
16-01-2011, 14:01
|
Senior Member
|
|
Ημερομηνία εγγραφής: Oct 2009
Περιοχή: Εκάλη
Μoto: BMW R1200GS
|
|
Απάντηση: Το ποιο απίστευτο βίντεο που έχετε δει ποτέ!!!
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat
Βγαλε το χερι σου απο το παραθυρο του αυτοκινητου με περιπου 30 μοιρες γωνια και καμια 80αρια- 100 χιλιομετρα την ωρα και θα δεις οτι σχεδον βαζεις δυναμη για το κρατησεις κατω.
|
Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από Gemat
Τώρα τα λες σωστά, τα ίδια λέμε. Φαινόμενο Bernoulli. Κατα τον ιδιο τροπο, η ατρακτος (ολες οι πλευρικες επιφανειες) σε καποια γωνια προσβολης ποιά? και με καποια ταχυτητα ποιά? παραγουν αρκετη δυναμη πόση και ποιός την μετράει? Και πώς κλείνει το σύστημα δυνάμεων? ωστε να ισορροπησουν το βαρος. Δεν θα μπορέσω να συνεχίσω έτσι. Έχω κάποιες σπουδές, υπάρχει μια αεροπορία που ‘πετάει’ και ‘προωθεί’ με το συγκεκριμένο φυσικό φαινόμενο, όπως επίσης και ένα ναυτικό με τα υποβρύχιά του και τα ‘δελφίνια’… όταν βρεθούμε από κοντά, θα μου τα εξηγήσεις, για να τα μάθω και εγώ.
Επιπλεον, οταν το αεροπλανο πετα υπο γωνια, μερος της δυναμης του κινητηρα αντιδρα στη δυναμη του βαρους. (αναλυση δυναμης του κινητηρα σε μια συνιστωσα παραλληλη προς το εδαφος που τραβα το αεροπλανο εμπρος, και μια συνιστωσα που το τραβα προς τα επανω.) Αυτό τι σχέση έχει με την πραγματική αεροπορία? Εσύ πιστεύεις ότι ο λόγος βάρους / ίππους στο παιχνιδάκι είναι ίδιος με ένα πραγματικό αεροπλάνο? Αν ναι, δες στην αρχή του video και θα καταλάβεις.
Επίσης δεν είδα συμπεριφορά του παιχνιδιού με κομμένο φτερό… σε διαβεβαιώνω ότι και αυτό δεν θα μπορούσε να κάνει αυτά που έκανε, με ένα φτερό.
YouTube - 50% bill hempel edge 540
Προκειται για 50% μοντελο βαιβαια... αλλα με αρκετη ισχυ ολα γινονται... συμφωνώ απολύτως, αλλά δεν έχει σχέση με το πραγματικό αεροπλάνο.
Οσο αφορα την επιστημονικη σου προσεγγιση, εχω το επιστημονικο υποβαθρο, ήτοι? εμένα το πρώτο μου χαρτί είναι airspace engineering στο Bristol. να σου εξηγησω οτιδηποτε σχετικο χρειαζεσαι. Κανε συγκεκριμενες ερωτησεις και θα κανω οτι καλυτερο μπορω...
|
Αν θες να το συνεχίσεις προσπάθησε να μου απαντήσεις στα προηγούμενα:
Φαινόμενο ελικόπτερου δεν μπορεί να προσφέρει ο κινητήρας του αεροπλάνου, διότι οι ροπές, από τις υπόλοιπες δυνάμεις του συστήματος, είναι τεράστιες. Συμφωνείς ή διαφωνείς?
Η πλευρά της ατράκτου πάλι, πού συνεισφέρει στο σύστημα δυνάμεων και πώς?
Πώς και πού εξασκούνται δηλαδή δυνάμεις στην πλευρά της ατράκτου, για να συνεισφέρουν στην εξισορροπητική ροπή? Και αυτές οι δυνάμεις πιστεύεις ότι είναι τόσες που να εξισορροπούν την του παραδείγματος δύναμη των 500 κιλών στην πτέρυγα και τις ροπές της?
Τέλος, θα μπορούσες να αναλύσεις τις δυνάμεις που εξασκούνται στο fin? Διότι εγώ δεν βλέπω άλλες δυνάμεις από αυτές πάλι, εκτός των δύο αναλυμένων και αντίθετων αντώσεων, που ισορροπούν και δίνουν το σύνολο του συστήματος, μηδέν.
Αν είναι να φύγει ένα φτερό, περιστασιακά μπορεί να φύγει οποτεδήποτε του το υπαγορεύσουν οι δυνάμεις, που το υποχρεώνουν. Μπορεί δηλαδή να μην φύγει από μέγεθος δύναμης, που εξασκείται επάνω του (10% ή 140%), αλλά από αστοχία υλικού, λάθος μηχανικού και συνήθως οι έρευνες δείχνουν ότι είναι δύο ή και περισσότερες οι αιτίες, που οδηγούν σε τέτοια θέματα.
Επίσης το g έχει να κάνει με επιτάχυνση, δηλαδή διάστημα στην μονάδα του χρόνου και όχι με βάρος αεροπλάνου ή οτιδήποτε άλλου πράγματος.
|