![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#21
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() Επί του θέματος, αν προβλέπεις ότι θα μείνεις πάνω από ένα δυο λεπτά στο ρελαντί, καλό είναι να σβήνεις τη μηχανή. Μετά από δύο λεπτά που την ξανάβαζα μπροστά, έδειχνε μία μπάρα λιγότερο. Βέβαια θέλει μελέτη τώρα, ποια καταπόνηση είναι χειρότερη για τα μέταλλα. Η μηχανική - θερμική από το σβήσε άναψε τον κινητήρα, ή η θερμική από την άνοδο της θερμοκρασίας. Καινούργιο όταν ήταν το δικό μου πάντως σε σκληρά εντούρα στα λιβάδια και στις λάσπες του Βελγίου, είχε ανάψει όλες τις μπάρες χωρίς πρόβλημα βέβαια... |
#22
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Αυτό ηταν κατι που ηθελα να ρωτησω... "στις ποσες μπαρες σταματαμε και περιμενουμε να κρυωσει ? " Αλλα με κάλυψες! Δεν σταματαμε. Καλα καταλαβα ? |
#23
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Κινητήρες σύγχρονοι που έχουν κατασκευαστεί μετά τη δεκατία του 70 είναι "fire and forget", άλλα μέταλλα, άλλα λάδια, βάζεις μπρος και φεύγεις! Τώρα, μια φορά που είπα στο μάστορα που μου έφτιαξε τον μπόξερ του 1954, ότι τη ζεσταίνω λίγο το πρωι πριν φύγω, με κοίταξε με μισό μάτι και με ρώτησε: "Γιατί;;;" Πρόσφατα σε κάποιο άλλο ποστ γράφτηκε ότι την μεγαλύτερη ζημιά και φθορά ένας κινητήρας την παθαίνει στα πρώτα 2 λεπτά της λειτουργίας του και ιδίως αν δουλεύει στο ρελαντί. Γι αυτό τα αυτόματα "choke", με το που βάζεις μπρος ανεβάζουν πολύ τις στροφές για να πάει το λαδάκι γρήγορα παντού. Αν μιλάμε για μεγάλες μηχανές ντήζελ σε πλοία πχ, χιλιάδων κυβικών (σε λίτρα τις μετράνε βέβαια) αυτές θέλουν και 4 ώρες πριν προθέρμανση του μπλοκ στους 50-60 βαθμούς με ζεστό νερό. Άλλο πράγμα. |
#24
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Λεπτομέρειες για ψιλολόγους όλα αυτά βέβαια, που ψάχνονται με τις 1-2 μπάρες πάνω κάτω. Δεν έχει ανάγκη το εργαλείο. Από τα παλιά χρόνια! |
#25
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
δεν ξερω ρε παιδια .. εγω το ζεσταμα θα το κανω ... ειμαι λιγο ξεροκεφαλος ??? απο τη ΒΜW οταν ειχα παρει ενα 520ι ΤΟΥ '01 μου ειχαν πει .. το αφηνεις 2 λεπτα να δουλεψει , ξεκινας και μεχρι να ανεβασει 2 γραμμες , πας μεχρι 2500 στροφες / λεπτο ... εχω κανει με το συγκεκριμενο 230.000 χιλιομετρα... Μονο δισκο ζητησε .. δεν μπορω να ξερω σιγουρα τι θα παθαινε αν το δουλευα διαφορετικα .. αλλα ετσι οπως το δουλεψα ... με εχει βγαλει ασπροπροσωπο ... και ολα τα μηχανηματα που εχω και δουλευω ... σε αντιθεση με τη μητερα μου που εβαλε μπροστα ενα mitsubishi L200 diesel 3000 cc του '03 , ξεκινησε χωρις ζεσταμα και την επομενη ημερα το αυτοκινητο αλλαξε βαλβιδες ... ??? καποιος με μηχανικες γνωσεις να μας εξηγησει τι ακριβως γινεται ... υπαρχει ??? |
#26
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() ![]() ![]() |
#27
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
Καποτε τα μπιστονια ηταν απο αλουμινιο ''Χ'' με περισσοτερο σιδηρο και λιγοτερο αλουμινιο......τωρα εξολοκληρου απο αλουμινιο με 0.1% σιδηρο ετσι για να μην τρυπάνε!!!!! Καποτε τα λαδια ηταν προδιαγραφων SE και τωρα εχουν φτασει την SH και προχωράνε Καποτε το καρμπυρατερ ηταν νόμος...... τωρα ο ψεκασμος 5ης γενιας!!!! Καποτε τα diesel χρειαζοντουσαν προθερμανση καυσιμου...... τωρα βαζεις μπρος και φευγεις!!!!!! Διοτι το ζητουμενο ειναι το ζεσταμα του λαδιου και οχι του μετάλλου!!! Και μιας και το μεταλλο λογω τριβης ζεσταινεται ΠΟΛΥ γρηγορα απο οτι ΟΛΟ το λαδι στην ελαιολεκανη οταν το ζεσταινεις ακινητο η διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ τους ειναι τεραστια (ζεστα τα μεταλλα κρυο το λαδι) οποταν εχεις ελλιπη λιπανση (αφου η κινηματικη ροη και οι ιδιοτητες του λαδιου επιτυγχανονται μονον οταν ειναι σε θερμοκρασια λειτουργιας) και κανεις ''ζημια'' στον κινητηρα!! Ειδικα σε εναν αεροψυκτο!!!!!!! Γενικα η εξελιξη των μετάλλων και των λαδιων λεει βαζεις μπρος και σιγα σιγα ξεκινας και ζεσταινεις οδηγωντας και ποτε εν σταση!!! Το βαραντερο στο βιβλιο τους λεει ''start the engine, let it idle until the first bar appear and then you may drive....'', οταν ομως τους εγραψα ενα γραμμα (στην Ιαπωνια) για το τι λαλακιες γραφουν μου απαντησαν '' it is an old addition which you may forget following the recent mechanical developments of metallurgy and oil industry improvements!!!'' Με άλλα λογια ''βαζεις μπροστα και ζεσταινεις στον δρόμο!!!! Ελπιζω να σε καλυψα!!!! |
#28
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Last edited by pkar; 14-04-2010 at 16:03. |
#29
|
|||
|
|||
![]()
Δεν περιμένω σε κανένα όχημα να ζεσταθεί και να φύγω. Βάζω μπροστά, φοράω κράνος και γάντια και ξεκινώ. Χαλαρά μέχρι να ζεσταθεί και όχι να ανέβει η θερμοκρασία του νερού αλλά αυτή του λαδιού που έχει μεγαλύτερη σημασία. Αφού συμβούν αυτά τότε θα ζορίσω το μοτέρ.
|
#30
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
EYXARISTW POLU ... ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ... ΜΕΓΑ GEORGE P ... |
![]() |
|
|