View Single Post
  #173  
Παλιό 16-09-2010, 21:32
tsompanis Ο/Η tsompanis βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Sep 2009
Περιοχή: ioannina
Μηνύματα: 3,084
Προεπιλογή Απάντηση: Αξονας GS 1200 Adv κατα την διαρκεια συγκριτικού!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων

1.
Το Βαρα βγηκε το 1999 για να ανταγωνιστει την GS1150, τοτε ηταν ασυναγωνιστο!! μην αναλυσω το γιατι!!! μετα ηρθε το 1200.......η διαφημιση του απο την BMW ηταν το κατι άλλο κι ετσι εδραιωθηκε!!!
Αυτη η μεχρι σημερα διαφημιση διαμορφωνει αποψεις και μυαλα σε αυτους που ΔΕΝ ξερουν μηχανολογια!! Διοτι αν το εμβαθυνεις το θεμα πες μου πιο μηχανικο τεχνολογικο θαυμα σημερα ειναι............. αεροψυκτο!!!!

2.
Κανε την αυτην την βολτα και θα δεις οτι ολοι οι BMW riders καταληγουν στο ''very good machine but no good value for money''!!!!


όσο αναφορά το 1. δηλαδή όσοι καβαλάνε gs είναι άσχετοι απο μηχανολογία και τρώνε ότι τους πασάρει η ρεκλάμα?μάλιστα...
δηλαδή ταξιδευτές σαν τον jefe έχουν παραμυθιαστεί?

και αφού θέλεις να το εμβαθύνεις το θέμα και μιας και ξέρεις απο μηχανολογία,το τεχνολογικό θαύμα που έχει λύσει τα χέρια αυτών που τα δουλεύουν και είναι αερόψυκτο (ακόμα και σε σταθερές γεννήτριες!!!!!!!!!!)ακούει στο γερμανικό όνομα deutz.
ψάξε τώρα να βρεις εσύ γιατί είναι 2πλάσια η τιμή των εμβόλων -χυτωνίων κ.λ.π. στην ντόιτς απο ότι σε άλλη εταιρία.
ψάξε να βρεις επίσης για ποιόν λόγο δεν κυκλοφορούν γεννήτριες και άλλα πολλά απο τις γιαπωνέζικες εταιρίες και περιορίζονται στα 10 έως 15kwa.
γιατί δεν παράγουν αγροτικά μηχανήματα παρα μόνο αρκούνται στα ερασιτεχνικά (όπως kubota).
αν δεν το βρεις θα σου απαντήσω εγώ.
αυτά με τα αερόψυκτα,που ακόμη και στα αγροτικά μηχανήματα είναι έτη φωτός μακριά.


2.άμα ήταν όλοι value for maney θα κυκλοφορούσαν στην ελλάδα μόνο c-50 και βαριά κανένα v-strom 650.δεν είναι όμως έτσι...

και τέλος για όσους δεν γνωρίζουν,υπάρχει και v strom 1000..έτσι για την ιστορία..
Reply With Quote