![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Το έχω ξαναγράψει αλλά...Από το έτος 2000 ήδη, κατ' εφαρμογήν ευρωπαϊκής οδηγίας, είναι πλέον νόμος του κράτους μας και υποχρεούνται να τον εφαρμόζουν άπαντες το εξής:
όταν ο κάτοχος οχήματος χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες συνεργείου που είναι νόμιμο, με πτυχιούχο μηχανικό ο οποίος χρησιμοποιεί αναγνωρισμένης ποιότητας υλικά, τότε δεν χάνεται η εγγύηση, ο μηχανικός έχει το δικαίωμα να σφραγίσει το βιβλιαράκι και η εδώ αντιπροσωπεία υποχρεούται να αναγνωρίσει την σφραγίδα αυτή. ΞΥΠΝΑΤΕ.Μην "παραμυθιάζεστε" με τους εξουσιοδοτημένους.Εκτός κι αν α σας αρέσει να σας πιάνουν τον πωπούλη. Βασίλη: 1) δεν είναι εφικτό να είναι ο πελάτης παρών στην εργασία του συνεργείου. Πολλές φορές καθίσταται και ενοχλητικό. Προϋποτίθεται σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης. 2)Εχετε το δικαίωμα να πάτε στο συνεργείο τα υλικά της επιλογής σας (λάδια,τακάκια,μπουζί, φίλτρα) και να απαιτήσετε την τοποθέτησή τους. Αν υπάρξει αντίρρηση, ζητήσετε να σημειωθεί στο βιβλιαράκι ότι μπήκαν "τα χ ή τα ψ αναλώσιμα". 3)Το γεγονός ότι η "μαμά" εταιρία συνιστά την χρήση του τάδε ή του δείνα λαδιού δεν σημαίνει αυτοδικαίως και δική μας υποχρέωση χρήσης του. Π.χ. παλιότερα συνιστούσε λάδι Aral το οποίο στις ελληνικές συνθήκες/θερμοκρασίες απλά δεν δούλευε... 4)Με την σφράγιση του βιβλίου service να ζητάτε την αναγραφή του επωνύμου αυτού που βάζει τη σφραγίδα |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Το κακο ειναι πως αυτο θα γινεται κατα καιρους γιατι απλα δεν παιρνουν παραδειγμα τους εαυτους τους,και να κατσουν να σκεφτουν εμενα θα μου αρεσε κατι τετοιο???????..
![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
ο κακός επαγγελματίας ζητάει άψογη συμπεριφορά ενώ στο μαγαζί του κάνει ακριβώς ότι δεν θέλει να του κάνουν.
Όλοι στο κύκλο μας έχουμε τέτοια παραδείγματα.... ![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Πραγματικά λυπηρά φαινόμενα...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Απαράδεκτη απάντηση από Γερμανία | pattakos | Τεχνικά θέματα διάφορα | 41 | 19-04-2010 17:30 |
Απαράδεκτη Αναμονή Ανταλλακτικού !!! | pkar | Γενικά - Μοτοσυκλέτα | 42 | 02-11-2009 12:08 |
Ευθύνη από λάθος εξουσιοδοτημένου συνεργείου !!!!!!!!!!!! | riko46 | Γενικά - Αναβάτης | 9 | 18-07-2009 16:49 |