GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 08-12-2009, 08:48
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

βάζοντας φίλτρο ελευθέρας θα δείς διαφορά
βάζοντας εξάτμιση άφτερ θα δείς διαφορά
βάζοντας μπουζι ιριδίου θα δεις διαφορά

αν αξίζει τον κόπο σε καινούριο μηχανάκι;

θα μιλήσω επι παραδείγματι: θυμάσαι τον καραγκιόζη με το γαιδούρι;
πάνω που το συνήθισε να μην πολυτρώει, αλλά να πολυδουλεύει, το γαιδούρι ψόφησε

αν θες να δεις μεγάλη διαφορά άνοιξε κινητήρα, άλλαξε εκκεντροφόρους σε πιο άγριους, άλλαξε πιστόνια, βάλε καρμπυρατέρ, πέτα τα πλαστικά, κάνε την νίκελο(παει πιο γρήγορα!γκαραντι), βγάλε καθρέφτες και να χεις τα γόνατά σου κολλημένα στο τεπόζιτο οδηγώντας με ελαφριά κλίση του κεφαλιού προς τα αριστερά, για να ακούς το σωλήνα της εξάτμισης

μάλλον σε καινούρια μηχανή τίποτα απο αυτά, ίσως σε παπί για ηλικίες που τα πάνε λαμπάδα ζώντας το γκρήκ ντρίμ

σοβαρά:
-με τα ιριδίου θα χεις καλύτερη αντάπόκριση γκαζιού στις χαμηλές απ ότι τα oem, για καλύτερη απόδοση-κατανάλωση, δεν είναι αξιοπρόσεκτη
-με το φίλτρο ελευθέρας θα δείς διαφορά, ιδίως αν το συνδιάσεις με μεγαλύτερες εισαγωγές -εξαγωγές, δηλ εξάτμιση ελευθέρας και φιλτροχοάνη, θα πάρεις μερικά γαιδούρια παραπάνω, αλλά το ελευθέρας είναι ότι λέει, επιτρέπει την είσοδο μικροσωματιδίων που αν σε ενδιαφέρει να κρατήσεις λειτουργικό το εργαλείο σου για όσο, δίχως ρεκτιφιέ θα σου πρότεινα να μην. αν ψάξεις στα ιντερνέτια θα δεις συγκριτικά και θα καταλάβεις

για να βοηθήσεις κατανάλωση και καύση, επέλεγε 100 βενζίνη, να έχεις γρήγορες επιταχύνσεις δίχως drift, να μην κουβαλάς περιττά βάρη και αεροδυναμικές αντιστάσεις
και για το χιούμορ, οι ποδηλάτες ξυρίζουν τις γάμπες!
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 08-12-2009, 09:13
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
...
και για το χιούμορ, οι ποδηλάτες ξυρίζουν τις γάμπες!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 08-12-2009, 09:46
emix Ο/Η emix βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: ΚΤΜ 950 Super Enduro
Μηνύματα: 1,794
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Οταν ειχα το GS ειχα βαλει και γω το blue φιλτρο και τα μπουζι ιριδιου.
Το αποτελεσμα;
Μια σκ@τουλ@ και μιση!
Ενας πολυ εμπειρος στο χωρο του μοτοσυκλετισμου και στις BMW ειδικα, μου ειχε πει οταν αλλαξα εξατμιση και ειχα βαλει Leovince, οτι αν δεν βγαλεις καταλυτη, αποτελεσμα δεν προκειται να δεις ο,τι και να βαλεις πανω.
Αυτο βεβαια δεν υπηρχε περιπτωση να το κανω ποτε.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 08-12-2009, 09:55
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

To 1200GS έχει 2 μπουζί ανά κύλινδρο τα οποία δεν ανάβουν ταυτόχρονα αλλά με μία μικρή καθυστέρηση το ένα από το άλλο προκειμένου να επιτύχουν τη καλύτερη δυνατή καύση του μείγματος. Το αποτέλεσμα δεν φαίνεται τόσο στην απόδοση/κατανάλωση του κινητήρα όσο στις εκπομπές καυσαερίων του που πρέπει να ανταποκρίνονται στα όρια χρήσης εντός Ευρωπαικής Ενωσης.

