View Single Post
  #3  
Παλιό 30-01-2011, 18:46
GeorgeP Ο/Η GeorgeP βρίσκεται εκτός σύνδεσης
Senior Member
 
Ημερομηνία εγγραφής: Jan 2009
Περιοχή: Αθηνα
Μoto: VARADERO MK3
Μηνύματα: 6,530
Προεπιλογή Απάντηση: Την Αττική Οδό "φωτογραφίζουν" οι κινήσεις πολιτών για το άνοιγμα των διοδί

Απόσπασμα:
Αρχική Δημοσίευση από pkiriakos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ετσι οπως το θέτεις δεν εχεις αδικο αλλα να ρίξουν λίγο τις τιμές.Δεν είναι δυνατό εν μέσω κρίσης να αυξάνουν το αντίτιμο.Δηλαδή στο τέλος ρε Γιώργο δεν θα είναι διόδια αλλά σύνορα ξενων κρατών με απαίτηση πληρωμής βίζας.Αυτή είναι η γνώμη μου.Ελεος πια.Οι πλούσιοι πλουσιότεροι και οι φτωχοί φτωχότεροι??Ξεχείλισε το ποτήρι.Ο κοσμάκης δεν εχει αλλες ανοχές.Απο παντού βαλλεται. Μέχρι πότε??
Κυριακο,
αυτο ακριβως λεω τοσον καιρο!!! Τα κινηματα, στα οποια ΝΑΙ εχω αλλεργια, να βγουν στους δρομους και να ζητησουν ΜΕΙΩΣΗ αντιτμου και ΟΧΙ να μην πληρωνουν τιποτε!!! Τι θα πει αυτο δηλαδη?
Γιαυτο εχω αλλεργια στα εν λογω κινηματα διοτι ειναι ΟΛΟΙ τους τσαμπατζηδες στα παντα και παντου και παρασσερνουν και άλλους στον διαβα τους!!!
Και μην βιαστειτε να με κρινετε διοτι αποδειξη αυτων που λεω ειναι το καινουριο ''κινημα'' για να μην πληρωνουν ουτε στην Αττικη οδο...ΓΙΑΤΙ????? Δεν ειανι φτιαγμενος ο δρομος? δεν ειανι ασφαλης ο δρομος?
Και με τι δικαιολογια? οτι ξεπερασε το 13% σε κερδη...και λοιπον? Το κρατος βγαζει απο αυτον τον δρομο χωρις να δινει φραγκο (δικο μου και δικο σας) και δικαιωμα εχει να το εκχωρησει και για αλλα 30 χρονια!!!
Δεν θελω να δω αυτο το εργο να το παιρνει το κρατος και να κατανταει ως άλλη Κορινθου-Πατρων ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!!!
Δεν θελω αυτο το εργο να το παρει το κρατος για να βολευτουν τα παιδια καποιων ακομα και το δικο μου, ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ!!!
Εξάλλου ΔΕΝ μπορει και να το παρει πισω διοτι δυο εκ των χρηματοδοτων ειναι η ΕΕ και η Ευρωπαικη τραπεζα επενδυσεων. Η δευτερη εχει και αυτη μεριδιο στα τελη διοδιων αφου μεσω αυτων ξεπληρωνεται το δανειο της!!!!!

Και λιγα λογια για την συμβαση με το επιμαχο σημειο υπογεγραμμισμενο:

''Η Σύμβαση Παραχώρησης για την Αττική Οδό υπογράφηκε μεταξύ του ελληνικού Δημοσίου και της παραχωρησιούχου κοινοπραξίας τον Μάιο του 1996 και κυρώθηκε από τη Βουλή με τον Νόμο 2445/1996. H παραχωρησιούχος ανέλαβε την υποχρέωση να κατασκευάσει και στη συνέχεια να λειτουργήσει το έργο, με αντάλλαγμα την είσπραξη διοδίων στη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης.Η περίοδος αυτή λήγει το αργότερο το έτος 2024, διακόπτεται όμως όταν επιτευχθεί η προβλεπόμενη στη σύμβαση μέγιστη απόδοση του μετοχικού κεφαλαίου της παραχωρησιούχου. Η απόδοση αυτή υπολογίζεται επί των καθαρών κερδών του, με βάση τις οικονομικές καταστάσεις που υποβάλλει στις πιστώτριες τράπεζες και το Ελληνικό Δημόσιο στο τέλος κάθε οικονομικού έτους. Σύμφωνα με σχετικό άρθρο της Σύμβασης Παραχώρησης του 1996, συμφωνήθηκε ότι η απόδοση του μετοχικού κεφαλαίου δεν μπορεί να ξεπεράσει το 13%. Αν η παραχωρησιούχος το ξεπεράσει, υποχρεούται να επιστρέψει το έργο στο ελληνικό Δημόσιο. Από τα στοιχεία εσόδων και εξόδων που υποβάλλονται κάθε χρόνο εμφανίζεται ότι η παραχωρησιούχος δεν έχει ξεπεράσει μέχρι στιγμής αυτό το όριο.

Το παραπανω αποσπασμα ειναι παντου στο διαδικτυο!!
Reply With Quote