View Single Post
  #1  
Παλιό 20-04-2010, 17:21
loulou1100gs Ο/Η loulou1100gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-Κέντρο, πιό κέντρο δεν γίνεται...
Μoto: R1100GS-XRV 650 και NX650 Dominator-ΧRV 750 RD 07-XTZ 750 Super Tenere
Μηνύματα: 615
Προεπιλογή Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά εξουσιοδοτημενου συνεργείου

Το έχω ξαναγράψει αλλά...Από το έτος 2000 ήδη, κατ' εφαρμογήν ευρωπαϊκής οδηγίας, είναι πλέον νόμος του κράτους μας και υποχρεούνται να τον εφαρμόζουν άπαντες το εξής:
όταν ο κάτοχος οχήματος χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες συνεργείου που είναι νόμιμο, με πτυχιούχο μηχανικό ο οποίος χρησιμοποιεί αναγνωρισμένης ποιότητας υλικά, τότε δεν χάνεται η εγγύηση, ο μηχανικός έχει το δικαίωμα να σφραγίσει το βιβλιαράκι και η εδώ αντιπροσωπεία υποχρεούται να αναγνωρίσει την σφραγίδα αυτή. ΞΥΠΝΑΤΕ.Μην "παραμυθιάζεστε" με τους εξουσιοδοτημένους.Εκτός κι αν α σας αρέσει να σας πιάνουν τον πωπούλη.
Βασίλη:
1) δεν είναι εφικτό να είναι ο πελάτης παρών στην εργασία του συνεργείου. Πολλές φορές καθίσταται και ενοχλητικό. Προϋποτίθεται σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
2)Εχετε το δικαίωμα να πάτε στο συνεργείο τα υλικά της επιλογής σας (λάδια,τακάκια,μπουζί, φίλτρα) και να απαιτήσετε την τοποθέτησή τους. Αν υπάρξει αντίρρηση, ζητήσετε να σημειωθεί στο βιβλιαράκι ότι μπήκαν "τα χ ή τα ψ αναλώσιμα".
3)Το γεγονός ότι η "μαμά" εταιρία συνιστά την χρήση του τάδε ή του δείνα λαδιού δεν σημαίνει αυτοδικαίως και δική μας υποχρέωση χρήσης του. Π.χ. παλιότερα συνιστούσε λάδι Aral το οποίο στις ελληνικές συνθήκες/θερμοκρασίες απλά δεν δούλευε...
4)Με την σφράγιση του βιβλίου service να ζητάτε την αναγραφή του επωνύμου αυτού που βάζει τη σφραγίδα
Reply With Quote