GS Forum

Πήγαινε πίσω   GS Forum > -----> Γενικά > Διάφορα

Αγαπητά μέλη & φίλοι, το GS Forum, μετά από την πολυετή & καθ’ όλα επιτυχημένη πορεία του, εξακολουθεί να παραμένει online,

ώστε οι αναγνώστες του να έχουν πρόσβαση σε όλα τα θέματα του ενδιαφέροντός τους, για ενημέρωση και μελλοντική αναδρομή.

Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας για την αγάπη και την εμπιστοσύνη που μας δείξατε όλο αυτό το διάστημα

και καταστήσατε την διαδικτυακή αυτή συντροφιά σημείο αναφοράς για τα ελληνικά μοτοσυκλετιστικά δρώμενα και όχι μόνον.

Το μόνο βέβαιο είναι ότι, το ταξίδι συνεχίζεται ...
Απάντηση
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιό 15-01-2011, 14:41
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!

Το αεροπλάνο το σηκώνουν τα φτερά του. Και τα δύο φτερά. Φανταστείτε τι τεράστιες δυνάμεις εξασκούνται λοιπόν και στα ΔΥΟ φτερά. Πχ για ένα αεροπλάνο βάρους 1 τόνου, εξασκούνται δυνάμεις περίπου 500 κιλών ανά πτέρυγα. Φανταστείτε τώρα όταν σπάει η μια, άρα μηδέν δυνάμεις σε εκείνο το φτερό, πώς θα έπρεπε να στριφογυρίσει το αεροπλάνο με τα 500 κιλά δύναμης, που θα εξασκούνται μόνο στο γερό φτερό. Και όχι, δεν υπάρχουν flaps, που να εξισορροπούν την άντωση αυτή του γερού φτερού.

Άρα θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες περί της μούφας του θέματος.
Reply With Quote
  #2  
Παλιό 15-01-2011, 15:10
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από ckk Εμφάνιση μηνυμάτων
Το αεροπλάνο το σηκώνουν τα φτερά του. Και τα δύο φτερά. Φανταστείτε τι τεράστιες δυνάμεις εξασκούνται λοιπόν και στα ΔΥΟ φτερά. Πχ για ένα αεροπλάνο βάρους 1 τόνου, εξασκούνται δυνάμεις περίπου 500 κιλών ανά πτέρυγα. Φανταστείτε τώρα όταν σπάει η μια, άρα μηδέν δυνάμεις σε εκείνο το φτερό, πώς θα έπρεπε να στριφογυρίσει το αεροπλάνο με τα 500 κιλά δύναμης, που θα εξασκούνται μόνο στο γερό φτερό. Και όχι, δεν υπάρχουν flaps, που να εξισορροπούν την άντωση αυτή του γερού φτερού.

Άρα θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες περί της μούφας του θέματος.
Σε συνθηκες πτησης knife (με το αεροπλανο σε περιστροφη 90 μοιρων ως προς τον αξονα του) οι πτερυγες δεν φερουν φορτιο. Η συνισταμενη δυναμη του κινητηρα, της πλευρας της ατρακτου και του φιν (κατακορυφου πτερυγιου) διατηρουν τη πτηση.
Θεωρητικα λοιπον, ειναι δυνατη η πτηση σε ενα τετοιου τυπου αεροπλανο με ενα φτερο.

Παντως για μενα το πιο μεγαλο φαουλ του βιντεο ειναι η θραυση του φτερου σε κατασταση που δεχεται το πολυ το 1/10 του φορτιου που ειναι σχεδιασμενο να αντεχει (δηλαδη πανω απο 10g (10 φορες το βαρος του αεροπλανου)).
Reply With Quote
  #3  
Παλιό 15-01-2011, 16:36
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε συνθηκες πτησης knife (με το αεροπλανο σε περιστροφη 90 μοιρων ως προς τον αξονα του) οι πτερυγες δεν φερουν φορτίο
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Και η άντωση της αεροδυναμικής, πού πάει, χάνεται?Η συνισταμενη δυναμη του κινητηρα, της πλευρας της ατρακτου και του φιν (κατακορυφου πτερυγιου) διατηρουν τη πτηση.
Θεωρητικα λοιπον, ειναι δυνατη η πτηση σε ενα τετοιου τυπου αεροπλανο με ενα φτερο.

