις, με μία μπαταρία για Piaggio. Πρέπει λοιπόν να κάνει μεγάλες βόλτες, για να γεμίζει με το μικρό του δυναμάκι την ελάχιστη μπαταρία του. Βέβαια τώρα και μετά από μία εβδομάδα, η κατάσταση επανήλθε στην πρότερη κακή της εικόνα. Ίσως η εκδοχή της αλλαγής σε μεγαλύτερο δυναμό από adv, να δίνει την λύση. Αν κάποιος έχει θετική εμπειρία, ας μας ενημερώσει.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 10-01-2010 21:07

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ckk ( 113840)
Όταν όμως πήγα μια μεγάλη, 2 ώρες πήγαινε και άλλες τόσες επιστροφή, βόλτα, τα πάντα ήταν τέλεια.



Με κάθε "μιζιά"

θέλει οχτώ (8) χιλιόμετρα δρόμο,

για ν' αναπληρωθεί ΜΟΝΟ η κατανάλωση της "μιζιάς" ...

Από κει κ μετά,

πόσα χιλιόμετρα θέλει ακόμη,

για να φορτίσει το alternator την μπαταρία,

με τις υπόλοιπες καταναλώσεις ....;)

frits 10-01-2010 21:14

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ckk ( 113840)
Κατά πάσα πιθανότητα είναι μπαταρία. Μου συμβαίνει και εμένα την ώρα που μιλάμε. Το έψαξα με:
καινούργια μπαταρία,
φόρτιση με φορτιστή (όχι με συντηρητή),
ψάξιμο σε ειδικό εγκέφαλο για τυχόν διαρροές έστω και σε ακινησία,
έχω ακούσει ότι οφείλεται στις καταναλώσεις της δικής μου χρήσης – προβολείς κατά την διάρκεια της ημέρας, θερμαινόμενα grips τώρα τον χειμώνα, αυτόματη εισαγωγή συναγερμού κλπ.
Λες και γράφει το manual να μην τα… χρησιμοποιούμε όλα αυτά. Μου θυμίζει το ανέκδοτο που κάποιος παραπονείται στον επιπλοποιό του ότι έσπασαν οι καρέκλες που του παρέδωσε και ο επιπλοποιός τον επιπλήττει μήπως έκατσε κάποιος επάνω.
Ότι και να έκανα, γιατρειά δεν βρήκα. Όταν όμως πήγα μια μεγάλη, 2 ώρες πήγαινε και άλλες τόσες επιστροφή, βόλτα, τα πάντα ήταν τέλεια. Μιζιά με δύναμη και ήχο γεμάτο υγεία. Άρα το μηχανάκι δεν κάνει για μόνο μικρές βόλτες. Πόσο μάλλον και σε ακινησία, πόσο μάλιστα και με το κρύο περιβάλλον του χειμώνα. Σκεφτείτε μόνο ότι η τεράστια μίζα πρέπει να γυρίσει έναν τεράστιο boxster κινητήρα με απίθανες συμπιέσεις, με μία μπαταρία για Piaggio. Πρέπει λοιπόν να κάνει μεγάλες βόλτες, για να γεμίζει με το μικρό του δυναμάκι την ελάχιστη μπαταρία του. Βέβαια τώρα και μετά από μία εβδομάδα, η κατάσταση επανήλθε στην πρότερη κακή της εικόνα. Ίσως η εκδοχή της αλλαγής σε μεγαλύτερο δυναμό από adv, να δίνει την λύση. Αν κάποιος έχει θετική εμπειρία, ας μας ενημερώσει.

Φίλε, αν έχεις κλειστό γκαράζ ή έστω ασφαλή παροχή ρεύματος κόντα στην μηχανή ένας φορτιστής - συντηρητής κάνει μία χαρά την δουλειά του και κοστίζει πολύ λιγότερα από αλλαγή δυναμό. Ακόμα και το βγάλσιμο της μπαταρίας και η τοποθέτηση της σε φορτιστή είναι μία πολύ εύκολη διαδικασία για όσους δεν κινούν συχνά τη μηχανή
Από την άλλη πλευρά το δικό μου είναι άδεια 6/2005 και ακόμα δεν έχω αλλάξει μπαταρία, δούλευε όμως κάθε μέρα, και εδώ και 7-8 μήνες που έχω ένα δεύτερο μικρό μηχανάκι και χρησιμοποιώ το GS 2-3 φορές την εβδομάδα η μπαταρία ακόμα αντέχει. (Α! έχει φώτα ΧΕΝΟΝ, δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά είναι η μόνη διαφορά με άλλα GS που ξέρω.)

