GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 03-03-2010, 14:52
bill 800gs Ο/Η bill 800gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2010
Περιοχή: ΛΟΥΤΡΑΚΙ
Μoto: BMW F800GS - YAMAPA WR 250
Μηνύματα: 664
Προεπιλογή Απάντηση: Ρυθμιση αναρτησης σε F800GS.Πως;

Φιλε γιωργο δεν μπερδευoμαι,αυτο που αναφερεις ειναι το στατικο sag,το οποιο ειναι το φαινομενο κατα το οποιο συμπιεζεται η αναρτηση απο το βαρος της μοτοσυκλετας,λογικο ειναι αν σφιξω την προφορτιση πολυ να υποχωρισει λιγοτερο.Να σου δωσω ενα αλλο παραδειγμα;παρε μια πισω αναρτηση στο χερι σου και προφορτισε η
αποφορτισε το ελατηριο τελειος, η αναρτηση δεν θα μεταβαλει το μηκος της , φιλικα παντα
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 03-03-2010, 15:25
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Ρυθμιση αναρτησης σε F800GS.Πως;

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από bill 800gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Φιλε γιωργο δεν μπερδευoμαι,αυτο που αναφερεις ειναι το στατικο sag,το οποιο ειναι το φαινομενο κατα το οποιο συμπιεζεται η αναρτηση απο το βαρος της μοτοσυκλετας,λογικο ειναι αν σφιξω την προφορτιση πολυ να υποχωρισει λιγοτερο.Να σου δωσω ενα αλλο παραδειγμα;παρε μια πισω αναρτηση στο χερι σου και προφορτισε η
αποφορτισε το ελατηριο τελειος, η αναρτηση δεν θα μεταβαλει το μηκος της , φιλικα παντα
Ναι, ναι αυτο ειναι...... το στατικο sag!!!!

Oμως για την δευτερη παραγραφο εχεις λαθος!!! Εχω αλλαξει σε δυο Βαραντερο πισω αναρτηση, μια εξ αυτων την πηρα και εδωσα ''διαλεξη'' σε άλλο φορουμ μοτοσυκλετας αφου υπηρχαν οι ιδιες αποριες κι ερωτησεις κι εκει!!!
Μετρησαμε το μηκος του αμορτισερ απο τρυπα βιδας σε τρυπα βιδας (απο πανω εως κατω) με το ελατηριο τερμα χαλαρο!! Μετα με το ελατηριο στα +36 κλικς (τερμα σφικτο) το μηκος του αμορτισερ ειχε μεταβληθει στο +5-6 ποντους αν θυμαμαι καλα!!!

Ειναι λογικο εφοσον το εμβολο του αμορτισερ κινειται και εφοσον εφαρμοζει δυναμη επανω του απο το ελατηριο το οποιο μετακινειται προς την εκταση του εμβόλου οταν το σπρωχνει ο βιδωτός κοχλιας της προφορτισης απο την αντιθετη μερια!!!


Παντα φιλικοτατα, συζηταμε δεν τσακωνομαστε!!!
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ρυθμιση εις ντιζες γκαζιου στις R1200GS/A BOXER Τεχνικά θέματα - DIY 25 03-01-2012 21:28
MY F800GS mrdaellis Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) 17 23-04-2010 09:47
Πως να κρυφτείτε στο γραφείο σε 5″ !! Alext Αστεία Video 7 08-09-2009 17:15
f800gs-f800st Antisocial13 Τεχνικά θέματα διάφορα 29 26-08-2009 13:54
Πως σπάτε τα νεύρα των άλλων σε 3' Alext Χιούμορ 3 29-06-2009 23:50


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:38.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!