Παντως για μενα το πιο μεγαλο φαουλ του βιντεο ειναι η θραυση του φτερου σε κατασταση που δεχεται το πολυ το 1/10 του φορτιου που ειναι σχεδιασμενο να αντεχει (δηλαδη πανω απο 10g (10 φορες το βαρος του αεροπλανου)).

Φαινόμενο ελικόπτερου δεν μπορεί να προσφέρει ο κινητήρας του αεροπλάνου, διότι οι ροπές, από τις υπόλοιπες δυνάμεις του συστήματος, είναι τεράστιες. Η πλευρά της ατράκτου πάλι, πού συνεισφέρει στο σύστημα δυνάμεων και πώς? Πώς και πού εξασκούνται δηλαδή δυνάμεις στην πλευρά της ατράκτου, για να συνεισφέρουν στην εξισορροπητική ροπή? Τέλος, θα μπορούσες να αναλύσεις τις δυνάμεις που εξασκούνται στο fin? Διότι εγώ δεν βλέπω άλλες δυνάμεις από αυτές πάλι, εκτός των δύο αναλυμένων και αντίθετων αντώσεων, που ισορροπούν και δίνουν το σύνολο του συστήματος, μηδέν.

Αν είναι να φύγει ένα φτερό, περιστασιακά μπορεί να φύγει οποτεδήποτε του το υπαγορεύσουν οι δυνάμεις, που το υποχρεώνουν. Μπορεί δηλαδή να μην φύγει από μέγεθος δύναμης, που εξασκείται επάνω του (10% ή 140%), αλλά από αστοχία υλικού, λάθος μηχανικού και συνήθως οι έρευνες δείχνουν ότι είναι δύο ή και περισσότερες οι αιτίες, που οδηγούν σε τέτοια θέματα. Επίσης το g έχει να κάνει με επιτάχυνση, δηλαδή διάστημα στην μονάδα του χρόνου και όχι με βάρος αεροπλάνου ή οτιδήποτε άλλου πράγματος.

Για ξανασκέψου το. Σε πτήση οριζόντια, πώς σηκώνεται ή αεροπλοεί το αεροπλάνο? Για να μην κουράζουμε και το forum με αντιπαράθεση, ξέρεις από αυτά υποθέτω από τον αερομοντελισμό. Μήπως εξ αυτού και το μεγαλύτερο βάρος είναι στην ερασιτεχνική προσέγγιση παρά στην επιστημονική, που το προσεγγίζω εγώ?

Last edited by ckk; 15-01-2011 at 16:38.
Reply With Quote
  #4  
Παλιό 15-01-2011, 21:00
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!

Βγαλε το χερι σου απο το παραθυρο του αυτοκινητου με περιπου 30 μοιρες γωνια και καμια 80αρια- 100 χιλιομετρα την ωρα και θα δεις οτι σχεδον βαζεις δυναμη για το κρατησεις κατω. Κατα τον ιδιο τροπο, η ατρακτος (ολες οι πλευρικες επιφανειες) σε καποια γωνια προσβολης και με καποια ταχυτητα παραγουν αρκετη δυναμη ωστε να ισορροπησουν το βαρος.
Επιπλεον, οταν το αεροπλανο πετα υπο γωνια, μερος της δυναμης του κινητηρα αντιδρα στη δυναμη του βαρους. (αναλυση δυναμης του κινητηρα σε μια συνιστωσα παραλληλη προς το εδαφος που τραβα το αεροπλανο εμπρος, και μια συνιστωσα που το τραβα προς τα επανω.)


Προκειται για 50% μοντελο βαιβαια... αλλα με αρκετη ισχυ ολα γινονται...

