![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|||
|
|||
![]()
Για όσους από εμάς διαθέτουν επενδύσεις σε μετοχές εισηγμένων ναυτιλιακών στον κλάδο υγρών και αργού:
"Η έξοδος της παγκόσμιας οικονομίας από την ύφεση θα έχει ως πιθανό αποτέλεσμα την αύξηση της παγκόσμιας ζήτησης πετρελαίου σε επίπεδα ρεκόρ εκτιμά η Διεθνής Υπηρεσία Ενέργειας - πράγμα το οποίο μπορεί να θέσει σε κίνδυνο την διαδικασία ανάκαμψης" Πηγή: Ναυτεμπορική 14 Απριλίου 2010 Σύμφωνα με την ΙΕΑ υπάρχουν ενδείξεις για αύξηση της ζήτησης στην βόρειο Αμερική, Ασία - Ειρηνικός, και Μέση Ανατολή (ζήτηση στην Ευρώπη ακόμα αδύναμη, βλέπε και τάση προς υβριδικές τεχνολογίες, κτλ). Η παραγωγή για την αύξηση της ζήτησης αναμένεται από χώρες εκτός ΟΠΕΚ. Θα υπάρξει αρχικά ταχεία αύξηση της ζήτησης για ένα χρονικό διάστημα - και λόγω της αύξησης της τιμής του αργού, σε συνδυασμό με τις δύσκολες πλέον δανειοδοτήσεις, αναμένεται ταχεία κάθοδος αμέσως μετά την άνοδο. Το αποτέλεσμα στις μεταφορές του αργού και στις μετοχές εισηγμένων: Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα, την άνοδο των μετοχών εισηγμένων ναυτιλιακών εταιρειών στον κλάδο μεταφοράς αργού (τάνκερ), πιθανότατα διπλασιάζοντας την αξία των μετοχών τους στην περίοδο αύξησης της ζήτησης, και πάλι ταχεία κάθοδο (εκτός κι αν η εν λόγω ναυτιλιακή διαθέτει αρκετά μεγάλο στόλο έτσι ώστε να μην χρειαστεί να ανανεώσει). Αυτά τα νέα για όσους από εμάς ανακατεύονται με επενδύσεις σε μετοχές στην ναυτιλία. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Ενδιαφέρον ακούγεται!!!!!
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Πολύ σωστή η παρατήρησή σου Athaneco!
Χαίρομαι που διαθέτουμε πολλές και σοβαρές γνώσεις όλη η ομάδα του Forum! Υπάρχουν διάφορες ταχύτητες που ο καθένας θέλει να μπαίνει και να "επενδύει" στα χρηματιστήρια, ελληνικά και ξένα. Ο καθένας έχει τις δικές του ταχύτητες και στόχους, άλλος λίγα κι έφυγε, άλλος περιμένει, άλλος τρώει την ζημιά του και άλλος περιμένει όσο χρειαστεί για να γυρίσει το κεφάλαιό του, κτλ. Είμαι περισσότερο της θέσης του ότι αγοράζω ένα κομμάτι μιας εταιρείας, εταιρείας που υπάρχει για πολλά χρόνια, που πιστεύω ότι θα συνεχίσει να υπάρχει ακόμα περισσότερα, που έχει δείξει αξιοπιστία στην διεθνή αγορά πληρώντας τους διεθνής κανονισμούς, και που έχει καθαρό και υγιή ισολογισμό έτσι ώστε να μπορεί να ανταπεξέρχεται σε τέτοιες δύσκολες περιόδους που διανύουμε τώρα - πτώση αξίας εταιρείας (μετοχής) λόγω σημερινών συνθηκών αλλά με ορίζοντα ανάκαμψης και πολλαπλασιασμού της αξίας μακροπρόθεσμα - για μένα επενδύοντας σταδιακά σε ένα κομμάτι μιας τέτοιας εταιρείας μακροπρόθεσμα, είναι καλό. Όσον αφορά την θέση σου για το Ελληνικό χρηματιστήριο, δυστυχώς συμφωνώ. Όσον αφορά το αρχικό μου μήνυμα, απευθύνεται περισσότερο συγκεκριμένα στις μετοχές μεταφοράς αργού, δηλαδή βλέπε Dow και μεγάλες Ελληνικές, ή άλλες, με υγιή ρευστότητα, με πολλά πλοία (νεότευκτα διπλού ώστε να μην αναμένεται δανειοδότηση για άλλα νέα, να είναι έτοιμη δηλαδή), ειδικότερα suezmax και panamax για κάλυψη της ζήτησης ΒΑμ. και ΜΑνατολής. Εκτιμώ ότι η ζήτηση πετρελαίου θα ανέβει, μαζί θα ανεβαίνουν και οι τιμές, οι ανάγκες μεταφοράς του θα αυξάνονται, οι μετοχές εισηγμένων με καθαρή θέση στα τανκερ (και όχι φορτηγά) θα ανεβαίνει, με αποτέλεσμα αυτές να είναι ευκαιρία μακροπρόθεσμης επένδυσης - κοιτάξτε πρώτα ισολογισμούς, κι έπειτα αξιοπιστία και φερεγγυότητα εταιρείας, να υπήρχε έναν αιώνα πριν, και ότι θα υπάρχει άλλο τόσο. Καλή επιτυχία όσοι είστε μέσα, είτε ΧΑ, είτε αλλού. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Φόβοι για διαμόρφωση της τιμής του πετρελαίου στα 150 δολ. | MARK | Επικαιρότητα | 2 | 29-01-2010 17:11 |
ΓΝΩΡΙΜΙΑ με την ΑΪΤΗ | skippybi | Κόσμος | 1 | 21-01-2010 15:29 |
Φαντασία με την άμμο | syan | Διάφορα | 6 | 25-10-2009 12:33 |
Κοντά στα 55 λεπτά το λίτρο αναμένεται να ανοίξει η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης | wolferin | Διάφορα | 7 | 14-10-2009 00:25 |
Ταξίδια με την φαντασία... | vp_68 | Διάφορα | 1 | 24-09-2009 19:08 |