View Single Post
  #26  
Παλιό 04-01-2011, 13:22
gemara Ο/Η gemara βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Γλυφάδα
Μoto: [Piaggio Vespa P150X] [R26 '56] [R51/3 '54] [R60/2 '66] [R69S '61] [R1200GS]
Μηνύματα: 5,006
Προεπιλογή Απάντηση: Λάδια κινητήρα...

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
...Καταρχην το σωστότερο ολων για ελεγχο του λαδιου στο τζαμακι ειναι να γινεται με την μηχανη κρυα (π.χ. το πρωι) τοτε που ΟΟΟΛΟ το λαδι εχει ''κατσει'' στο καρτερ! Εννοειται οτι και το ψυγειο λαδιου εχει στεγνωσει απο λαδι με την 6ωρη τουλαχιστον ακινησια διοτι δεν κραταει λαδι μεσα του!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
To τι γραφει το μανουαλ το ξερουμε πολυ καλα, το εχουμε διαβασει ολοι!! ....

Γιαυτο λεω και συστηνω, και οποιος θελει το ακολουθει και οποιος δεν θελει απλα κωφευει, οτι η σωστοτερη ενδειξη ειναι οταν ο κινητηρας ειναι κρυος με την μηχανη στο κεντρικο σταντ (οπως συστηνει η BMW για την GS) και με τον κινητρα κρυο αλλα πανω στις ροδες της και οχι στο κεντρικο σταντ, οπως συστηνουν οι αλλες εταιρειες δικυκλων!
(εδώ μας κουφαίνεις κανονικά τώρα... )--->

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από GeorgeP Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν ειπα τετοιο πραγμα!!! λαθος καταλαβες!!!
ειπα οτι η BMW συνιστα να ελεγχονται τα λαδια με την μηχανη στο κεντρικο σταντ!! Αυτο ειπα!!!
Επισης ειπα οτι ολες οι εταιρειες οχηματων συνιστουν ελεγχο της σταθμης με τον τροπο που συνιστα η BMW - δηλαδη με τον κινητηρα ζεστο και μετα απο 5λεπτο -!!! ομως ετσι δεν εισαι ποτε σιγουρος αν το καρτερ εχει μεσα 3.5 λιτρα λαδι ¨η 3,0 λιτρα, ¨η 3,2 λιτρα λαδι, παιρνεις ενδειξη κατα προσεγγιση και οχι ακριβειας!!!! Ενω αν αφησεις ΟΛΑ τα λαδια να κατσουν το βραδυ στο καρτερ τοτε το πρωι με την μηχανη στο κεντρικο σταντ οπως συνιστα η εταιρεια θα παρεις την ακριβη ενδειξη της ποσοτητας (αρα και της σταθμης) του λαδιου στο καρτερ!!!! Δεν ειναι λογικο αυτο?????
Αν δε το βγάλεις σε ανοικτο δρομο, πριν τον βραδυνο υπνο της, ωστε να εξατμιστουν οι υδρατμοι κ.λ.π. που ανεφερα παραπανω θα παρεις ακομα ακριβεστερη ενδειξη!!!
Πρωτου με κατακεραυνωσεις σε παρακαλω ρωτα εναν μηχανολογο που να ασχολειται με αυτα και οχι κανεναν ''μηχανικο'' εξουσιοδοτημενου....σε παρακαλω δηλαδη!!
Παρ' όλο που έχεις καταλάβει ότι αυτά που λες, δεν στέκουν για το συγκεκριμένο μοντέλο και ο τρόπος που ελέγχουν τα λάδια σε ένα αυτοκίνητο, νομίζεις ότι είναι και ο ίδιος για τις GS του 05 και μετά, προσπαθείς παραφράζοντας τα γραφόμενά σου να ανασκευάσεις το λάθος σου.

Το γυαλάκι το έχει βάλει εκεί ο κατασκευαστής και έχει οριοθετήσει τις στάθμες για να μετράει αυτό που θέλει αυτός και με τις συγκεκριμένες συνθήκες. Με τις δικές σου συνθήκες, σε άλλο γυαλάκι, σε άλλη μηχανή μπορεί και να πάρεις την ένδειξη του συνόλου του υπολοίπου του λαδιού, αυτό όμως δεν απασχολεί κανέναν και ειδικότερα τους ιδιοκτήτες της συγκεκριμένης GS.

Αν το αφήσεις παραπάνω να κάτσει το λάδι και να παγώσει θα σου δώσει ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΕΝΔΕΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΖΩΓΡΑΦΙΣΜΕΝΗ ΣΤΑΘΜΗ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΥΑΛΑΚΙ, ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΟΝΤΕΛΟ! Δεν είναι καθόλου λογικό για τις GS '05 και μετά να περιμένεις να κάτσουν όλα τα λάδια μετά από ώρες γιατί ο κατασκευαστής την στάθμη την έχει ζωγραφίσει ΑΛΛΟΥ!

Το λάδι στην πάνω στάθμη στο γυαλάκι μετά από ώρες ΔΕΝ είναι τα 4 λίτρα που θέλει ο κατασκευαστής αλλά κάτι παραπάνω. Και επειδή έχεις διαβάσει όπως λες το μάνιουαλ της GS '05 θα θυμάσαι τι γράφει ότι γίνεται αν βάζεις παραπάνω λάδι από αυτό που προβλέπει... (το λέει στην επόμενη σελίδα για να σε βοηθήσω...)

Επίσης κατάλαβε ο κατασκευαστής (και όλοι οι κατασκευαστές) ότι δεν είναι πρακτικό να περιμένεις μια μέρα για να δεις την στάθμη των λαδιών σου, γι αυτό ζωγράφισε τις στάθμες εκεί που θέλει αυτός ώστε να μπορείς άμεσα να δεις τι γίνεται. Την άλλη μέρα, παίρνεις το καφεδάκι σου και χαζεύεις με την ησυχία σου το γυαλάκι να δεις τι γίνεται από μέσα, αλλά αυτό που βλέπεις, δεν είναι αυτό που σου λείπει στην πραγματικότητα.

Το τι πιστεύει ή το τι λέει ο κάθε μηχανολόγος η μηχανικός εξουσιοδοτημένου, μου είναι παντελώς αδιάφορο, όπως το ίδιο αδιάφορο αφήνει και τον κατασκευαστή.

Για να προφυλάξει ο κατασκευαστής τους πελάτες του και να έχουν αξιοπιστία οι μηχανές του, τους συμβουλεύει κατάλληλα. Αλλιώς άμα κάνουν αυτά που λένε οι διάφοροι αυτοχρηζόμενοι "μηχανολόγοι" εν έτει 2010 με αυτά που ήξεραν προ 50 χρόνων ή διαβάζουν άλλα αντ' άλλων, ρημάζουν τις μηχανές τους και μετά βγαίνουν δεξιά κι αριστερά και κατηγορούν τον συγκεκριμένο κατασκευαστή μέχρι να ρημάξουν και την επόμενη μηχανή τους.


Ο αγαπητός συνάδερφος Kimwnas καλό θα ήταν για να μην αγχώνεται άδικα ο άνθρωπος, να σπάσει πλάκα με αυτά που προσπαθούμε να τον πείσουμε εδώ πέρα και μετά να ρίξει μια ματιά στο μάνιουαλ της μηχανής του...

"Checking the oil level with the engine cold or after no more than a short ride will lead to misinterpretation..."
Reply With Quote