GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Μοτοσυκλέτα > Τεχνικά θέματα διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
 
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
Prev Previous Post   Next Post Next
  #2  
Παλιό 09-09-2010, 18:14
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από DIOYK1381 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ξέρω οτι το θεμα εχει ξανα ανοιχτει αλλα δεν μπορεσα να βγαλω συμπερασματα, δεν με ενδιαφερει μονο η αποδοση αλλα κ η καλη λειτουργια το κινητηρα.
καποιο λενε οτι το Κ&N αφηνει σωματιδια σκονησ να περνανε,καποιοι οτι ειναι το καλυτερο σε συνδυασμο με acrapovic.Το θεμα ειναι οτι τωρα με την acrpovic φοραω το μαμα φιλτρο κ βλεπω οτι υπαρχει ενα θεματακι με την εισαγωγη του αερα,μου φαινεται ελλιπεις!!
προτασεις δεκτες!!!
ευχαριστω εκ των προτερων!!!
*σημειωση* κινουμε ασφαλτο κ σπανια σε χωμα!!!
Σημειωσε τα παρακατω γενικά πραγματα και αποφασισε!!
  1. το Κ&Ν ΔΕΝ αφηνει σωματιδια να περασουν!!! Τα διυθητικα χαρτια (οι τρυπες που επιτρεπουν στον αερα να περασει) απο τα οποια αποτελουνται τα φιλτρα μετριωνται σε ''microns''!! Τα Κ&Ν εχουν μικροτερα ''microns'' αλλα απειρως καλυτερης ποιοτητας χαρτι με αποτελεσμα να επιτρεπει περισσοτερο καθαρο αερα να εισχωρησει διευκολυνοντας την ναπνοη του κινητρα. ομως.....
  2. τα παραπανω ειναι καλα και αγια για μοντελα με καρμπυρατερ!!! Στα ψεκαστα που ολα καθοφηγουνται απο αισθητηρες τα δεδομενα των οποιων μεταβιβαζονται στον ηλεκτρονικο εγκεφαλο ο οποιος με την σειρα του προσδιοριζει την ποσοτητα του καυσιμου που θα δωσει σε σχεση με τον εισερχομενο αερα ενδεχεται να δημιουργησει προβλημα μιγματος!!! Αυτο διοτι ο ηλεκτρονικος εγκεφαλος που προειπα εχει ορισμενες παραμετρους που μπορει να διαχειριστει! Δεν ειναι κατασκευασμενος απο το μειον (απειρο) μεχρι το συν (+) απειρο εισερχομενου αερα/οξυγονου!!! Με άλλα λογια μπορει στα 2000μ υψομετρο να διαχειριζεται επαρκως την ελειψη οξυγονου και να δινει περισσοτερο καυσιμο ωστε να λειτουργησει ο κινητηρας αλλα στα 2500 να αδυνατει και ο κινητρας να αγκομαχει!!
    Το ιδιο συμβαινει και με την περίσσια αερα, εκει η περισσια οξυγονου κανει το μειγμα φτωχοτερο με αποτελεσμα ο κινητηρας να δουλευει ''φτωχά''
  3. Τα παραπανω χειροτερευουν αν συνδυαστουν με εξατμισεις ελευθερας!!! Διοτι δεδομενου οτι τα καυσαερια και η διαδρομη αυτων μεχρι την ατμοσφαιρα παιζει σηματικοτατο ρολο στην αποδοση ενος κινητηρα, ο κατασκευαστης εχει ορισει συγκεκριμενη διαδρομη των καυσαεριων ουτως ωστε να παρει το μεγιστο σε τιμες ροπης (κυριως) και ιπποδυναμης και οι εξατμισεις αυτες διαφοροποιουν αυτην την διαδρομη με αποτελεσματα οχι παντα καλα!! Μην πιστευετε τα διαγραμματα ιπποδυναμης που δημοσιευουν αυτες οι εξατμισεις διοτι συνδυαζονται και με διαφορα ηλεκτρονικα βοηθηματα π.χ. power commander, rapid bike κ.λ.π΄ για να δειξουν αυτο που δημοσιευεται!! Οπου εκει παιζουν με τους διατιθεμενους χαρτες τους κια ανεβαζουν/κατεβαζουν το μειγμα κατα το δοκουν!! Ακομα λιγη υγρασια παραπανω στις ρυθμισεις του δυναμομετρου ειναι αρκετο για...παραποιηση στοιχειων!!
  4. Τα παραπανω 1 και 2 ειναι γενικοι κανονες και δεν αφορουν μονο την GS αλλα και ολα τα ψεκαστα! Στα 1150 εχουν παρατηρηθει τα 1&2 και οταν ανεβηκαν σε δυναμομετρο η ελλειψη ιποδυναμης αγγιζε το 10-12%!!! Δεν ξερω αν στα 1200 ο εγκεφαλος εχει αναβαθμιστει ωστε να αντιπαρερχεται τα 1 & 2.
Σημ. Σε βαραντερο ψεκαστο πριν την τοποθετηση φιλτρου αερα και εξατμισης το δυναμομετρο εδειξε 85 ιππους και μετα την τοποθετηση τους.......79-80!! Με την προσθηκη power commander ανεβηκε στους 87!!!!

Last edited by GeorgeP; 09-09-2010 at 18:20.
Reply With Quote
 


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Ελευθερο Φίλτρο για 1200GS!! johnkrassas Εξοπλισμός μοτοσικλέτας 24 26-02-2010 00:11
ACRAPOVIC για R-1200 GS george81 Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 9 22-01-2010 23:09
ζητειται εξατμιση akrapovic για gs 1200.... L3f Ζήτηση 1 03-12-2009 16:20
Acrapovic για r 1200 gs ζητείται! tzik1 Ζήτηση 3 30-08-2009 13:37
Πλαινες βασεις βαλιτσων για Adventure και μαμισια εξατμιση!! Didos81 Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών 9 22-05-2009 07:33


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:18.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!