
29-11-2010, 23:30
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
|
|
Απάντηση: Βίδα - οδηγός πίσω δαγκάνας φρένων GS 1200
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits
Εγώ πάντως δεν έχω καταλάβει :
1. Για ποιά βίδα μιλάμε....  ....
|
το σαββατο που θα ιδωθουμε θα σου δειξω στην δικια μου μοτο, ειναι το ιδιο συστημα...οπως και σε ολες τις μοτοσυκλετες δηλαδη. Μιας και μαλλον ειμαι ο δευτερος που το ειδε live μετα το συνεργειο που το προσεξε.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits
2. Πώς είναι δυνατό να σπάει μία βίδα που συγκρατεί την δαγκάνα ή τέλος πάντων μεταφέρει υγρά σε αυτή;;; ....  ....
|
Το εξηγω σε αλλο ποστ μου!!! αυτα τα περι ''.....τα 250 κιλα του 1150 δεν γινονται 200 χωρις να αφαιρεσεις απο εδω κια απο εκει.......'' που γραφω στο άλλο ποστ μου δεν τα εγραψα τυχαια!!!!! Δεν μπορουν να κοπουν 50 κιλα αν δεν κοψεις σιδερο απο διαφορα σημεια με ενα απο αυτα τις βιδες και μετα πηγαινοντας και σε άλαλ σημεια οπως οι αξονες π.χ!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits
3. Πως έσπασε ;;;;; μόνη της ;;;, ήταν "κολλημένη"; την ζορίσε κάποιος;;(εσύ  ή στο συνεργείο ;;; ....
|
Η βιδα αυτη δεν ξεβιδωνεται ποτε μιας και ειανι οδηγος ολισθησης της δαγκανας οπως λεει και καποιος φιλος παραπανω! Οταν αλλαζεις τακακια ξεβιδωνεις την άλλη βιδα που ειναι στο άλλο ακρο της δαγκανας και την ανασηκωνεις πανω στην βιδα που εσπασε στον ckk!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από frits
Νομίζω ότι το θέμα είναι αρκετά σοβαρό και μία καλύτερη ενημέρωση θα βοηθούσε άλλους να γλυτώσουν από ταλαιπωρία ή και χειρότερα....
|
Nα'ταν μονο αυτο........!!!!!!!
|