Οσο αφορα την επιστημονικη σου προσεγγιση, εχω το επιστημονικο υποβαθρο να σου εξηγησω οτιδηποτε σχετικο χρειαζεσαι. Κανε συγκεκριμενες ερωτησεις και θα κανω οτι καλυτερο μπορω...

Last edited by Gemat; 15-01-2011 at 21:16.
Reply With Quote
  #5  
Παλιό 15-01-2011, 21:58
CPretenteriS Ο/Η CPretenteriS βρίσκεται εκτός σύνδεσης
 
Ημερομηνία εγγραφής: May 2010
Περιοχή: Spata
Μoto: BMW R1200GS (mod. 2010)
Μηνύματα: 19,474
Προεπιλογή Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Βγαλε το χερι σου απο το παραθυρο του αυτοκινητου με περιπου 30 μοιρες γωνια και καμια 80αρια- 100 χιλιομετρα την ωρα και θα δεις οτι σχεδον βαζεις δυναμη για το κρατησεις κατω. Κατα τον ιδιο τροπο, η ατρακτος (ολες οι πλευρικες επιφανειες) σε καποια γωνια προσβολης και με καποια ταχυτητα παραγουν αρκετη δυναμη ωστε να ισορροπησουν το βαρος.
Επιπλεον, οταν το αεροπλανο πετα υπο γωνια, μερος της δυναμης του κινητηρα αντιδρα στη δυναμη του βαρους. (αναλυση δυναμης του κινητηρα σε μια συνιστωσα παραλληλη προς το εδαφος που τραβα το αεροπλανο εμπρος, και μια συνιστωσα που το τραβα προς τα επανω.)

YouTube - 50% bill hempel edge 540

Προκειται για 50% μοντελο βαιβαια... αλλα με αρκετη ισχυ ολα γινονται...

Οσο αφορα την επιστημονικη σου προσεγγιση, εχω το επιστημονικο υποβαθρο να σου εξηγησω οτιδηποτε σχετικο χρειαζεσαι. Κανε συγκεκριμενες ερωτησεις και θα κανω οτι καλυτερο μπορω...
Σωστός !!
Reply With Quote
  #6  
Παλιό 16-01-2011, 00:20
gzpainter Ο/Η gzpainter βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Feb 2009
Περιοχή: Ένας Scouser απο την Κρήτη
Μoto: BMW R1200GS Adventure
Μηνύματα: 237
Προεπιλογή Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!

οσο αφορα το χερι εξω απο το παραθυρο του αυτοκινητου...το οτι πρεπει να ασκησεις δυναμη οφειλεται στην ανωση που δημιουργειται λογω διαφορετικης πιεσεις αναμεσα στις δυο επιφανειες. οσο για το δευτερο videακι, ο φιλος ειναι πολυ καλος για να το κανει αυτο.. πανω στην κινηση που κανει στηριχτηκαν για την κατασκευη των V/STOL οπως του καινουργιου Bell Osprey.... πολυ απλα χρησιμοποιει τον ελικα του αεροσκαφους σαν ελικα ελικοπτερου και με τα φτερα κινει αριστερα δεξια το αεροπλανακι...

αλλα χωρις να θελω να προσβαλω... αφου εχεις το επιστημονικο υποβαθρο...γιατι δεν μας το εξηγεις ολιγον καλητερα??? πραγματικα θα ηθελα να γνωριζα...
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Οσο αφορα την επιστημονικη σου προσεγγιση, εχω το επιστημονικο υποβαθρο να σου εξηγησω οτιδηποτε σχετικο χρειαζεσαι. Κανε συγκεκριμενες ερωτησεις και θα κανω οτι καλυτερο μπορω...

