Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk
Το αεροπλάνο το σηκώνουν τα φτερά του. Και τα δύο φτερά. Φανταστείτε τι τεράστιες δυνάμεις εξασκούνται λοιπόν και στα ΔΥΟ φτερά. Πχ για ένα αεροπλάνο βάρους 1 τόνου, εξασκούνται δυνάμεις περίπου 500 κιλών ανά πτέρυγα. Φανταστείτε τώρα όταν σπάει η μια, άρα μηδέν δυνάμεις σε εκείνο το φτερό, πώς θα έπρεπε να στριφογυρίσει το αεροπλάνο με τα 500 κιλά δύναμης, που θα εξασκούνται μόνο στο γερό φτερό. Και όχι, δεν υπάρχουν flaps, που να εξισορροπούν την άντωση αυτή του γερού φτερού.
Άρα θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες περί της μούφας του θέματος.
|
Σε συνθηκες πτησης knife (με το αεροπλανο σε περιστροφη 90 μοιρων ως προς τον αξονα του) οι πτερυγες δεν φερουν φορτιο. Η συνισταμενη δυναμη του κινητηρα, της πλευρας της ατρακτου και του φιν (κατακορυφου πτερυγιου) διατηρουν τη πτηση.
Θεωρητικα λοιπον, ειναι δυνατη η πτηση σε ενα τετοιου τυπου αεροπλανο με ενα φτερο.
Παντως για μενα το πιο μεγαλο φαουλ του βιντεο ειναι η θραυση του φτερου σε κατασταση που δεχεται το πολυ το 1/10 του φορτιου που ειναι σχεδιασμενο να αντεχει (δηλαδη πανω απο 10g (10 φορες το βαρος του αεροπλανου)).