
13-09-2010, 10:57
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Τι Φίλτρο αερος προτεινεται για εξατμιση ACRAPOVIC
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από yamdoc
Σε οποιοδηποτε οχημα ειχα μεχρι τωρα, παντα εβαζα Κ&Ν! Η διαφορα ειναι μεγαλη, απλα μετα το δευτερο καθαρισμα το φιλτρο στωμωνει μα αποτελεσμα να θελει αλλαγη! Εγω το συνιστω ανεπιφυλακτα. Δεν νομιζω πως δινει αλογα, αλλα αλλαζει τη αποδοση του κινητηρα στα χαμηλα!
|
κι εσυ πρέπει να δωσεις εξηγησεις , τι θα πει ''στομωνει μετα το δευτερο καθαρισμα''??? Τα φιλτρα αυτα δεν καθαριχονται απλα αλλα ....πλενονται!!! Βουτούνται μεσα σε καθαριστηκο υγρο και δεν μπορουν να βουλωσουν/στουμπόσουν!! ειναι σαν να πλενεις ενα ρουχο (η γαζα που λεμε) με tide και να το βγαζεις παλι βρωμικο...δεν γινεται!!!! Εξάλλου γιαυτο κι εχουν εγγυηση εφόρου ζωης ¨η 160,000 ΜΙΛΙΑ (250,000κμ)!!!!
Τα φιλτρα μου (Κ%Ν) ειχαν κανει στο βαραντερο 150,000κμ και στο πρωτο αφρικα 100,000κμ ειχαν δεχθει 6 και 4 καθαρισμους αντιστοιχα (με το ειδικο υγρο της Κ&Ν, το οποιο δεν ειναι και τιποτε ιδιαιτερο το βρισκεις και στο εμποριο με άλλο ονομα) και ουδεποτε ''στουμπωσαν''!!!! Αλοιμονο αν γινοταν!!!!!! Ομως πρέπει να το αφηνεις να στεγνωσει καλα πριν το τοποθετησεις παλι διότι τοτε δημιουργουνται προβληματα!!!
Last edited by GeorgeP; 13-09-2010 at 10:58.
|