Last edited by gzpainter; 16-01-2011 at 00:22.
Reply With Quote
  #7  
Παλιό 16-01-2011, 01:54
Gemat Ο/Η Gemat βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jul 2009
Περιοχή: Μυτιληνη
Μoto: Honda XL1000VA Varadero 2007
Μηνύματα: 1,006
Προεπιλογή Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gzpainter Εμφάνιση μηνυμάτων
οσο αφορα το χερι εξω απο το παραθυρο του αυτοκινητου...το οτι πρεπει να ασκησεις δυναμη οφειλεται στην ανωση που δημιουργειται λογω διαφορετικης πιεσεις αναμεσα στις δυο επιφανειες. οσο για το δευτερο videακι, ο φιλος ειναι πολυ καλος για να το κανει αυτο.. πανω στην κινηση που κανει στηριχτηκαν για την κατασκευη των V/STOL οπως του καινουργιου Bell Osprey.... πολυ απλα χρησιμοποιει τον ελικα του αεροσκαφους σαν ελικα ελικοπτερου και με τα φτερα κινει αριστερα δεξια το αεροπλανακι...

αλλα χωρις να θελω να προσβαλω... αφου εχεις το επιστημονικο υποβαθρο...γιατι δεν μας το εξηγεις ολιγον καλητερα??? πραγματικα θα ηθελα να γνωριζα...
H αρχη του Μπερνουλι που αναφερεις (διαφορα πιεσης λογω διαφορετικων ταχυτητων του αερα πανω και κατω απο την αεροτομη) δεν εχει μεγαλη σχεση με τη πτηση knife.

Περισσοτερο ισχυει ο 3ος νομος του Νευτωνα που λεει οτι σε καθε δραση υπαρχει αντιδραση.
Καθως η ατρακτος του αεροπλανου προσπιπτει υπο γωνια στον αερα, αναγκαζει μεγαλες ποσοτητες αερα να κινηθουν προς τα κατω. Ιση και αντιθετης φορας δυναμη ασκει και ο αερας προς τα πανω στο πλαι του αεροπλανου. Τυπικα η δυναμη αυτη δεν επαρκει ωστε να διατηρηθει επ αοριστο η πτηση knife, αλλα ειναι σημαντικη για να διανυσει το αεροπλανο καποια αποσταση στο "πλευρο" του.
Reply With Quote
  #8  
Παλιό 16-01-2011, 15:01
ckk Ο/Η ckk βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
Μηνύματα: 5,181
Προεπιλογή Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Βγαλε το χερι σου απο το παραθυρο του αυτοκινητου με περιπου 30 μοιρες γωνια και καμια 80αρια- 100 χιλιομετρα την ωρα και θα δεις οτι σχεδον βαζεις δυναμη για το κρατησεις κατω.
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat Εμφάνιση μηνυμάτων
Τώρα τα λες σωστά, τα ίδια λέμε. Φαινόμενο Bernoulli. Κατα τον ιδιο τροπο, η ατρακτος (ολες οι πλευρικες επιφανειες) σε καποια γωνια προσβολης ποιά? και με καποια ταχυτητα ποιά? παραγουν αρκετη δυναμη πόση και ποιός την μετράει? Και πώς κλείνει το σύστημα δυνάμεων? ωστε να ισορροπησουν το βαρος. Δεν θα μπορέσω να συνεχίσω έτσι. Έχω κάποιες σπουδές, υπάρχει μια αεροπορία που ‘πετάει’ και ‘προωθεί’ με το συγκεκριμένο φυσικό φαινόμενο, όπως επίσης και ένα ναυτικό με τα υποβρύχιά του και τα ‘δελφίνια’… όταν βρεθούμε από κοντά, θα μου τα εξηγήσεις, για να τα μάθω και εγώ.
Επιπλεον, οταν το αεροπλανο πετα υπο γωνια, μερος της δυναμης του κινητηρα αντιδρα στη δυναμη του βαρους. (αναλυση δυναμης του κινητηρα σε μια συνιστωσα παραλληλη προς το εδαφος που τραβα το αεροπλανο εμπρος, και μια συνιστωσα που το τραβα προς τα επανω.) Αυτό τι σχέση έχει με την πραγματική αεροπορία? Εσύ πιστεύεις ότι ο λόγος βάρους / ίππους στο παιχνιδάκι είναι ίδιος με ένα πραγματικό αεροπλάνο? Αν ναι, δες στην αρχή του video και θα καταλάβεις.
Επίσης δεν είδα συμπεριφορά του παιχνιδιού με κομμένο φτερό… σε διαβεβαιώνω ότι και αυτό δεν θα μπορούσε να κάνει αυτά που έκανε, με ένα φτερό.