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 10-01-2010 21:15

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από BOXER ( 113810)
Και για να συμπληρωσω,
οι GS (οι απλες και οχι οι ADV), μεχρι και του '08 αν δεν κανω λαθος, ειχαν 40Watt δυναμο και μετα αρχισαν να βαζουν δυναμο με 55Watt οπως ειχαν και εχουν ολες οι ADV.

Νικόλα, αν θυμάμαι καλά,

οι GS έχουν 550 watt

και οι Adventure 720 watt ...;)

(αν δεν κάνω λάθος:o)

ckk 10-01-2010 22:47

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από frits ( 113855)
Φίλε, αν έχεις κλειστό γκαράζ ή έστω ασφαλή παροχή ρεύματος κόντα στην μηχανή ένας φορτιστής - συντηρητής κάνει μία χαρά την δουλειά του και κοστίζει πολύ λιγότερα από αλλαγή δυναμό. Ακόμα και το βγάλσιμο της μπαταρίας και η τοποθέτηση της σε φορτιστή είναι μία πολύ εύκολη διαδικασία για όσους δεν κινούν συχνά τη μηχανή
Από την άλλη πλευρά το δικό μου είναι άδεια 6/2005 και ακόμα δεν έχω αλλάξει μπαταρία, δούλευε όμως κάθε μέρα, και εδώ και 7-8 μήνες που έχω ένα δεύτερο μικρό μηχανάκι και χρησιμοποιώ το GS 2-3 φορές την εβδομάδα η μπαταρία ακόμα αντέχει. (Α! έχει φώτα ΧΕΝΟΝ, δεν ξέρω αν έχει σημασία αλλά είναι η μόνη διαφορά με άλλα GS που ξέρω.)

Den exo klisto parking kardia mou. Δυστυχώς.
Οκ ρε λεοντόκαρδε, θα χρησιμοποιώ πιο δόκιμους όρους σtο μέλλον.

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 10-01-2010 22:54

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ckk ( 113899)
Οκ ρε λεοντόκαρδε, θα χρησιμοποιώ πιο δόκιμους όρους σtο μέλλον.


Μίλησε κανένας για "δόκιμους" όρους ;;;:Απορία:

BOXER 10-01-2010 23:10

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ ( 113856)
Νικόλα, αν θυμάμαι καλά,

οι GS έχουν 550 watt

και οι Adventure 720 watt ...;)

(αν δεν κάνω λάθος:o)


Οχι Νικολα. Αν ειχαν 0,55kw (550w) εως 0,72 kw (720w) οι μηχανες μας, τοτε θα μιλουσαμε σχεδον για μια "μικρη" γεννητρια!!!
40w και 55w ειναι οι αντιστοιχες. Η διαφορα των 15w ειναι περιπου 30% παραπανω, μεγαλη διαφορα δηλαδη που ομως την χρειαζεται η μπαταρια και η μηχανη!!!

Και μαλιστα για να αναφερω μια πικρη παρατηρηση οσο αφορα τα δυο δυναμο:
Η μηχανη μου ειναι του '04 και το δυναμο που αφαιρεσα ειναι της DENSO και γραφει επανω του Made in Japan :),
το δυναμο που τοποθετησα ειναι της BOSCH και γραφει πανω του Made in India :(...

Τα εχουν σκαρτεψει τα πραγματα και αυτο ισχυει για ΟΛΕΣ τις εταιρειες :mad:, καθε χρονο και χειροτερα!!!!!!

frits 10-01-2010 23:17

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από BOXER ( 113902)
Οχι Νικολα. Αν ειχαν 0,55kw (550w) εως 0,72 kw (720w) οι μηχανες μας, τοτε θα μιλουσαμε σχεδον για μια "μικρη" γεννητρια!!!
40w και 55w ειναι οι αντιστοιχες. Η διαφορα των 15w ειναι περιπου 30% παραπανω, μεγαλη διαφορα δηλαδη που ομως την χρειαζεται η μπαταρια και η μηχανη!!!

