![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
βάζοντας φίλτρο ελευθέρας θα δείς διαφορά
βάζοντας εξάτμιση άφτερ θα δείς διαφορά βάζοντας μπουζι ιριδίου θα δεις διαφορά αν αξίζει τον κόπο σε καινούριο μηχανάκι; θα μιλήσω επι παραδείγματι: θυμάσαι τον καραγκιόζη με το γαιδούρι; πάνω που το συνήθισε να μην πολυτρώει, αλλά να πολυδουλεύει, το γαιδούρι ψόφησε αν θες να δεις μεγάλη διαφορά άνοιξε κινητήρα, άλλαξε εκκεντροφόρους σε πιο άγριους, άλλαξε πιστόνια, βάλε καρμπυρατέρ, πέτα τα πλαστικά, κάνε την νίκελο(παει πιο γρήγορα!γκαραντι), βγάλε καθρέφτες και να χεις τα γόνατά σου κολλημένα στο τεπόζιτο οδηγώντας με ελαφριά κλίση του κεφαλιού προς τα αριστερά, για να ακούς το σωλήνα της εξάτμισης μάλλον σε καινούρια μηχανή τίποτα απο αυτά, ίσως σε παπί για ηλικίες που τα πάνε λαμπάδα ζώντας το γκρήκ ντρίμ σοβαρά: -με τα ιριδίου θα χεις καλύτερη αντάπόκριση γκαζιού στις χαμηλές απ ότι τα oem, για καλύτερη απόδοση-κατανάλωση, δεν είναι αξιοπρόσεκτη -με το φίλτρο ελευθέρας θα δείς διαφορά, ιδίως αν το συνδιάσεις με μεγαλύτερες εισαγωγές -εξαγωγές, δηλ εξάτμιση ελευθέρας και φιλτροχοάνη, θα πάρεις μερικά γαιδούρια παραπάνω, αλλά το ελευθέρας είναι ότι λέει, επιτρέπει την είσοδο μικροσωματιδίων που αν σε ενδιαφέρει να κρατήσεις λειτουργικό το εργαλείο σου για όσο, δίχως ρεκτιφιέ θα σου πρότεινα να μην. αν ψάξεις στα ιντερνέτια θα δεις συγκριτικά και θα καταλάβεις για να βοηθήσεις κατανάλωση και καύση, επέλεγε 100 βενζίνη, να έχεις γρήγορες επιταχύνσεις δίχως drift, να μην κουβαλάς περιττά βάρη και αεροδυναμικές αντιστάσεις και για το χιούμορ, οι ποδηλάτες ξυρίζουν τις γάμπες! |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Οταν ειχα το GS ειχα βαλει και γω το blue φιλτρο και τα μπουζι ιριδιου.
Το αποτελεσμα; Μια σκ@τουλ@ και μιση! ![]() Ενας πολυ εμπειρος στο χωρο του μοτοσυκλετισμου και στις BMW ειδικα, μου ειχε πει οταν αλλαξα εξατμιση και ειχα βαλει Leovince, οτι αν δεν βγαλεις καταλυτη, αποτελεσμα δεν προκειται να δεις ο,τι και να βαλεις πανω. Αυτο βεβαια δεν υπηρχε περιπτωση να το κανω ποτε. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
To 1200GS έχει 2 μπουζί ανά κύλινδρο τα οποία δεν ανάβουν ταυτόχρονα αλλά με μία μικρή καθυστέρηση το ένα από το άλλο προκειμένου να επιτύχουν τη καλύτερη δυνατή καύση του μείγματος. Το αποτέλεσμα δεν φαίνεται τόσο στην απόδοση/κατανάλωση του κινητήρα όσο στις εκπομπές καυσαερίων του που πρέπει να ανταποκρίνονται στα όρια χρήσης εντός Ευρωπαικής Ενωσης.
Εάν η επιθυμία σου είναι να "παίξεις" με τα μπουζί, η απάντηση για τα ιριδίου δεν είναι και απαραίτητα αποδοτική. Τα ιριδίου έχουν τη δυνατότητα να δουλεύουν και με "λιγότερο" ρεύμα που μπορεί να προκύψει, ας πούμε, σε μια αστάθεια του κυκλώματος λόγω υπερκατανάλωσης ρεύματος. Τα χρησιμοποίησα σε 1150 GS μια εποχή που εκτιμούσα ότι η μπαταρία μου έκανε "νερά". Δεν ξέρω αν αυτή η "χειρουργική" μου κίνηση έφερε αποτέλεσμα αλλά ηλεκτρικό πρόβλημα στη σπίθα του μπουζί δεν αντιλήφθηκα ποτέ, εξάλλου μετά από κάποιους μήνες άλλαξα και τη μπαταρία. Εκτιμώ ότι σε 1200 GS που έχουν πιο "σοφιστικε" ηλεκτρικό σύστημα (βλ.CAN-BAS) τα μπουζί ιριδίου δεν έχουν λόγο ύπαρξης διότι, κι ας με διορθώσουν οι ειδικοί, εάν ο "εγκέφαλος" αντιληφθεί αστάθεια, κατεβάζει αμέσως το σύστημα και μένεις στο δρόμο περιμένοντας την οδική βοήθεια. Αυτό που πολλοί ίσως δεν γνωρίζουμε είναι ότι τα μπουζί εκ κατασκευής έχουν τη καλύτερη δυνατή απόδοση μέσα σε συγκεκριμένα εύρη θερμακρασιών. Κατασκευάζονται λοιπόν "ψυχρά" , "θερμά" μπουζί αλλά και για ενδιάμεσες θερμοκρασίες. Με λίγα λόγια, ανάλογα με τη μέση θερμοκρασία του περιβάλλοντος, θεωρητικά πάντα, μπορούμε να επιλέξουμε στο "ίδιο νούμερο" μπουζί θερμό ή ψυχρό ή για ενδιάμεσες θερμοκρασίες. Κάποια άλλη στιγμή θα γίνω πιο συγκεκριμένος, βέβαια ειναι πολύ θεωρητικά όλα αυτά, γεγονός όμωςείναι ότι στην αγορά διατίθενται όλες αυτές οι παραλλαγές στα μπουζί.... ![]() |
