GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Επικαιρότητα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=42)
-   -   Άνοδος ζήτησης πετρελαίου με την ανάκαμψη (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=10679)

Michael Chatzilias 14-04-2010 10:37

Άνοδος ζήτησης πετρελαίου με την ανάκαμψη
 
Για όσους από εμάς διαθέτουν επενδύσεις σε μετοχές εισηγμένων ναυτιλιακών στον κλάδο υγρών και αργού:

"Η έξοδος της παγκόσμιας οικονομίας από την ύφεση θα έχει ως πιθανό αποτέλεσμα την αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου σε επίπεδα ρεκόρ εκτιμά η Διεθνής Υπηρεσία Ενέργειας - πράγμα το οποίο μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την διαδικασία ανάκαμψης"
Πηγή: Ναυτεμπορική 14 Απριλίου 2010

Σύμφωνα με την ΙΕΑ υπάρχουν ενδείξεις για αύξηση της ζήτησης στην βόρειο Αμερική, Ασία - Ειρηνικός, και Μέση Ανατολή (ζήτηση στην Ευρώπη ακόμα αδύναμη, βλέπε και τάση προς υβριδικές τεχνολογίες, κτλ).

Η παραγωγή για την αύξηση της ζήτησης αναμένεται από χώρες εκτός ΟΠΕΚ. Θα υπάρξει αρχικά ταχεία αύξηση της ζήτησης για ένα χρονικό διάστημα - και λόγω της αύξησης της τιμής του αργού, σε συνδυασμό με τις δύσκολες πλέον δανειοδοτήσεις, αναμένεται ταχεία κάθοδος αμέσως μετά την άνοδο.

Το αποτέλεσμα στις μεταφορές του αργού και στις μετοχές εισηγμένων:
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, την άνοδο των μετοχών εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών στον κλάδο μεταφοράς αργού (τάνκερ), πιθανότατα διπλασιάζοντας την αξία των μετοχών τους στην περίοδο αύξησης της ζήτησης, και πάλι ταχεία κάθοδο (εκτός κι αν η εν λόγω ναυτιλιακή διαθέτει αρκετά μεγάλο στόλο έτσι ώστε να μην χρειαστεί να ανανεώσει).

Αυτά τα νέα για όσους από εμάς ανακατεύονται με επενδύσεις σε μετοχές στην ναυτιλία.

friend2 14-04-2010 13:09

Απάντηση: Άνοδος ζήτησης πετρελαίου με την ανάκαμψη
 
Ενδιαφέρον ακούγεται!!!!!

athaneco 14-04-2010 15:00

Απάντηση: Άνοδος ζήτησης πετρελαίου με την ανάκαμψη
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από Michael Chatzilias ( 148691)
Για όσους από εμάς διαθέτουν επενδύσεις σε μετοχές εισηγμένων ναυτιλιακών στον κλάδο υγρών και αργού:

"Η έξοδος της παγκόσμιας οικονομίας από την ύφεση θα έχει ως πιθανό αποτέλεσμα την αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου σε επίπεδα ρεκόρ εκτιμά η Διεθνής Υπηρεσία Ενέργειας - πράγμα το οποίο μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την διαδικασία ανάκαμψης"
Πηγή: Ναυτεμπορική 14 Απριλίου 2010

Σύμφωνα με την ΙΕΑ υπάρχουν ενδείξεις για αύξηση της ζήτησης στην βόρειο Αμερική, Ασία - Ειρηνικός, και Μέση Ανατολή (ζήτηση στην Ευρώπη ακόμα αδύναμη, βλέπε και τάση προς υβριδικές τεχνολογίες, κτλ).

Η παραγωγή για την αύξηση της ζήτησης αναμένεται από χώρες εκτός ΟΠΕΚ. Θα υπάρξει αρχικά ταχεία αύξηση της ζήτησης για ένα χρονικό διάστημα - και λόγω της αύξησης της τιμής του αργού, σε συνδυασμό με τις δύσκολες πλέον δανειοδοτήσεις, αναμένεται ταχεία κάθοδος αμέσως μετά την άνοδο.

Το αποτέλεσμα στις μεταφορές του αργού και στις μετοχές εισηγμένων:
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, την άνοδο των μετοχών εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών στον κλάδο μεταφοράς αργού (τάνκερ), πιθανότατα διπλασιάζοντας την αξία των μετοχών τους στην περίοδο αύξησης της ζήτησης, και πάλι ταχεία κάθοδο (εκτός κι αν η εν λόγω ναυτιλιακή διαθέτει αρκετά μεγάλο στόλο έτσι ώστε να μην χρειαστεί να ανανεώσει).

Αυτά τα νέα για όσους από εμάς ανακατεύονται με επενδύσεις σε μετοχές στην ναυτιλία.

