![]() |
|
![]() |
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Τον ταλαιπωρείς χωρίς λόγο έτσι. Εκτός αν εννοείς 5 δευτερόλεπτα. Η μηχανή σου όταν παίρνει μπροστά δεν πρέπει να ακουμπάς καθόλου τη μανέττα για να καταγράφει το κομπιούτερ τη "μηδενική" θέση του γκαζιού. Αν την ακουμπάς έστω και λίγο την ώρα που παίρνει μπρος και για τα επόμενα λίγα δευτερόλεπτα, το ξεγελάς το κομπιούτερ ότι θέση ρελαντί είναι η λίγο τσιμπημένη και έτσι μετά όταν την αφήνεις τελείως κάποια στιγμή τη μανέττα, αυτό πάει πιο κάτω από το ρελαντί και σβήνει. Από την αντιπροσωπεία μου τα έχουν πει αυτά. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() Απόσπασμα:
![]() Αλλά κάθε φορά να βάζεις μπρος και να φεύγεις αμέσως. Ούτε 30'' να μην περιμένεις. Οι σύγχρονοι κινητήρες στο ρελαντί με παγωμένα λάδια, "γονατίζουν". Στα 2 πρώτα λεπτά της λειτουργίας του ο κινητήρας τραβάει το μεγαλύτερο ζόρι του, ιδίως αν τον αφήνεις στο ρελαντί. Κοίτα τι γράφει το βιβλιαράκι σου. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Θέμα | Δημιουργός | Forum | Απαντήσεις | Τελευταίο μήνυμα |
Η ΜΗΧΑΝΗ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2010 | MARK | Νέα μοντέλα BMW | 6 | 05-09-2010 00:40 |
ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ | ΚΑΓΚΕΛΑΡΙΟΣ | Ασφάλεια και τεχνικές οδήγησης | 28 | 22-02-2010 14:41 |
ΠΗΡΕ ΦΩΤΙΑ ΜΗΧΑΝΗ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ. | mentorasou | Τι μας έτυχε | 12 | 28-08-2009 08:58 |