Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από gzpainter
οσο αφορα το χερι εξω απο το παραθυρο του αυτοκινητου...το οτι πρεπει να ασκησεις δυναμη οφειλεται στην ανωση που δημιουργειται λογω διαφορετικης πιεσεις αναμεσα στις δυο επιφανειες. οσο για το δευτερο videακι, ο φιλος ειναι πολυ καλος για να το κανει αυτο.. πανω στην κινηση που κανει στηριχτηκαν για την κατασκευη των V/STOL οπως του καινουργιου Bell Osprey.... πολυ απλα χρησιμοποιει τον ελικα του αεροσκαφους σαν ελικα ελικοπτερου και με τα φτερα κινει αριστερα δεξια το αεροπλανακι...
αλλα χωρις να θελω να προσβαλω... αφου εχεις το επιστημονικο υποβαθρο...γιατι δεν μας το εξηγεις ολιγον καλητερα??? πραγματικα θα ηθελα να γνωριζα...
|
H αρχη του Μπερνουλι που αναφερεις (διαφορα πιεσης λογω διαφορετικων ταχυτητων του αερα πανω και κατω απο την αεροτομη) δεν εχει μεγαλη σχεση με τη πτηση knife.
Περισσοτερο ισχυει ο 3ος νομος του Νευτωνα που λεει οτι σε καθε δραση υπαρχει αντιδραση.
Καθως η ατρακτος του αεροπλανου προσπιπτει υπο γωνια στον αερα, αναγκαζει μεγαλες ποσοτητες αερα να κινηθουν προς τα κατω. Ιση και αντιθετης φορας δυναμη ασκει και ο αερας προς τα πανω στο πλαι του αεροπλανου. Τυπικα η δυναμη αυτη δεν επαρκει ωστε να διατηρηθει επ αοριστο η πτηση knife, αλλα ειναι σημαντικη για να διανυσει το αεροπλανο καποια αποσταση στο "πλευρο" του.