View Single Post
  #4  
Παλιό 09-09-2010, 21:36
pirate Ο/Η pirate βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Nov 2009
Περιοχή: Ηράκλειο - ΚΡΗΤΗΣ
Μoto: R1200GS
Μηνύματα: 7,343
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Σημειωσε τα παρακατω γενικά πραγματα και αποφασισε!!
  1. το Κ&Ν ΔΕΝ αφηνει σωματιδια να περασουν!!! Τα διυθητικα χαρτια (οι τρυπες που επιτρεπουν στον αερα να περασει) απο τα οποια αποτελουνται τα φιλτρα μετριωνται σε ''microns''!! Τα Κ&Ν εχουν μικροτερα ''microns'' αλλα απειρως καλυτερης ποιοτητας χαρτι με αποτελεσμα να επιτρεπει περισσοτερο καθαρο αερα να εισχωρησει διευκολυνοντας την ναπνοη του κινητρα. ομως.....
  2. τα παραπανω ειναι καλα και αγια για μοντελα με καρμπυρατερ!!! Στα ψεκαστα που ολα καθοφηγουνται απο αισθητηρες τα δεδομενα των οποιων μεταβιβαζονται στον ηλεκτρονικο εγκεφαλο ο οποιος με την σειρα του προσδιοριζει την ποσοτητα του καυσιμου που θα δωσει σε σχεση με τον εισερχομενο αερα ενδεχεται να δημιουργησει προβλημα μιγματος!!! Αυτο διοτι ο ηλεκτρονικος εγκεφαλος που προειπα εχει ορισμενες παραμετρους που μπορει να διαχειριστει! Δεν ειναι κατασκευασμενος απο το μειον (απειρο) μεχρι το συν (+) απειρο εισερχομενου αερα/οξυγονου!!! Με άλλα λογια μπορει στα 2000μ υψομετρο να διαχειριζεται επαρκως την ελειψη οξυγονου και να δινει περισσοτερο καυσιμο ωστε να λειτουργησει ο κινητηρας αλλα στα 2500 να αδυνατει και ο κινητρας να αγκομαχει!!
    Το ιδιο συμβαινει και με την περίσσια αερα, εκει η περισσια οξυγονου κανει το μειγμα φτωχοτερο με αποτελεσμα ο κινητηρας να δουλευει ''φτωχά''
  3. Τα παραπανω χειροτερευουν αν συνδυαστουν με εξατμισεις ελευθερας!!! Διοτι δεδομενου οτι τα καυσαερια και η διαδρομη αυτων μεχρι την ατμοσφαιρα παιζει σηματικοτατο ρολο στην αποδοση ενος κινητηρα, ο κατασκευαστης εχει ορισει συγκεκριμενη διαδρομη των καυσαεριων ουτως ωστε να παρει το μεγιστο σε τιμες ροπης (κυριως) και ιπποδυναμης και οι εξατμισεις αυτες διαφοροποιουν αυτην την διαδρομη με αποτελεσματα οχι παντα καλα!! Μην πιστευετε τα διαγραμματα ιπποδυναμης που δημοσιευουν αυτες οι εξατμισεις διοτι συνδυαζονται και με διαφορα ηλεκτρονικα βοηθηματα π.χ. power commander, rapid bike κ.λ.π΄ για να δειξουν αυτο που δημοσιευεται!! Οπου εκει παιζουν με τους διατιθεμενους χαρτες τους κια ανεβαζουν/κατεβαζουν το μειγμα κατα το δοκουν!! Ακομα λιγη υγρασια παραπανω στις ρυθμισεις του δυναμομετρου ειναι αρκετο για...παραποιηση στοιχειων!!
  4. Τα παραπανω 1 και 2 ειναι γενικοι κανονες και δεν αφορουν μονο την GS αλλα και ολα τα ψεκαστα! Στα 1150 εχουν παρατηρηθει τα 1&2 και οταν ανεβηκαν σε δυναμομετρο η ελλειψη ιποδυναμης αγγιζε το 10-12%!!! Δεν ξερω αν στα 1200 ο εγκεφαλος εχει αναβαθμιστει ωστε να αντιπαρερχεται τα 1 & 2.
Σημ. Σε βαραντερο ψεκαστο πριν την τοποθετηση φιλτρου αερα και εξατμισης το δυναμομετρο εδειξε 85 ιππους και μετα την τοποθετηση τους.......79-80!! Με την προσθηκη power commander ανεβηκε στους 87!!!!

ζωγράφισες πάλι .......
Reply With Quote