View Single Post
  #2  
Παλιό 29-07-2010, 10:17
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Περί βαλβολίνης….

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από kotskofi Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευκαιρίας δοθείσης και χωρίς να θέλω να χαλάσω το thread, θα κάνω την εξής σχετική με βαλβολίνες ερώτηση: Εχω ένα 1150 gs, άλλαξα πρόσφατα βαλβολίνη σαζμαν και διαφορικό. Στο σαζμαν έβαλα 75/90 GL5 και μην μπορώντας να βρω 80/90 GL5 για το διαφορικό, έβαλα την EPX 90 Castrol GL5, η οποία είναι λίγο πιό "χοντρή". Ρώτησα μηχανικό όπου την πήγα για άλλες δουλειές και μου είπε οκ. Είναι όντως οκ;
Ειναι το ιδιο σαν αντι 15/50 λαδι στον κινητηρα βαλεις 20/50!!! Δεν εχει τεραστια διαφορα!!

Ναι ειναι λιγο χοντρυτερη ως προς την χαμηλοτερη τιμη ιξωδους της και το αν ειναι ΟΚ ¨η οχι εξαρταται απο το αν η κατασκευαστρια εταιρεια του οχηματος σου δινει αυτην την ευχερεια, αναλογως εξωτερικων θερμοκρασιων, οπως π.χ. γινεται στα λαδια κινητηρα!
Αυτο παλι εξαρταται απο τι ανοχες εχει δωσει ο κατασκευαστης στα γραναζια του σαζμαν. Η βαλβολινη λογω ''παχους'' προσδιδει αρκετη αντισταση στην κινηση των γραναζιων, ειδικα σε κρυες συνθηκες, με αποτέλεσμα μεχρι να ζεσταθει να κουμπωνουν οι ταχυτητες με διαφορους ηχους ¨η να μην μπαινουν καθόλου!!!
Παντως 5 πανω 5 κατω στο ιξωδες δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα!! Αν μου ελεγες οτι το 80/90 το εκανες 100/140 θα σου ελεγα αλλαξε τη αμεσως αλλα +/-5........νομιζω ειναι ΟΚ!
Reply With Quote