H λογικη λεει οτι καλο ειναι να αγορασεις μετοχες οταν ειναι φθηνες αρκει ο λογος που ειναι φθηνες να μην ωφειλεται στην πιθανη χρεοκοπια της εταιριας. Εκει πας για το μεγαλο κερδος η τη μεγαλη ζημια. Σε καθε περιπτωση επενδυση σε μετοχες ειναι μια υψηλου ρισκου και οπως απολαμβανει κανεις τα γρηγορα κερδη ετσι θα πρεπει να ειναι ετοιμος να δεχτει μια δυνατη ζημια. Γενικα λιγοι ειναι αυτοι που πραγματικα ειναι "μεσα στα πραγματα" και παντα πονταρουν σωστα και με σιγουρια (ιδιοκτητες εταιριων ισως ?που ξερουν τα νεα πριν τα ανακοινωσουν?-insider trading καλυμενο). Τωρα οσο παει καλα το χρηματηστηριο γενικα ολοι νομιζουν οτι εχουν γινει ειδικοι. Για παραδειγμα εγω πριν απο 1,5 χρονο πηρα drys στο 35usd και σε 2 μηνες τα 50χιλιαρικα μου εγιναν 5. Ξαναπηρα στο 5 και βγηκα στο 13 με ενα πολυ πολυ μικρο κερδος. Απο αυτο εμαθα τουλαχιστον οτι πρεπει κανεις να μπαινει σταδιακα αλλιως ρισκαρει πολυ. Αλλες 10-15 συναλλαγες που εκανα ηταν επιτυχημενες απλα επειδη ημουν πιο συντηριτικος, τυχερος και λογικος κυριως στον κλαδο των τραπεζων C , BAC ,GS ,WFC e.t.c. Το ελληνικο χρηματιστηριο θα ελεγα οτι ειναι πολυ "βρωμιαρικο" και υποκεινουμενο και θα ευχομουν να μην ειχα συμμετασχει, αλλα γενικα αυτος που κραταει γερα και μειωνει μεσο ορο γεναιοδωρα συνηθως κερδιζει. Για εμενα οτι λενε οι εφημεριδες δεν τα παιρνω σαν κριτηριο για τις αποφασεις μου. Οι αναλυσεις ειναι τοσο αξιοπιστες για εμενα οσο ειναι οι προβλεψεις ζωδιων. Δες ποσες φορες εχουν πεσει εξω οι παλ***κες της Μοodys,S&P και αλλες που στην Lehman εβαζαν ΑΑΑ μια εβδομαδα πριν την καταρρευση. Αυτες ειναι αξιολογησεις κατα παραγγελεια. Προβλεψη ισοτιμιας δολλαριου - ευρω ? οτι να ναι η DB ελεγε 1,2 η HSBC 1,50 αλλοι αλλα , ποιος το πετυχε ? μαλλον κανεις. Λεει κανεις οτι σορρυ γκαις καναμε λαθος? Οχι. Οποιος επαιξε με βαση τις βλακιες τους μαλλον εχασε.

Michael Chatzilias 15-04-2010 00:12

Απάντηση: Άνοδος ζήτησης πετρελαίου με την ανάκαμψη
 
Πολύ σωστή η παρατήρησή σου Athaneco!
Χαίρομαι που διαθέτουμε πολλές και σοβαρές γνώσεις όλη η ομάδα του Forum!

Υπάρχουν διάφορες ταχύτητες που ο καθένας θέλει να μπαίνει και να "επενδύει" στα χρηματιστήρια, ελληνικά και ξένα. Ο καθένας έχει τις δικές του ταχύτητες και στόχους, άλλος λίγα κι έφυγε, άλλος περιμένει, άλλος τρώει την ζημιά του και άλλος περιμένει όσο χρειαστεί για να γυρίσει το κεφάλαιό του, κτλ. Είμαι περισσότερο της θέσης του ότι αγοράζω ένα κομμάτι μιας εταιρείας, εταιρείας που υπάρχει για πολλά χρόνια, που πιστεύω ότι θα συνεχίσει να υπάρχει ακόμα περισσότερα, που έχει δείξει αξιοπιστία στην διεθνή αγορά πληρώντας τους διεθνής κανονισμούς, και που έχει καθαρό και υγιή ισολογισμό έτσι ώστε να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε τέτοιες δύσκολες περιόδους που διανύουμε τώρα - πτώση αξίας εταιρείας (μετοχής) λόγω σημερινών συνθηκών αλλά με ορίζοντα ανάκαμψης και πολλαπλασιασμού της αξίας μακροπρόθεσμα - για μένα επενδύοντας σταδιακά σε ένα κομμάτι μιας τέτοιας εταιρείας μακροπρόθεσμα, είναι καλό.

Όσον αφορά την θέση σου για το Ελληνικό χρηματιστήριο, δυστυχώς συμφωνώ.

Όσον αφορά το αρχικό μου μήνυμα, απευθύνεται περισσότερο συγκεκριμένα στις μετοχές μεταφοράς αργού, δηλαδή βλέπε Dow και μεγάλες Ελληνικές, ή άλλες, με υγιή ρευστότητα, με πολλά πλοία (νεότευκτα διπλού ώστε να μην αναμένεται δανειοδότηση για άλλα νέα, να είναι έτοιμη δηλαδή), ειδικότερα suezmax και panamax για κάλυψη της ζήτησης ΒΑμ. και ΜΑνατολής.

Εκτιμώ ότι η ζήτηση πετρελαίου θα ανέβει, μαζί θα ανεβαίνουν και οι τιμές, οι ανάγκες μεταφοράς του θα αυξάνονται, οι μετοχές εισηγμένων με καθαρή θέση στα τανκερ (και όχι φορτηγά) θα ανεβαίνει, με αποτέλεσμα αυτές να είναι ευκαιρία μακροπρόθεσμης επένδυσης - κοιτάξτε πρώτα ισολογισμούς, κι έπειτα αξιοπιστία και φερεγγυότητα εταιρείας, να υπήρχε έναν αιώνα πριν, και ότι θα υπάρχει άλλο τόσο.

Καλή επιτυχία όσοι είστε μέσα, είτε ΧΑ, είτε αλλού.


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:47.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!