Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gemara
"5λ." όταν λες, εννοείς 5 λεπτά στο ρελαντί;;; 
Τον ταλαιπωρείς χωρίς λόγο έτσι.
Εκτός αν εννοείς 5 δευτερόλεπτα.
Η μηχανή σου όταν παίρνει μπροστά δεν πρέπει να ακουμπάς καθόλου τη μανέττα για να καταγράφει το κομπιούτερ τη "μηδενική" θέση του γκαζιού.
Αν την ακουμπάς έστω και λίγο την ώρα που παίρνει μπρος και για τα επόμενα λίγα δευτερόλεπτα, το ξεγελάς το κομπιούτερ ότι θέση ρελαντί είναι η λίγο τσιμπημένη και έτσι μετά όταν την αφήνεις τελείως κάποια στιγμή τη μανέττα, αυτό πάει πιο κάτω από το ρελαντί και σβήνει.
Από την αντιπροσωπεία μου τα έχουν πει αυτά.
|
Θα το κοιτάξω αυτό που λές με τη μανέτα, ενδεχομένως άθελά μου να ακουμπώ τη μανέτα και να συμβαίνει αυτό που λές. Θα το τσεκάρω... Όσον αφορά για το ''ζέσταμα'' δεν ακριβολογώ για τα 5λ. (περίπου) , ίσως είναι 2-3λ., σαφώς καταπονείται ο κινητήρας, το έκανα μερικές φορές για να τσεκάρω αυτό με το ρελαντί. Πάντως ευχαριστώ!