View Single Post
  #7  
Παλιό 26-07-2010, 20:13
Ligo Ο/Η Ligo βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jun 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: GS1200 R
Μηνύματα: 62
Προεπιλογή Απάντηση: Συντήρηση φρένων.

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kostas-patra Εμφάνιση μηνυμάτων
... my R1200GS Ioannis Panagiotidis: ...προετοιμασία για αλλαγη λαστιχα

απάντηση δίνει αναλυτικά και με οδηγίες εδώ ο γιάννος κάπου στο κάτω μέρος της σελίδας

προσοχή
-πάντα με γάντια
-αποφεύγουμε να μυρίσουμε την σκόνη των τακακιών
-δεν λύνουμε τα δύο μέρη της δαγκάνας
-πάστα βάζουμε πίσω από τα τακάκια, ειδική για τακάκια φρένων
-δεν χρησιμοποιούμε ελαιώδη επιχρίσματα
-πλένουμε εξωτερικά τις δαγκάνες και τα πιστονάκια με νερό και καθαριστικό φρένων
-ελέγχουμε την κινητικότητα των πιστονιών, αν είναι κολλημένα πατώντας ελαφρώς την μανέτα, για να μην πεταχτούν τα εμβολάκια εκτός και τα επαναπιέζουμε πίσω
-αν δούμε σημαντική δυσκολία και δεν είμαστε σίγουροι για το τι κάνουμε, ας το αφήσουμε για κάποιον έμπειρο και ειδικό
-με τα φρένα δεν παίζεις, μόνο με του μυαλού και καλό είναι διατηρείς σωας τας φρένας, όπου και αν βρίσκονται
-προσέχουμε να μην γρατζουνίσουμε τα πιστονάκια, μην τσακίσουμε ή τραυματίσουμε ή καταστρέψουμε τα τσιμουχάκια με μηχανικό ή χημικό τρόπο
-η χρήση γράσου ή λαδιού επί των τακακιών ή της δισκόπλακας ισούται με λογική κατεβάσματος από πολυκατοικί, όχι από τις σκάλες ή το ασανσέρ, αλλά από το μπαλκόνι, δηλ ούτε γι αστείο. τα λάθη και οι βλακείες διορθώνονται με μπόλικο καθαριστικό φρένων
-το γρασοδάκτυλο καθαρίζεται με πριονίδι ή με λάδι ή με άμμο ή με σκόνη πλυντηρίου και δεν χρησιμοποιείται εντός της μύτης πριν ενδελεχώς καθαριστεί, για την αποφυγή λάθος συμπεράσματων!



αυτά τα ολίγα




υ.γ. αφήστε τις μπύρες οταν αλλάζετε τακάκιαΜετά την αλλαγή να πιείτε δύο
Reply With Quote