View Single Post
  #10  
Παλιό 14-04-2010, 12:20
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: ΠΥΡΑΚΤΩΜΕΝΟΣ ΣΩΛΗΝΑΣ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Carduelis Εμφάνιση μηνυμάτων
Ama sou tyxei na peseis se diadilwsi sto kendro tis Athinas kalokairiatika kai xreiastei na sernesai gia kana 20lepto tha deis tis mpares na anevenoun dyo-dyo kai na myrizeis sidero liwmeno.
Tromos!!!!!!
Γιατρέ σε περίμενα στη γωνία! Στα greeklish το κέντρο είναι kedro (όπως το γράφει ο γιός μου!!!(baba eimai kedro...))

Επί του θέματος, αν προβλέπεις ότι θα μείνεις πάνω από ένα δυο λεπτά στο ρελαντί, καλό είναι να σβήνεις τη μηχανή. Μετά από δύο λεπτά που την ξανάβαζα μπροστά, έδειχνε μία μπάρα λιγότερο. Βέβαια θέλει μελέτη τώρα, ποια καταπόνηση είναι χειρότερη για τα μέταλλα. Η μηχανική - θερμική από το σβήσε άναψε τον κινητήρα, ή η θερμική από την άνοδο της θερμοκρασίας.

Καινούργιο όταν ήταν το δικό μου πάντως σε σκληρά εντούρα στα λιβάδια και στις λάσπες του Βελγίου, είχε ανάψει όλες τις μπάρες χωρίς πρόβλημα βέβαια...
Reply With Quote