YouTube - 50% bill hempel edge 540

Προκειται για 50% μοντελο βαιβαια... αλλα με αρκετη ισχυ ολα γινονται... συμφωνώ απολύτως, αλλά δεν έχει σχέση με το πραγματικό αεροπλάνο.

Οσο αφορα την επιστημονικη σου προσεγγιση, εχω το επιστημονικο υποβαθρο, ήτοι? εμένα το πρώτο μου χαρτί είναι airspace engineering στο Bristol. να σου εξηγησω οτιδηποτε σχετικο χρειαζεσαι. Κανε συγκεκριμενες ερωτησεις και θα κανω οτι καλυτερο μπορω...
Αν θες να το συνεχίσεις προσπάθησε να μου απαντήσεις στα προηγούμενα:
Φαινόμενο ελικόπτερου δεν μπορεί να προσφέρει ο κινητήρας του αεροπλάνου, διότι οι ροπές, από τις υπόλοιπες δυνάμεις του συστήματος, είναι τεράστιες. Συμφωνείς ή διαφωνείς?

Η πλευρά της ατράκτου πάλι, πού συνεισφέρει στο σύστημα δυνάμεων και πώς?
Πώς και πού εξασκούνται δηλαδή δυνάμεις στην πλευρά της ατράκτου, για να συνεισφέρουν στην εξισορροπητική ροπή? Και αυτές οι δυνάμεις πιστεύεις ότι είναι τόσες που να εξισορροπούν την του παραδείγματος δύναμη των 500 κιλών στην πτέρυγα και τις ροπές της?

Τέλος, θα μπορούσες να αναλύσεις τις δυνάμεις που εξασκούνται στο fin? Διότι εγώ δεν βλέπω άλλες δυνάμεις από αυτές πάλι, εκτός των δύο αναλυμένων και αντίθετων αντώσεων, που ισορροπούν και δίνουν το σύνολο του συστήματος, μηδέν.

Αν είναι να φύγει ένα φτερό, περιστασιακά μπορεί να φύγει οποτεδήποτε του το υπαγορεύσουν οι δυνάμεις, που το υποχρεώνουν. Μπορεί δηλαδή να μην φύγει από μέγεθος δύναμης, που εξασκείται επάνω του (10% ή 140%), αλλά από αστοχία υλικού, λάθος μηχανικού και συνήθως οι έρευνες δείχνουν ότι είναι δύο ή και περισσότερες οι αιτίες, που οδηγούν σε τέτοια θέματα.

Επίσης το g έχει να κάνει με επιτάχυνση, δηλαδή διάστημα στην μονάδα του χρόνου και όχι με βάρος αεροπλάνου ή οτιδήποτε άλλου πράγματος.
Reply With Quote
Απάντηση


Κανόνες καταχώρησης
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο HTML κώδικας ειναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;

Σχετικά Θέματα
Θέμα Δημιουργός Forum Απαντήσεις Τελευταίο μήνυμα
Μήπως έχετε δει αυτό το βίντεο αν όχι αξίζει τον κόπο. adventure Κοινωνική ευαισθησία 30 04-02-2011 20:36
Το ομορφοτερο βιντεο που εχω δει... sansiro.sugata Γενικά - Μοτοσυκλέτα 22 28-01-2011 15:43
Βάλτε ότι απίστευτο έχετε δει σε ένα βίντεο... Markas Αστεία Video 25 19-01-2011 16:55
Goldwing όπως δεν την έχετε δει ποτέ! gemara Φωτογραφίες - Video (μόνο για τις δικές μας μοτό) 23 29-11-2009 10:35


Όλες οι ώρες είναι σε GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 03:48.


vBulletin Version 3.8.4
Jelsoft Enterprises Ltd.
Όλα τα γραφόμενα αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία του GS Forum!