Εάν η επιθυμία σου είναι να "παίξεις" με τα μπουζί, η απάντηση για τα ιριδίου δεν είναι και απαραίτητα αποδοτική. Τα ιριδίου έχουν τη δυνατότητα να δουλεύουν και με "λιγότερο" ρεύμα που μπορεί να προκύψει, ας πούμε, σε μια αστάθεια του κυκλώματος λόγω υπερκατανάλωσης ρεύματος. Τα χρησιμοποίησα σε 1150 GS μια εποχή που εκτιμούσα ότι η μπαταρία μου έκανε "νερά". Δεν ξέρω αν αυτή η "χειρουργική" μου κίνηση έφερε αποτέλεσμα αλλά ηλεκτρικό πρόβλημα στη σπίθα του μπουζί δεν αντιλήφθηκα ποτέ, εξάλλου μετά από κάποιους μήνες άλλαξα και τη μπαταρία.
Εκτιμώ ότι σε 1200 GS που έχουν πιο "σοφιστικε" ηλεκτρικό σύστημα (βλ.CAN-BAS) τα μπουζί ιριδίου δεν έχουν λόγο ύπαρξης διότι, κι ας με διορθώσουν οι ειδικοί, εάν ο "εγκέφαλος" αντιληφθεί αστάθεια, κατεβάζει αμέσως το σύστημα και μένεις στο δρόμο περιμένοντας την οδική βοήθεια.

Αυτό που πολλοί ίσως δεν γνωρίζουμε είναι ότι τα μπουζί εκ κατασκευής έχουν τη καλύτερη δυνατή απόδοση μέσα σε συγκεκριμένα εύρη θερμακρασιών. Κατασκευάζονται λοιπόν "ψυχρά" , "θερμά" μπουζί αλλά και για ενδιάμεσες θερμοκρασίες. Με λίγα λόγια, ανάλογα με τη μέση θερμοκρασία του περιβάλλοντος, θεωρητικά πάντα, μπορούμε να επιλέξουμε στο "ίδιο νούμερο" μπουζί θερμό ή ψυχρό ή για ενδιάμεσες θερμοκρασίες.

Κάποια άλλη στιγμή θα γίνω πιο συγκεκριμένος, βέβαια ειναι πολύ θεωρητικά όλα αυτά, γεγονός όμωςείναι ότι στην αγορά διατίθενται όλες αυτές οι παραλλαγές στα μπουζί....
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 08-12-2009, 10:08
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
βάζοντας φίλτρο ελευθέρας θα δείς διαφορά
βάζοντας εξάτμιση άφτερ θα δείς διαφορά
Ισως θετικη, ισως αρνητικη!!!! Τα πλείστα των Βαραντερο π.χ. με Ακραπες και Κ&Ν χανουν απο 2 εως και 5 ιππους!!!! Με άλλες εξατμισεις / φιλτρα ¨η μενουν στα ιδια ¨η κερδιζουν 1-2 αμελητεους ιππους!! Τα φαινομενα αυτα στα αεροψυκτα ειναι εντονοτερα λογω μικρης θερμοαγωγιμοτητας(αποβολη θερμοκρασιας)!!! Σε καθε περιπτωση χαλλαει και η καμπυλη ροπης /ιπποδυναμης!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
βάζοντας μπουζι ιριδίου θα δεις διαφορά
Διαφωνω και συμφωνω, διαφωνω διοτι στο Hyundai Accent που τα εβαλα υτε διαφορα στην καταναλωση ειδα (μα καμια!!), ουτε διαφορα στην αποδοση ειδα(μα καμια!!!). Συμφωνω διοτι ο κινητηρας απεκτησε μια σημαντικα πιο γλυκια λειτουργια και κερδισα απο το κοστος κτησης τους (6,5ε το ενα απο Αγγλια) και 3πλασια διαστηματα αλλαγης τους απο τα ΟΕΜ! Τα μαμα αλλαζονται καθε 40,000κμ και τα ιριδιου καθε 120,000κμ!!!


Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
αν αξίζει τον κόπο σε καινούριο μηχανάκι;

θα μιλήσω επι παραδείγματι: θυμάσαι τον καραγκιόζη με το γαιδούρι;
πάνω που το συνήθισε να μην πολυτρώει, αλλά να πολυδουλεύει, το γαιδούρι ψόφησε

αν θες να δεις μεγάλη διαφορά άνοιξε κινητήρα, άλλαξε εκκεντροφόρους σε πιο άγριους, άλλαξε πιστόνια, βάλε καρμπυρατέρ, πέτα τα πλαστικά, κάνε την νίκελο(παει πιο γρήγορα!γκαραντι), βγάλε καθρέφτες και να χεις τα γόνατά σου κολλημένα στο τεπόζιτο οδηγώντας με ελαφριά κλίση του κεφαλιού προς τα αριστερά, για να ακούς το σωλήνα της εξάτμισης

μάλλον σε καινούρια μηχανή τίποτα απο αυτά, ίσως σε παπί για ηλικίες που τα πάνε λαμπάδα ζώντας το γκρήκ ντρίμ
Προσκυνώ Μεγαλειοτατε!! Πολυ επιτυχημενο και σωστό το παρπανω!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
-με τα ιριδίου θα χεις καλύτερη αντάπόκριση γκαζιού στις χαμηλές απ ότι τα oem, για καλύτερη απόδοση-κατανάλωση, δεν είναι αξιοπρόσεκτη
Εγω παρόλες τις ενδελεχείς μετρησεις δεν προσεξα τιποτε απο ολα αυτα στο αυτοκινητο!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
-με το φίλτρο ελευθέρας θα δείς διαφορά, ιδίως αν το συνδιάσεις με μεγαλύτερες εισαγωγές -εξαγωγές, δηλ εξάτμιση ελευθέρας και φιλτροχοάνη, θα πάρεις μερικά γαιδούρια παραπάνω, αλλά το ελευθέρας είναι ότι λέει, επιτρέπει την είσοδο μικροσωματιδίων που αν σε ενδιαφέρει να κρατήσεις λειτουργικό το εργαλείο σου για όσο, δίχως ρεκτιφιέ θα σου πρότεινα να μην. αν ψάξεις στα ιντερνέτια θα δεις συγκριτικά και θα καταλάβεις
φιλτροχοανες ΚΑΙ ελευθερο φιλτρο δεν συνδυαζονται!! ¨η το ενα θα εχεις ¨η το άλλο!!! Αν εχεις φιλτροχοανες κλαψε το μοτερ μετα απο λιγες χιλιαδες κμ λογω σωματιδιων που πολυ σωστα λες κι εσυ!!!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
για να βοηθήσεις κατανάλωση και καύση, επέλεγε 100 βενζίνη............................
Συμφωνα με μετρησεις τεστ κ.λ.π. σε Ελλαδα και εξωτερικο η 100αρα δεν βοηθαει ουτε την καταναλωση ουτε την καυση!!! Τα 100 οκτανια ειναι ενας αντικροτικος αριθμος και οχι καλυτερη ποιοτητα βενζινης π.χ. πιο καθαρη ¨η πιο πτητικη(εφλεκτη) κ.λ.π. Περιεχει περισσότερα καθαριστικα βεβαια αλλα το κοστος σε βαθος χρόνου ειναι μεγάλο (περιπου μιση μοτοσυκλετα στα 100,000κμ-150,000κμ) το οποιο θα διπλασιαστει διότι συνηθως σε αυτα τα κμ ανοιγουμε κινητηρα για επισκευη. Καλυτερα ειναι τα προσθετα με καθαριστικα βαλβιδων, κεφαλων, και κορωνων πιστονιων που και δουλεια κανουν, και ασφαλη για τους καταλυτες ειναι και στοιχιζουν καπου στα 10ε με διαρκεια 5 τεπόζιτα!!!!!!!

Βεβαια το καλυτεροτερ και απολαυστικοτερο ειναι να κανεις την 20κμ ευθεια της θηβας γεμιζοντας ολες τις ταχυτητες στο κοκκινο και κρατωντας το γκαζι φουλα ανοικτο μεχρι το τέλος της!! Με αυτον τον τρόπο οι επικαθησεις που καλειται να καθαριση η 100αρα ¨η τα προσθετα εχουν καει κι εχουν φυγει απο την εξατμιση!!!!

