Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra
βάζοντας φίλτρο ελευθέρας θα δείς διαφορά
βάζοντας εξάτμιση άφτερ θα δείς διαφορά
βάζοντας μπουζι ιριδίου θα δεις διαφορά
αν αξίζει τον κόπο σε καινούριο μηχανάκι;
θα μιλήσω επι παραδείγματι: θυμάσαι τον καραγκιόζη με το γαιδούρι;
πάνω που το συνήθισε να μην πολυτρώει, αλλά να πολυδουλεύει, το γαιδούρι ψόφησε
αν θες να δεις μεγάλη διαφορά άνοιξε κινητήρα, άλλαξε εκκεντροφόρους σε πιο άγριους, άλλαξε πιστόνια, βάλε καρμπυρατέρ, πέτα τα πλαστικά, κάνε την νίκελο(παει πιο γρήγορα!γκαραντι), βγάλε καθρέφτες και να χεις τα γόνατά σου κολλημένα στο τεπόζιτο οδηγώντας με ελαφριά κλίση του κεφαλιού προς τα αριστερά, για να ακούς το σωλήνα της εξάτμισης
μάλλον σε καινούρια μηχανή τίποτα απο αυτά, ίσως σε παπί για ηλικίες που τα πάνε λαμπάδα ζώντας το γκρήκ ντρίμ
σοβαρά:
-με τα ιριδίου θα χεις καλύτερη αντάπόκριση γκαζιού στις χαμηλές απ ότι τα oem, για καλύτερη απόδοση-κατανάλωση, δεν είναι αξιοπρόσεκτη
-με το φίλτρο ελευθέρας θα δείς διαφορά, ιδίως αν το συνδιάσεις με μεγαλύτερες εισαγωγές -εξαγωγές, δηλ εξάτμιση ελευθέρας και φιλτροχοάνη, θα πάρεις μερικά γαιδούρια παραπάνω, αλλά το ελευθέρας είναι ότι λέει, επιτρέπει την είσοδο μικροσωματιδίων που αν σε ενδιαφέρει να κρατήσεις λειτουργικό το εργαλείο σου για όσο, δίχως ρεκτιφιέ θα σου πρότεινα να μην. αν ψάξεις στα ιντερνέτια θα δεις συγκριτικά και θα καταλάβεις
για να βοηθήσεις κατανάλωση και καύση, επέλεγε 100 βενζίνη, να έχεις γρήγορες επιταχύνσεις δίχως drift, να μην κουβαλάς περιττά βάρη και αεροδυναμικές αντιστάσεις
και για το χιούμορ, οι ποδηλάτες ξυρίζουν τις γάμπες!
|