#5
|
|||||
|
|||||
![]() Απόσπασμα:
Διαφωνω και συμφωνω, διαφωνω διοτι στο Hyundai Accent που τα εβαλα υτε διαφορα στην καταναλωση ειδα (μα καμια!!), ουτε διαφορα στην αποδοση ειδα(μα καμια!!!). Συμφωνω διοτι ο κινητηρας απεκτησε μια σημαντικα πιο γλυκια λειτουργια και κερδισα απο το κοστος κτησης τους (6,5ε το ενα απο Αγγλια) και 3πλασια διαστηματα αλλαγης τους απο τα ΟΕΜ! Τα μαμα αλλαζονται καθε 40,000κμ και τα ιριδιου καθε 120,000κμ!!! Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Απόσπασμα:
Βεβαια το καλυτεροτερ και απολαυστικοτερο ειναι να κανεις την 20κμ ευθεια της θηβας γεμιζοντας ολες τις ταχυτητες στο κοκκινο και κρατωντας το γκαζι φουλα ανοικτο μεχρι το τέλος της!! Με αυτον τον τρόπο οι επικαθησεις που καλειται να καθαριση η 100αρα ¨η τα προσθετα εχουν καει κι εχουν φυγει απο την εξατμιση!!!! Last edited by GeorgeP; 08-12-2009 at 10:13. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
ευχαριστώ. |
#7
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
οκ.σεβομαι τις αποψεις σας τις ακουω αλλα σε καμια περιπτωση δεν τις υιοθετω.φιλικα παντα όσοι δεν έχουν κάτι να χωρίσουν, μιλούν φιλικά! Last edited by kostas-patra; 08-12-2009 at 13:58. Λόγος: ετσι |
#9
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Κωστα, -Για να μην μπερδευεσαι φίλε μου, περισοτερα οκτανια=αργη καυση=καλυτερη καυση=οχι πειρακια αφου το καυσιμο καιγεται ολοκληρο σχεδόν! Αλλα, η αποσταση του 95 με το 100 στις βενζινες ειναι σε απολυτο νουμερο οσο το 1,90 με το 2!!!! - Το θεμα μεθανόλη, ξερεις ποσα οκτανια ειναι η μεθανολη που νοθευεται η απλη αμολυβδη? 130!!!! Αρα??? Βγάλε το συμπερασμα σου!!! - Για το θεμα οικονομιας, αν κάποιος σκοπεύει να κρατήσει την Μοτοσυκλέτα του για 4-5 χρόνια με 15000-20000 το χρόνο δεν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιεί 100οκτάνια διότι οι λιγοστές επικαθήσεις απο την καύση δεν θα ενοχλήσουν κανένα, Αν κάποιος θέλει να την κρατήσει για μια 10ετία+ τοτε υπάρχει ένας λόγος (ως προς τις επικαθησεις και μονον οι οποιες φευγουν με ειδικα προσθετα ως προειπα σε προηγουμενο ποστ στην ιδια ενοτητα) αν και το κόστος πλήρωσης του ρεζερβουαρ με 0,50 λεπτά ακριβότερη βενζίνη σε κάθε λίτρο (12,5e διαφορά το γέμισμα σε 25λιτρο ρεζερβουάρ ήτοι στα 200,000κμ =500 γεμίσματα=6250ε – σχεδόν μιση μοτοσυκλετα) σημαίνει ότι μετά από 10 χρόνια και 150000-200000κμ σε μικτές συνθήκες έχεις πληρώσει τοσα χρήματα σε διαφορά τα οποία αντιστοιχούν σε γενική επισκευή του κινητήρα μαζί με τα ανταλλακτικά του (τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή ελατηρίων, καθαρισμό κορώνας εμβόλου κ.λ.π.) που ούτως η άλλως θα κάνεις αν θέλεις να συνεχίστη η απροβλημάτιστη συμβίωση σου με την καλή σου!! Ακομα αντιστοιχει ισως στα 2/3 της διαφορας χρηματων απο την πωληση της παλιας και αγορας καινουριας μοτο!! ΔΙΟΤΙ ΑΚΟΜΑ Η ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΥΣΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΒΓΕΙ Η ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ!! Υ.Γ. Μου φαινεται οτι εχεις ψαξιμο τις προσεχεις ημερες!!! ![]() ![]() Last edited by GeorgeP; 08-12-2009 at 17:03. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Τι μας ξημερώνει.... | Carduelis | Υγεία | 9 | 08-08-2010 15:25 |
Τι σημαίνει BMW??? | gepol | Χιούμορ | 4 | 14-10-2009 18:25 |
Τι είναι GPS | Black_Shadow | Πλοήγηση - Hardware και Software | 10 | 15-06-2009 23:05 |
Τι πιστευεις; | riko46 | Γενικά - Αναβάτης | 3 | 06-05-2009 23:41 |
Τι λετε.....? | danaos | Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) | 101 | 14-02-2009 17:39 |