Last edited by GeorgeP; 08-12-2009 at 10:13.
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 08-12-2009, 12:00
funkypervert Ο/Η funkypervert βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Byron
Μηνύματα: 55
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP
Καλυτερα ειναι τα προσθετα με καθαριστικα βαλβιδων, κεφαλων, και κορωνων πιστονιων που και δουλεια κανουν, και ασφαλη για τους καταλυτες ειναι και στοιχιζουν καπου στα 10ε με διαρκεια 5 τεπόζιτα!!!!!!!
Έχεις να προτείνεις κάποιο δοκιμασμένο πρόσθετο?

ευχαριστώ.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 08-12-2009, 15:39
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από funkypervert Εμφάνιση μηνυμάτων
Έχεις να προτείνεις κάποιο δοκιμασμένο πρόσθετο?

ευχαριστώ.
Επι πολλα χρόνια (εποχη Αφρικα και πρωτου Βαραντερο 1990-2003) χρησιμοποιουσα το εικονιζομενο. Redex το ονομα του και το βρισκεις σε μαγαζια με λαδια και βελτιωτικα π.χ. Λαμπριανιδης (http://www.trade-wind.gr/index.php?c...ucts&cat_id=97) αλλα και αλλου!! Σημερα βεβαια υπαρχουν ενα σωρο απο αυτα και κανουν πραγματικα καλη δουλεια αρκει να τα χρησιμοποιεις όπως λεει το ταμπελάκι. Δηλαδη μην σου λεει 10ml ανα 20 λιτρα κι εσυ βάλεις 15ml διότι τοτε το παραπανισιο αντι να καθαρισει θα επικαθισει σαν βρωμα επανω στα μερη που σχεδιαστηκε να καθαρισει!!! Λειτουργουν σωστα αν ακολουθησεις κατα γραμμα τις οδηγιες τους!!
Attached Images
File Type: jpg Redex.jpg (4.4 KB, 10 views)
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 08-12-2009, 13:39
kostas-patra Ο/Η kostas-patra βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: α
Μηνύματα: 668
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων

Προσκυνώ Μεγαλειοτατε!! Πολυ επιτυχημενο και σωστό το παρπανω!!

αυτό πολύ ωραίο μου ακούγεται. λες;είμαι και κωνσταντίνος!

Εγω παρόλες τις ενδελεχείς μετρησεις δεν προσεξα τιποτε απο ολα αυτα στο αυτοκινητο!!!

εγώ το πρόσεξα, γι αυτό το έγραψα

φιλτροχοανες ΚΑΙ ελευθερο φιλτρο δεν συνδυαζονται!! ¨η το ενα θα εχεις ¨η το άλλο!!! Αν εχεις φιλτροχοανες κλαψε το μοτερ μετα απο λιγες χιλιαδες κμ λογω σωματιδιων που πολυ σωστα λες κι εσυ!!!!!

εννοούσα την εισαγωγή κάτω από την σέλα, δεκτή η διόρθωση!

Συμφωνα με μετρησεις τεστ κ.λ.π. σε Ελλαδα και εξωτερικο η 100αρα δεν βοηθαει ουτε την καταναλωση ουτε την καυση!!! Τα 100 οκτανια ειναι ενας αντικροτικος αριθμος και οχι καλυτερη ποιοτητα βενζινης π.χ. πιο καθαρη ¨η πιο πτητικη(εφλεκτη) κ.λ.π. Περιεχει περισσότερα καθαριστικα βεβαια αλλα το κοστος σε βαθος χρόνου ειναι μεγάλο (περιπου μιση μοτοσυκλετα στα 100,000κμ-150,000κμ) το οποιο θα διπλασιαστει διότι συνηθως σε αυτα τα κμ ανοιγουμε κινητηρα για επισκευη. Καλυτερα ειναι τα προσθετα με καθαριστικα βαλβιδων, κεφαλων, και κορωνων πιστονιων που και δουλεια κανουν, και ασφαλη για τους καταλυτες ειναι και στοιχιζουν καπου στα 10ε με διαρκεια 5 τεπόζιτα!!!!!!!

