![]() |
|
|||||||
![]() |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Σε οποιοδηποτε οχημα ειχα μεχρι τωρα, παντα εβαζα Κ&Ν! Η διαφορα ειναι μεγαλη, απλα μετα το δευτερο καθαρισμα το φιλτρο στωμωνει μα αποτελεσμα να θελει αλλαγη! Εγω το συνιστω ανεπιφυλακτα. Δεν νομιζω πως δινει αλογα, αλλα αλλαζει τη αποδοση του κινητηρα στα χαμηλα!
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
, τι θα πει ''στομωνει μετα το δευτερο καθαρισμα''??? Τα φιλτρα αυτα δεν καθαριχονται απλα αλλα ....πλενονται!!! Βουτούνται μεσα σε καθαριστηκο υγρο και δεν μπορουν να βουλωσουν/στουμπόσουν!! ειναι σαν να πλενεις ενα ρουχο (η γαζα που λεμε) με tide και να το βγαζεις παλι βρωμικο...δεν γινεται!!!! Εξάλλου γιαυτο κι εχουν εγγυηση εφόρου ζωης ¨η 160,000 ΜΙΛΙΑ (250,000κμ)!!!!Τα φιλτρα μου (Κ%Ν) ειχαν κανει στο βαραντερο 150,000κμ και στο πρωτο αφρικα 100,000κμ ειχαν δεχθει 6 και 4 καθαρισμους αντιστοιχα (με το ειδικο υγρο της Κ&Ν, το οποιο δεν ειναι και τιποτε ιδιαιτερο το βρισκεις και στο εμποριο με άλλο ονομα) και ουδεποτε ''στουμπωσαν''!!!! Αλοιμονο αν γινοταν!!!!!! Ομως πρέπει να το αφηνεις να στεγνωσει καλα πριν το τοποθετησεις παλι διότι τοτε δημιουργουνται προβληματα!!! Last edited by GeorgeP; 13-09-2010 at 11:58. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Και οσο αφορα το πλυσιμο της γαζας, βεβαιως και αν πλυνεις τη γαζα μετα δεν ειναι σαν καινουρια! Ακομα και τα ρουχα ποιοτητος, μπαινουν, ξεχυλωνουν, τελοσπαντων υφιστανται φθορα! Και δεν λεω πως δεν δουλευουν, αλλα δεν δουλεουν οπως πριν! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Απόσπασμα:
Εχεις προσπαθησει να πλυνεις γαζα ποτε? αν ναι τοτε θα ηξερες αγαπητε συναδελφε οτι η ανθεκτικοτητα της ειναι τετοια που δεν παθαινει τιποτε!!!! Εδω στα νοσοκομεια τους βγαζουν την πιστη με τα τοσα χημικα -βενζινες καθαρες για απολυμανση, μπεταντιν κ.λ.π - και παλι ειανι σαν καινουριες!! Αλλα και περαν αυτου, γιατι δεν το πηγες πισω να ζητησεις τα λεφτα σου αφου το προιον εχει 160000 ΜΙΛΙΑ εγγυηση καλης λειτουργιας με επιστροφη χρηματων???? Καλε μου Συναδελφε, ειμαι 30 χρονια πανω σε μια σέλλα μοτοσυκλετας, παλιος αγωνιζομενος που τα φιλτρα αερος ηταν η πρωτη αλλαγη που καναμε μεταξυ άλλων!! ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ ενα φιλτρο απο μονο του δεν εδωσε ιπποδυναμη τετοια που να την καταλαβε ο αναβατης και ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πηρε ιπποδυναμη (λογω φθορας) τετοια που να την αντιληφθει ο αναβατης!!! Στο δυναμομετρο ενα Κ&Ν φιλτρο αντε να δωσει 0,5 του ιππου στην καλυτερη των περιπτωσεων!!!! Στο βαραντερο (το ψεκαστο) ΠΗΡΕ, δηλαδη αφαιρεσε, 0,2 του ιππου!! Ενα καταμαυρο φιλτρο (μαμα φιλτρο με διυθητικο χαρτι) που επρεπε να ειχε αλαλχτει εδω και 30000κμ δημιουργησε απωλεια δυναμης 0,6 του ιππου και αθξησε την καταναλωση κατα 20%!! Πιστευεις οτι μπορει ο μεσος αναβατης σαν κι εσενα κι εμενα να καταλαβει μαυτες τις διαφορες πλην της καταναλωσης? |
![]() |
|
|
Σχετικά Θέματα
|
||||
| Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
| Ελευθερο Φίλτρο για 1200GS!! | johnkrassas | Εξοπλισμός μοτοσικλέτας | 24 | 26-02-2010 00:11 |
| ACRAPOVIC για R-1200 GS | george81 | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 9 | 22-01-2010 23:09 |
| ζητειται εξατμιση akrapovic για gs 1200.... | L3f | Ζήτηση | 1 | 03-12-2009 16:20 |
| Acrapovic για r 1200 gs ζητείται! | tzik1 | Ζήτηση | 3 | 30-08-2009 13:37 |
| Πλαινες βασεις βαλιτσων για Adventure και μαμισια εξατμιση!! | Didos81 | Πωλήσεις αξεσουάρ/ανταλλακτικών μοτοσυκλετών | 9 | 22-05-2009 07:33 |