GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Γενικά - Μοτοσυκλέτα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 20-04-2010, 17:21
loulou1100gs Ο/Η loulou1100gs βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ-Κέντρο, πιό κέντρο δεν γίνεται...
Μoto: R1100GS-XRV 650 και NX650 Dominator-ΧRV 750 RD 07-XTZ 750 Super Tenere
Μηνύματα: 615
Προεπιλογή Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά εξουσιοδοτημενου συνεργείου

Το έχω ξαναγράψει αλλά...Από το έτος 2000 ήδη, κατ' εφαρμογήν ευρωπαϊκής οδηγίας, είναι πλέον νόμος του κράτους μας και υποχρεούνται να τον εφαρμόζουν άπαντες το εξής:
όταν ο κάτοχος οχήματος χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες συνεργείου που είναι νόμιμο, με πτυχιούχο μηχανικό ο οποίος χρησιμοποιεί αναγνωρισμένης ποιότητας υλικά, τότε δεν χάνεται η εγγύηση, ο μηχανικός έχει το δικαίωμα να σφραγίσει το βιβλιαράκι και η εδώ αντιπροσωπεία υποχρεούται να αναγνωρίσει την σφραγίδα αυτή. ΞΥΠΝΑΤΕ.Μην "παραμυθιάζεστε" με τους εξουσιοδοτημένους.Εκτός κι αν α σας αρέσει να σας πιάνουν τον πωπούλη.
Βασίλη:
1) δεν είναι εφικτό να είναι ο πελάτης παρών στην εργασία του συνεργείου. Πολλές φορές καθίσταται και ενοχλητικό. Προϋποτίθεται σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
2)Εχετε το δικαίωμα να πάτε στο συνεργείο τα υλικά της επιλογής σας (λάδια,τακάκια,μπουζί, φίλτρα) και να απαιτήσετε την τοποθέτησή τους. Αν υπάρξει αντίρρηση, ζητήσετε να σημειωθεί στο βιβλιαράκι ότι μπήκαν "τα χ ή τα ψ αναλώσιμα".
3)Το γεγονός ότι η "μαμά" εταιρία συνιστά την χρήση του τάδε ή του δείνα λαδιού δεν σημαίνει αυτοδικαίως και δική μας υποχρέωση χρήσης του. Π.χ. παλιότερα συνιστούσε λάδι Aral το οποίο στις ελληνικές συνθήκες/θερμοκρασίες απλά δεν δούλευε...
4)Με την σφράγιση του βιβλίου service να ζητάτε την αναγραφή του επωνύμου αυτού που βάζει τη σφραγίδα
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 20-04-2010, 20:16
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά εξουσιοδοτημενου συνεργείου

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από loulou1100gs Εμφάνιση μηνυμάτων
Το έχω ξαναγράψει αλλά...Από το έτος 2000 ήδη, κατ' εφαρμογήν ευρωπαϊκής οδηγίας, είναι πλέον νόμος του κράτους μας και υποχρεούνται να τον εφαρμόζουν άπαντες το εξής:
όταν ο κάτοχος οχήματος χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες συνεργείου που είναι νόμιμο, με πτυχιούχο μηχανικό ο οποίος χρησιμοποιεί αναγνωρισμένης ποιότητας υλικά, τότε δεν χάνεται η εγγύηση, ο μηχανικός έχει το δικαίωμα να σφραγίσει το βιβλιαράκι και η εδώ αντιπροσωπεία υποχρεούται να αναγνωρίσει την σφραγίδα αυτή. ΞΥΠΝΑΤΕ.Μην "παραμυθιάζεστε" με τους εξουσιοδοτημένους.Εκτός κι αν α σας αρέσει να σας πιάνουν τον πωπούλη.
Βασίλη:
1) δεν είναι εφικτό να είναι ο πελάτης παρών στην εργασία του συνεργείου. Πολλές φορές καθίσταται και ενοχλητικό. Προϋποτίθεται σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης.
2)Εχετε το δικαίωμα να πάτε στο συνεργείο τα υλικά της επιλογής σας (λάδια,τακάκια,μπουζί, φίλτρα) και να απαιτήσετε την τοποθέτησή τους. Αν υπάρξει αντίρρηση, ζητήσετε να σημειωθεί στο βιβλιαράκι ότι μπήκαν "τα χ ή τα ψ αναλώσιμα".
3)Το γεγονός ότι η "μαμά" εταιρία συνιστά την χρήση του τάδε ή του δείνα λαδιού δεν σημαίνει αυτοδικαίως και δική μας υποχρέωση χρήσης του. Π.χ. παλιότερα συνιστούσε λάδι Aral το οποίο στις ελληνικές συνθήκες/θερμοκρασίες απλά δεν δούλευε...
4)Με την σφράγιση του βιβλίου service να ζητάτε την αναγραφή του επωνύμου αυτού που βάζει τη σφραγίδα
χρονια τα λεω αλλα στου κουφου την πορτα...........!!!
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 20-04-2010, 20:49
Fast&Furious Ο/Η Fast&Furious βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Αγιος Δημητριος
Μηνύματα: 358
Προεπιλογή Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά εξουσιοδοτημενου συνεργείου

Το κακο ειναι πως αυτο θα γινεται κατα καιρους γιατι απλα δεν παιρνουν παραδειγμα τους εαυτους τους,και να κατσουν να σκεφτουν εμενα θα μου αρεσε κατι τετοιο???????..
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 20-04-2010, 20:53
vpentza Ο/Η vpentza βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Καλλιθεα/Αθηνα
Μoto: R1200 GS SE
Μηνύματα: 5,102
Προεπιλογή Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά εξουσιοδοτημενου συνεργείου

ο κακός επαγγελματίας ζητάει άψογη συμπεριφορά ενώ στο μαγαζί του κάνει ακριβώς ότι δεν θέλει να του κάνουν.
Όλοι στο κύκλο μας έχουμε τέτοια παραδείγματα....
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 20-04-2010, 21:46
Arkas Ο/Η Arkas βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Dec 2008
Περιοχή: Νέα Σμύρνη - Αθήνα
Μoto: R 1200 RT - R 1200 GS Adventure - KTM 640 Adventure - beverly 500 ie
Μηνύματα: 33,829
Προεπιλογή Απάντηση: Απαράδεκτη συμπεριφορά εξουσιοδοτημενου συνεργείου

Πραγματικά λυπηρά φαινόμενα...
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Απαράδεκτη απάντηση από Γερμανία pattakos Τεχνικά θέματα διάφορα 41 19-04-2010 17:30
Απαράδεκτη Αναμονή Ανταλλακτικού !!! pkar Γενικά - Μοτοσυκλέτα 42 02-11-2009 12:08
Ευθύνη από λάθος εξουσιοδοτημένου συνεργείου !!!!!!!!!!!! riko46 Γενικά - Αναβάτης 9 18-07-2009 16:49


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 01:08.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!