πρότεινα την 100 για τους εξής λόγους

- λόγω αντικροτικών ιδιοτήτων έχεις την εκρηξη την στιγμή που πρέπει, χωρίς να μπερδεύεις τον κινητήρα και να τον καταπονείς,
- με τα καθαριστικά της ξεβουλώνεις τις πίπες των Injection απο κατακαθίδια και εμφράγματα
-νοθεύεται με αμόλυβδη και μεθανόλαδα, ενώ η αμόλυβδη μόνο με μεθανόλαδα
-για θέμα οικονομικότητας σε βάθος 100Kkm δεν το έχω ψάξει, αλλά αν πάρουμε το παράδειγμα των 29 κατασκευαστών πλυντηρίων, οι περισσότεροι προτιμούν απλή αμόλυβδη, άρα έχεις δίκιο

Βεβαια το καλυτεροτερ και απολαυστικοτερο ειναι να κανεις την 20κμ ευθεια της θηβας γεμιζοντας ολες τις ταχυτητες στο κοκκινο και κρατωντας το γκαζι φουλα ανοικτο μεχρι το τέλος της!! Με αυτον τον τρόπο οι επικαθησεις που καλειται να καθαριση η 100αρα ¨η τα προσθετα εχουν καει κι εχουν φυγει απο την εξατμιση!!!!

το κανα φίλε και το εργαλείο σαν να ξεμπούκωσε!

οκ.σεβομαι τις αποψεις σας τις ακουω αλλα σε καμια περιπτωση δεν τις υιοθετω.φιλικα παντα

όσοι δεν έχουν κάτι να χωρίσουν, μιλούν φιλικά!

Last edited by kostas-patra; 08-12-2009 at 13:58. Λόγος: ετσι
Reply With Quote
  #9  
Παλιό 08-12-2009, 16:59
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
πρότεινα την 100 για τους εξής λόγους

- λόγω αντικροτικών ιδιοτήτων έχεις την εκρηξη την στιγμή που πρέπει, χωρίς να μπερδεύεις τον κινητήρα και να τον καταπονείς,
- με τα καθαριστικά της ξεβουλώνεις τις πίπες των Injection απο κατακαθίδια και εμφράγματα
-νοθεύεται με αμόλυβδη και μεθανόλαδα, ενώ η αμόλυβδη μόνο με μεθανόλαδα
-για θέμα οικονομικότητας σε βάθος 100Kkm δεν το έχω ψάξει, αλλά αν πάρουμε το παράδειγμα των 29 κατασκευαστών πλυντηρίων, οι περισσότεροι προτιμούν απλή αμόλυβδη, άρα έχεις δίκιο

Κωστα,

-Για να μην μπερδευεσαι φίλε μου, περισοτερα οκτανια=αργη καυση=καλυτερη καυση=οχι πειρακια αφου το καυσιμο καιγεται ολοκληρο σχεδόν! Αλλα, η αποσταση του 95 με το 100 στις βενζινες ειναι σε απολυτο νουμερο οσο το 1,90 με το 2!!!!
- Το θεμα μεθανόλη, ξερεις ποσα οκτανια ειναι η μεθανολη που νοθευεται η απλη αμολυβδη? 130!!!! Αρα??? Βγάλε το συμπερασμα σου!!!
- Για το θεμα οικονομιας, αν κάποιος σκοπεύει να κρατήσει την Μοτοσυκλέτα του για 4-5 χρόνια με 15000-20000 το χρόνο δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιεί 100οκτάνια διότι οι λιγοστές επικαθήσεις απο την καύση δεν θα ενοχλήσουν κανένα, Αν κάποιος θέλει να την κρατήσει για μια 10ετία+ τοτε υπάρχει ένας λόγος (ως προς τις επικαθησεις και μονον οι οποιες φευγουν με ειδικα προσθετα ως προειπα σε προηγουμενο ποστ στην ιδια ενοτητα) αν και το κόστος πλήρωσης του ρεζερβουαρ με 0,50 λεπτά ακριβότερη βενζίνη σε κάθε λίτρο (12,5e διαφορά το γέμισμα σε 25λιτρο ρεζερβουάρ ήτοι στα 200,000κμ =500 γεμίσματα=6250ε – σχεδόν μιση μοτοσυκλετα) σημαίνει ότι μετά από 10 χρόνια και 150000-200000κμ σε μικτές συνθήκες έχεις πληρώσει τοσα χρήματα σε διαφορά τα οποία αντιστοιχούν σε γενική επισκευή του κινητήρα μαζί με τα ανταλλακτικά του (τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή ελατηρίων, καθαρισμό κορώνας εμβόλου κ.λ.π.) που ούτως η άλλως θα κάνεις αν θέλεις να συνεχίστη η απροβλημάτιστη συμβίωση σου με την καλή σου!! Ακομα αντιστοιχει ισως στα 2/3 της διαφορας χρηματων απο την πωληση της παλιας και αγορας καινουριας μοτο!! ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΑ Η ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΒΓΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!!


