GS Forum

GS Forum (http://www.gsforum.gr/index.php)
-   Τεχνικά θέματα διάφορα (http://www.gsforum.gr/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Στο κρύο!! (http://www.gsforum.gr/showthread.php?t=16655)

staikosn1 07-01-2011 08:10

Στο κρύο!!
 
BMW 1100 gs είναι το καμάρι μου και αντιμετωπίσω το εξής πρόβλημα!
Το πρωί τώρα με το κρύο δεν παίρνει εύκολα μπρός! Συμπεριφέρεται σεν μπουκωμένη!Πρέπει να τραβήξω το τσοκ αρκετά ώστε να πάρει! Η μηχανή είναι μια χαρά λειτουργικά και από όλες τις απόψεις και ιδιαίτερα προσεγμένη!
Πως θα μπορούσα να αντιμετωπίσω το συγκεκριμένο θέμα του πρωινού;;
Έχω σκεφτεί μέχρι και μπουζί ιριδίου να βάλω!! Ήδη η μηχανή έχει ΚΝ και εξάτμιση ελεύθερας πάνω! Ξαναλέω η μηχανή είναι άριστη μηχανικά και στα σέρβις της τακτική και τα πάντα!

adventure 07-01-2011 09:23

Απάντηση: Στο κρύο!!
 


Μήπως δεν τη γυρίζει σωστά η μπαταρία ???


:rolleyes:

staikosn1 07-01-2011 09:49

Απάντηση: Στο κρύο!!
 
Καλά που μου το θύμησες, η μπαταρία είναι ολοκαινουρια, πριν ένα μήνα μπήκε! Η μηχανή είναι 2500 χλμ μετά το σέρβις!!

adventure 07-01-2011 10:02

Απάντηση: Στο κρύο!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από staikosn1 ( 287767)
Καλά που μου το θύμησες, η μπαταρία είναι ολοκαινουρια, πριν ένα μήνα μπήκε! Η μηχανή είναι 2500 χλμ μετά το σέρβις!!

Οκ αλλά τη κάνει καλά τη μηχανή όταν μιζάρεις .

;) :)

vpentza 07-01-2011 10:20

Απάντηση: Στο κρύο!!
 
Τα μπουζί ιριδίου, θεωρητικά πάντα, σε βοηθούν όταν δεν "έχεις" πολύ ρεύμα διαθέσιμο αλλά η διαφορά που κερδίζεις είναι έως και αμελητέα, μάλλον με αυτά κερδίζεις σε βελτιωμένη καύση και μεγαλύτερη περίοδο χρήσης/αλλαγής μπουζί.
Δηλώνεις όμως ότι το ρεύμα σου είναι επαρκές, διαθέσιμο. Αρα δεν είναι εκεί το πρόβλημα...

Ποιά η χρήση του τσοκ που εσκεμμένα ο Γερμανός σου το επιβάλλει κατά την εκκίνηση ?
Πουσάρει το μείγμα για να αντιμετωπίσει την έλλειψη αέρα ή βενζίνης λόγω διάφορων παραγόντων όπως πχ η χαμηλή θερμοκρασία.
Με το φίλτρο αλλά και την ελευθέρας έχει ταράξει λίγο την ισορροπία του μείγματος και σε περιπτώσεις πχ χαμηλότερης θερμοκρασίας αναζητά το πουσάρισμα που δίνει το τράβηγμα του τσοκ.
Όλες μα όλες οι μοτό έχουν τσοκ....στη δική σου είναι χειροκίνητο, στη δική μου φροντίζει η μονάδα ελέγχου να "τραβάει" το τσοκ κατά την εκκίνηση ;).
Παρατήρησε μια 1200 κατά την εκκίνηση, θα δεις ότι οι στροφές είναι πάνω από το ρελαντί κατά την εκκίνηση και διατηρούνται εκεί για λίγη ώρα...

staikosn1 07-01-2011 12:25

Απάντηση: Στο κρύο!!
 
Οπότε δεν προκύπτει κάτι το παθολογικόν στην περίπτωση του ε;;
Οι άσπροι καπνοί που βγάζει όταν βάζει μπρός με το τσοκ παίζουν ρόλο;
Όπως προείπα συμπεριφέρεται σαν μπουκωμένο!

gandreas 07-01-2011 12:33

Απάντηση: Στο κρύο!!
 
Απόσπασμα:

Αρχική Δημοσίευση από vpentza ( 287788)
Ποιά η χρήση του τσοκ που εσκεμμένα ο Γερμανός σου το επιβάλλει κατά την εκκίνηση ?
...

Όντος για να το έβαλαν δεν μπορείς να το αποφύγεις:D


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:24.

vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!