View Single Post
  #16  
Παλιό 03-03-2010, 15:25
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ρυθμιση αναρτησης σε F800GS.Πως;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε γιωργο δεν μπερδευoμαι,αυτο που αναφερεις ειναι το στατικο sag,το οποιο ειναι το φαινομενο κατα το οποιο συμπιεζεται η αναρτηση απο το βαρος της μοτοσυκλετας,λογικο ειναι αν σφιξω την προφορτιση πολυ να υποχωρισει λιγοτερο.Να σου δωσω ενα αλλο παραδειγμα;παρε μια πισω αναρτηση στο χερι σου και προφορτισε η
αποφορτισε το ελατηριο τελειος, η αναρτηση δεν θα μεταβαλει το μηκος της , φιλικα παντα
Ναι, ναι αυτο ειναι...... το στατικο sag!!!!

Oμως για την δευτερη παραγραφο εχεις λαθος!!! Εχω αλλαξει σε δυο Βαραντερο πισω αναρτηση, μια εξ αυτων την πηρα και εδωσα ''διαλεξη'' σε άλλο φορουμ μοτοσυκλετας αφου υπηρχαν οι ιδιες αποριες κι ερωτησεις κι εκει!!!
Μετρησαμε το μηκος του αμορτισερ απο τρυπα βιδας σε τρυπα βιδας (απο πανω εως κατω) με το ελατηριο τερμα χαλαρο!! Μετα με το ελατηριο στα +36 κλικς (τερμα σφικτο) το μηκος του αμορτισερ ειχε μεταβληθει στο +5-6 ποντους αν θυμαμαι καλα!!!

Ειναι λογικο εφοσον το εμβολο του αμορτισερ κινειται και εφοσον εφαρμοζει δυναμη επανω του απο το ελατηριο το οποιο μετακινειται προς την εκταση του εμβόλου οταν το σπρωχνει ο βιδωτός κοχλιας της προφορτισης απο την αντιθετη μερια!!!


Παντα φιλικοτατα, συζηταμε δεν τσακωνομαστε!!!
Reply With Quote