Υ.Γ. Μου φαινεται οτι εχεις ψαξιμο τις προσεχεις ημερες!!!

Last edited by GeorgeP; 08-12-2009 at 17:03.
Reply With Quote
  #10  
Παλιό 08-12-2009, 10:39
FANISGS Ο/Η FANISGS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Mar 2009
Περιοχή: SITIA
Μoto: bmw1200gs 2008
Μηνύματα: 1,147
Thumbs down Απάντηση: Τι Μπουζί προτείνετε?

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
βάζοντας φίλτρο ελευθέρας θα δείς διαφορά
βάζοντας εξάτμιση άφτερ θα δείς διαφορά
βάζοντας μπουζι ιριδίου θα δεις διαφορά

αν αξίζει τον κόπο σε καινούριο μηχανάκι;

θα μιλήσω επι παραδείγματι: θυμάσαι τον καραγκιόζη με το γαιδούρι;
πάνω που το συνήθισε να μην πολυτρώει, αλλά να πολυδουλεύει, το γαιδούρι ψόφησε

αν θες να δεις μεγάλη διαφορά άνοιξε κινητήρα, άλλαξε εκκεντροφόρους σε πιο άγριους, άλλαξε πιστόνια, βάλε καρμπυρατέρ, πέτα τα πλαστικά, κάνε την νίκελο(παει πιο γρήγορα!γκαραντι), βγάλε καθρέφτες και να χεις τα γόνατά σου κολλημένα στο τεπόζιτο οδηγώντας με ελαφριά κλίση του κεφαλιού προς τα αριστερά, για να ακούς το σωλήνα της εξάτμισης

μάλλον σε καινούρια μηχανή τίποτα απο αυτά, ίσως σε παπί για ηλικίες που τα πάνε λαμπάδα ζώντας το γκρήκ ντρίμ

σοβαρά:
-με τα ιριδίου θα χεις καλύτερη αντάπόκριση γκαζιού στις χαμηλές απ ότι τα oem, για καλύτερη απόδοση-κατανάλωση, δεν είναι αξιοπρόσεκτη
-με το φίλτρο ελευθέρας θα δείς διαφορά, ιδίως αν το συνδιάσεις με μεγαλύτερες εισαγωγές -εξαγωγές, δηλ εξάτμιση ελευθέρας και φιλτροχοάνη, θα πάρεις μερικά γαιδούρια παραπάνω, αλλά το ελευθέρας είναι ότι λέει, επιτρέπει την είσοδο μικροσωματιδίων που αν σε ενδιαφέρει να κρατήσεις λειτουργικό το εργαλείο σου για όσο, δίχως ρεκτιφιέ θα σου πρότεινα να μην. αν ψάξεις στα ιντερνέτια θα δεις συγκριτικά και θα καταλάβεις

για να βοηθήσεις κατανάλωση και καύση, επέλεγε 100 βενζίνη, να έχεις γρήγορες επιταχύνσεις δίχως drift, να μην κουβαλάς περιττά βάρη και αεροδυναμικές αντιστάσεις
και για το χιούμορ, οι ποδηλάτες ξυρίζουν τις γάμπες!
σαν πολυ τραγικα να μας τα λεει ο φιλος μας.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Τι μας ξημερώνει.... Carduelis Υγεία 9 08-08-2010 15:25
Τι σημαίνει BMW??? gepol Χιούμορ 4 14-10-2009 18:25
Τι είναι GPS Black_Shadow Πλοήγηση - Hardware και Software 10 15-06-2009 23:05
Τι πιστευεις; riko46 Γενικά - Αναβάτης 3 06-05-2009 23:41
Τι λετε.....? danaos Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) 101 14-02-2009 17:39


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:56.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!