Και μαλιστα για να αναφερω μια πικρη παρατηρηση οσο αφορα τα δυο δυναμο:
Η μηχανη μου ειναι του '04 και το δυναμο που αφαιρεσα ειναι της DENSO και γραφει επανω του Made in Japan :),
το δυναμο που τοποθετησα ειναι της BOSCH και γραφει πανω του Made in India :(...

Τα εχουν σκαρτεψει τα πραγματα και αυτο ισχυει για ΟΛΕΣ τις εταιρειες :mad:, καθε χρονο και χειροτερα!!!!!!

Αυτή είναι η παγκοσμιοποίηση (Globalization) φίλε, και τα τσολιαδάκια και οι μινιατούρες της Ακρόπολης στην Πλάκα είναι "Μade in China".

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 10-01-2010 23:20

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από BOXER ( 113902)
Οχι Νικολα. Αν ειχαν 0,55kw (550w) εως 0,72 kw (720w) οι μηχανες μας, τοτε θα μιλουσαμε σχεδον για μια "μικρη" γεννητρια!!!
40w και 55w ειναι οι αντιστοιχες. Η διαφορα των 15w ειναι περιπου 30% παραπανω, μεγαλη διαφορα δηλαδη που ομως την χρειαζεται η μπαταρια και η μηχανη!!!


Θα επιμείνω .....:D

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 10-01-2010 23:26

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από BOXER ( 113810)
Και για να συμπληρωσω,
οι GS (οι απλες και οχι οι ADV), μεχρι και του '08 αν δεν κανω λαθος, ειχαν 40Watt δυναμο και μετα αρχισαν να βαζουν δυναμο με 55Watt οπως ειχαν και εχουν ολες οι ADV.

Νικόλα, αν θυμάμαι καλά,

οι GS έχουν 550 watt

και οι Adventure 720 watt ...;)

(αν δεν κάνω λάθος:o)


Απόσπασμα:

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από BOXER ( 113902)
Οχι Νικολα. Αν ειχαν 0,55kw (550w) εως 0,72 kw (720w) οι μηχανες μας, τοτε θα μιλουσαμε σχεδον για μια "μικρη" γεννητρια!!!
40w και 55w ειναι οι αντιστοιχες. Η διαφορα των 15w ειναι περιπου 30% παραπανω, μεγαλη διαφορα δηλαδη που ομως την χρειαζεται η μπαταρια και η μηχανη!!!


Θα επιμείνω .....:D


Σκέψου ότι, μόνο η μεσαία λάμπα έχει κατανάλωση 55 watt ....

Αν ήταν κ το alternator 55 watt,

δεν θα έφτανε να φορτίσει τίποτα άλλο ...;)



.

syan 10-01-2010 23:36

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ ( 113856)
Νικόλα, αν θυμάμαι καλά,

οι GS έχουν 550 watt

και οι Adventure 720 watt ...;)

(αν δεν κάνω λάθος:o)

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από BOXER ( 113902)
Οχι Νικολα. Αν ειχαν 0,55kw (550w) εως 0,72 kw (720w) οι μηχανες μας, τοτε θα μιλουσαμε σχεδον για μια "μικρη" γεννητρια!!!
40w και 55w ειναι οι αντιστοιχες. Η διαφορα των 15w ειναι περιπου 30% παραπανω, μεγαλη διαφορα δηλαδη που ομως την χρειαζεται η μπαταρια και η μηχανη!!!

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ ( 113905)
Θα επιμείνω .....:D

Και καλά επιμένεις Νίκο (ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ), ο φίλος μας ο Νικόλας (BOXER) έχει λάθος...!
Τα watt alternator είναι όπως τα λές, οι GS είχαν 550 watt και οι Adventure 720 watt...τώρα δε πλέον είναι 720 watt και οι 2 μηχανές!

BOXER 10-01-2010 23:38

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Αυριο το πρωι Νικολα θα κατεβω στην αποθηκη που τα εχω και τα δυο και θα το τσεκαρω :confused:!!!
Αλλα μαλλον εχεις δικιο ετσι που εθεσες :o!

ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ 10-01-2010 23:45

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από BOXER ( 113909)
Αυριο το πρωι Νικολα θα κατεβω στην αποθηκη που τα εχω και τα δυο και θα το τσεκαρω :confused:!!!
Αλλα μαλλον εχεις δικιο ετσι που εθεσες :o!


Πιθανότατα, μιλάς για amper και όχι για watt ...... http://i247.photobucket.com/albums/g...S-2/DIAF69.gif

BOXER 10-01-2010 23:48

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Ok με πεισατε :). Δεν παω σε καμμια αποθηκη :o!
55w η μεσαια σκαλα, αλλα 55w η μεγαλη, 21w η πισω, περιπου 120w τα θερμαινομενα κτλ κτλ το αθροισμα παει... πολυ :yz.
Εχετε απολυτο δικιο.

Για αυτο εγω λεω, μηχανολογικα και παλι μηχανολογικα!!! Σημασια εχει οτι το αλλαξα, τωρα αν μου... εφυγαν μερικα νουμερακια :sm7: στην μοναδα μετρησης...:rolleyes:

gemara 11-01-2010 00:13

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
http://i982.photobucket.com/albums/a...rious/720W.jpg

kostas-patra 11-01-2010 12:44

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
στο σχολείο ο boxer θα έγραφε τιμωρία 55 φορές τα watt του δυναμό και ο λεον θα μετατρεπόταν κατευθείαν σε λαικό αρχηγό, επιμελητη, απουσιολόγο ο syan γραμματέας ο gemara και πάει λέγοντας!

: )

BOXER 11-01-2010 14:45

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra ( 113998)
στο σχολείο ο boxer θα έγραφε τιμωρία 55 φορές τα watt του δυναμό και ο λεον θα μετατρεπόταν κατευθείαν σε λαικό αρχηγό, επιμελητη, απουσιολόγο ο syan γραμματέας ο gemara και πάει λέγοντας!

: )

Εγω παλι θα ελεγα οτι πρεπει να το εγραφα 720 φορες και οχι μονο 55.... :sm7:!!!!!!!!!!!!!! Ετσι για να μην ξανασυμβει...:D

Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από ΛΕΟΝΤΟΚΑΡΔΟΣ ( 113913)
Πιθανότατα, μιλάς για amper και όχι για watt ...... http://i247.photobucket.com/albums/g...S-2/DIAF69.gif


Τα νουμερα που θυμομουν απο τα δυναμο καλα τα θυμομουν, αλλα δεν ηταν... Watt :D :D :D!!! Κατι ειναι και αυτο :rolleyes:.

Και για να με διορθωσω και εγω, αλλα και παραλληλα να ξανασυμφωνησω μαζι σας λεω:
-Το παλιο δυναμο ειναι της DENSO με 550 Watt και 40 Αmper, ενω το
-Καινουργιο ειναι της BOSCH με 720 Watt και 55 Amper.

Μαλιστα οποιος θελει μπορει να τοποθετησει δυναμο της DENSO με 720 Watt και 60 Amper. (Αυτο το συγκεκριμενο κανει μονο :rolleyes:... 636,5 ευρω!!!)

GeorgeP 11-01-2010 14:48

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από point zero ( 113788)
μπαταρια .. δεν εχει δυναμη ... το τακ τακ ειναι απο το ρελε της μιζας .

Σωστός!!!!

yamdoc 27-04-2010 10:56

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Παντως παιδια αφου διαβασα με πολυ προσοχη το πολυ χρησιμο post σας και επειδη και εμενα κανει ενα τακ τακ τακ κατα την εκκινηση μονο, μετα απο λιγο ψαξιμο βρηκα και αυτο R1200GS Starter Noise - ::. UKGSer.com .::

συμπεραινοντας οτι ισως ειναι η μπαταρια αλλα και ισως χρειαζεται και λιγο λαδακι το γραναζι της μιζας!

billy_bmw 27-04-2010 12:47

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
Αρχική Δημοσίευση από point zero http://www.gsforum.gr/images/buttons/viewpost.gif
μπαταρια .. δεν εχει δυναμη ... το τακ τακ ειναι απο το ρελε της μιζας


Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP ( 114014)
Σωστός!!!!

:sm8:

boxerakias57 27-04-2010 16:16

Απάντηση: Μιζα ή Μπαταρια?
 
:sm8:billy


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:54.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!