View Single Post
  #10  
Παλιό 30-11-2010, 20:03
batman Ο/Η batman βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2009
Περιοχή: ΑΘΗΝΑ
Μoto: ktm 640lc4-bmw r 1150gs adventure
Μηνύματα: 213
Προεπιλογή Απάντηση: βλαβη στον αξονα μεταδοσης

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από rogue Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα ειμαι νεο μελος του forum και θελω να μοιραστω μαζι σας την περιπετεια που εχω μπλεξει.εχω ενα gs1150 adventure το οποιο αγορασα μεταχειριμενο με 15.000 χιλ. κ σε αψογη κατασταση πριν 4 χρονια.μεχρι τις 51.000 χιλ.το μηχανακι λειτουργουσε αψογα.απο τις 51.000 χιλ. εως σημερα,δηλαδη στις 95.000 χιλ.εχω αλλαξει 3 φορες αξονα μεταδοσης.το εξουσιοδοτημενο συνεργειο bmw παναγιωτοπουλος,στο οποιο εχουν γινει κ ολα τα προβλεπομενα service,δεν μπορουν να μου δωσουν λυση.εκτος απ'το οτι κανεναν αξονα δεν καλυψε η εγγυηση,επιμενουν πως η αιτια της βλαβης ειναι η οδηγικη μου συμπεριφορα[δηλαδη σουζες κ σπινιαρισματα,πραγματα που δεν συνηθιζω να κανω.]το επομενο βημα ηταν να στειλω mail παραπονων στην bmw hellas.παλι σε τοιχο επεσα αφου η bmw hellas μου ελεγε πως υπευθυνοι για την εγγυηση των ανταλλακτικων ειναι η bmw παναγιωτοπουλος και η bmw παναγιωτοπουλος το αντιθετο.με λιγα λογια ο ενας με στελνει στον αλλο.το μονο που μενει ειναι να στειλω επιστολη στην bmw motorad de[γερμανια]μπας κ ασχοληθουν οι γερμανοι με το προβλημα μου γιατι οι ελληνες ειναι μονο για να τα περνουν.αν υπαρχει καποιος που να γνωριζει καποια αναλογη περιπτωση η οτιδηποτε που μπορει να με βοηθησει στην επιλυση του προβληματος ας γραψει η ας επικοινωνησει στο 6983507438 [κωστας]ευχαριστω.
φίλε,συναντώ το ίδιο ακριβώς πρόβλημα,με τοίδιο ακριβώς μηχανάκι.Εγώ το πήρα με 40000χλμ και μου το έβγαλε στα 70000.Χωρίς ΑΠΟΛΥΤΩΣ καμία προειδοποίηση,απλά,τη μια στιγμή δεν είχα κίνηση.
Οταν ρώτησα στο ίδθιο συνεργείο,τα ίδια πράγματα,πήρα τις ίδιες απαντήσεις,για το τρόπο οδήγησης.Και γω δεν είμαι στη πίσω ρόδα σε κάθε φανάρι,αλλά 3 σούζες το χρόνο μπορεί να τις κάνω με το θηρίο.Μετά μου είπαν για το απότομο άνοιγμα του γκαζιού και οτι πρέπει να το πηγαίνω χαλαρά.Ισως είναι σωστά αυτά,αλλά μιλάμε για μια μοτο που πριν βγεί το 1200 είχε τη πρωτοκαθεδρία στο συνδυασμό ταξίδι,ταξιδιωτικό(και μη) εντούρο,και κακομεταχείριση γενικώς.Δείτε και το Long way round.Δείτε βίντεο στο youtube που ξύνουν μπόξερ κάτω.Δείτε σχολεία εντούρο στη γερμανία,εδώ,και αλλού.Με αυτά τα μηχανάκια γίνονταν ακριβώς και δεν είμαι σίγουρος πόσα απο αυτά άλλαξαν άξονα κίνησης λόγω καμμένου φθαρμένου λάστιχου απο το άνοιγμα του γκαζιού.Τέλος πάντων,μπορεί να κάνω λάθος,να θέλει πολύ χαλαρή οδήγηση,σαν του οδηγού ταξι οι αλλαγές ταχύτητας,όπωσ μου είπε φίλος απο άλλο φόρουμ.Θα δείξει.
Reply With Quote